1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de particule - DPF - si sistemul AdBlue cu SRC la Audi A5 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de AudiA5, 3 Feb 2014.

  1. Cosminkpe89

    Cosminkpe89 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2018
    Locație:
    Moreni
    Masina:
    Audi A5 s-line 2015 sportback 190 CP,B8 ,Cod motor CNHA.model auto 2016
    Multumesc frumos. O sa fac o actualizare la profilul meu cat mai curand posibil!si o sa ma duc la o reprezentanta audi pentru o diagnoza , pentru a descoperi cauzele aceste errori!
     
  2. smile2me28 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2011 / Audi A5 2015 2.0 TDI 190 CP
    Salut. Aceeași eroare am avut și eu. Am Vcds-Ul și am încercat toate calibrarile și resetarile posibile, doar la reprezentanta au reușit cu update de soft pe motor și muuuuulte ore pierdute. SRC este un sistem foarte rudimentar și se recalibreaza doar la un anumit număr de km.
     
  3. Cosminkpe89

    Cosminkpe89 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2018
    Locație:
    Moreni
    Masina:
    Audi A5 s-line 2015 sportback 190 CP,B8 ,Cod motor CNHA.model auto 2016
    Salutare. Problema s-a rezolvat dupa ce azi am fost la o reprezentanta pentru a vedea ce problema are! Dupa o resoftare problema a disparut ,dupa cateva ore bune de asteptat!!!
     
  4. Onu 1982

    Onu 1982 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2019
    Locație:
    Malmedy
    Masina:
    Audi a5
    Salutare,
    Saptamana viitoare voi fi noul proprietar de Audi A5, motor de 2.0 tdi cu 136 de cai. Masina este din 2014 si 40.000 de km.Acest motor este cu Adblue ?
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Teoretic nu are, dar verifica langa busonul de alimentare daca are si cel de AdBlue.
    what_is_adblue_22.jpg
     
    asusx51r apreciază asta.
  6. Onu 1982

    Onu 1982 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2019
    Locație:
    Malmedy
    Masina:
    Audi a5
    Salut grup,dupa un drumnde 200 de km am oprit si am observat ca turatia sta la 1000 aproximativ,am lasat.o sa isi faca regenerarea,a doua zi am facut cam 400 de km si in fata blocului iar si a facut regenerare,am lasat.o cam un sfert de ora.Toate bune pana aici,dar dimineata cand sa o pornesc electromotorul a invartit de vreo 4 ori pana sa porneasca si au pornit si electroventilaroarele la maxim,am facut 20 de km si nimic ele tot mergeau,turatia fiind normala,a trebuit sa opresc motorul si sa il repornesc ca sa se opreasca..are legtura cu dpf.ul?sau am o problema?
    Dupa ce am oprit si pornit motorul totul este in regula,nu au mai pornit deloc....
    Multumesc
     
    Ultima editare: 11 Feb 2019
  7. Cosmin Audi 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 2.0 2006
    Salutare baieti , de curand mi.am cumparat un a5 2012 facelift 2,0 tdi CGLC .
    Am o problema , am sesisat ca pe teava de esapament exista funingine destul de multa, filtru de particule este la locul lui , si a facut de vreo 2 ori regenerarea .
    Pe tester nu am nici o eroare.
    A mai intampinat cineva problema asta? Multumesc.
     
  8. Stratone Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8, 2012, 2.0TFSI CDN 211CP
    Nimic neobisnuit la un motor diesel. Mananca uleiul intre schimburi?

    Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
     
  9. Cosmin Audi 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 2.0 2006
    Nu stiu sa iti spun daca mananca ulei, tocmai ce i l am schimbat de 200 km si masina o am de aprox 2000..
    Stiam ca daca are dpf nu trebuie sa aibe funingine..
     
