1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    daca regenerarea nu s-a finalizat ,actiunea ramine deschisa si la urmatoarea pornire a motorului iara o sa inceapa procesul de ardere.
    rezolvarea este sa nu opriti motorul cind vedeti ca turatia este crescuta si ventilatoarele functioneaza,ci sa plecati cu ea la o plimbare intinsa pe pilot automat la turatia 1800-2000.
    la mine in 3-4 km se incheie procesul.ascultati dilatarea tobelor in toba spate....si simtiti si caldura degajata.
     
  2. adybad23 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2016
    Locație:
    Costinesti
    Masina:
    A6, 3000cm, 2012
    Normal, regenerarea o cere computerul cand avertizeaza sa treci pe manual si aprinde martorul de filtru in bord. Se merge circa 10 km cu o viteza de putin peste 60km/h dupa care martorul se stinge.
     
  3. bUzZ1 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0tdi
    Cand se aprinde becul in bord e deja destul de naspa.
     
  4. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Daca au umplut masina de computere si electronica, cat era ca la comutarea in P sa afiseze un mesaj in bord sa stim sa nu oprim motorul si sa il mai plimbam nitel....Un astfel de masaj este foarte usor de generat si afisat in bord.
    Sau, un simplu martor care sa ramana activ in bord in timpul regenerarilor...
    :)))))
     
  5. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Pai si daca toate ar fi perfecte si bine puse la punct ei din ce ar mai castiga, din servisare ulei si filtre!? :)))
     
    BERNATH COSMIN, Cata_ADC și sel apreciază asta.
  6. bUzZ1 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0tdi
    Ganditi-va ca nu toti sunt cunoscatori....cred ca li se inrosea linia telefonica la service cu din aia....'aaaaa domne....s-a aprins ceva in bord....aaaaa.....zice sa nu hopresc motoru' bre....ce e asta manca-ti-as?'
     
    iacob sergiu andrei și Cata_ADC apreciază asta.
  7. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Si e mai bine sa nu avertizeze in nici un fel si sa oprim motorul fix cand nu trebuie?
    Cititnd acest forum am realizat ca de multe ori cand opream motorul ventilatoarele continuau sa mearga....chiar mi se parea ciudat ca motorul inca avea nevoie sa se raceasca. Nici prin gand nu imi trecea ca el isi curata catalizatorul .

    Si in continuare nu sunt complet lamurit. Daca opresc motorul si ventilatoarele inca merg eu ar trebui sa pornesc motorul si sa il plimb 10 km ?
     
    Mitiy apreciază asta.
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca ai oprit motorul si ai intrerupt regenerarea, nu mai are sens sa repornesti motorul si sa pornesti la drum, deoarece aceasta se intrerupe si nu mai continua. O reia de la capat cand se indeplinesc toate conditiile unei noi regenerari.
     
    DarkSouI apreciază asta.
  9. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    chiar daca o opresti si imediat o pornesti,motorul fiind, cald isi reia regenerarea,oricum si relantiul este ridicat si iti dai seama ca a inceput ,mai dai o tura cu ea.
     
