1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF la Q7 - curatare - inlocuire - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de landshut, 1 Noi 2015.

  1. SupreMT 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2018
    Locație:
    Danemarca / Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi q7
    Trebuia ...... ma poate ajuta cineva cu o părere despre ce ar putea fii vorba sau dacă a întâmpinat cineva ceva de genul ?
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Cred ca problema ta este de la injectoare. Posibil ca unul sau mai multe sa se blocheze si face presiune, de aici si uzura pompei de inalta... apoi cand fac corectie, iti infunda DPF-ul si da peste cap instalatia. Cel mai bine le demontezi si le probezi la banc.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sau, i s-a dus pompa si nu a curatat instalatia (plus filtru nou) si injectoarele (daca le mai poate salva) de span inainte sa monteze alta pompa.

    Cu span pe instalatie si in injectoare, poate sa schimbe pompe pana de Revelion.
     
  4. SupreMT 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2018
    Locație:
    Danemarca / Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi q7
    Sa verificat dacă are pilitura pe instalație și nu are .... mâine ii pun un alt PDF ....
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Atunci da jos injectoarele si verifica-le pe banc de proba.

    Pompa de Touareg ? Pe cod, sau macar echivalent ?
     
  6. SupreMT 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2018
    Locație:
    Danemarca / Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi q7
    A 2 a pompa a fost de Touareg , apoi am cumpărat pompa originala de q7 , dar e foarte ciudat , de ce nu pleacă turbina si mașina când e pornita merge foarte frumos , dacă ar fii vreun injector ar merge așa de rotund ?
     
  7. SupreMT 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2018
    Locație:
    Danemarca / Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi q7
    Mda, a venit și DPF nou, am verificat și de Șpan pe instalație și nu s-a găsit, nici nu filtrul nou nu tragea. Pana la urma dupa ce am cheltuit 2.000 de euro s-a constatat ca nu era bine băgat furtunul in intercooler, l-au băgat și nu mai e nicio problema.
     
  8. alyn08 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI (CGLC) , 2012
    Salutare,
    Un prieten cu un Q7 are probleme cu DPF si m-a rugat sa il ajut cu VCDS. Masina intra in limp mode mai ales dupa un mers prin oras, daca este condusa cu, cutia (automata) pe manual, in afara orasului totul e ok. Mai jos aveti eroarea pe DPF si valorile de la filtru (presiune de 14 mbar in relanti este ok ? ca nu prea cred). Motor: 3.0 TDI 171 KW an 2006. Va multumesc mult!

    Address 01: Engine Labels: 059-907-401-ASB.clb
    Part No SW: 4L0 910 401 K HW: 4L0 907 401
    Component: 3.0L V6TDI 000AG 0010
    Revision: --H03--- Serial number:
    Coding: 0011779
    Shop #: WSC 00049 770 00152
    VCID: 2A5BB4A985FF2E1AAB-807E

    2 Faults Found:
    009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1)
    P242F - 001 - Restricted/Clogged - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100001
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 47
    Reset counter: 255
    Mileage: 208601 km
    Time Indication: 0
    Date: 2019.04.19
    Time: 06:50:38

    Freeze Frame:
    RPM: 1722 /min
    (no units): 225.6
    (no units): 3.0
    (no units): 56.5
    Temperature: 147.5°C
    Absolute Pres.: 132.6 mbar
    Pressure: 0 mbar
     
  9. MariusMarica

    MariusMarica 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Q7 3000TDI 2014
    alyn08 Salutare,
    Are mașina de noua ? Câți km are ? Dacă nu este mașina lui de noua și el nu a umblat la ea , exista posibilitatea ca cel care ia vândut-o sa fi adaptat DPF ca piesa noua 0 km. Asta se face atunci când schimbi DPF sau cureți DPF și ai randament de peste 90-95%.. Este o practica a samsarilor pentru a evita anumite regenerări multe și dese la scurt timp după ce mașina a fost vândută.
    Ce este de făcut ? Este relativ simplu: Demontati-i DPF și verificați vizual in ce stare se afla ceramica. In cazul in care nu este sparta sau topita, are toate șansele sa fie curățat la peste 90%. Apoi apelați la cineva autorizat care vi-l poate curată. Sfatul meu este sa îl curățati la jet de aer cald, nu prin spălare sau curățare chimica. Încercați filtreparticule.ro. Eu personal am făcut la ei și sunt foarte ok.

    Așa arată sita ceramica după curățare la 90-95% . Înainte de a fi curățata nici nu se mai vedea .
     
  10. royiancu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 3.0 TDI BUG, 2007
    Salut colegi,
    Detin din 2011 un Audi Q7 3.0 TDI cod motor BUG fabricatie 2007. De 2 ani jumate ma confruntam cu o problema de fum intens de 2 ori pe zi, uneori chiar non-stop in timpul mersului in oras/autostrada. totodata masina consuma si antigel si nu avea nici putere ca inainte. MASINA NU AVEA ERORI PE TESTER.
    Toti mecanicii au zis ca probabil garnitura de chiuloasa sau chiar una din chiuloase este defecta, din simptome cam asta reiese...
    Acum o luna de zile s-a aprins martorul de DPF. Dupa scanare eroarea era Sensor 1 for exhaust Temp Bank 1 (G235).
    Am schimbat senzorul cu unul nou, am iesit la un drum de autostrada, eroarea s-a sters si nu a mai aparut, si surpriza MASINA NU MAI SCOATE FUM DELOC. Explicatia mecanicilor afost ca probabil acest senzor este stricat de 2 ani jumate doar ca nu aparea pe tester.
    Probabil citea temperatura gresit si baga DPF ul in regenerare continua iar ca antigelul consumat era datorita faptului ca masina atingea mereu temperatura mare pentru a intra in conditii de regenerare si se evapora..
    Acum dupa o luna de zile de cand am schimbat senzorul, confirm ca masina nu mai scoate fum, antigel nu mai consuma, doar ca, ieri la o scanare am observat ca ultima regenerare a fost acum 1550 km. Este normal ? Ce parere aveti despre tot ce s a intamplat cu masina?
    Va atasez cateva poze cu valorile citite ieri cu VCDS, unele cu motorul oprit, altele cu motorul pornit si cu motorul la 2500 rpm.
    Multumesc mult pentru rabdare.
     
    GrigoreHirzoiu apreciază asta.
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da. Nu mai cauta probleme acolo unde nu sunt. Ai scris un roman inutil. Atat timp cat nu ai erori in bord si la diagnoza, nu te intereseaza pe tine la cati km, dupa cat timp si cand isi face regenerare DPF-ul. Bafta
     
  12. GrigoreHirzoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI BUG, 18.03.2007
    Si la Q7 al meu tot asa face regenerarile in jurul a 1500 chiar si 1700 km. E bizar de mult intr-adevar. Am 171.000 km. La Touareg 2007 3.0 TDI nu trece de 500 fara sa il regenereze.
     
  13. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Este f bine, cu cat mai rare cu atat mai bine ptr motor.
     

Distribuie pagina asta