1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. Dorel v 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2020
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 2.0 ultra 110kw 2015 cod motor CSUD
    Va multumesc pentru raspunsuri. Masina a fost reparata doar in reprezentanta iar dupa 3 zile sau aproximativ 1.000 km a reaparut eroarea. Prima data au spus ca este pompa de AdBlue defecta iar cand le-am amintit ca este in garantie au spus ca este senzorul NOx si posibil rezervorul AdBlue. Dupa inlocuirea senzorului NOx a aparut aceeasi eroare. Ma repet, masina este din nou in reprezentanta.
     
  2. Andrey27acl 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 2.0 TDI CNH, 2015
    Salut,
    La masina din profil un Audi A6 C7 an 2015 motor 2.0 tdi pe diagnoza aveam eroare 28653 p204f 00 101 si am facut un update de soft la reprezentanta. Tot apare service AdBlue. Am verificat si pompa, are presiune 4998 hp, iar Long-term adaptation of reduction agent dosage este 1, deci injectorul si pompa par sa fie ok. Am incercat si varianta de la pagina 14, tot degeaba. Ce as putea sa mai fac ?
     
  3. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Trebuie masurata presiunea cu manometru,apoi masurat debitul...daca totul e ok,verificata concentratia adblue,minim 32,5%!
    Apoi masurare nivel si verificarea senzorilor NOX
     
  4. Andrey27acl 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 2.0 TDI CNH, 2015
    Am masurat debitul si am 25-26 ml, la reducing agent quality sensor: urea concentration i-mi da 0%, sper ca m-am uitat unde trebuie. Nox sensor cum se masoara? Multumesc
     
  5. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    E putin 25 ml, procedurile se fac folosind SDV-uri specifice,fara sa amintesc de experienta pe motorizarea respectiva!
     
  6. Andrey27acl 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 2.0 TDI CNH, 2015
    Deci ar fi injectorul de vina? Nu am timp sa o duc in reprezentanta, de asta am facut testul de debit dupa o saptamana. Vazusem pe net ca pt motorul meu 2.0 cnh trebuie sa fie intre 25 si 30 ml
     
  7. Dorel v 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2020
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 2.0 ultra 110kw 2015 cod motor CSUD
    Update. Defectiunea s-a remediat prin inlocuirea senzorului Nox si un update de soft (asa mi s-a comunicat). Cost senzorul Nox + manopera = 4.700 lei. Atasez poze cu ce am gasit in masina. Probabil un TSB / TPI.
     
    audi66 apreciază asta.
  8. Andrey27acl 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 2.0 TDI CNH, 2015
    Inafara de senzorul nox localizat in DPF langa senzorul O2 (Lambda), mai este si alt nox senzor ?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In loc sa iti cauti singur am stat si am cautat eu pentru tine. Ce lene iti este. Sunteti tineri dar habar NU aveti sa folositi tehnologia pe care o aveti la indemana si la un click distanta. Ti-am atasat 2 (doua) fisiere si in al 2-lea fisier atasat la pagina 11 din acel fisier gasesti informatia ce te intereseaza iar primul fisier atasat are legatura cu al 2-lea din cauza asta:
    Reference
    The design and function of engines from the Modular Diesel System (EA288) are explained in Self Study Programme 608 "Audi 1.6l / 2.0l 4-cylinder TDI engines".

    adica primul fiser atasat de mine care chiar daca NU contine codul tau de motor reprezinta baza motoarelor 2.0 TDI CR cu AdBlue aparute ulterior incepand cu 2015.

    In plus, iti descarci toate documentele de aici: https://www.vdveer-engineering.nl/en/information/vag-ssp/ssp-vag/ssp-vag-en?start=400 (sunt 17 pagini cu sute de SSP-uri pe care trebuie sa le stii macar pe cele pentru masina ta) si inveti pe de rost ce scrie acolo. Ca la scoala. Daca nu ai facut destula scoala o sa faci acum pentru ca sa nu mai intrebi. Pe viitor mesaje ca cele de mai sus iti vor fi sterse direct si fara alte explicatii pentru ca ne repetam aiurea si inutil iar odata ce exista informatia scrisa aici pe forum (indiferent unde pentru ca ai obligatia sa o cauti) alte intrebari despre acelesi subiect sunt sterse direct deoarece inseamna ca ce este scris anterior este scris degeaba si voua va este lene sa cititi. O seara buna si te rog, fara alte comentarii.
     
