1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Raspuns corect. Mai ales daca pierzi si antigel treaba este cam clara: inlocuieste racitorul sau chiar tot EGR-ul daca racitorul este corp comun cu EGR-ul.
    Oricum nu face/cumpara nimic pana nu demontezi si nu verifici. Nu rezolvi problema din tastatura ci la un bun mecanic care lucreaza singur (nu la un service cu multi angajati) si are rabdare.
     
  2. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    p2002 particulate trap efficiency below threshold = o problema la motor care colmateaza DPF-ul
    Verifica senzorii de presiune diferentiala.
     
  3. vlahdacoroman

    vlahdacoroman Banned

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a6 c7 2013 CGLC MT
    Exista TPI cu P2002. Se parcurg unele verificari si apoi se trage concluzia ce trebuie schimbat.
     
  4. 112

    112 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2012
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    AUDI A6 C7 S-Line Ultra 190 HP 2017 CNHA
    Am avut și eu aceeași problema...la sfatul unora am înlocuit ambii senzori de presiune diferențiala.....dar tot nu s-a rezolvat problema...
    Până la urmă am reușit să ajung la reprezentanța Audi din Cluj Napoca și a fost înlocuit senzorul temperatură gaze evacuare 04L906088DR:
    A trecut o săptămână de când nu a mai apărut eroarea...sper să nici nu mai apară...
     
  5. Andrei Chereches 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 c7 4g, 2.0 ULTRA 190cp, 2015
    Salut colegi,
    Am observat pe toba finala ca am depunere de funingine, masina in cauza A6 C7 2.0 ultra 190 Euro 6 130.000 km
    Am pus diagnoza si am observat urmatoarele erori intermitente. Dupa stergere momentan nu au mai reaparut:

    7 coduri de defecte:
    7140 - Limitare funcţională prin
    U1113 00 [032] - detectare valori eroare
    intermitent - Neconfirmat - Testat de la ştergere de memorie
    5132 - Regulator 1 pentru presiune carburant
    P0090 00 [032] - defect electric/întrerupere
    intermitent - Neconfirmat - Testat de la ştergere de memorie
    5953 - Senzor 2 de recirculare gaze de evacuare
    P0486 00 [032] - defect electric
    intermitent - Neconfirmat - Testat de la ştergere de memorie
    4967 - Senzor 1 temperatura carburant (G81)
    P0183 00 [032] - întrerupere/scurt la plus
    intermitent - Neconfirmat - Testat de la ştergere de memorie
    9764 - Senzor 1 presiune gaze evacuare (G450)
    P0470 00 [032] - defect electric
    intermitent - Neconfirmat - Testat de la ştergere de memorie
    5253 - Filtru de particule 1; senzor diferenţă de presiune
    P2452 00 [032] - defect electric
    intermitent - Neconfirmat - Testat de la ştergere de memorie

    A mai intampinat cineva asa ceva ? E cam ciudat pentru un Euro 6 cu DPF activ
    Atașez și poze cu VALORILE DPF. Sunt ok ? Va rog un sfat cu ce e de facut..
     
  6. 112

    112 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2012
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    AUDI A6 C7 S-Line Ultra 190 HP 2017 CNHA
    UPDATE: de vreo 2 zile aparut din nou...back to workshop...:(:(:(
     
  7. Marlboro100S

    Marlboro100S 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6,C7-2016 -190CP
    @112 am inteles ca la motorul CNHA este o problema frecventa, eu suspectez racitorulde gaze.
    Daca ai ceva noutati sa imi zici si mie
     
  8. 112

    112 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2012
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    AUDI A6 C7 S-Line Ultra 190 HP 2017 CNHA
    Azi am pus din nou un tester pe ea si culmea, eroarea nu a mai aparut. Sa vad cum ajund din nou la Autoworld Cluj Napoca. Si ei au zis ca, daca nu se rezolva prin inlocuirea senzorului temperatura gaze, o sa fie nevoie sa fie demontat racitorul gaze EGR si eventual, sa fie inlocuit.
    Noutatile o sa le postez pe forum.
     
  9. Marlboro100S

    Marlboro100S 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6,C7-2016 -190CP
    @112 senzorul de temperatura care l-ai inlocuit, s-a vazut defect pe tester ?
     
  10. vlahdacoroman

    vlahdacoroman Banned

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a6 c7 2013 CGLC MT
    O sa reapara...
    Din pacate eroarea mai sus mentionata nu are nici cea mai mica legatura cu senzorul de temperatura.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si nu ne zici cu ce are legatura ?
     
  12. vlahdacoroman

    vlahdacoroman Banned

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a6 c7 2013 CGLC MT
    Cu ceea ce am scris aici:
     
  13. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pana nu se schimba racitorul nu prea se scapa de p2002.
     
  14. OvYd3L 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI 150CP CSUD, 2016
    Un prieten a avut aceeasi eroare si doar l-a curatat, nu l-a schimbat! Nu a mai dat eroare de atunci si sunt luni bune.
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
  16. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Audi A6 C7 cod motor CNHA 2.0 Ultra 190 cp. S-a spalat filtrul, iar"minunea" a tinut 6.700 km.
    Sincer, nu merita sa mai faci odata manopera.
     
  17. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Normal...spalarea ii face mai mult rau.
     
    Stefan Bogdan a6c7 apreciază asta.
  18. vlahdacoroman

    vlahdacoroman Banned

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a6 c7 2013 CGLC MT
    Nu face nimic rau curatarea/spalarea, problema este ca nu s-a inlaturat cauza colmatarii EGR-ului sau DPF-ului.
     
    Mihnea.Radu, Sisqoo2000 și vladone apreciază asta.
  19. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Am patit asa ceva pe Audi A6 CNHA. A incarcat DPF si nu voia sa faca regenerari. Cauza era in injectoare care aveau mizerie in ele si pierdeau si mult pe retur si nici nu pulverizau bine. Nu am avut solutie sa le repar ca nu am gasit piese pentru ele si a trebuit sa le inlocuiesc. Am inlocuit toate injectoarele cu unele noi comandate in Germania si am demontat DPF am trimis la spalat si totul a fost OK. Ca si costuri 6400 Ron injectoarele si 1000 Ron demontat/remontat si spalat DPF. Deci in cazul meu erau de vina injectoarele dar banui ca mai pot fii si alte cauze. Mai am un " pacient " un A5 cu acelasi cod de motor care a incarcat DPF si inca investighez cauza.
     
  20. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Cati km ai de cand ai "curatat" dpf-ul ?
     

Distribuie pagina asta