1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Sunt mai bine de 6 luni, masina nu este a mea, doar a fost la mine la reparat, dar este a unui vecin care merge zilnic cu ea. Nu stiu exact citi kilometrii sunt de atunci, undeva spre 10.000 cred. Dar cu siguranta problema s-a rezolvat.
     
    vladone apreciază asta.
  2. !bogdan!

    !bogdan! 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7(4g), 2.0 TDI CGLC, 2014, 163 cp
    Salutare! A mai intampinat cineva problema asta:
    Dpf-ul intra in regenerare si nu se mai opreste, am mers cu ea 2h (drum intins) pana cand mi s-a aprins si martorul de la dpf. Am pus testerul am sters eroare dpf(alte erori nu au fost)am facut o regenerare fortata dupa care si-a revenit(a scazut si turatia la normal). A foat totul ok pana la urmatoare regenerare, aceeasi problema, nu se mai opreste(turatia creste si daca opresc motorul pornesc ventilatoarele)
    Ps:mi sa spus ca imi scade temperatura in timpul regenerari si din motivul asta nu se mai opreste.
    Daca ma poate ajuta cineva va rog!
    Multumesc!
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi poate topesti vreun piston in stilul asta (nu ai fi primul si probabil nici ultimul) sau poate Doamne fereste iti ia foc masina (idem).

    Ce erori ai pe Engine, ce valori are DPF-ul ?

    Vrei sa deschidem globul de cristal ?
     
  4. !bogdan!

    !bogdan! 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7(4g), 2.0 TDI CGLC, 2014, 163 cp
    Nu am mai mers cu masina dupa ce am vazut ca din nou nu reusete regenerarea...
    Legat de erori si valori nu mi-a dat informatii service-ul respectiv.
    Singurul lucru pe care mi la detaliat a fost ca dpf e incarcat 16% si ca nu sunt erori...
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai mai sus ai zis ca ti s-a aprins DPF-ul si ca a fost stearsa eroarea generata de acesta.
    Acum zici ca nu au fost erori ?

    Verifica valorile cu VCDS (afli citind forum-ul pe ce canale trebuie sa te uiti) si ataseaza pozele.

    Pe ghicite nu iti poate spune nimeni ce are.
     
  6. !bogdan!

    !bogdan! 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7(4g), 2.0 TDI CGLC, 2014, 163 cp
    Ok, multumesc. Astept o noua programare la service si revin cu detali.
     
  7. Christoff 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2L Diesel 190CP, Model 4GC0IC, 2016
    Salut,
    Am si eu problema la sistemu AdBlue adica am eroarea: engine will not start in 1000 Km (intre timp mai am vreo 700 Km). Imi spui te rog ce inseamna "cei mai multi opresc regenerarea desi nu recunosc" ? Te referi la tunner-ii cei care fac "bypass Adblue din soft" si odata cu acest bypass zici ca se scoate si functia de regenerare a DFP-ului ?
     
  8. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Păi cu Adblue ai completat?
     
  9. Christoff 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2L Diesel 190CP, Model 4GC0IC, 2016
    Salut,
    Merci de "preluare". :) Da, am completat cu AdBlue de la prima alerta, "pana sus" (ce-i drept, inainte de a completa, alerta a sarit brusc de la 2.400 Km la aia de 1.000 Km). Apoi am mers pe autostrada, vreo 200 Km, eroarea tot nu a disparut. Intre timp am mai mers vreo 500 Km, eroarea e tot acolo.

    La service "non Audi brand", cica nu vad eroarea, ma rog, le-au iesit niste "probleme/erori", insa e clar ca nu stiu ce sa ii faca: mi-au zis ca "poate e si incarcat DPF-ul", sa mai merg pe autostrada. Am mai mers vreo 80 de Km, in viteza a 5-a, la 2000 de ture (aici poate am gresit, trebuia in cea mai mare, a 6-a). Eroarea tot acolo.

    Am fost la service Audi, cica "trebuie schimbat tot sistemul" (pompa + calculator, poate si injector). Normal, de ce sa nu platesc eu vreo 9.000 de lei ? Masina e din 2017, cu 65.000 km la bord (km sunt pe bune, eu i-am facut :). Le-am spus ca nu e ok. Au recunoscut si ei ca nu e ok, dar, ca n-au ce sa faca. Am sunat la Audi, mi-au bagat-o ca "tocmai a iesit din garantie", sa platesc eu. M-au iritat, e un bug de-al lor care nu vor sa-l recunoasca.

    De aia ma gandesc sa fac "bypass", insa parerile sunt impartite: tunner-ii zic ca masina ramane E6 si ca "nu e nicio problema"(ca sa zica si ei, normal), altii zic ca afecteaza si filtrul de particule
    Am vazut mesajul seftaca si m-am gandit sa intreb daca prin bypass la sistemul AdBlue se "afecteaza" si regenerarea. Teoretic, AdBlue se amesteca cu gazele pe circuit, insa dupa ce acestea trec prin filtrul de particule, deci "fizic/hardware" pare ca nu e problema, de aia zic, poate exista risc software (cand faci bypass la AdBlue sa faci bypass si la regenerare).
     
