1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. vlahdacoroman

    vlahdacoroman Banned

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a6 c7 2013 CGLC MT
    Pentru eroarea ta se masoara cata presiune face pompa de AdBlue si daca injectorul lucreaza, presiunea masurata trebuie sa fie de 6-8 bar.
    Se inlocuieste pompa AdBlue cu un alt part number diferit de ETKA. Piesa este de la alt producator, practic se inlocuieste tot sistemul cu unul fara bube, exista TPI pe aceasta problema.
    Pompele vechi sunt cunoscute cu probleme, de aceea au ales alt producator.
    Pentru softul tau totul depinde de tuner si de solutia pe care o cumpara, unele sunt de doi lei si dau rateuri pe motor.
    Grija mare pe cine lasi sa se joace cu AdBlue Off.
     
    Christoff apreciază asta.
  2. Christoff 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2L Diesel 190CP, Model 4GC0IC, 2016
    Acum ma gandesc ca, daca si-a pierdut functia Start-Stop odata cu bypass AdBlue, de fapt asta s-ar putea sa fie doar un simptom/consecinta a faptului ca odata cu bypass AdBlue, tunnerul "a setat" si DPF-ul pe regenerare continua ? Ca "simptom", ar putea fi asta ?
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Aici nu discutam despre ce "pagube" se produc la masina din cauza aruncarii/anularii mecanice sau din soft a unei si/sau a unor piese de pe masina.
    Corect si normal era sa o repari (pentru ca altfel iti cumperi o masina care iti permiti sa o intretii) nu sa ne intrebi pe noi ce ti-a facut cineva aiurea pe la masina sau care sunt consecintele. Oricum incetati cu discutia despre anularea DPF sau "aruncarea" unor piese de pe masina pentru ca felul asta de discutii sunt sterse direct si fara explicatii. Acum am facut o exceptie.
     
    Cristian Dinache apreciază asta.
  4. Christoff 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2L Diesel 190CP, Model 4GC0IC, 2016
    Cristi Ok, multumesc pentru precizari, am retinut. Doar ca idee, de fiecare data cand a trebuit sa platesc pentru o reparatie/revizie normata si normala, am platit. Premium, nu la colt de strada. De regula "nu fac din astea", doar ca am fost dezamagit pentru ca masina a venit cu defectul asta "care n-ar fi trebuit sa apara", de 9.000 de lei, fix dupa 3 luni de la pierderea garantiei. Raspunsul lor a fost ca ma inteleg dar ca nu au ce sa faca, chiar mi-au facut niste "recomandari". Iar eu ca utilizator am fost foarte corect cu masina, cu revizii, cu tot ce trebuie. De aia mi s-a parut "incorect" ce am primit de la Audi si am apelat la modelul "tu ma pacalesti, eu te pacalesc". Dar, inca odata, am retinut ideea.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si eu multumesc pentru intelegere. Bafta.
     
  6. Rares Miu

    Rares Miu 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8
    Salutari tuturor,
    A6 C7, motor 3.0 Tdi, 245 cp. După doua episoade de limitare putere s-a aprins martorul motor și la scurt timp eroare filtru particule.
    Ca ma sfătuiti ? Pot sa conduc mașina circa 300 km pana ajung la un service sa fac o diagnoza ?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    S-ar putea sa nu ajungi. Mergi pe riscul tau. Nu iti poate garanta nimeni nimic. Motorul intra oricum in limitare si s-ar putea sa nu mai poti regenera DPF-ul nici macar cu VCDS.
     
  8. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    @Rares Miu manualul spune clar ce este de facut. Dar cum spune si Cristi, asta nu inseamna ca e garantat ceva... deci e alegerea ta ce faci si cat de repede mergi la service.

    upload_2021-2-24_9-14-40.png
     
  9. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Salutare @vlahdacoroman,

    De ce spuneti ca presiunea la AdBlue trebuie sa fie 6-8 bari ? Eu consider ca nu este adevarata afirmatia si asta poate sa verifice toata lumea care are un VCDS. Presiunea corecta la pompa AdBlue este de 4.998 HPa, adica aproape 5 bari.
     
  10. vlahdacoroman

    vlahdacoroman Banned

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a6 c7 2013 CGLC MT
    1. Presiunea nu se masoara cu vcds.
    2. Nu eu spun asta, ci manualul de reparatie si ODIS
    3. Exista plan de testare sistem AdBlue. Daca nu stiti in ce consta va rog frumos sa urmariti/studiati ce SDV-uri sunt necesare si in ce consta masurarea si testarea.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  11. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Salut,
    Imi spune cineva cum stau cu DPF-ul ? In ce stare sunt valorile. Merci.
     
