1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. GT829

    GT829 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6
    Posibil, desi am mers mult pe ISO 22241, aprox 2ani, fara prob, insa de acum am sa merg pe Oem
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Eu stiu ca de cate ori mergi cu masina la reprezentanta pentru orice interventie, iti completeaza cu AdBlue. Probabil nu are nimic daca completezi fara avertizare, dar trebuie sa respecti procedura de umplere. Alimentezi cu motorul oprit ... apoi astepti 20 de secunde cu contactul pus ... si dupa, pornesti motorul.
     
    levelboy apreciază asta.
  3. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    am completat si eu fara avertizare, am bagat cam 10L si nu am avut nicio problema.
     
    levelboy apreciază asta.
  4. IAmRobert

    IAmRobert 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 190 cp
    Salut ! Revin cu subiectul despre AdBlue , acum vreo 2 luni am fost la reprezentata pentru a completa adblue . Mi-au fost facturati 23 l , cei de acolo au spus ca atât am rezervorul cu toate ca peste tot am văzut 17 l . Ideea este următoarea , ei au zis ca pot merge maxim 30.000 km , eu am citit undeva la 15,000 dar cu completarea făcută la ei am mers doar 7500km + cei 2400 km pe care ii mai am la dispoziție , dintre care vreo 2900 km au fost făcuți in regim de autobanda . Păreri , pe voi cam cât va duce ? Mi se pare uriașă diferența totuși
    Mulțumesc
     
    maryanob73 apreciază asta.
  5. GT829

    GT829 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6
    Depinde cum ai mers pe Autobahn. In general eu merg Autobahn cam 90-95% (natura jobului) si depinde foarte mult de viteza. Peste 150 croaziera am vazut ca se consuma mai repede solutia Adblue, ca isi face regenerari mai dese. Rezervorul este de 17L si in carte spun ca se consuma 1L la 100km (aproximativ) dar nu specifica si cum si in ce fel se calculeaza. Din ce imi spui tu acolo ai mers 7500+2400 (9.900km) cu un rezervor plin, pana ce probabil te-a instiintat din nou. Daca ma intrebi pe mine, e foarte ok. Autobahn.ul mananca Adblue destul de mult. Eu bag mereu 10L cand se aprinde la 4saptamani-5saptamani la o medie de 2.000-2.500km saptamanal, pana ce sunt instiintat din nou cu mesajul "Pls refill you have 2.400km until..." Deci nu te speria, e corect cat ai facut.
     
  6. IAmRobert

    IAmRobert 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 190 cp
    Mulțumesc frumos , am rezolvat astăzi . Am alimentat cu 15l .
     
  7. Dan-Adrian Cif

    Dan-Adrian Cif 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2018
    Locație:
    Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G, 2.0 TDI (CNHA), 140kw, 2014, S-Line, Manual
    Va salut. Săptămâna trecută in timp ce mă deplasam cu masina am primit pe bord eroarea “AdBlue system malfunction! No restart in 1000km”, semnul AdBlue cu cheița galbenă. După aproximativ 150 de km eroarea a dispărut de la sine. Astăzi am avut programare in reprezentanta pentru diagnoza și inginerul mi-a spus ca problema cel mai probabil a fost cauzată de calitatea scăzută a AdBlue folosit de mine și anume la bidon din PECO. Nu am mai făcut diagnoza pe masina ci doar am făcut plinul la AdBlue. Au intrat 10 litri, cost total cu “manopera” 131 de lei cu recomandarea sa circul așa cu masina să vedem ce comportament are. Inginerul respectiv mi-a spus ca in mod normal nu se va mai aprinde martorul.
    Concluzie: folosiți doar AdBlue OEM, fie ca îl cumpărați și adăugați in reprezentanta fie îl cumpărați de altundeva și îl puneți acasa. Costurile sunt foarte puțin mai mari (aproximativ 20-30 de lei la bidon de 10 litri) dar pe termen lung va scutește de alte cheltuieli pe reparații a sistemului AdBlue (pompa, injector etc.)
    O zi frumoasa!
     
    levelboy apreciază asta.
  8. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    Va salut,
    Am o nedumerire: la masinile noastre la cati km se face regenerarea la filtrul de particule ? Am motor Euro5. Masina mea are ultimul update de soft facut la reprezentanta, cel de la scandalul cu diesel gate si am inteles ca sunt mai dese regenerarile la motor acum.
     
