1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. Nicolcea

    Nicolcea 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    Audi A8 D4 (CTBA) 3.0 diesel , 2015
    Sigur nu are treaba sistemul adblue , eu am probleme la sistemul de adblue , mai puteam face 900 km ... si regenerarea s a facut fara probleme
     
  2. e.costi84 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2014
    Locație:
    Dragasani
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI quattro
    Decat becul cu filtru de particule aprins in bord
     
  3. Laur96 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2020
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 2.0 CGLC 2013
    Salutare,
    De 3 saptamanai detin un A6 C7 2013 177 cp multitronic 8+1 cod motor CGLC cu 245.000 km reali verificati pe cutie.
    Toate bune si frumoase. De vreo 6-7 zile am dat peste treaba asta cu update dieselgate si zic sa ma apuc sa caut.
    M-am dus la cineva cu VCDS si am vazut ca softul e 9978, citisem de aici ca ce e dupa 9977 e cu softul nou.
    Mentionez ca am un OBD si cu aplicatia VAG- Dpf monitorizam regenerarile, erau intre 250 si 400 km in functie de cum mergeam, urban sau extra-urban.
    La fel, toate bune si frumoase am gasit pe cineva sa-mi faca down la soft pre-dieselgate si acum am 8364.
    Eh, acuma intervine partea neplacuta: parca motorul e putin mai zgomotos la accelerari, un scurt delay la kick-down, si parca urca si mai greu in viteza.
    La regenerari cam tot la fel 400 km mers mai mult extra-urban, cam 75%. La consum sincer n-am tinut cont, oricum nu a scazut.
    Dupa regenerare corect efectuata pe mod manual treapta 5 la 2600 rpm pe pilot pe DN, filtrul ramane undeva la 24% incarcat.
    La toti am vazut ca a fost o imbunatatire dupa down, la mime parca e invers...sau e doar mi se pare?
    Sa revin la softul 9978 ? Astept niste pareri. Multumesc.
     
    flavius89 apreciază asta.
  4. Axia6

    Axia6 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2020
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6 2016
    Salutare, sunt nou pe forum.

    Sunt posesorul unui Audi a6, 2016, 2.0 TDI. Am urmatoarea eroare, mentionez ca am schimbat cei 2 senzori G450 si degeaba.

    Check-ul s-a aprins iar. Masina trage normal. Nu are simptome...

    Are cineva vreo parere? Va multumesc!

    aazzz.jpg
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verifica starea DPF-ului cu VCDS si posteaza aici informatiile.
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    De 3 zile am si eu in sfarsit problema cu presiunea de AdBlue si avertizarea de 1000 km. Din pacate nu reusesc sa fac plimbari pe autostrada, asa ca trebuie sa mai aman. Am gasit acest video si parca ma tenteaza operatia aceasta. :) Am curatat deocamdata doar injectorul, dar in 50 km nu a disparut eroarea si avertizarea. :(

     
    Pinichi apreciază asta.
  7. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Salutare,am eroare p204f,m-am tot documentat,pare a fi injectorul,spuneti-mi va rog daca a mai avut cineva asa si cum a rezolvat,multumesc mult!
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Posteaza eroarea intreaga.
     
  9. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Cam asta ar fi

    20200417_135331.jpg
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si ti se pare ca asta ai scris si tu prima oara ?
    S-a discutat despre eroarea asta de nenumarate ori in acest topic. Daca te deranjezi sa il si citesti integral, o sa afli ce ai de facut.
     
  11. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Am citit cap coada..de la 21 la 2noaptea..poate mi.a scapat din cauza oboselii..nu va suparati pe mine..o sa incerc sa.l mai citesc o data.Eu am tot incercat de o saptamana sa ma programez la reprezentanta dar fara succes..in contextul actual
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Reia la citit toata pagina #14 si o sa ai o surpriza.
     
  13. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Multumesc mult!!!!
     
  14. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Am incercat varianta de la pagina #14 si dupa ce nu s-a intamplat nimic, am demontat injectorul AdBlue. Necesita doar un simplu torx. Am mers 3 km, mers normal si a dispărut eroarea.
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @valentinageo20 si la injector ce ai facut? Am demontat sa il curat si eu, dar nu era murdar. Am facut si eu precedeul ala si tot fara rezultat. Acum astept sa ajunga senzorul G31 ca am o eroare din cand in cand... apoi vedem daca dispare problema. La mine arata asa injectorul:

    IMG_20200404_170223_697.jpg
     
  16. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Nu am facut poză, era cu putin fum, cativa micrometri. Am dat cu un spray de curatat discuri, jumatate de spray, s-a scurs toata mizeria. L-am lasat sa se evapore si l-am montat la loc.

    Derulând imaginile din creierul meu de la data care am citit-o pe tester, in acea seara era in derulare o regenerare a filtrului la peste 1000 rpm. Stiam deja ca nu trebuie sa opresc motorul, dar am pus piciorul mai tare pe frana ca sa pun maneta pe D si deodata s-a oprit motorul. Evident am oprit regenerarea fara sa vreau. La pornire insa nu mai stătea turată, deci pur si simplu fara sa vreau am facut exact ce nu trebuia. In seara asta am mai observat un lucru: daca esti pe S nu se mai opreste motorul la semafor chiar daca apesi mai tare frana, cel putin asa e la mine, la un semafor daca calc incet frana se muta singura pe P cu verde in bord iar daca apesi mai tare se opreste de tot motorul. Sper sa ajute cu ceva sau pe cineva.
     
