1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la Audi Q5 - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi Q5' creată de florinwax, 24 Ian 2014.

  1. florinwax 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2014
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi q5, 2000,2011
    Buna ziua
    Am un q5 ,model 2011, si am probleme cu sistemul de adblue .
    A mai intampinat cineva astfel de probleme?
    Imi afiseaza ca mai am de mers 1000 de km, dupa care motorul nu va porni daca nu adaug adblue.Am umplut rexervorul si atentionarea din bord tot nu a disparut.
    Astept un sfat ,
    Multumesc
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  3. catalin1591 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.0 IDT, An 2017, cod motor DDDA
    Buna ziua,
    Am un Q5 din 2012, si nu stiu cum se reseteaza AdBlue.
    Am facut plinul de 23 litri ( atat a intrat). Am realizat acea operatiune cu 30 sec cheia in contact fara ignition, dar.......degeaba tot imi spune ca mai am 850 km si sa ii fac plinul la AdBlue ( precizez ca alta eroare nu apare).
    Alta solutie ? sau doar la reprezentanta unde am inteles ca trebuie , prin nu stiu ce program, sa puna masina sa isi faca un ciclu care dureaza aproximativ o ora ?
    Multumesc, astept un sfat.
     
  4. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
  5. bysus 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    a4 2002 avf
    E bine sa faci o diagnoza. Daca ai cod de eroare legat de sistemul adblue sa nu il stergi. Rezolva problema si apoi stergi eroarea( daca ai )
     
  6. crisx24ro 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2011
    Locație:
    IASI
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 140HP 2009
    Am masina din profil si de cateva zile isi face regenerare des. Ce imi recomandati: DPF OFF, ceramica golita sau doar gaurita ?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu iti recomand sa faci o diagnoza si sa vezi de ce isi face regenerare asa des. Daca trebuie inlocuit DPF-ul cumperi DPF nou, nu faci tiganii ca nu ti-ai cumparat Audi sa incepi sa arunci piese si sa tai piese de pe masina pentru ca nu ai bani pentru piese noi. Fara suparare.
     
    Marcelică și Micki apreciază asta.
  8. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Softul dieselgate provoaca regenerari dese ,la aprox fiecare 200 km
     
  9. crisx24ro 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2011
    Locație:
    IASI
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 140HP 2009
    pana la urma m-am obisnuit, dupa update vad ca in max 300km isi face regenerare.
     
  10. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Unele componente nu se vor obisnui si vor ceda
     
  11. Vasi Tatomir

    Vasi Tatomir 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Q5, 2.0TDI quattro, 2010
    Bună ziua, am și eu aproximativ aceeași problema :adblue system fault, no restart în 350 km, după o vizita la Audi s-a făcut o resoftare de noxe în urma căreia mesajul a devenit reffil adblue, no restart în 350 km, see owners manual. Explicația celor de la reprezentanță : nu știu ce senzor de oxigen 3200 de lei. Am plecat de acolo urmând sa le dau un răspuns referitor la comanda piesei și după 10-15 km mesajul de pe bord a devenit refil adblue, no restart în 19400 km, see owners manual, dacă ma poate ajuta cineva cu o idee rămân veșnic îndatorat, nu as plății 3200 de lei dacă nu e cazul. Menționez ca mașina merge impecabil. Va mulțumesc!
     
    dentimarius apreciază asta.
  12. Vest 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2017
    Locație:
    HD
    Masina:
    Audi Q5, CGLC, 2013
    Încearcă să rescanzi ecu la un alt atelier auto, în vederea justificarii erorii, gen Nox senzor (prețul este variabil în funcție de furnizor, la atelierele private). Mare atenție, lipsa valorilor normale citite de senzorul nox poate fii generat prin simpatie cu alt defect intern (inj. adblue murdar... mentenanță eronată a sistemului...etc). Așteptăm raportul de diagnoză concret, așa....
    Multă baftă!
    ps. am dedus din suma menționată, că este vb de acest senzor nox.
     