  10. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    P2002 Particulate Trap Bank 1 se rezolvă prin schimbarea răcitorului EGR. Din păcate eu a trebuit sa scot motorul și cutia afară ca să am acces la el. Șuruburile din evacuarea de la dpf s-au sudat termic și nu au putut fi scoase. Cauza colmatarii e posibil să fie condusul preponderent urban din ultimii 2 ani, dar la 270.000 km e posibil să fie acumulată și o anumită uzură a anumitor componente ce au legătură directă cu DPF-ul. Filtrul nu l-am curățat, valorile sunt bune, vizual arăta bine când l-am desfăcut dar finalele sunt un pic negre, probabil, sau mai bine spus sigur, 'scapă' pe undeva.
    Regrete: din păcate m-a prins într-o perioadă aglomerată, altfel aș fi pus și turbină nouă + un DPF aftermarket.
    Concluzia: un motor bun dar gândit prost !
     
  11. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    P2002 poate inseamna si un dpf spart(topit) lucru care l-ai observat,daca esapamentul este negru inseamna ca dpf-ul e compromis!
    Dpf-ul aftermarket...tine maxim un an de zile,e cea mai mare teapa!
     
    Power tdi apreciază asta.
  12. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Da, sunt conștient de asta, măcar acum nu mai trebuie să scot motorul ca să îl înlocuiesc.....sunt curios când.:)
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Aici te contrazic. Exista firme bune pe piata si am montat DPF aftermarket acum 3 ani (la o alta marca din grupul VAG) si este in continuare impecabil. Il monitorizez in mod constant. Inca, mai exista firme care "fac ce trebuie". Bafta
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Numarul de ani e irelevant (poate ai facut 20.000km in 3 ani), mai interesant ar fi numarul km-lor parcursi in astia 3 ani cu DPF aftermarket.
     
    klausdiag apreciază asta.
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Putini km momentan, intradevar. Vreo 40.000 km pana acum. La cat a costat si la cum se comporta este ok raportul pret/costuri = beneficii.
     
  16. N3astY

    N3astY 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2022
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4-Avant, CNHA,2015
    Ce am invatat eu din toata experienta de pana acuma, legat de codul P2002, este ca aceasta eroare este efectul, nu cauza. Schimbat EGR, schimbat racitor, ambele pe original, DPF curatat, nu e spart nu e topit, senzori si injectoare toate ok, cu toate astea regenerarea crapa/nu se finalizeaza si scuipa eroarea P200200. Am comandat un DPF second original din dezmembrari, pe riscul meu, programat la montat pe saptamana viitoare, deoarece After Market pe acest model, absolut nimeni nu recomanda. Unul nou original e undeva la 13.000 lei, iar After Market pe la 7.500 lei. Cele After Market nu se pot curata/spala si durata de viata e undeva pana in 40.000 km. Sper ca dupa ce inlocuiesc DPF-ul, va merge regenerarea, daca nu, 100% DPF off ... fara suparare pentru ca am incercat tot ce am putut cu resursele disponibile in zona mea.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu doar la C7, si pentru C6 acelasi pret are OE-ul.
    Eu fac cca. 40-50.000km/an.
    Adica AM-ul este consumabil si necesita inlocuire odata cu plata impozitului ? :))
     
  18. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Eu și când am avut eroarea P2002, DPF-ul își făcea regenerarea normal, de fapt pe filtru eu nu am avut nici o eroare. După ce am schimbat răcitorul nu a fost nevoie de regenerare forțată. Valorile sunt corecte, e la jumătatea vieții, presiunea diferențială în paramerti, dar totuși finalele au funingine pe ele.
     
  19. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Eroarea p2002 poate insemna un senzor DPF cu valori implauzibile. Daca tevile sunt curate fara urme de funingine atunci schimba senzorul de presiune diferentiala.
     
  20. N3astY

    N3astY 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2022
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4-Avant, CNHA,2015
    @borsy
    La mine nu isi finaliza regenerarea. In mers, cu OBD live data, vedeam cum scad valorile la soot mass, dar temperatura ajungea la 600 de grade, dupa care scadea brusc, iar presiunea diferentiala nu scadea sub 25, si scuipa eroarea ca regenerarea dureaza prea mult, si intra in limp mode.

    @klausdiag
    Mie mi sa spus, ca daca ar fi vreun senzor stricat, s-ar bloca valorile, si nu ar fluctua in functie de turatie/viteza/etc. Am negreala pe esapament, dar problema e ca nu am sesizat de cand, deci nu ma pot pronunta. Cu EGR si racitor schimbat, tot nu functioneaza. Intre intrari in service, masina sta parcata, sa nu cauzez si alte defectiuni. Miercuri is programat la schimbat de DPF si sper sa fie cu noroc
     
    Power tdi apreciază asta.

Distribuie pagina asta