  10. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
  11. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Cei de la Audi dealer bat cimpii, nu trebuie schimbat tot sistemul, trebuie schimbata numai piesa care genereaza eroarea. Gasirea piesei cu pricina este mai problematica deoarece trebuie facute verificari amanuntite pe toate componentele instalatiei de adblue. Eu in nici un caz nu as anula instalatia adblue la asa masina, cunosc caz unde la 6 luni si citeva mii de kilometrii dupa anulat adblue a murit DPF si nu l-am mai putut recupera ( A5 2016 CNHA ). Deci.. cum sa fie euro 6 o masina fara adblue si fara DPF cind tocmai aceste componente o fac sa se incadreze la norma euro 6? Eu sint convins ca masina colegului de mai sus se poate repara cu costuri mult mai mici decit spun cei de la Audi.
     
  12. vlahdacoroman

    vlahdacoroman Banned

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a6 c7 2013 CGLC MT
    Bogdan123 nu stiu daca bat campii cei de la AUDI ... sau cine o face in cazul asta.
    In mod sigur nu ai acces la TPI-urile Audi si nici la informatiile lor, in plus nu a dat informatii despre cod de eroare sau alte masuratori verificari facute sau nu.
    Multe defecte la sistemul AdBlue se pot rezolva cu update-uri, trebuie consultate periodic daca au scos update, pentru remedieri probleme AdBlue.
    De exemplu celebrul defect P20EE la VW si Skoda se rezolva prin update si asta cam de 3 saptamani. ;)
     
  13. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    vlahdacoroman
    Presupui gresit ca nu am acces la TPI de VAG. De unde stii tu ? Ma cunosti cumva personal si nu stiu eu ? Stii unde lucrez si cu ce ma ocup ? Eu zic ca nu.
    Si apoi, ce eroare sa fie aia care sa necesite schimbarea intregului sistem SCR ? Faci prea multe presupuneri.
     
  14. vlahdacoroman

    vlahdacoroman Banned

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a6 c7 2013 CGLC MT
    Nu e nevoie sa te cunosc,nici nu imi doresc asta,insa nu ai adus nimic,nici un argument,ai acuzat doar niste oameni ca "bat campii", pe presupunerile tale.
    Singurul care isi da cu presupusul esti tu maestre,daca ai fi avut acces la TPI nu mai emiteai elucubratii,ai fi stiut ce si cum se rezolva sau ce verificari sunt necesare.
    Cu placere!
     
    Ultima editare: 1 Ian 2021
  15. Nicotine

    Nicotine 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2020
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI CVUB 2016
    Valorile maxime ash oil volume pe tip de motorizare pentru cei ce vor sa verifice cu VCDS, OBD11 sau orice alta diagnoza gradul de incarcare:

    2.0 TDI toate codurile motor 175 ml
    3.0 TDI bi-tdi facelift cod motor CVUA, CVUB 240 ml
    3.0 TDI cod motor CDUC, CDUD, etc., 370 ml / 380 ml
    3.0 TDI bi-tdi non-facelift cod motor CGQB 420 ML
     
  16. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    @Nicotine cu obd11 unde si pe ce canal de cautat aceste valori. Merci
     
  17. Nicotine

    Nicotine 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2020
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI CVUB 2016
    OBD Pe modulul engine se intra pe live data. In fereastra de cautare se tasteaza DPF si bifezi tot. Parcurgand lista ajungi si la oil ash volume cu valoarea exprimata in litri .
     
    Aurel G apreciază asta.
  18. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Astazi mi-a aparut in bord avertismentul pentru completare cu AdBlue cu autonomie de 2.400 km. Am fost la reprezentanta Audi si am luat 2 bidoane de 10 Litri si au intrat cam 16 Litri, deci am rezervor de 17 Litri cum scrie in cartea masinii. Aici in Italia la reprezentanta am dat 20 de Euro pe 2 bidoane, as zice ca este un pret pamantesc.
     
  19. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Este un pret foarte bun, in RO la magazinele de profil costa ~70-80 lei un bidon de 10 Litri :)
     
  20. Christoff 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2L Diesel 190CP, Model 4GC0IC, 2016
    Bun, codurile de eroare (in urma carora reprezentanta mi-a spus ca trebuie schimbate pompa+calculator AdBlue) au fost :
    Number : P20E800 Reductant Pressure Too Low
    Fault type 2 : active/static
    Symptom : 9645
    Status : 11101101

    Deci pana la urma m-am dus "pe bypass AdBlue din soft", macar temporar, pentru ca am niste urgente (si nici aia 9000 de lei nu e ca-mi prisosesc). Operatia "cumva" a reusit, doar ca am pierdut functia Start-Stop, iar butonul de pe consola (care anuleaza manual) acum se aprinde pe invers fata de martorul din bord (cand butonul e aprins, in bord martorul e stins, si invers...functia ramanand deci pierduta indiferent de cum apesi butonul din consola). Tunner-ul imi spune ca uneori la anulare AdBlue se pierde functia de start stop, ca sunt cumva conectate pe partea de regenerare si anuland AdBlue, cumva sa compenseze prin functionarea motorului pe ralanti fara a se mai opri. Anularea se face pe tip de gestiune nu tine neaparat de masina si la toate cu calculator EDC17C64 (cum am eu), nu au fost probleme. Am facut cateva mici ajustari si ar trebui scrisa alta versiune de soft sa vedem daca asa isi revine start-stop. Acum, eu ma gandesc, daca in in prima versiune de soft a dat rateu (mic, dar rateu), mi-e ca la a 2-a versiune de soft sa nu buseasca altceva. Ce parere aveti ?
     
    vlahdacoroman apreciază asta.

Distribuie pagina asta