  13. djz

    djz 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Q3 2013 2.0
    Salut colegii! Poate s-a mai confruntat cineva cu urmatoarea situatie
    Erori pe motorasele admisie si DPF..
    Am inlocuit motorasele intre ele, ca sunt identice, si ambele par a functiona, iar eroarea persista mereu pe BANK-1
    Eroarea de pe DPF e posibil sa apara odata cu cea de pe admisie adica, nu functioneaza corect acele clapete si nici DPF-ul nu isi mai face regenerare ? Am atasat si o poza cu parametrii pe DPF

    5585 - Diesel Particulate Filter (Bank 1)
    P242F 00 [101] - Restricted/Clogged
    Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 268295 km
    Date: 2018.05.08
    Time: 08:07:54

    Engine speed: 0.00 /min
    Normed load value: 0.0 %
    Vehicle speed: 0 km/h
    Coolant temperature: 49 °C
    Intake air temperature: 19 °C
    Ambient air pressure: 970 mbar
    Voltage terminal 30: 12.060 V
    Unlearning counter according OBD: 40
    Crankshaft speed (RPM): 0.0 /min
    Vehicle speed: 0.00 km/h
    Particle filter: soot mass measured: 0.45 g
    Particle filter: soot mass calculated: 17.46 g
    Particle filter: kilometers since last regeneration: 517591 m
    P Flt Rgn st Intr-Bits 0-7: 00000000
    P Flt Rgn st Intr-Bits 0-7: 00000000
    Particle filter: time since last regeneration: 0 s

    7156 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
    P2015 00 [039] - Implausible Signal
    Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 3
    Mileage: 268304 km
    Date: 2018.05.08
    Time: 17:30:55

    Engine speed: 799.00 /min
    Normed load value: 20.4 %
    Vehicle speed: 0 km/h
    Coolant temperature: 30 °C
    Intake air temperature: 23 °C
    Ambient air pressure: 980 mbar
    Voltage terminal 30: 11.480 V
    Unlearning counter according OBD: 40
    Crankshaft speed (RPM): 821.0 /min
    Vehicle speed: 0.00 km/h
    Vehicle voltage terminal 30: 11500 mV
    Intake manifold flap offset position open: 13.45 %
    Intake manifold flap offset position closed: 1.32 %
    Intake manifold flap position sensor: 414.2 mV
    V Sw Vlv st Mon B1-Bits 0-7: 00000000
    V Sw Vlv st Mon B1-Bits 0-7: 00000000
    V Sw Vlv st Mon B1-Bits 0-7: 00000000
    V Sw Vlv st Mon B1-Bits 0-7: 00000000

    Readiness: 0 0 0 0 0
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este ca nu te pricepi de nici un fel la masini si mai ales ce inseamna mecanica si electrica auto ? :)
    Cumpara un limitator de cursa care trebuie montat pe clapeta si pe urma vei ce erori mai ai, daca mai ai. Il gasesti de cumparat aici pe forum in aria de vanzari piese si accesorii auto. S-a mai discutat pe forum despre problema ta de zeci de ori pana acum dar probabil e greu cu cititul pentru ca e mai usor sa intrebam in loc sa cautam singuri rezolvarea.
    Nu inlocuiesti motorasele intre ele ca au roluri diferite ci schimbi piesa defecta, ce are eroare, cu una noua si originala (indiferent cat costa).
    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.
    Pe viitor daca mai deschizi topicuri noi aiurea si inutil vor fi sterse direct si fara explicatii
     
  15. djz

    djz 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Q3 2013 2.0
    Salut,
    Ma poate ajuta cineva sa interpretez corect urmatoarea eroare si valorile de pe DPF ?
    -------
    1 Fault Found:

    5585 - Diesel Particulate Filter (Bank 1)
    P242F 00 [047] - Restricted/Clogged
    Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 268609 km
    Date: 2018.05.19
    Time: 10:19:16

