1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. cris2017 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A6 ULTRA, 2014, cod CNHA, 190 CP, S-tronic
    Rezolvat problema prin schimbarea pompei adBlue. Pret OE 4800 lei + manopera.
     
    nitutzu și borsy apreciază asta.
  2. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    La reprezentanta?
     
  3. cris2017 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A6 ULTRA, 2014, cod CNHA, 190 CP, S-tronic
    Da.
     
    AdrianOlteanu apreciază asta.
  4. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Bine de stiut!Multumim pentru informatie!
     
    cris2017 apreciază asta.
  5. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Am fost la reprezentanta.Totul este ok pe adblue,in schimb nu le aparea nici o eroare,au facut regenerare,au si mers cu ea 30km si cand au venit inapoi a aparut eroare sonda noxe,nu mi-au dat scris de aceasta sonda noxe si mi-au spus sa mai fac 500km cu ea si sa revin sa citeasca eroarea sa fie siguri 100%.Revin cu detalii saptamana viitoare,si rezolvarea,bineinteles.
     
  6. Nicolcea

    Nicolcea 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    Audi A8 D4 (CTBA) 3.0 diesel , 2015
    cris2017
    Problema asta am avut o si eu, cateva luni, cand mergea cand nu mergea. Am schimbat pompa AdBlue, conducte, injector AdBlue si un calculator, la reprezentanta

    valentinageo20 ce eroare ai avut: P20FE ?
     
  7. cris2017 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A6 ULTRA, 2014, cod CNHA, 190 CP, S-tronic
    Nicolcea
    Interesant. Tie ti-au spus cei din reprezentanta sa schimbi si calculatorul, conducte si injector pe langa pompa AdBlue ? Mie mi-a dat eroare presiune prea mica pompa AdBlue (-0,5 bar). In cazul tau care a fost diagnosticul dat de service ?
     
  8. Nicolcea

    Nicolcea 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    Audi A8 D4 (CTBA) 3.0 diesel , 2015
    Presiune prea mica(P20E8) si p20FE care tine de injector.
    Mi au schimbat prima data doar injectorul , am mai mers 2 sapt dupa care iara a aparut eroarea , dupa mi au schimbat si pompa , si iara a aparut eroarea , dupa care mi au schimbat si conductele ai calculatorul (o chestie neagra care e pozitionata langa pompa) .
    Am platit decat jumatate din costul total , restul mi au spus ca suporta fabrica ( mi au oprit piesele mele si le au trimis in Germania)
     
    cris2017 apreciază asta.
  9. cris2017 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A6 ULTRA, 2014, cod CNHA, 190 CP, S-tronic
    Cati km avea masina cand ti-au aparut problemele la sistemul AdBlue ?
     
  10. Nicolcea

    Nicolcea 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    Audi A8 D4 (CTBA) 3.0 diesel , 2015
    115.000 km , la 3 luni dupa ce am cumparat o , dar am alimentat cu adblue din peco inainte sa apara in bord ca este nevoie...
     
  11. cris2017 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A6 ULTRA, 2014, cod CNHA, 190 CP, S-tronic
    Ma gandeam eu ca de aceea ai beneficiat de programul Kulanz.
    Din discutiile neoficiale purtate la o tigara cu cei din service-ul reprezentantei, nu are nici o legatura de unde alimentezi adblue, atat timp cat respecta norma ISO 22241-1. Tin sa precizez ca mie mi s-a defectat pompa adblue in conditiile in care am alimentat numai adblue de la reprezentanta.
     
  12. Nicolcea

    Nicolcea 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    Audi A8 D4 (CTBA) 3.0 diesel , 2015
    Da , au fost de treaba , a stat masina la ei vreo 2 sapt , din 10800 lei devizul am platit 4200 lei
     
    cris2017 apreciază asta.
  13. cris2017 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A6 ULTRA, 2014, cod CNHA, 190 CP, S-tronic
    Ai scapat ieftin. :) Sa te bucuri la maxim de masina, fara alte probleme.
     
    Nicolcea apreciază asta.
  14. RaydenA6

    RaydenA6 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.0 190CP C7 2017
    Unde au reparat-o! Un service care se zbate sa obtina maxim pentru clientii sai!
     
