1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. huzy

    huzy 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    cluj
    Masina:
    Audi A4 b8
    Mersi baieti , o sa incerc sa il schimb cat de repede ... Oare de unde sa il comand ? Nu stiu daca sa ma duc la audi sau nu :)
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Mai 2013
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La orice magazin de piese auto sau la reprezentanta. Bafta
     
  3. huzy

    huzy 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    cluj
    Masina:
    Audi A4 b8
    Am gasit la reprezentanta si este 309 ron !

    Nu stiu daca e mult sau putin :) dar cineva imi zicea ceva de 180 ron !Mi se pare cam mult ....
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La reprezentanta de obicei piesele au un pret mai mare fata de orice alt magazin de piese auto. Bafta
     
  5. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Eu am platit 160 Ron pe acest senzor, marca Bosch, la reprezentanta e aproape dublu.
     
  6. huzy

    huzy 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    cluj
    Masina:
    Audi A4 b8
    Am gasit si eu tot cu 160 ron marca Bosch ... ma duc sa il montez .. Multumesc revin cu detalii :)
     
  7. huzy

    huzy 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    cluj
    Masina:
    Audi A4 b8
    L-am montat s-a stins eroarea ... Multumesc Guys:friends:
     
  8. Sebastian2013 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2013
    Locație:
    Zalău
    Masina:
    Audi Q3 8U, 2.0 TDI
    Ciudata problema asta cu regenerarea DPF-ului.
    A4 B8 2.0 tdi CR

    Duminica mi-a aparut in bord martorul cu filtru de particule si mesajul Particle filter. See Owner's Manual.

    Prima data am oprit motorul, eram la semafor, l-am repornit, mesajul a disparut, iar apoi s-a aprins martorul galben check engine. Am incercat sa fac regenerare, am mers cu a 3-a turata la 3000 rpm vreo 10-15 minute fara sa franez insa...martorul check engine e tot stins. Am sters eroarea, era ceva de genu: "particle filter pressure nondesirable" insa s-a aprins iar martorul check engine.

    Nu stiu daca s-a facut regenerarea, maine ma duc sa ii fac regenerarea cu vag-com-ul.
     
  9. Sebastian2013 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2013
    Locație:
    Zalău
    Masina:
    Audi Q3 8U, 2.0 TDI
    Am fost cu masina la un tester, filtru de particule pare sa fie in regula, insa informatia care o citeste senzorul de care vorbiti si voi pare sa fie defect.
    Am gasit la un magazin de piese auto la 115 RON, Bosch, l-am comandat.

    Acum o intrebare ptr cei care au mai schimbat acel senzor: dupa schimbare este necesar setarea unor parametri pentru senzorul nou montat?
     
    Serghei12 apreciază asta.
  10. valentinc 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0tdi, 2007
    @Sebastian2013, Montezi senzorul, stergi erorile cu vag com, si ar trebui sa dispara. Nu trebuie facuta nicio adaptare.
     
  11. Burfee

    Burfee 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8, 2.0, 2009
    Salut,

    Am urmatoarele erori, legate de filtrul de particule. Intrebarea mea este daca este posibil sa fie vreun senzor ars sau e o problema cu filtrul de particule? Nivelul de incarcare "soot mass" era de aproximativ 13 g in momentul in care am citit aceste erori

    Cod:
    Saturday,17,August,2013,18:29:35:32264
    VCDS Version: Release 11.11.3
    Data version: 20120401
    
    
    
    --------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------
    
    
                    Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CAG.clb
    Control Module Part Number: 03L 906 022 JM    HW: 03L 906 022 B
      Component and/or Version: R4 2,0L EDC   H01 3173
               Software Coding: 0104002C18072118
                Work Shop Code: WSC 02145 785 00200
                  ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022JM A01005 (AU48)
                          VCID: 79F3F33DF8C2731
    3 Faults Found:
    
    4914 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
              P2453 00 [168] - Implausible Signal
              MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
                 Freeze Frame:
                        Fault Status: 00000001
                        Fault Priority: 2
                        Fault Frequency: 8
                        Mileage: 160874 km
                        Date: 2013.08.15
                        Time: 19:35:02
    
    5182 - Particulate Trap Bank 1
              P2002 00 [236] - Efficiency Below Threshold
              MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
                 Freeze Frame:
                        Fault Status: 00000001
                        Fault Priority: 2
                        Fault Frequency: 10
                        Mileage: 160055 km
                        Date: 2013.08.03
                        Time: 07:27:10
    
    5262 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
              P2454 00 [032] - Short to GND
              Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
                 Freeze Frame:
                        Fault Status: 00000001
                        Fault Priority: 2
                        Fault Frequency: 38
                        Mileage: 160886 km
                        Date: 2000.00.00
                        Time: 00:00:00
    
    
    Readiness: 1 2 0 0 0
    
     
  12. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Si dupa ce le ștergi mai apare ceva la diagnoză?
     
