1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. klausdiag 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A6 C7 2013 CGLC 177hp
    Efectul este cu siguranta dpf fisurat,insa trebuie sa gasesti cauza care a dus la asta!
    Fara sa gasesti cauza vei fisura/topi si dpf inlocuit,cred ca persoana care ti-a dat info e pe langa acest subiect!
     
  2. Ratiu gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 Limusine 2014, 2.0 TDI S-line 177 cp ,Cod motor CGLC
    Salut,
    Dețin un A6 C7 3.0 BiTdi an 2012, Euro 5 fara Adblue cu 186.000 km. Mentionez faptul ca recent am schimbat toate 6 injectoare. De ceva vreme am probleme cu regenerarile, mai precis intra foarte des si dureaza foarte mult, iar valorile la soot mas calculated scad foarte greu, adica 2 grame la 60-80 de km. Sunt ok valorile la DPF ? Nu prea mai stiu ce sa ii fac. Va mulțumesc si o zi faina sa aveti.
     
  3. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Problema necesita multiple verificari fizice.
     
  4. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Sa traiti!
    Nu gasesc pe nimeni pe aici, as avea nevoie de sfatul vostru - la 3.0 bitdi CGQB, eroarea P242F00 - Particulate Filter Restriction - Ash Accumulation Bank 1 inseamna acelasi lucru ca si la alte motoare, acumulare de cenusa? Regenerare fortata? Ati folosit si ceva substante din astea de curatat DPF? Trebuie sa ies diseara cu ea pe autostrada sa ii fac regenerarea si sa stiu daca sa incerc sa merg pur si simplu sau sa ii dau fortata inainte sa ies.
    Va multumesc!
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cat ai la Oil Ash Volume ? Limita e 0.35-0.36l dupa care DPF-ul trebuie inlocuit (sau iti poti incerca norocul cu o curatare).

    Regenerarea fortata nu va face nimic daca a ajuns la limita, decat ca fiind atat de infundat risti sa il topesti cu rengenerarea fortata. Risc pe care tu stii daca vrei sa ti-l asumi sau nu.
     
  6. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Tot diseara ma pot uita, dimineata aproape de munca am pus diagnoza si am gasit eroarea (macar vad ca e inregistrata ieri si nu acum 2 saptamani), nu am mai avut timp...
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    3.0TDI nu e sub nici o forma "de oras".

    Cu cat ai mai putine regenerari esuate cu atat DPF-ul si motorul vor fi mai putin afectate.
    In conditii optime, daca DPF-ul si-ar face regenerare ori de cate ori ar fi nevoie si nu ar avea esuari, ar tine lejer 600-700.000 km.

    Regenerarile esuate distrug incet si sigur atat DPF-ul cat si motorul (deoarece la fiecare reg. esuata o sa iti contamineze uleiul cu motorina, si cum motorina este un foarte bun diluant nu cred ca si-o doreste nimeni intr-un sistem de ungere).
     
  8. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Stiu, si nu am preponderent oras, dar na, masina are 306k... se aduna...
    Am dat o fuga acum si am diferenta presiune 13, oil ash mass 107.5 si volum 0.43L. Asa ca, incercam o regenerare dupa-amiaza daca nu, mergem o curatare dpf, si daca tot nu... replace!
    @Cristi - daca vezi cumva mesajul asta, ziceai tu la un moment dat de o firma de ceva AM pentru DPF, dar nu ai dat nume, daca ne dai si noua ce ai pus tu pe masina aia de 3 ani ti-as fi recunoscator.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    JMJ sunt cat de cat ok fata de alte brand-uri.

    EDIT : Dar, pentru DPF-ul tau nu gasesc echivalente AM.
    Si, cireasa de pe tort, reprezentanta vrea 3360 euro cu piesa veche la schimb, adica reconditionat.

    Nou si original nu se mai gaseste, au eliminat codul, dar nici nu stiu cine il cumpara avand un pret de 6040 euro.

    upload_2023-6-28_12-17-18.png
     
    Ultima editare: 28 Iun 2023
    bx3m apreciază asta.
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    DPF marca asta mentionata de @audi66 am montat eu pe Audi si alte masini din grupul VAG. Sunt foarte bune raportat la cum sunt fabricate si cat costa.
     
    bx3m apreciază asta.
  11. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Exact asta voiam sa zic eu, ca nu gasesc codul meu la ei... Pfuu, acum ce sa zic, o sa ii dau o regenerare diseara (sa merg in conditii si POATE porneste singura sau sa ii dau service regeneration?), iar daca nu o sa incerc o curatare, sunt unii in Ploiesti care curata DPF, pe cine am auzit ca a fost au fost multumiti... :( La 6000 de euro imi mai iau o masina... Inteleg, e piesa scumpa, dar se si exagereaza, imi cereau 2000 de euro pe incalzirea (doar rezistentele!!!) la scaunul soferului, si am rezolvat-o cu 900 de lei, piese + manopera...
    Reconditionat la reprezentanta inseamna fix ceea ce as face eu cu 500 de lei, mers la un asemenea service care le curata si gata, cerem 3000 de euro. Nu mi se pare deloc OK, indiferent ce scrie pe firma ta, ca e Audi, ca e Jaguar, ca e Dacia...
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Curatarea este o varianta, riscanta as putea spune.
    Daca ar avea randament asa cum ii fac toti reclama, producatorii AM de filtre ar da faliment (raportat la cat costa o curatare vs un DPF AM).