  15. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Buna seara,am revenit,cum am promis.Duminica am plecat spre Bu uresti si in primii 15km a disparut eroarea di bord definitiv.Am fost ieri la reprezentanta si nu mai are nici o eroare statică.Banuiesc ca atunci cand am fost prima oara cu problema,i-am vazut ca au scos sonda NOX si au curatat.o,că de acolo a fost problema.Practic acest senzor trimite niste date la calculator,in felul asta stie cat adblue sa pompeze.Cei de la reprezentanta mi-au sugerat sa merg inca 500km si sa revin la ei,in conditiile in care imi aparea in bord ca mai pot merge 650km si reumplere adblue.Sper sa ajute cu ceva ceea ce am scris eu aici.O seara buna.
     
    vladtyny și NEAMTZU apreciază asta.
  16. cbogdan2003 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A6, 2.0TDI - 190CP, 2016
    Buna seara,
    Sper sa nu ma certe nimeni dar chiar am citit toate discutiile doar ca cei care au avut o problema asemanatoare nu au revenit sa spuna si care a fost rezolvarea.
    Pe scurt problema mea este ca s-a aprins martorul motor si dupa ce am facut/salvat scanarea am sters eroarea dar aceasta a reaparut dupa aproximativ o saptamana (~1000 km).
    Mai exact pe VCDS imi da 19226 - Particulate Trap Bank 1 / P2002 00 [237] - Efficiency Below Threshold. Am atasat poze cu cele doua scanari.
    Urmeaza sa ma duc la service dar as dori si o parere din partea voastra pentru a confrunta cu ceea ce spune mecanicul. Am incredere si in mecanic dar am vazut ca sunt multi "baieti" destepti si pe acest forum si chiar consider ca merita sa luam in considerare sfaturile lor.
    Ma poate ajuta cineva cu un raspuns sau cu o solutie pentru aceasta eroare fara sa fiu certat ca poate nu am citit atent sau nu am inteles cele scrise in postarile anterioare?
    Masina este un A6 din 2016- 2.0 TDI ultra 190 CP

    Va multumesc anticipat
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai citit nimic nici aici pe forum si nici macar pe net-ul asta infinit unde s-a mai mentionat despre problema ta si cum o rezolvi. Cine ti-a facut diagnoza de ce nu a stiut sa-ti spuna ce ai de facut ? Cine are diagnoza si nu iti spune exact ce ai de facut degeaba o are.

    https://www.clubaudi.ro/threads/fil...lytic-reduction-la-a4-b8-si-b8-5.38125/page-6 chiar aici scrie ce sa faci adica ce ti-am spus si eu in acest mesaj.

    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18434/P2002/008194

    https://www.audi-sport.net/xf/threa...ter-efficiency-below-threshold-bank-1.378816/

    http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=489441

    https://mechanics.stackexchange.com...hich-is-caused-by-filter-or-sensor-in-the-exh

    https://www.obd-codes.com/p2002

    Prima data schimbi senzorul G450. Pe urma daca tot ai probleme schimbi EGR si ASV impreuna cu racitorul EGR. Din cate stiu EGR si racitorul EGR sunt parte comuna la tine. Iar daca nu iti dispare eroarea schimbi DPF-ul pentru ca probabil este deja colmatat.
    Ajutati-va singuri si mergeti la un bun mecanic pentru ca nu reparati masina din fata tastaturii si la masinile astea noi se cheltuie foarte multi bani pentru a remedia o problema, din pacate.
     
  18. e.costi84 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2014
    Locație:
    Dragasani
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI quattro
    Salut,
    Am si eu o problema cu DPF, nu reuseste sa isi faca regenerare. Am masina la reprezentanta si cei de acolo tot incearca sa faca regenerare fortata dar nu merge deoarece temperatura inainte de DPF ajunge la maxim 480grade si apoi scade.
    Daca a mai avut cineva problema asta va rog ceva sugestii!!!


    Mentionez ca am schimbat filtru de particule crezand ca asta e problema, dar nu s-a modificat nimic. Asa facea si cu cel vechi.
    Masina este un A6 din 2014- 2.0 TDI ultra 190 CP

    Multumesc anticipat
     
  19. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Să nu fie problemă pe partea de Adblue.....
    Erori nu sunt?
     
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu cred ca are legatura AdBlue, mai mult banuiesc ca bujia nr.3 este responsabila de ardere si regenerare.
     

Distribuie pagina asta