1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Fire red pearl A4 B5 Avant 2001

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Stefan, 9 Oct 2007.

  1. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    In ultimul timp atentia, desi putina, a fost indreptata catre motor. Cum ziceam si ceva mai sus tot aveam pierderi de presiune, datorate unei probleme de vacuum.

    Am inceput cu schimbul pompei tandem, mai ales ca imi statea pe creier ca era motorul murdar in zona ei. O data cu trecerea la admisia de AVF am schimbat si tot ce inseamna furtune de vacuum( am pus siliconice negre) si a pompei de vacuum
    Am mers pe pompa Bosch noua, fiind stiuta ca cea mai rezistenta, iar cei din service s-au panicat cand au vazut diferentele fata de cea veche( poza 2). Bineinteles ca este complet functionala

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Dupa schimbare s-a vazut ameliorare, dar tot nu aveam presiunea care trebuie, asa ca in timp ce faceam loguri pe un nou soft, @arazvan2002 a zis sa desfacem tot in cautarea unui vacuum sugrumat. Nu l-am gasit dar se pare ca o valva de pe circuitul antigel, actionata vacuumatic, ne dadea batai de cap dintotdeauna, mai ales ca prin anularea ei s-a vazut imbunatatire clara.

    [​IMG]

    S-a inlocuit cu una noua si urmeaza sa fac proba de drum. La prima vedere e alta masina si trage exact cum trebuie, constant de la 2000-2200 ture pana la 4000. Daca tot am umblat in zona am aruncat si un vas expansiune Hella care era uitat prin casa si am luat culoarea antigeului pentru referinte viitoare

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ca de obicei, @arazvan2002 s-a implicat total in rezolvare si insista de multe ori sa rezolvam maruntisurile ramase.
     
    bobalex18, AlexPTB, stefan550 și alți 16 apreciază asta.
  2. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Felicitari tie si lui @arazvan2002 !

    Pompa Bosch e buna. Apropo, pompa veche pierdea motorina? Ai verificat si furtunele de sub ea, nu? Mie imi picura pe un furtun de apa, pe care l-am inlocuit.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Ultima editare: 26 Iun 2019
    gutza25 și Stefan apreciază asta.
  3. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Nu pierdea motorina ca a fost schimbata garnitura in trecut
    Am luat si toate furunele de aub ea, dar cel care merge la oil cooler nu se mai gaseste. Ceea ce se comanda vine pentru AWX/ AVF asa ca se mai arata un retrofit
     
  4. Gabi_KGT

    Gabi_KGT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2009
    Locație:
    Turda
    Masina:
    A4 B5 Avant / AJM / 2001
    Salut Stefan !

    O intrebare : Dupa anulatul respectivei valve de antigel, ai scapat de sunetul de antigel care trece prin furtune pe la 2000 ture ? Ai mai auzit acel sunet ?
     
  5. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    @Gabi_KGT, scuze de intarziere, acum mi-am amintit de mesajul tau.
    Am circulat foarte putin cu Audi de cand am schimbat valva( 20 km max) si inca nu stiu daca a disparut acel sunet. Revin cand am o concluzie
     
  6. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000

Distribuie pagina asta