  10. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    Salutare din nou, sa va povestesc ce am mai facut. Am schimbat senzorul de temperatura de pe radiator, indica pe tester undeva la 76 grade cu motorul cald (90 grade pe bord) iar cel de pe motor indica undeva la 96 grade din ce tin minte, toate bune nu au mai ramas ventilatoarele pornite. Am plecat cu masina in turcia dus-intors (aproximativ 3500 km cu ce am umblat pe acolo) mers normal 50% in mod drive 50% in mod sport, a vazut si talpa pe autostrada pustie la turci, am facut si 30 km in 5 ore in istanbul (trafic normal la ei). Am venit in bucuresti am facut sa zic 10 drumuri de aproximativ 3-8 km zilnic si SURPRIZA...au inceput iar sa porneasca ventilatoarele iar azi martorul in bord de la filtrul de particule (galben). Masina se comporta normal, trage normal, o pot tura cat vreau. Masina are 125.000 km.
    Ma gandesc sa nu aiba alte cauze care sa influenteze filtrul de particule. De ceva vreme vad ca la oprirea motorului se aude un pacanit (mi-a spus un mecanic ca de la clapeta de admisie se aude asa si este normal, eu nu tin minte sa fi auzit pacanitul ala inainte sa schimb pompa de apa si sa am problemele cu ventilatoarele, se aude ca si cum desfaci un capac de la un borcan cu muraturi :)))
    Am impresia ca pierde antigel...inainte sa plec am completat cu motorul rece la nivelul dintre semnele de max si min iar acum am verificat cu motorul rece si nivelul era sub imbinarea de la mijloc a vasului de expansiune. Am completat cam 50ml cred iar pana intre semne. O sa incerc sa merg cu ea la 2500 rpm in treapta a3a constant 15-20 min cum am citit pe forum sa vedem daca se stinge acel martor...insa sunt sceptic ca ar fi filtrul cu probleme, in vara cand mi-a verificat dpf-ul pe tester era in regula, avea un procent foarte mic de incarcare. Ce parere aveti? Multumesc tuturor!
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De la EGR se aude pacanitul ala ca si cum ai desface un capac de borcan, nu de la clapeta.
     
  12. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    Si este normal sa se auda asa? Parca inainte nu se auzea sau nu i-oi fi luat eu seama...
     
    Daniel Budiul apreciază asta.
  13. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    Ma gandesc ca daca se aude zgomotul ala de la EGR care eu nu-mi aduc aminte sa-l fi auzit inainte, sa nu existe vreo problema cu egr-ul care sa faca sa se incarce dpf-ul foarte repede. Mi-e greu sa cred ca dpf-ul poate fi atat de prost incat sa-si faca regenerari asa de des, desi am mai iesit cu masina din oras la drumuri lungi si chiar si dupa un drum de 70km tot ramanea ventilatorul pornit si isi facea regenerare. Am observat ca doar am plecat cu masina 3-4km s-a incalzit apa doar 2 liniute si am observat ca start-stop aparea dezactivat pe bord.
     
  14. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    Am dat doua ture pe centura de la stefanesti la otopeni si retur :) in treapta a3a si a4a in 2500-3000 rpm, dupa vreo 10 minute s-a stins martorul de la dpf insa martorul de start-stop a ramas aprins chiar si dupa stingerea martorului dpf, am continuat sa merg si dupa inca o tura am oprit pe loc masina fara sa opresc motorul si a disparut si martorul start-stop iar functia mergea, semn ca s-a terminat regenerarea. Dupa ce am ajuns acasa si am oprit motorul nu a mai ramas nici un ventilator pornit. Maine voi merge la service sa punem testerul pe ea sa vedem ce grad de incarcare are filtrul si sa vad care e treaba cu egr-ul.
     
  15. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exista, dar nu pe toate. Daca e pe terminate ai avertizare si pe BC.
    Langa busonul rezervorului trebuia sa ai un buson mai mic de la rezervorul Adblue.
     
  17. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    La facelift, 2.0 ultra este adblue. Din ce stiu doar Ultra foloseste aceasta tehnologie
     
  18. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @barladi nu ai stai liniștit
    E mult mai bine ca nu este, trust me

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  19. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Stiu ca e bine ca lipseste. Am o firma de transport si stiu ce inseamna sa depinzi de Ad Blue. Doar ca nu stiam care e rostul lui la Audi, mai ales ca unele au iar alte nu :)
     
  20. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    Am fost azi am pus testerul pe masina, arata ca este incarcat cu 7,8 grame filtrul si ca se face urmatoarea regenerare in 40 km, cam foarte putin zic eu. Dupa ce am plecat de la service am mers vreo 5 km prin oras, am activat start-stop (il am dezactivat din soft) si la primul semafor a oprit motorul, am mai mers 1 km pana la destinatie si iar a aparut semnul cu A-ul taiat pe bord ca este indisponibil sistemul start-stop. Dupa ce am oprit motorul ventilatoarele nu au pornit.
     

Distribuie pagina asta