    Engine speed: 0.00 /min
    Normed load value: 0.0 %
    Vehicle speed: 0 km/h
    Coolant temperature: 87 °C
    Intake air temperature: 38 °C
    Ambient air pressure: 980 mbar
    Voltage terminal 30: 12.060 V
    Unlearning counter according OBD: 40
    Crankshaft speed (RPM): 0.0 /min
    Vehicle speed: 0.00 km/h
    Particle filter: soot mass measured: 0.25 g
    Particle filter: soot mass calculated: 8.41 g
    Particle filter: kilometers since last regeneration: 16035 m
    P Flt Rgn st Intr-Bits 0-7: 00000000
    P Flt Rgn st Intr-Bits 0-7: 00000000
    Particle filter: time since last regeneration: 0 s


    Readiness: 0 0 0 0 0
    -----
    Address 01: Engine (8R0 907 401 J)

    16:55:29
    IDE00427 Particle filter: difference pressure 6 hPa
    IDE00428 Particle filter: offset for differential press. 0 hPa
    IDE00430-ENG57549 Particle filter: field regeneration request status-Bits 0-7 00000000
    IDE00431-ENG57549 Particle filter: field regeneration lock status-Bits 0-7 00000000
    IDE00432 Particle filter: time since last regeneration 11691 s
    IDE00433 Particle filter: oil ash volume 0.41 l
    IDE00434 Particle filter: soot mass calculated 11.19 g
    IDE00435 Particle filter: soot mass measured 0.56 g
    IDE00436 Particle filter: kilometers since last regeneration 123390 m
    ---
    Multumesc.
     
  16. iulians

    iulians 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    SQ5,3L\6V-341CP,2021
    Salutare!

    Sper ca postez unde trebuie.
    Am un martor aprins la Q5 si la scanare imi da utmatoarea eroare:

    1 cod a gasit:
    16925 - Circuit senzor nivel agent reductant
    P203B 00 [175] - neplauzibil
    MIL aprins - Confirmat - Testat de la stergere de memorie
    �mprejurari cod:
    Stare defect: 00000001
    Prioritate defect: 2
    Frecventa defect: 95
    ...

    Din cate iteleg eu, ar fi sensorul de la AddBlue.
    Aveti idee cum as putea fixa asa ceva?
    Ideii, solutii...?

    Mulțumesc!
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai nevoie de un kit de reparatie.
     
  18. iulians

    iulians 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    SQ5,3L\6V-341CP,2021
    Multumesc mult pt raspuns.
    Mai am 2 intrebari:
    - imi poti da un cod de piesa? as vrea sa il compar in regie proprie. (Cumva 8R0131969B/E)?
    - crezi ca este vreo pb daca circul asa cu masina o perioada? Am facu plinul la AdBlue. Banuiesc ca pb este doar ca nu imi arata nivelul corespunzator de AdBlue.

    Multumesc!
     
    Ultima editare: 28 Mai 2018
  19. iulians

    iulians 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    SQ5,3L\6V-341CP,2021
    ... s-a stins singur. Banuiesc ca pb este de undeva de la un contact imperfect!?
     
  20. madalin_m2001 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    Marea Britanie
    Masina:
    Audi Q5 2.0 S-Tronic cod motor CGLB
    Aceeași problemă o am si eu la al meu. Am avut o eroare stocată în engine dar am sters-o. Era ceva cu nox. Acum am scanat iar si nu mai am nici o eroare, însă imi tot scade km in bord până când nu o să mai pormeasca. Este posibil sa fie ceva de la motorină ? Am pus de la petrom super (99 sau cum s-o numi). Este dificilă procedura de curățire a injectorului ? Ma gandesc ca o fi încărcat/murdar

    Cam asta ar fi problema mea. Rezervorul de AdBlue e plin, mi-a intrat vreo 4 litri. Rezolvări ?
     

Distribuie pagina asta