  10. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Dpf-ul e spart /crapat/topit. Vezi daca are urme de sudura in partea de jos
     
    MDU apreciază asta.
  11. Cosmin Audi 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 2.0 2006
    Din ce m am uitat eu nu se vad urme de sudura ulterioara , dar in partea de jos nu prea am acces sa ma uit..
     
  12. Daniel4you13 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2018
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi A5 2000 190hp 2015
    Buna seara, am un audi A5 2015 2.0 190 hp și cam de o luna ma chinui să-i găsesc defectul:
    Masina nu își face regenerarea in oraș( București) după ce începe regenerarea și turimetul sta la 1000rm am traversat tot Bucureștiul o ora de mers și la destinație tot turația la 1000 erea și după ce am oprit-o și repornito a doua zi mi sa aprins și martor filtru de particule și după intra in avarie, chestia asta se întâmpla o data la câteva zile și dacă nu ies cu masina pe autostrada 30,40km atunci turația sa fie Constanta la 2000-2500 intra in avarie! Am pus-o pe tester de 4 ori și azi am fost și la reprezentanta Porche vest intrata in avarie și nu a găsit nici un defect!!! Care ma poate ajuta cu un sfat ca nu știu ce săi mai fac? Mulțumesc
     
  13. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Prima data eu as face un update la soft. Poate a fost " umblata ". Pui softul de fabrica si apoi ar trebuii sa dea si erori pe problema care o are. Apoi trebuie sa faci un log in mers cu presiunea diferentiala pe DPF. Daca este mai mare de 20-30 mBarr in ralanti si mai mare de 400 mBarr in sarcina atunci ai o problema cu filtrul de particule.
    Bafta !

    Trimis de pe al meu HTC U11 folosind Tapatalk
     
  14. Daniel4you13 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2018
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi A5 2000 190hp 2015
    Salut Bogdan,
    Ieri la reprezentanta Porsche Vest mi-a zis ca are softul la zi și ca trebuie sa o mai las pentru noi teste la injectoare sa vadă cât bagă motorina pentru ca cica nu se comporta motorul cum trebuie când i-au făcut ei regenerare din tester.
    Menționez ca ieri am fost prima data la ei doar cu martorul de filtru de particule aprins și nu au găsit nimic și sa vin când intra in avarie și cu martori de motor și bujie aprinși. M-am rentors la ei după masa și iar nimic ( 420 ron fără TVA ora de lucru) și nu am vrut sa las masina pentru noi teste sa plătesc aiurea pentru ca nici nu ereau coerenți in ceea ce ziceau.
    Acum ma gândeam sa scot tot lichidul de Adblue din rezervor pentru ca mi-am amintit ca de când i-am făcut plinul cu acest Adblue din Metro, cel mai ieftin, de atunci a început sa apăra martorul. Poate o fi și de la lichidul asta ?

    Menționez ca nivelul de încărcare a filtrului arată 14 grame.
     
  15. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Verifica ce ti-am scris mai sus. DPF si SCR sint doua sisteme diferite instalate pe autoturismul tau. Pina nu faci o diagnoza amanuntita nu stii cu care din ele ai probleme.

    Trimis de pe al meu HTC U11 folosind Tapatalk
     
  16. Daniel4you13 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2018
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi A5 2000 190hp 2015
    Ok și cum fac ce mi-ai spus tu mai sus? (log in mers cu presiunea diferentiala pe DPF.)
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cu VCDS.
     
    Bogdan123 apreciază asta.
  18. Daniel4you13 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2018
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi A5 2000 190hp 2015
  19. Daniel4you13 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2018
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi A5 2000 190hp 2015
    Revin, am curățat filtru și problema persista!
     
  20. MihaiGrosu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A5 Coupe 2008 3.0 quattro
    Hello tuturor,

    Ma gandesc sa schimb filtrul de particule si vreau sa va intreb, trebuie doar schimbat fizic sau e nevoie si de o codare a sistemului sa stie ca filtrul este nou?

    Multumesc!
     

Distribuie pagina asta