  12. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Jumatatea vietii. Era buna si o presiune dif + km de la ult regenerare.
     
    Aurel G apreciază asta.
  13. OvYd3L 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI 150CP CSUD, 2016
    Multumesc mult @SERBAN.DANIEL92

    Rezolvare eroare Adblue:
    28653 - Reductant System Performance Bank 1.

    Ieri mi-a aparut si mie mesajul “Adblue system fault! No restart in 1000 km!”
    Am pus VCDS: am gasit si eroarea stocata (poza mai jos) apoi dupa ce am rasfoit putin forumul, am gasit o procedura de resetare.

    Mi-am dat seama imediat ca e dat peste cap nivelul la AdBlue pentru ca in VCDS (Remaining vehicle distance until reducing agent) aparea ca mai am range 950 km, dar eu alimentasem in urma cu 500 km, 10 Litri AdBlue de la reprezentanta (cu 10 litri faci in jur de 8.000 km daca nu greșesc).

    Procedura de reset: cu toate ca mai este postata pe forum
    1. Intrati cu VCDS si stergeti eroarea aparuta.
    2. Rulati pana se incalzeste motorul la 90 grade.
    3. Iesiti pe un drum liber (de preferat drum national/autostrada), treceti cutia in modul manual in treapta 7 si tineti constant la 120 km/h 15-20 secunde
    4. Mutati repede piciorul de pe acceleratie pe frana si tineti-o calcata 15-20 secunde (apasati frana cat sa se aprinda stopurile DOAR, nu mai mult)

    Eu am incercat de mai multe ori, insa fara rezultat.
    Apoi am pus pilotul la 120 km/h in manual treapta 7, mers 15-20 secunde, apoi calcata frana 15-20 secunde (dupa cum am mai spus, apasata foarte putin cat sa se aprinda stopurile. Practic fiind pe pilot n-am mai pierdut timp sa mut piciorul de pe acceleratie pe frana).

    Imediat s-a stins martorul. Si s-a schimbat si counter-ul din VCDS.
     
    DonDoneL și moroenius apreciază asta.
  14. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Salutare,
    La masina mea a mers procedura asta 1 an de zile și acum nu mai vrea. Am cumpărat alta pompă pentru AdBlue și tot nu vrea să se stingă eroarea. Oare trebuie neaparat făcută o regenerare forțată ? Intreb si eu poate știe cineva să răspundă. Am ajuns la capătul disperării si cu 17.000 lei cheltuiți.
     
  15. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Au făcut si regenerarea si tot nu s-a resetat sistemul SRC. Cred ca rezolvarea e doar la reprezentanță cu toate că am sunat un amic care lucrează acolo si mi-a zis să anulez tot sistemul. Nu-mi vine sa cred.
     
  16. OvYd3L 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI 150CP CSUD, 2016
    Pune vcds si posteaza valorile din sistemul SRC. Ai aceeasi eroare pe vcds ca la mine?
     
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pompa noua trebuie adaptata si resetate erorile. Eu am facut aceasi operatie la reprezentanta.
     
  18. vlahdacoroman

    vlahdacoroman Banned

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a6 c7 2013 CGLC MT
    Daca ai montat unitate noua SCR cu modul inclus...trebuie parametrizata si codata,apoi facute setarile de baza.
     
  19. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Mda,nu știe nimeni să facă treaba asta,doar reprezentanța.Mai am eroare adblue 30km,o să parcurg cei 30km sa ajungă la 0 chiar cand intru in parcare la reprezentanță,asta se va întâmpla astăzi după ora 14.Ei o să o deblocheze si pe urmă vor face investigații.Nu are nici o eroare statică.Doar in bord eroare adblue.Vom afla ce se va întâmpla in continuare.Probabil le voi spune sa schimbe tot,nu cred ca depășește 15000 ron,si piesele date jos le voi spăla si le voi atârna prin garaj sau le voi vinde pe rând in funcție de utilitatea lor.Cam asta e situația.Va voi ține la curent.
     
  20. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Deci ai cheltuit 17.000 lei și te aștepți la încă 15.000 lei ? Păi cei 17.000 lei pe ce s-au dus ?
     

Distribuie pagina asta