1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Salut.
    Probabil la motorul de 2L vezi cum creste relantiul, la mine de exemplu nu creste sau nu observ acest lucru. Eu merg destul de mult extraurban si cel mai probabil aceasta regenerare este facuta acolo sau n-am reusit sa-mi dau seama cand anume se face in oras :)
     
  2. CORNEL21

    CORNEL21 3rd Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 C7,2.0 tdi 177 cp,an 2013
    Cand isi face in oras si nu ti-ai dat seama, la oprirea motorului,automat pleaca ventilatorul de la radiator.
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Din curiozitate am verificat si la mine sa vad daca este activa sau nu aceasta voce. .. si este tot asa la 25. Nu am nicio eroare, autonomia de AdBlue pentru inca 5300 km si 420 km de la ultima regenerare. Deci nu este o problema daca sunt active 25 de porniri, dar poate cand scade numarul lor.
     
  4. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    @kng_bv - citez postul din topicul cu resoftare 2.0tdi ca sa nu fiu offtopic acolo.

    Poti sa imi spui te rog daca acelasi lucru se aplica si la dieselgate @ 3.0tdi? Intreb pt ca motorul meu are softul nou si am tot citit pe aici pe forum ca nu e bun deloc si e de evitat acest soft. Din explicatiile pe care le-ai dat si minima mea logica spune ca regenerari dese = filtrul nu se infunda repede insa in acelasi timp uzura mai mare pe componentele care fac regenerarea, in acest caz mai des.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ionut, da se aplica si la tine. Aveti o "boala" cu DPF-ul asta. :) Va pierdeti timp aiurea si inutil cu DPF-ul asta. Au ajuns topicurile astea ca si alea despre consum combustibil, adica o tampenie.

    Am masini cu DPF in familie si nu ma intereseaza absolut deloc daca isi face regenerare, cand isi face si cum isi face. Putin ma intereseaza asta. Bine, nu ca nu as stii si nu as cunoaste. :) Este o pierdere inutila de timp si va consumati energia degeaba cu prostiile astea. Trebuie sa stiti ceva: atat timp cat masina functioneaza in parametrii nu va intereseaza pe voi cand isi face regenerare DPF-ul iar cand sunt probleme si va avertizeaza martorul in bord atunci se face diagnoza si se remediaza ce este de remediat. Punct.
     
    pronet, Andu333 și SERBAN.DANIEL92 apreciază asta.
  6. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Cristi, nu vreau sa schimb nimic la masina/motor. Vreau sa mearga asa cum a facut-o constructorul si sa fie totul bine. Era doar o curiozitate daca face bine sau rau acest soft nou.
    Daca nu ma insel, printr-un topic ai zis si tu ca nu prea esti de acord cu el.. nu ma stresez deloc, nu verific (nu am interfata) cand isi face regenerarea si nici nu simt pt ca masina merge 90% doar extraurban si in oras n-am remarcat vreodata sa isi faca.
    La asa motor facut sa manance kilometri pot spune doar "apa, paie si bataie". Dar era doar o curiozitate :)
    Multam!
     
  7. Bogdan652 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A6, 2000, 2016
    @Cristi Este corect ceea ce spui, ideea era de preventie nu sa ajungem la final sa punem diagnoza si sa constatam ca DPF este 100% colmatat ca ulterior sa bagam 2.000-3.000 euro in masina...
    Printre comenentariile tare, de pe acest forum, am regasit si fraze de genul "... cand v-ati cumparat masina nu ati stiut ca nu este masina de oras..." producatorul nu face masini pentru a circula numai in oras si masini pentru a circula numai pe autostrada...produce doar masini pentru utilizarea in ambele cazuri, nu separat. Intradevar romanul este un pic speriat si pe alocuri nu foloseste corect masina si aici ma refer la stilul de condus...majoritatea merg la consum si le folosesc in oras, ca na nu avem autostrazi. Mersul la consum atrage dupa sine o groaza de probleme, de la colmatarea DPF-ului mult prea repede...si binenteles romanul se uita in gaura rezervorului.
    Te rog sa nu privesti mesajul meu ca pe o ofensa, deoarece este departe gandul de mine pentru o asa aluzie.
    Drumuri bune, fara incidente si conduceti zic eu un pic mai sportiv si problemele cu DPF-ul pot sa devina istorie.
     
    Ultima editare: 20 Noi 2019
  8. Andor Iulian 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2017
    Locație:
    Negrești
    Masina:
    Audi A6, 2litri TDI, 2011
    Aș vrea și eu o părere, dacă e bine sau nu la valorile măsurate. Mulțumesc!

    nivel filtru particule.JPG
     
  9. Daser

    Daser 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2015
    Locație:
    e.u.
    Masina:
    Audi A6
    Andor Iulian E asa si asa, este trecut de limitele recomandate de producator, o sa-si faca regenerare din ce in ce mai des.
    In 200km s-a incarcat cam mult, mai ales daca au fost facuti la drum lung
     
    Stoian Razvan și Andor Iulian apreciază asta.
  10. Andor Iulian 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2017
    Locație:
    Negrești
    Masina:
    Audi A6, 2litri TDI, 2011
    Mulțumesc pentru răspuns! Au fost mai multe drumuri scurte in ultima perioadă dar când prin câte o ieșire merg mai turat să apuce să-și facă o curățare mai bună. Am să-l monitorizez mai des
     
  11. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Salutare,
    La masina mea rezervorul de adblue e plin. Am fost la service ieri cu ea si nu apare nici o eroare. Astazi am fost la un mecanic cu acelasi tip de tester (3000 Euro) si din ce am citit si eu ne arata la senzorul de pe AdBlue 0.0mv. Intrebarea mea este: daca a patit cineva dintre colegii de aici ? Pentru ca nu-si asuma nimeni sa-mi zica clar daca e legat de acest senzor sau daca pompa de AdBlue nu functioneaza, din cauza asta nu trimite curent la senzor. Cei de la care am luat masina mi-au dat 3 luni garantie la masina, inca nu e clar daca vor schimba pe garantie senzorul. Ideea e ca au cam dat din umeri, testerul lor le arata anomalie 0. Trebuie sa fac intr-un fel deoarece mai am de parcurs cateva sute de kilometri. Va rog mult si va multumesc anticipat.
     
