1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact, senzorii se adapteaza, nu DPF-ul.
    Prin ce metoda a fost curatat ?
     
  2. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Daca ai facut adaptarea lor cu altceva in afara de VCDS, e cam nul. Cu VCDS poti face si o regenerare fortata
    @audi66 cel mai probabil spalat.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Spalat ca spalat, dar depinde cu ce, ca unii le spala de se curata "definitiv". :)
     
  4. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Soda caustica denumita pompos....solutie speciala pentru dpf-uri.
    Si el(dpf-ul) in mers tot cu solutie se curata, nu cu 'foc'.
     
  5. tony93 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2020
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 ,3.0 tdi 2013
    Dupa cate am inteles a fost curatat prin metoda termica , si senzorii au fost calibrati cu VCDS , insa nu merge sa ii dea regenerare fortata .
     
  6. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Daca nu ai vazut cu ochii tai, iti pot spune orice..inclusiv ca a iesit de lingi pe el.
    Ce marca ai pus senzorii? Ce eroare primeste cand ii da regenerare fortata?
    A inregistrat dpf-ul ca fiind nou?
     
  7. OvYd3L 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI 150CP CSUD, 2016
    Salut,
    Revin cu noi informatii despre problema mea, cu tobele murdare, descrisa pe pagina precedenta.
    Dupa ce am revenit la softul original, am curatat tobele cu degresant si de atunci nu s-au mai innegrit. Consumul a scazut cu aprox 2 Litri, daca, cu soft isi facea regenerarea dupa 250-300 km facuti in oras, acum isi face regenerare dupa 500 km. Aveti grija pe mainile cui va lasati masinile.
     
    D. Dănuț apreciază asta.
  8. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Macar ti-ai recuperat banii?
     
  9. OvYd3L 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI 150CP CSUD, 2016
    Da, dar mi-au oprit banii pe Dyno, 70 Euro. Nu mai conteaza asta. Important e ca s-au curatat tobele
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Zi-ne si unde ai facut soft-ul “buclucas”.
     
  11. tony93 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2020
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 ,3.0 tdi 2013
    Salut,
    Intr-adevar, eu am spus ceea ce mi-a spus individul respectiv. Senzorii sunt Bosch. Cand incearca sa faca regererarea, apasa pe frana, pe acceleratie, apoi ii spune ceva de felul: Regeneration fail, please try again.
     
  12. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    In legatura cu tobele afumate, probabil cei ce ti-au facut softul de fapt sint reselleri si de aia nu au avut solutie la problema ta. Daca asi faceau ei singuri softul trebuiau sa-l refaca si sa logheze masina pana iesea ce trebuie, mai ales ca au si dyno. Daca erau tuneri consacrati nu ar fi trebuit sa aibe masina nicio problema dupa resoftare si consumul ar fii trebuit sa scada sau in cel mai rau caz sa ramana la fel. Au preferat sa evite problemele, prin returnarea banilor, rusinos din partea lor. Ar trebui sa pui aici numele firmei "consacrate" ca sa stie colegii de pe forum unde trebuie si unde nu trebuie sa mergem pentru soft.

    Referitor la problema colegului tony, trebuie verificate toate valorile indicate de senzorii de temperatura in live data ( VCDS, VCP, etc), senzorul de presiune diferentiala sa arate aproximativ 0 mBarr cu motorul oprit si contactul pus, senzorii de temperatura trebuie sa arate aproximativ temperatura ambientala cu motorul rece si masina nepornita de ceva vreme, asta pentru a verifica plauzibilitatea lor. De asemenea trebuie data inlocuire la DPF daca s-a efectuat operatie de curatire a lui si ar trebuii ca regenerarea sa porneasca atunci cind se vor indeplinii conditiile. Cu motorul pornit in ralanti presiunea diferentiala nu trebuie sa fie mai mare de 20 mBarr altfel este probabil ca regenerarea sa nu porneasca. Daca tot nu porneste atunci ai o problema si iti sugerez sa mergi la un specialist care stie exact ce sa verifice.
    Bafta.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A facut soft-ul la TCM Turbo.
    I-a fost incarcata o fila universala pentru codul lui motor, Dyno inainte/dupa si aia a fost.

    Doar ca baiatul cu toata experienta negativa, timp si bani pierduti, nu a vrut sa lase review negativ public.
     
    Claudiu Tlb, OLARIU SORIN și OvYd3L apreciază asta.
  14. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Salutare,
    Dupa luni bune de mers, mixt, cu eroare malfunction AdBlue si mai aveti 1000 km si cu metoda de la pagina 14, apare eroarea, dispare eroarea, mers la reprezentanta, luat la misto, cu "nu aveti nici o eroare stocata, 260 lei, va rog" fara sa scrie nici macar 2 randuri pe o hartie am studiat unpic problema si am ajuns la concluzia ca:
    1. nu trebuie sa fii expert sa intelegi cum functioneaza sistemul AdBlue.

