1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. GT829

    GT829 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6
    IMG_20200912_185742.jpg

    Pai nu am de ce, DPF-ul functioneaza corect. La Euro6 nu o sa prea gasesti DPF infundate sau cu grad mare de colmatare cat timp sistemul SCR functioneaza corect.
    Marele meu avantaj merg extrem de mult pe autostrada cam 90% as putea spune.
     
    Caprita Emanuel apreciază asta.
  2. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Interesanta si utila povestire. Multumim pt detalii.
    @GT829 poti te rog sa-mi spui ce valoare oil ash ai? De curiozitate la cat a ajuns la acesti km :)
     
  3. GT829

    GT829 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6
    Astea sunt valorile
    IMG_20200916_103534.jpg
     
    Ionut Stancu apreciază asta.
  4. Marlboro100S

    Marlboro100S 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6,C7-2016 -190CP
    Salut,
    Avand probleme cu sonda Lambda la un A6 C7 an 2016, eroare Sonda, cod piesa 03L 906 262Q , pret 1.260 lei (in reprezentanta) imi recomandati sa montez originala sau sa cumpar marca Bosch (aproximativ 500 lei) ?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si cea originala tot Bosch este.
    O sa vezi sigla pe mufa celei vechi cand o inlocuiesti.
     
  6. Marlboro100S

    Marlboro100S 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6,C7-2016 -190CP
    Salut,
    Am schimbat-o, am ales originala. Cea veche nu are sigla Bosch (scrie doar VW AG, luna si anul 01.2016, codul piesei, Germany, etc.) nimic cu sigla Bosch.
    Oricum merci pentru raspuns. O zi placuta.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se gaseste stema ori pe sonda, ori pe mufa.
     
  8. Marlboro100S

    Marlboro100S 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6,C7-2016 -190CP
    Salut,
    Ai dreptate, dupa multe incercari cu functia zoom s-a vazut.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ehhh, daca era altceva nu iti scapa. :))
     
  10. Marlboro100S

    Marlboro100S 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6,C7-2016 -190CP
    Salut,
    La masina din profil am schimbat sonda Lambda (la reprezentanta Audi TESS Brasov) si dupa o saptamana s-a aprins iar "check" in bord cu aceeasi problema, sonda defecta. Masina nu are nici un simptom. Este posibil sa fie ceva care nu face contact bine pe o mufa si la o anumita perioada sa nu vada sonda ?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi la electrician auto. Nu rezolvi problema din fata tastaturii.
     
  12. Marlboro100S

    Marlboro100S 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6,C7-2016 -190CP
    Maine dimineata sunt programat la reprezentanta (TESS), M-am gandit ca a mai patit cineva ceva asemanator.
     
  13. OvYd3L 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI 150CP CSUD, 2016
    Salut! La masina din semnatura cu 117.000km, imediat dupa chiptuning facut la o firma consacrata din tara au inceput sa se murdareasca tobele. Poate fi coincidenta, iar problema sa fie din alta parte? Nu se vede fum, a mers cineva in spatele meu. Masina este cu adblue si la un moment dat acum cateva luni am avut o eroare pe care am sters-o si n-a mai aparut niciodata. (o sa pun poza cu ea, mentionez ca o singura data a vazut adblue din OMV, pentru ca nu stiam ca trebuie numai original, de atunci am alimentat de 2 ori de la reprezentanta)
    Mai jos sunt valorile dupa o regenerare fortata. Masina isi face regenerarile cu succes. Poate fi vorba de injectorul de adblue?
     
    Ultima editare: 12 Oct 2020
  14. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Pune inapoi softul original
     
  15. GT829

    GT829 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6
    Cu siguranta ca are legatura cu softul :notme:

    Nu mai ai amestecul proportionat ca atunci cand era de fabrica.

    Eu am soft de la 185.000km (masina in prezent are 424.000km) si nu am nicio problema cu ea, nici fum, nici funingine pe tobe, regenerari ok, soft facut in Bucuresti, Adblue de la Shell, Aral si Jet (DE)

    De aceea sunt CHIPTUNERI si chiptuneri (intentionat cu litere mici) unii stiu sa faca treaba corect.
    In timp vei avea probleme mai delicate, uneori "firmele consacrate" sunt doar pe hartie, realitatea fiind alta
     
    Ultima editare: 13 Oct 2020
  16. OvYd3L 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI 150CP CSUD, 2016
    Azi am revenit la softul original! O perioada vreau sa merg cu cel original sa vad daca se curata tobele. Daca nu se curata nici asa, probabil este DPF-ul.
     
  17. GT829

    GT829 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6
    Azi am avut masina pe elevator si mi-am adus aminte de tine Ovidiu si am dublu nr tai de km.

    Nu am funingine.

    IMG_20201021_134722.jpg IMG_20201021_134740.jpg
     
  18. tony93 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2020
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 ,3.0 tdi 2013
    Salut,
    De curand am achizitionat un A6 C7 4G avariat, am pus-o pe picioare dar problema mea este ca masina nu se tureaza mai mult de 3000 rpm, este foarte puturoasa. Am pus diagnoza pe ea si imi arata ca ar fi filtrul de particule infundat. DPF-ul a fost desfundat si resetat, senzorul de presiune diferentiala a fost si el schimbat si resetat. In datele in timp real imi apare ca am incarcatura pe filtru de 0 insa in continuare imi apare aceeasi eroare . Ce as putea sa mai fac ? Nu mai am nicio idee, am incercat inclusiv sa merg in treapta a 3 la 2600 pentru 30 km .
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sa pui VCDS si sa vezi cat de incarcat este DPF-ul si dupa caz, sa il inlocuiesti ?
    Zic si eu ...

    Eu n-am inteles prtea cu “DPF-ul a fost desfundat si resetat”. Mai exact, cum a fost curatat si cum a fost resetat o bucata de tabla ?

    Un senzor inteleg ca trebuie adaptat, nu resetat. Dar filtrul ?
     
  20. tony93 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2020
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 ,3.0 tdi 2013
    Dupa cate stiu in acel filtru exista 4 senzori , in momentul in care este curatat / schimbat , trebuie resetat . cel putin asta mi au spus 2 persoane care mi au pus diagnoza pe masina ,plus tipul care mi a desfundat filtrul .
    de schimbat DPF ul ...daca este problema de la el ,prefer sa il anulez, daca este cazul ... 6000 lei cred ca este cam mult...
     

Distribuie pagina asta