1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Fum Alb sau Albastru la evacuare motor diesel la A6 C6 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de joy, 18 Dec 2009.

  1. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Exact asta i am spus si eu la tel./a dat de cine nu trebuia(nici nu are la cine in Tulcea/cunosc meseriasii de acolo).
    Are programare la Constanta iar in functie de ce rezultat primeste acolo, o sa l indrum catre cineva din zona(de mine e departe tare).
    E greu cu motoarele astea/lipsa acuta de"curajosi"care sa se bage in ele. Cel mai simplu e cum ai spus si tu, date jos si verificate. O sa vedem ce a rezolvat!!
     
  2. Piciu33

    Piciu33 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro,224hp, BMK, 2005
    Faptul ca e greu sa verifici nivelul la ulei nu este din cauza jojei ci din cauza uleiului amestecat cu motorina.Schimbarea injectoarelor se face numai dupa ce au fost verificate pe banc si de obicei impreuna cu pompa de inalte care este de fapt principalul vinovat care duce la defectarea injectoarelor.Se spala rezervorul se curata sa nu aiba span in el si toate conductele de motorina si bine inteles filtrul de motorina se schimba.Dar asta numai dupa ce verifici toate injectoarele la un atelier specializat!!!Parerea mea personala este ca schimbatul o-ringurilor nu ajuta la nimic.Daca este de la injectoare se recomanda schimbarea celor 6 injectoare odata si nu partial . Numai bine si sper ca nu deranjeaza pe nimeni ca mi-am dat cu parerea.
     
  3. Tl64dan

    Tl64dan 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2017
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi a6 4f c6
    Multumesc pentru raspuns. Am programare saptamana asta la un service care se ocupa numai cu reconditionarea de injectoare. Le voi reconditiona pe toate si sper sa reusesc sa scap de problema.
     
  4. StancuElvis 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2016
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TDI quattro BPW 2007
    Salutare. Am si eu aceeași problema cu fumul albăstrui , am verificat dimineață nivelul la ulei și era crescut, am dat injectoarele jos au fost verificate și curățate nu au nici o problema, am montat totul înapoi și după 20km a început sa scoată iar fum. Dacă o opresc și o pornesc se oprește fumul apoi după o perioada iar începe . Dacă aveți vreun sfat despre ce ar putea fi
     
  5. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    StancuElvis, daca poti, fa un log cu VCDS-ul si citeste valorile din canalele 72-77, pentru a observa cum "vede" si cum "trateaza" ECU injectoarele, chiar daca le-ai verificat. Si alti colegi au avut problema ta si nu au rezolvat-o, din pacate, decat prin inlocuirea lor...
     
  6. StancuElvis 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2016
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TDI quattro BPW 2007
    Mulțumesc mihaicristian pt răspuns o sa fac mâine ce ai zis. Astăzi am schimbat uleiul și am băgat doar 7.5l iar după 40km am nivelul peste maxim. M-a disperat mașina asta :(((
     
  7. Piciu33

    Piciu33 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro,224hp, BMK, 2005
    Creste nivelul la ulei din cauza ca injectoarele nu mai inchid cum trebuie si pisa motorina prea multa cauzand pierderea presiunii in rampa comuna si arderi necontrolate in cilindri care pot duce la topirea unui sau mai multe pistoane. Nu este recomandat sa mai mergi cu masina asa.
     
  8. StancuElvis 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2016
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TDI quattro BPW 2007
    Ieri am demontat și verificat pe banc injectoarele, sunt toate bune. Cineva mi-a zis ca ar putea fi pompa sau un senzor de presiune. Nu mai știu ce sa mai cred
     
  9. Tl64dan

    Tl64dan 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2017
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi a6 4f c6
    Multumesc pentru raspuns.
    Problema mea cu fumul alb la relanti sa rezolvat si anume am fost cu masina personal la Buzau la firma electronic diesel sistem srl (http://reconditionariinjectoare.ro/)
    Acolo in prezenta mea sau testat pe banc de proba toate cele 6 injectoare si bineinteles ca toate pisau mai mult sau mai putin motorina aceasta fiind bineinteles cauza fumului alb la relanti. Dupa ce s-au reparat toate injectoarele au fost retestate in prezenta mea si bineinteles ca nu mai exista fenomenul de picurare.
    Mentionez ca dupa montare am iesit cu masina in teste si am lasat-o sa mearga la relanti aproximativ 1 ora si nici urma de fum.
    Cu aceasta ocazie vreau sa multumesc tuturor celor care m-au ajutat in special domnului romy din Suceava, domnului piciu33 si bineinteles domnului Iulian de la electronic diesel sistem din Buzau.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Mai 2017
  10. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Cu placere/pt.asta suntem o comunitate/bine ca ai rezolvat!!

    Intod.am spus ca verificarea in banc e sfanta.
     
  11. Tl64dan

    Tl64dan 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2017
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi a6 4f c6
    Asa este.recomand tuturor cu probleme asemanatoare verificarea pe banc a injectoarelor.
     
  12. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Clipurile trimise de mine te au facut sa te hotarasti.:idea::)

    De aceea cand prind cate o anomalie la o masina pe la garaj fac poze/filmez.
     
  13. Piciu33

    Piciu33 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro,224hp, BMK, 2005
    Cu placere
     
  14. FranK

    FranK 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A6 C6,2.0 BLB,2006
    Buna seara. De ceva timp(1 luna) imi scoate fum alb la relantii( la rece si la cald) doar uneori,avand si un miros foarte intepator pe care il simt si in masina. Uneori are o intrerupere de 2-3 sec cand accelerez incet pe la 2000-2100 rpm... Ce sa fie,turbina sau injectoare? :)) PS: 2.0 BLB Multumesc!
     
  15. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Inj.in proportie de 90%, pune le pe un banc de probe si o sa vezi realitatea!
     
    gogota_69 apreciază asta.
  16. FranK

    FranK 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A6 C6,2.0 BLB,2006
    Mersi. :)
     
  17. Danygeorge

    Danygeorge 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2017
    Locație:
    United Kingdom / Romania - Calarasi
    Masina:
    A6 c7 3.0 Quattro CDUC 2012
    Aceasi problema si la mine dar doar la rece. La diagnoza pe VCDS nu da nimic, injectoarele dau corect, nu sunt diferente intre ele. Astept sa ajung in tara ca aici nu am unde sa le pun pe banc si oricum nu are cine sa mi le schimbe daca ar avea ceva injectoarele.
     
  18. cca

    cca 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi a6 c6 3.0 tdi asb
    sal
    am observat ca uneori la relanti cu motorul in temperatura scoate un fum alb , dar nu tot timpul , si am facut o diagnoza sa vad parametrii injectoarelor . 20180122_080404.jpg 20180122_080438.jpg
    ma poate ajuta cineva cu citirea parametrilor ?
    multumesc anticipat !!
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si valorile ?
     
  20. cca

    cca 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi a6 c6 3.0 tdi asb
    doar pe 3 e 1.20 restul sub 1 , gen 0.3 , 0.4 . 0.2
     

Distribuie pagina asta