  9. Dan-Adrian Cif

    Dan-Adrian Cif 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2018
    Locație:
    Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G, 2.0 TDI (CNHA), 140kw, 2014, S-Line, Manual
    Salut. Depinde foarte mult de modul in care exploatezi masina. Eu ce am observat la mine (euro 6) e ca își face mult mai des regenerările dacă am foarte multe opriri și porniri de motor, mai ales la rece. Numărul de km între regenerări variază între 300 și 500 la mine. Cu toate astea am avut și 4 săptămâni consecutive fără regenerare in care am depășit 500 de km și abia in a 5-a săptămâna și-a făcut regenerarea când am ieșit la drum întins. Masina are 207xxx km in prezent. Sper sa îți fie de folos informațiile.
     
    marianu apreciază asta.
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand vrea ea. Intrebarea este absolut inutila si nu mai puneti asemenea intrebari pe forum. Nu exista un pattern = timp = perioada = tipar pentru regenerare. Conditia regenerarii apare cand ECU considera asta in functie de zeci de parametrii.
     
    pronet și Caprita Emanuel apreciază asta.
  11. Tudor Virgil 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Q7 4M , 3.0 , 2015
    Salut băieți,

    O întrebare am pentru cei care au acest motor (masina din profil 2.0 CGLC 167 cp, resoftata la 207 cp): la ce RPM sta motorul când este pe loc ?
    Mie acum îmi sta la 950RPM și tot timpul am impresia ca e întrat DPF în regenerare, am tot mers cu ia in forta sa își facă regenerare și când am verificat încărcarea DPF am găsit decât 2 grame cenușă. Dacă se poate sa îmi spuneți și cam la ce RPM sta motorul când este întrat în regenerare. Poate ca e normal și totul e doar în capul meu, dar chiar nu mai îmi aduc aminte și eu tot o alerg sa se curețe filtrul și de fapt nu e nevoie. Merci anticipat.
     
  12. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Mie imi sta asa la relanti doar la regenerare! Acum depinde pe unde ai facut soft, posibil sa ai avansul marit, ceea ce nu cred ca este ok.
     
  13. Cosmin State 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2019
    Locație:
    Waterlooville UK
    Masina:
    AUDI A6 C7 S-line 2.0 Ultra Tdi
    Salutare tuturor !!!
    Sunt nou pe grup si as dori sa va cer ajutorul in privinta unei erori DPF. O sa atasez poza cu eroarea, poate a mai intalnit cineva asa ceva si poate ma poate sfatui in vreun fel. Va multumesc anticipat, as aprecia ajutorul nu critica!

    Masina in cauza: Audi A6 C7, Ultra TDI, 190 cp, an 2014
     
  14. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Vreau sa cred ca intai ai cautat pe google eroare si pentru ca ai citit acest articol si nu ai inteles, de aceea ai intrebat si aici, nu?

    https://www.troublecodes.net/p2codes/p2002/

    In orice caz, lasand gluma la o parte, cred ca raspunsul ar fi trebuit sa il primesti de la cel care ti-a facut diagnoza si cu informatiile din linkul de mai sus sa verifici si tu cele spuse.
    Bafta!
     
  15. Toader Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi a6 2.0TDI ultra 2015
    Salutare, îmi poate spune și mie cineva daca valorile sunt bune la acest dpf? Sunt cam 418 km de la ultima regenerare
     
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Intrebare: daca la o masina cu AdBlue vine eliminat DPF-ul... ce se face cu sistemul AdBlue? Vine si el eliminat?
     
  17. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    La grupul VAG se poate scoate separat. Doar AdBlue sau doar DPF depinde de cel care se doreste a fii eliminat.

    Trimis de pe al meu SM-G970F folosind Tapatalk
     
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Dar fara filtru de particule, sistemul de AdBlue ramane inutil. In cazul acesta nu mai serveste la nimic... deci este de eliminat si el?!

    Dar ca sa elimini doar AdBlue, ce anume inseamna? Ajunge doar din soft sau si fizic?
     
  19. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Am eliminat multe, doar din soft, nu desfaci nimic de pe masina, toate ramin la locul lor. In principiu toate aveau pompa de adblue defecta si la cererea clientului am eliminat sistemul. Dpf ramine activ, face regenerari si functioneaza normal si poti reveni oricind la softul de fabrica dar trebuie rezolvata problema cu pompa sau ce are autoturismul respectiv.

    Trimis de pe al meu SM-G970F folosind Tapatalk
     
    Danyelnr1, Caprita Emanuel și MarianMaxx apreciază asta.
  20. Pinichi

    Pinichi 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8,5 Allroad 2l CNHA 190 CP. AN 2014 Facelift
    Pe termen lung nu dauneaza cu nimic aceasta eliminare de soft?
     

Distribuie pagina asta