    Nu exista echivalenta AM pentru DPF-ul tau si cine vinde asa ceva 100% este un filtru OE si curatat vandut ca si fiind Refurbished.

    In caz contrar, poti opta pentru un DPF din dezmembrari, DPF nou OE reconditionat la 3300 €uro sau DPF Off.
     
  13. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    De ce se spune despre curatare ca ar fi riscanta? Cei la care as merge dau si garantie la lucrare, atata vreme cat aduci dovada de la un service autorizat ca injectia este in parametri. Clar asta nu inseamna nimic daca iti ia foc masina, dar exista un asemenea risc? Ca daca vorbim de o infundare care se repeta la 1 an si jumatate, tot merita la cat costa fata de un DPF reconditionat de reprezentanta pe care oricum tot 1 an ai garantie, si aia in cine stie ce conditii.
    Altfel, pentru un DPF, refurbish sau reconditionare este fix o curatare, altceva nu se poate face, nu reconstituie nimeni fagurele.
    Si mai e ceva, si la asta stau si ma gandesc, dar si intreb, atat pe tine cat si pe Cristi - din experienta voastra, cei care au ales curatare au avut ceva probleme? Daca da, care este ponderea si in cat timp apareau problemele? Nu cumva sunt multi sfatuiti sa nu faca aceasta curatare, si tocmai de asta nu este o metoda atat de populara? Opinie care este perpetuata inclusiv de oameni care nu au avut contact, nu stiu, dar au pareri. Bineinteles ca NU despre tine sau Cristi este vorba, dar am auzit eu de la oameni "dom'ne, nu face, e egal cu 0" si zic "OK, tu ai facut asa ceva? Stii pe cineva care a facut?" - aaa, nu, dar NU ARE CUM SA FIE...
    Incerc sa imi dau seama daca se merita curatarea, sau ii fac un DPF off si gata...
    L.E. Am uitat, eu am un prieten cu Passat 2.0 170cp care a facut curatare, acum vreun an - PARDON, ACUM 4 ANI, si nu are nicio problema, e foarte multumit...
     
    Ultima editare: 28 Iun 2023
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Curatare, doua gauri de 8mm si nu mai ai probleme in veci. :)
     
    bx3m apreciază asta.
  15. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Dar astea se dau cu burghie patrate, nu? :p
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca citesti topicurile despre DPF o sa vezi ca sunt mai multi care au facut curatare.
    Unii au rezolvat problema (pentru cat timp nu stiu), la altii n-a avut nici un efect si au pus DPF din dezmembrari sau au facut DPF Off.

    Eu unul n-am recomandat niciodata curatarea din simplul fapt ca nu ai un rezultat sigur.

    Apropo, filtrul tau fiind incarcat 0.46 limita maxima fiind 0.36l, nu e mare lucru ca in interior sa fie partial topit.

    Dar, asta descopera cei de la curatat verificand calitatea flow-ului.

    Al meu avea 0.30l la 230.000km.
     
  17. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Dar cu o diferenta de presiune de 13, chiar si cu 0.43 incarcare, asta spune ceva despre starea lui? Sau asta se vede doar cand se da jos?
    Dar da, imi inchipui ca nu functioneaza la toti, tocmai pentru ca e vorba si de starea lui fizica la interior. Dar pana la urma, se poate spune ca "la unii a functionat, dar nu exista o garantie in sensul asta". Totusi, cu o garantie de 1 an, m-as "risca", cheia aici fiind evaluarea starii de catre cei care fac curatarea.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Spune ca e colamat.
    Ca o fi blocat de funingine, ca s-o fi topit partial, nu se stie.
    Cert este ca ai depasit cu mult limita de incarcate a DPF-ului.

    Sunt banii tai, deci riscul tau.
     
  19. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Aha, deci nivelul de incarcare spune tot, nu neaparat si presiunea diferentiala.
    Iar daca e blocat de funingine, se rezolva ceva la regenerare? Topit fiind, ar putea sa arate valori sub limita astfel incat sa dea impresia ca e OK? Intreb ca sa stiu si eu daca incearca cineva sa ma duca cu zaharelul...
    Eu gandindu-ma asa, pe fir logic (pe logica mea, nu stiu daca e corect) as fi zis ca daca e presiunea diferentiala este mica, dar el arata ca e "blocat" atunci ar putea fi un indicator ca ar putea fi topit partial. Daca ar fi doar blocat de funingine, nu ar trebui ca PD sa fie mai mare? O fi corect cum gandesc?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Multi aveau filtrul blocat cu funingine si facand regenerare fortata l-au topit.

    Daca tu esti fixat pe curatare, nu ii mai da nici o regenerare fortata, demonteaza-l, du-l la curatat si vezi rezultatul.
    Ori ti-l curata si vezi tu cat de durata este, ori la testul cu aer iti vor spune ca e topit si blocat.

    Iti faci prea multe filme, orice ar fi cert este ca DPF-ul tau este colmatat si incarcat 120%-130%.
     
    bx3m apreciază asta.

Distribuie pagina asta