1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Da ! Nu cumpara cu nemiluita, ai nevoie de maxim 16 litri.
     
  2. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Ok, mersi.
    În primă fază iau un bidon de 10l.
     
  3. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Am rezolvat, a fost foarte simplu de completat. Am cumpărat de la benzinărie un bidon de 10l (bidonul vine cu un tub special) desfăcut busonul de adblue și aia a fost. 10l= 57lei.
    Poate mai ajută pe cineva detaliile astea.
     
  4. John99561

    John99561 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Saloon SE 2.0 TDI (CNHA) ultra 2015 S-Tronic (QLX)
    Cum s-a zis mai sus, cand regenerarea este activa valoarea indicata de turometru este 1000 rpm, aveti o fotografie atasata.
    Motor 2000 cmc.
     
  5. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Mie nu imi sta niciodata la 1000 rpm la regenerare, ci putin mai jos.
     
  6. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    Am observat si ca atunci cand regenerarea nu este activa, la mers normal (D) cand iei piciorul de pe acceleratie turatia se duce la ~ 1000 rpm pe cand atunci cand regenerarea este activa turatia nu scade mai jos de 1200-1300 rpm in aceleasi conditii de mers. In plus, apare o senzatie de "treapta de viteza e cuplata" versus "este pe liber".
     
  7. Danielgeaburu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 anul 2013 motor 2.0 TDI
    Salut,
    Revin și eu cu o problema. Îmi apare și mie in bord mesajul cu verificarea filtrului de particule. Mașina nu trage mai mult de 2.000 turații. Am pus-o pe tester și prima eroare apărută este cea de la Debitmetru.
    Se poate sa apăra și martorul de la check și spirala aprinsa in bord pentru așa ceva ? Mecanicul mi a zis ca de la debitmetu nu poate sa își facă regenerarea filtru de particule și ca ar trebui sa încerc cu un alt debitmetru nou. A mai avut cineva problema asta ? Mutlumesc mult.

    D6A291AC-6D8E-4922-8AD2-67C46F27DDDC.jpeg
     
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Mecanicul ti-a spus bine. Inlocuieste debimetrul, altfel folosind masina fara posibilitatea de a-si face regenerare, risti sa il infunzi si atunci chiar ca apar "probleme".
     
  9. Danielgeaburu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 anul 2013 motor 2.0 TDI
    Mulțumesc. Mâine înlocuiesc debitmetrul sa văd dacă acolo este cauza.
     
  10. Danielgeaburu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 anul 2013 motor 2.0 TDI
    Revin din nou. Am schimbat debitmetrul, a dispărut senzorul Maf, Dar mașina Nu își face regenerare. In mers nu am cum sa fac pentru ca nu se turează peste 2.000 turații. Precizez ca gradul de încărcătura in filtru apare 0,07. Ce variante sunt? Regenerare forțată sau anulare? Mulțumesc

    149B9523-BAFA-41C3-A829-A56E370345AF.jpeg
     
    Geo2015 apreciază asta.
  11. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    Regenerare fortata cu toate ca ptr 0.07 nu e incarcat ca sa faca regenerare. Ori interfata arata altceva-clona ieftina, ori cine stie ce grup de masura citesti. Nu se poate pune pb de anulare DPF la km tai.
     
  12. Danielgeaburu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 anul 2013 motor 2.0 TDI
    Am schimbat debitmetrul. I am facut regenerarea forțată. S au stins toți martorii. Am mers 250 de km și s a aprins din nou martorul check. Ce sa mai aibă ?
    image.jpg
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Diagnoza iti spune. Invata-te sa nu mai scrii fara sa faci diagnoza. Intai faci asta si pe urma scrii pe forum. Ti-am mai spus dar nu vrei sa intelegi. Noi nu suntem la ghicitoare.

    Se schimba eroarea de fiecare data. Intelege ca ce iti spun vorbesc din experienta. Eu vad ca nu iti cunosti masina, nu te pricepi si nu stii niste chestii care unii din noi le-am invatat in zeci de ani. Trebuie sa citesti si sa intelegi cum functioneaza acest motor care il ai instalat pe masina. Sunt zeci de cauze pentru care martorul ala se aprinde in bord.
    Ti-am mai spus dar vad ca nu vrei sa faci ce iti spun: mergi la electrician auto profesionist, care viseaza diagnoza pe de rost nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema. In Bucuresti sunt profesionisti care te pot ajuta.
     
  14. Oudi

    Oudi Bronze Member

    Înscris:
    9 Oct 2015
    Locație:
    Bihor - Oradea
    Masina:
    Audi A4 B9 quattro 2.0 DETA
    Anul trecut in ianuarie am bagat prima data adblue din omv, la primul drum mai lung apare eroarea din poza. Am dus masina la audi, totul e functional, fara defecte.
    Bagam adblue vw si mergem fara probleme tot anul(2 rezervoare adblue vw si peste 20k km) pana cand saptamana trecuta zic sa incerc iar cu adblue de la benzinarie, de data asta de la mol. Bag 10 litri si azi la primul drum in afara orasului se aprinde iar martorul.
    Aceasta eroare se stinge de la sine cand range-ul ajunge la 850km si apare doar cu adblue din benzinarii. Explicatia celor de la audi, calitate proasta adblue din benzinarii.
     
  15. LAURENTE

    LAURENTE 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Porsche Panamera 4s 2.9 biturbo
    Din câte am înțeles, sistemul asta adblue al mașinii are niște componente sensibile și costisitor de reparat. Având in vedere ca la reprezentanta este foarte ieftin, nu as recomanda nimănui sa pună din benzinării.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  16. Oudi

    Oudi Bronze Member

    Înscris:
    9 Oct 2015
    Locație:
    Bihor - Oradea
    Masina:
    Audi A4 B9 quattro 2.0 DETA
    Nu e scump nici la reprezentanță dar e mai comod sa iei de la benzinarie un bidon de 10l si sa bagi tu in parcare.

    Special am zis ca mai incerc o data cu adblue de la benzinarie sa urmăresc daca se mai aprinde ceva si la primul drum extern, masina a si simțit adblue de benzinarie afisand eroarea de mai sus.

    Masina a fost verificata la 2 reprezentante audi si nu are nici un defect la sistemul adblue. Cu cel oe vw merge fara probleme sau erori, cum pun din benzinarii, eroare! Eu unul sigur nu voi mai pune din benzinării.
    Ciudat e faptul ca la range 850km fix...dispare martorul, de fiecare data.
     
    Valentin82@1 apreciază asta.
  17. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    La mine încă nu 'tușește' cu ad blue din benzinărie, dar e bine de știut.

    L.E
    Am dat comandă de pe net de adblue OE VW.
     
    Ultima editare: 16 Apr 2018
  18. NEAMTZU

    NEAMTZU 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Bochum
    Masina:
    Audi A6.3TDI-CRTD.quattro/272. Audi A4. 2Li-ALT.131
    Salut,Atasati va rog o poza cu bidonul original.Multumesc
     
    Valentin82@1 apreciază asta.
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Poftim. Ai si codul original pe bidon. Vine inclusiv cu palnia de umplere. Sa ma scuze Cristi (stie el cine) ca i-am furat poza :)

    AdBlue bidon original.jpg
     
  20. Fodor Izabella 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, S-line, 2.0 Ultra TDI, 2014.06, 190 CP.
    Unde se gaseste pompa AdBlue la Audi A6 C7 an 2014 ? Puteti sa ma ajutati ?
     

Distribuie pagina asta