1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Chiar si eu as vrea sa stiu de acest TPI, daca priveste pentru toate A6, sau exista numai careva motorizari.
     
  2. vlahdacoroman

    vlahdacoroman Banned

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a6 c7 2013 CGLC MT
    TPI sunt informari de la fabrica si nu sunt publice, sunt conform seriei sasiu doar in reteaua AUDI cu acces pe baza de user si parola.
    Trebuie sa fi acreditat tehnician Audi pentru acces.
     
    Ultima editare: 19 Mai 2021
    Aurel G apreciază asta.
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sau iti faci cont pe https://erwin.audi.com/erwin/showHome.do, platesti accesul pentru cat timp vrei: 1 ora, 1 zi si asa mai departe si scoti de acolo TPI-urile = TSB-urile be baza seriei de sasiu a masinii pe care o ai si orice alta documentatie (manuale tehnice, schemele electrice, proceduri conform ELSA pentru reparatie, etc., etc.) necesara pentru masina ta din grupul VAG.
     
    D. Dănuț, DeViAnS și Aurel G apreciază asta.
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De exemplu asa arata un TPI pe baza VIN-ului.

    Este pentru A6 4G 2014 CNHA cu eroarea P2002.
     
  5. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Super, azi am schimbat si modulul AdBlue, resetat absolut tot, eroarea AdBlue persistă. Codul din ETKA este 4H0 977 355 D si ce am gasit pe masina este 4G0 977 355 G. Rezultatul este negativ, chiar nu știu ce sa-i mai fac.
     
  6. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    S-a repus modulul AdBlue cel de pe masina, este varianta mai noua, s-au schimbat senzor noxe nou, senzor temperatura DPF nou, injector AdBlue nou, s-a pus manometru pe pompă si in continuare injectorul introdus in recipient cu gradatii, e totul perfect, eroarea persista in bord si mai am de facut doar 300 km, mi-a mâncat sufletul. Eu nu am vazut, dar cei de la reprezentanta Audi spun ca, cablajul a fost verificat. Au loc 2 ore vinerea viitoare la programare.
    Am dat o sacosa de bani problema persista. Nu mai stiu, cam dau din umeri si ei, cred ca trebuie sa ma orientez la o alta reprezentanta si eu nu stiu ce sa mai fac.
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ce presiune are pompa? S-a incercat un updat de software pentru pompa?
     
  8. vlahdacoroman

    vlahdacoroman Banned

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a6 c7 2013 CGLC MT
    Da...a fost testat si presiune si debit,are soft update.
    Problema e in alta parte.
    Sunt câteva zeci de cazuri in Europa si America,fara rezolvare dupa inlocuire de modul intreg adblue si senzori nox...eu suspectez tot abatere software sau probleme catalizor.
     
  9. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Da,la catalizator nu s-a uitat nimeni,buna treabă.
     
  10. valentinageo20 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi a6 ultra 190cp
    Salutare,
    E in regulă si catalizatorul. In schimb cred ca pana la urma este o problema cu softul pentru că s-au facut TPI-uri si tot felul de adaptari dar degeaba.
    Faza este ca in acest soft cateva linii de program din una din harti, ca sa zic asa, lipsesc, mi s-a explicat de către un tehnician Audi.
    Din ce am inteles softul original se vinde impreuna cu ECU masinii cand iese pe poarta fabricii, mai departe se fac doar update-uri. Un ECU ca sa-l cumpar cred ca depaseste 6.000 lei, iar ce am gasit pe net incepe cu 03L iar la mine incepe cu 04L si cei ce vand aceste ECU cu 03L spun in anunt ca este exact pentru masina mea. Nu mai inteleg nimic. Inseamna ca am un ECU gresit pe masina ?
     
  11. MLM 666

    MLM 666 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 c7 2.0 an 2015
    Salutare,
    Scriu eu rezolvarea pentru aceste doua erori la un A6 C7 2.0 tdi 150 cp an 2015.
    Am sters erorile cu vcds-ul, apoi am mers sportiv cu ea pe autostrada (Bucuresti-Pitesti) si la destinatie am mai bagat odata tester-ul si s-au sters.
     
  12. vlahdacoroman

    vlahdacoroman Banned

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a6 c7 2013 CGLC MT
    Nu e rezolvat nimic, erorile vor reveni pe viitor!
    Daca stergi un dtc nu inseamna ca e "rezolvat".
     
    MLM 666 și pronet apreciază asta.
  13. laca

    laca 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2019
    Locație:
    Covasna
    Masina:
    Audi a6 Avant, 2.0, 2016
    Buna ziua colegi! Am un A6 2016 190 cp, 208 000 km. Masina face regenerari destul de dese, cam la 120 km. Treaba asta o consider cam deranjanta. Care poate fi cauza si daca exista o rezolvare? Un stage 1 poate face bine in acest sens? Stage 1 ce beneficii are pentru masina si care sunt efectele ei negative? Multumesc!
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Stage 1 inrautateste situatia.
    Mai multa putere = mai multe noxe.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @laca tu nu chiar nu citesti nimic din acest forum ? Acest motor asa face regenerarile, asta in conditiile in care la diagnoza nu apar erori. Unele motoare din generatia asta regenereaza si la 50 km daca se merge preponderent in oras. Nu mai cauta probleme acolo unde nu sunt.
    Cand o sa apara ceva probleme masina te anunta si iti da niste semnale. Sunt zeci de cauze privind regenerarile dese si foarte dese aproape permanente si cele mai multe sunt din cauza problemelor la motor, EGR si altele. Toate aceste cauze sunt scrise si documentate aici pe forum in diverse topicuri.
    Vezi ca pe forumul asta nu ne repetam cu intrebarile aiurea si inutile si nu descoperim apa calda.
     
    stefan.89 apreciază asta.
  16. laca

    laca 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2019
    Locație:
    Covasna
    Masina:
    Audi a6 Avant, 2.0, 2016
    Mersi
     
  17. Faceless

    Faceless 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2016
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 BiTDI 2016
    Salutare,
    Am avut eroarea cu Adblue Fault 1000km no reset care aparea si disparea. Nu mi-a functionat procedura de resetare la 120.000 km.
    In VCDS eroarea era Pressure Too Low si aparent conducta de AdBlue dintre pompa si injector, nu mai intra in injector si tot Adblue-ul curgea jos in timpul unei regenerari, probabil doar in mers pentru ca nu aveam AdBlue cristalizat acasa pe locul de parcare.
     
    Ultima editare: 23 Iul 2021
  18. D. Dănuț 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 avant, 2.0 litri tdi, 2016
    Salutare
    Am o întrebare:
    se poate recondiționa și la noi, în România, pompa adblue ?
    Că în italia am înțeles că da.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Intr-adevar in Italia se reconditioneaza, cu garantie 1 an fara limita de km.

    Pentru cei interesati firma este Soluzione Airmatic.
    Reconditioneaza si repara multe lucruri pentru grupul VAG.

    Care stiti italiana sau folosind Google Translate puteti cere informatii pe Whatsapp la 00393332955175.

    Din pacate nu lucreaza decat national Italia.
     
    Cristian Dinache și D. Dănuț apreciază asta.
  20. D. Dănuț 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 avant, 2.0 litri tdi, 2016
    Mulțumesc mult. Foarte prompt și drăguț.
     
    klausdiag apreciază asta.

Distribuie pagina asta