  17. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d Cglc Multitronic - Stage1
    La cei cu motorizari Euro 5 fara AdBlue, au realizat curatari chimice sau termice la DPF pentru curatare/mentenanta sau nu ar avea sens daca nu este confirmat de masina ca e plin?
     
  18. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    In mod normal se curata doar cand ajunge sa-si faca regenerari foarte dese si iti apar erori repetate in bord. E o loterie treaba cu curatarea, se face doar cu aer cald, fara solutii chimice si sunt sanse (50-50) sa te mai tina cateva mii de km sau sa reapara problema (relativ repede).
    Asa cum au mai spus si alti colegi, infundarea DPF-ului este un efect al nefunctionarii corespunzatoare a motorului.
     
  19. GT829

    GT829 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6
    >> In speranta ca poate ajuta si alte persoane! <<

    Masina in cauza Audi A6 2.0 Ultra 190cai km aprox 415.000, Stronic7
    Folosesc aceeasi solutie Adblue de cand masina se afla la mine (a fost cumparata cand avea aprox 65.000km in 2017)
    Nu folosesc solutia OEM VW, folosesc o alta tot cu Norma 22241-1, niciodata nu mi-a dat eroare din cauza ei, deci am eliminat din start posibilitatea asta
    Acum cateva zile (Vineri mai exact) mi-a aparut Adblue Malfunction. Am pus VCDS si OBD11 si surpriza nicio eroare, acum aprox 200.000km, am mai avut un mesaj Adblue Malfunction (provocat de mine atunci pt ca am alimentat rezervorul de Adblue fara sa fiu instiintat) insa la scanare a fost Powerbank 1 (celebra eroare), de data aceasta nimic.
    Am vorbit cu MarianMaxx (se afla si aici si tin sa ii multumesc) am efectuat anumiti pasi de Reset si Adaptare (inclusiv cel cu tinut apasat pedala de frana si acceleratie simultan) si tot nimic chiar si dupa proba cu masina.
    Mentionez ca sunt rezident in DE, deci am putut sa ies pe Autobahn sa merg ceva mai tare in speranta ca se va sterge. Nimic
    Am rescanat din nou cu VCDS iar nicio eroare stocata. Dupa ce am recitit topicul acesta am hotarat sa ma uit la injector, deoarece nu a fost niciodata curatat de cand se afla masina la mine si cum bag 10L la luna de solutie Adblue si masina are un nr considerabil de km e totusi bine sa arunc un ochi. Sambata dimineata, m-am apucat de operatiune, surpriza injectorul era destul de murdar, l-am curatat cu apa si cu o periuta de dinti, l-am remontat si am fost iar pe Autobahn. Dupa aprox 80km masina a intrat in proces de Regenerare, pe care l-a efectuat corect, insa surpriza eroarea tot nu a disparut. Am scanat iar cu VCDS din nou nicio eroare, valorile f ok, si-a tras Adblue corect, pompa are presiune, injectorul cu siguranta a functionat corect si in paramentrii, m-am lasat pagubas si am zis ca Luni dimineata ma duc la Audi sa incerce sa dea un Reset de nivel sau poate e din pricina ca am umblat eu la injector.
    Duminica a fost zi de lectura
    Azi Luni foarte de dim. (3:00) am iesit ca sa prind Autobahn-ul liber si am facut pasii descrisi de colegul in pagina 14 insa un pic diferit
    Masina calda cu temp ulei 85-95°
    1) citit cu VCDS sa nu am nicio eroare in ENGINE
    2) mers in mod Manual treapta M7 cu turatia 1800 (aprox 124km/h) rulat cam 30sec
    3) comutat rapid piciorul pe frana si actionat 20sec dar delicat (nu brusc) cat sa se aprinda stopurile
    Am efectuat cam de 2 ori asa insa nu stiu cat de corect am efectuat pt ca nu s-a stins dar am mai efectuat si cu ACC activ dar tot in modul manual al cutiei
    1) ACC activ
    2) rulat in treapta M7 cu o turatie de 1800 30sec
    3) actionat maneta ACC si setat la viteza de 70km/h (nu am actionat frana deloc cu piciorul am lasat sistemul sa lucreze singur)
    Deoarece fix in proces am intampinat un accident intr-o zona de constructii pe Autobahn unde era traficul restrictionat nu am putut sa stau cu ochii fix in bord, cert este ca eroarea a disparut, deci nu pot sa fiu extrem de sigur daca a disparut din cauza primului procedeu manual cu actionarea pedalelor sau celui de-al 2lea efectuat cu ACC, pt ca nu cunosc daca trebuie sa dispara instant sau dupa cativa km.
    Cert este ca am ajuns din nou acasa. Am pus VCDS si unde inainte aveam Range la Adblue doar 650km, acum vede nivelul corect 8.400km.

    IMG_20200914_035916.jpg IMG_20200914_033735.jpg IMG_20200912_172825.jpg IMG_20200912_161014.jpg IMG_20200912_155711.jpg IMG_20200912_151416.jpg IMG_20200912_151349.jpg IMG_20200911_144046.jpg

    Am sa revin in 3zile dupa ce isi va fi efectuat 2 regenerari sigur.
     
    Ultima editare: 14 Sep 2020
    MadalinR, Caprita Emanuel, MarianMaxx și alți 2 apreciază asta.
  20. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Felicitari pentru "pont". Wow ... la km astia nu ai inlocuit DFP-ul ?
     

Distribuie pagina asta