  13. Burfee

    Burfee 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8, 2.0, 2009
    am mai sters si au reaparut cele pe care le-am postat mai sus. ma gandesc ca este senzorul de presiune. o sa ajung si in service, dar vreau sa plec la drum inainte de asta si voiam sa stiu daca este in regula.
     
  14. silviu1975 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, 2010, CAGB
    turatie crescuta

    Salut,
    Am aceeasi problema ca si b77r si ce descrii tu mai sus. Mi s-a intamplat chiar azi -> i-am dat putin vening la servici ca eram in intarziere si cand am parcat am vazut ca era la 950 rtm -> am lasat-o vreo 5 min la relanti dar nu a scazut. De obicei sta pe la 800 si-un pic. Altadata, am ajuns in oras si statea la semafor la 900+ dar pana am ajuns acasa si-a revenit.
    Cum mai exact afaci regenerarea filtrului DPF? Am citit pe forum si sunt o multime de variante:
    - mergi in a 4a turat la 2200 vreo 10 min
    - mergi in a 4a turat la 3500 vreo 10 min
    - mergi sportiv ??? ce inseamna?
    - - mergi turat la 3000
    Motorul e unul CAGB. Mersul meu sportiv inseamna ca pana pe la 70 de grade schimb undeva la 2100 ~ 2200 si cand ajung la 90 de grade schimb la peste 2500, chiar si peste 3000 depinde de situatie). Cam asta e mersul zilnic de vreo 16km dus + 16km intors (oras + inafara).
    Mersi.

    Scuze la Moderator ca nu e exact topicul corect dar, cum am spus, pe cel cu filitre DPF etc sunt o multime de variante.
     
  15. solver 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2008
    Locație:
    DE
    Masina:
    A6 2.0 TDI 2015
    In manualul de utilizare ar trebui sa scrie. Din cate stiu trebuie sa mergi cu 60-70 la ora, nu trebuie neaparat turat, cam 15-20 min. Daca regenerarea s-a terminat o sa-ti coboare relantiul singur inapoi. Daca ai manual de utilizare citeste-l.
     
  16. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d Cglc Multitronic - Stage1
    Pe unde mai trebuie sa intru sa vad cât de încărcat este filtru de particule cu co2 /g ?
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Apr 2014
    Mihaigad apreciază asta.
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @flavius89

    Apropo, masina ta fiind 2011, foloseste protocol UDS si s-ar putea sa nu te lase sa intri pe Measuring Blocks, daca nu merge, dai pe Advanced Measuring Blocks si iti va aparea o fereastra cu un tabel, informatiile fiind la fel in ambele parti (Measuring Blocks si Advanced Measuring Blocks) doar ca va trebui sa calculezi KM si H (orele) de la ultima regenerare, acestea vor fi date in tabel sub forma xxxxx m. (metri) si xxxxx s. (secunde).

    [Select]

    [01 - Engine]

    [Meas. Blocks - 08]

    Select both Groups at once 070 and 075.

    [Go!]

    MVB 070.1: Regeneration Status (xxxxxxx1 = Normal Regeneration active, xxxxxx1x = Forced Regeneration active)

    MVB 070.3: Regeneration Counter/Timer

    MVB 075.1: Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger

    MVB 075.2: Exhaust Gas Temperature before Particle Filter

    MVB 075.3: Particle Filter Load

    MVB 075.4: Exhaust Gas Temperature after Particle Filter

    [Done, Go Back]

    [Close Controller, Go Back - 06]
     
    Ultima editare: 29 Apr 2014
  18. BogdySBR

    BogdySBR 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Q5 40TDI
    unitatea de masura pt 075.3 Particle Filter Load stii cumva care este? La mine arata 0,18 l. Pot sa fie litrii? In manual scrie de ounce si grame.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, iti apare in litri, trebuie sa faci singur conversia in grame. Cum si mai sus apar in m (metri) si s (secunde), la fel trebuie facuta conversia.
    Nu vad cu ce te incurca, operatia este de scoala generala, in fine, daca nu te descurci ai aici ceva folositor.
    Unitatile de masura folosite in Vag-Com vad ca sunt metri, litri, secunde, ramane fiecare sa calculeze sa ajunga la km, grame, minute.
     
    Ultima editare: 29 Apr 2014
  20. dorutzu74 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2009
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A6, 2011, CAHA, 125 KW, A4,2009,CAGA,105KW
    Si crezi tu ca un litru de ulei este egal cu un litru de mercur, raportat la grame? Eu stiam ca un litru,(unitate volumetrica, adica 1000 cm cubi) este egal cu 1000 de grame, avand ca etalon apa. Restul substantelor au alta densitate , deci alt numar de grame. Cu siguranta un litru de CO2 nu are un Kg.
     
    Ultima editare: 29 Apr 2014

Distribuie pagina asta