    2. internetul este nemarginit, daca escavezi un pic, afli multe. Bineinteles trebuie sa escavezi in mai multe limbi.

    La mine, dupa ce am fost luat la misto de reprezentanță, de doua ori, am aflat singurel ca problema ar fi senzorul de pe pompa.

    Acest nenorocit de senzor te obliga sa cumperi pompa cu totul, pentru ca nu s-a gandit nimeni sa repare asa ceva si esti obligat sa:
    1. mergi la reprezentanta si inlocuieste pompa..4.860 lei pompa si maxim 2 ore de lucru x 260 lei.

    2. mergi la alt service 4.250 lei pentru pompa si 200 lei manopera.

    3. cumperi pompa prin cunostinte care au magazin piese auto,unde te costa 3.800 lei si inlocuirea o face cel care are un minim de cunostinte de mecanica si care vrea sa nu-l coste mai mult dar nu are garantie de la nimeni.

    Cum am ajuns la concluzia asta si unde vreau sa ajung. Poate ajuta pe vreun coleg de pe forum. Simplu. Cautand pe internet, singurul video, cu explicatii amanuntite, repet, singurul om de pe planeta care face video si arata exact unde trebuie sa te uiti si ce trebuie sa faci este un italian, tanar, detinator de service auto, care il gasiti pe youtube si i se spune officina c.

    Acolo afli si tu unde trebuie sa intri pe VCDS sa vezi nivelul la AdBlue, ca pompa trebuie sa bage 4950 kpa echivalent la aproape 5 bari, cum schimba pompa, cum face regenerarea. Apropo, e cam periculos sa faci regenerare fortata cu VCDS, DPF-ul ajunge undeva la 500 - 600 sau 700 grade si poti lua foc. Deci, cand se face regenerare e bine sa te mai plimbi unpic, are racirea mai buna in mers. Va salut si drumuri bune !!

    P.S.:

    Nu am schimbat inca pompa, dar daca o voi schimba nu o voi face in niciun caz la cei din Braila.
     
    Căluțul Cabrat și D. Dănuț apreciază asta.
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @valentinageo20 nu ai aflat nimic nou, sunt lucruri deja discutate pe forum, chiar eu am schimbat pompa din pricina acelui senzor. De fapt nu senzorul este se vina, ci pompa. Credeam ca am discutat si aici, dar am vazut ca discutia a ramas doar in topicul despre masina mea. De ce spun ca este pompa? Pai si la mine arata o presiune de 0.5 bari, iar eu Toma Necredinciosul, am desfacut conducta si am masurat, suflat cu aer, adaptari, etc. si nimic... presiune mica. Dupa ce am schimbat pompa cu una noua, am 5 bari si super presiune la injector. Poti cumpara un rezervor complet de pompa si il inlocuiesti direct, pentru suma de 350-400€. Din ce am inteles, cel putin in Italia sunt firme care reconditioneaza pompa de AdBlue.
     
  16. tony93 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2020
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 ,3.0 tdi 2013
    Bogdan iti multumesc mult pentru raspuns. Problema mea este ca am fost la 3"specialisti "care mi-au spus ca filtru de particule este problema , apoi ca trebuie inlocuit un anume senzor. Problema este ca fiecare mi-a spus de un alt senzor si am bagat 2.000 lei doar in senzori care aparent functionau in parametrii normali.
     
  17. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Testeaza plauzibilitatea senzorilor asa cum am descris mai sus. Lasa "specialistii"... poti sa-ti dai seama si singur care senzor e problema sau de ce nu vrea sa faca regenerare la DPF.
     
  18. Marlboro100S

    Marlboro100S 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6,C7-2016 -190CP
    Salutare,
    Revin si eu cu o problema. La aproximativ 500 km se aprinde Check in bord, eroarea care o da este 19226 (am atasat poza). Asta este singura eroare si din cate am inteles (citit pe internet) de cele mai multe ori aceasta eroare apare din cauza racitorului de la EGR. Am fost la reprezentanta si mi-au zis ca nu stiu ce ar putea avea pana nu desfac

    WhatsApp Image 2020-10-30 at 11.23.02.jpeg WhatsApp Image 2020-10-30 at 11.23.01.jpeg
     
  19. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Racitorul are o supapa care controleaza fluxul de gaze care ajung in admisie. Verifica acea supapa sa nu fie blocata/sparta sau furtunul sa nu fie spart/rupt.
     
  20. Marlboro100S

    Marlboro100S 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6,C7-2016 -190CP

Distribuie pagina asta