  12. SERBAN.DANIEL92

    SERBAN.DANIEL92 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    AUDI A6 2014 CNHA S-TRONIC
    La fel am pățit și eu, rezervorul plin și tot nu dispărea eroare din bord, pe tester nu mai aveam absolut nicio eroare. Pana nu am făcut acea procedura nu s-a dus eroare din bord. La reprezentanta (Pitesti și Craiova) îmi ziceau ca sigur e un senzor stricat ... dar nu a fost nimic defect. După ce am rezolvat, am sunat pe cei din Craiova le-am zis cum am făcut și știau, dar când am vorbit prima data habar nu aveau. Părerea mea ca nu strica sa încerci.
     
  13. cris2017 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A6 ULTRA, 2014, cod CNHA, 190 CP, S-tronic
    Salutare colegi,

    Mie imi face probleme pompa AdBlue. Mai exact, mi se tot aprinde martorul in bord ca pot sa mai fac doar 1000 km si dupa aceea masina nu o sa mai porneasca. Problema asta mi-a aparut din luna noiembrie 2019, mi se tot aprinde si dupa un timp(400-600 km parcursi) se si stinge martorul in bord. Intre timp am parcurs peste 3000 km.
    S-a facut diagnoza de catre 3 mecanici diferiti si toti mi-au spus ca de vina ar fi pompa adBlue(presiune prea mica) si ca trebuie sa o schimb. Eu nu reusesc sa inteleg cum se poate ca acel martor sa se tot aprinda si dupa un timp sa se stinga, daca pompa nu functioneaza. Consider ca daca pompa adBlue este stricata cu adevarat, atunci acel martor nu ar mai trebui sa dispara/sa se stinga din bord si masina ar trebui sa nu mai porneasca dupa acei 1000 km, dar avand in vedere ca acel martor dispare din bord dupa un timp, atunci inseamna ca pompa functioneaza.
    In conditiile prezentate, voi ce parere aveti, sa schimb sau nu pompa? Exista vreo unitate service care sa masoare parametri de functionare a pompei pentru a fi sigur ca nu schimb o pompa care ar putea fi reparata?
    Multumesc!
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu suntem forum pentru mecanici, din pacate. Daca o piesa este defecta se inlocuieste cu una noua si de preferat originala. Pe urma vezi mai departe.
     
  15. cris2017 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A6 ULTRA, 2014, cod CNHA, 190 CP, S-tronic
    Ai dreptate Cristi, daca o piesa este defecta trebuie schimbata, de preferinta cu una originala (oricum pompa AdBlue se gaseste doar OE). Problema este ca nu sunt sigur ca este defecta pompa, atata timp cat acel defect apare si dupa un timp dispare. Nu sunt un om foarte tehnic, dar ma gandesc ca daca o pompa este stricata, atunci nu ar avea cum o data sa functioneze si alta data sa nu functioneze. De aceea am considerat ca poate aici pe forum, voi gasi colegi care au patit la fel si au gasit si solutia sa repare pompa, fara sa o inlocuiasca.
     
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Au mai fost colegi care au avut aceasta problema, iar cauzele principale erau:
    - completarea cu AdBlue inainte de avertizare... sau AdBlue cu alta norma fata de cea indicata pe capacul de la rezervor.
     
    cris2017 apreciază asta.
  17. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    cris2017, încearcă să bagi doar adblue original VW, posibil ca aici să fie hiba.
     
    cris2017 apreciază asta.
  18. cris2017 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A6 ULTRA, 2014, cod CNHA, 190 CP, S-tronic
    MarianMaxx, ai dreptate, am alimentat de cateva ori cu AdBlue inainte de avertizare, pentru ca fac foarte multi km si nu vroiam sa mi se aprinda pe drum martorul de avertizare si sa nu am AdBlue original la mine.

    Borsy de cand am masina, am bagat doar AdBlue original de la reprezentanta si toate reviziile / interventiile le-am facut la reprezentanta Audi. Masina o am pe firma si mi-a convenit de fiecare data sa lucrez prin reprezentanta Audi, avand in vedere ca nu reprezinta o problema costurile de intretinere / reparatie.
    Sunt dispus sa inlocuiesc pompa AdBlue, dar am teama ca schimb o piesa care totusi este functionala.:uhm:
     
  19. NEAMTZU

    NEAMTZU 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Bochum
    Masina:
    Audi A6.3TDI-CRTD.quattro/272. Audi A4. 2Li-ALT.131
    Salut.erorile intermitente pot fi contacte imperfecte sau semnale ca ceva e pe duca,, mai amana si urmeaza sfaturile colegului MarianMaxx
     
    cris2017 apreciază asta.
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Se face test plan pentru sistemul de AdBlue. In functie de rezultatul lui, se iau hotararile care trebuie.
     
    NEAMTZU și cris2017 apreciază asta.

Distribuie pagina asta