1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Fum negru la acceleratie - A4 B7 - 2.0 TDI

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de darkvidar, 10 Mai 2010.

  1. cristiano240688

    cristiano240688 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi A4 B7
    nu imi scoate continuu....din cand in cand imi intrerupe doar pentru cateva secunde...iar in acele secunde in acceleratie e bleaga si scoate fum negru....
     
  2. attila 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2013
    Locație:
    BISTRITA
    Masina:
    A4, 2.0 BLB, 2005
    cristiano240688 eu am rezolvat problema: clapeta EGR-ului era blocata si un inel sarit. S-a sudat si merge perfect. S-a redus si consumul la jumatate.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Iun 2013
    Adelinux apreciază asta.
  3. cristiano240688

    cristiano240688 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi A4 B7
    multumesc frumos....o sa desfac si eu EGR-ul sa vad.... e o problema comuna ....la majoritatea colegilor de aici o fii fost la fel???
     
  4. cristiano240688

    cristiano240688 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi A4 B7
    Am desfacut astazi EGR-ul ...intradevar clapeta EGR era desprinsa de pe ax si nu mai inchidea tot timpul...am fixat-o...i-am dat 2-3 puncte de sudura cu argon si merge bine...sper sa fie de acolo si sa nu imi mai intrerupa in timpul acceleratiei.... multumesc utilizatorului ''attila'' . Stima!
     
  5. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
  6. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    cristiano240688, la ce turatie sau intre cat si cat iti intrerupea? eu am o intrerupre intre 1800-2000, ca si cum ar da in nas de 2-3 ori si apoi isi revine si trage de rupe. in momentul cand ma infing in acceleratie imi scoate si cam mult fum.turbina am curatat-o, la fel si egr-ul doar ca nu am fost atent la pozitia clapetei cand afost montat la loc.
     
  7. cristiano240688

    cristiano240688 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi A4 B7
    salut

    tot in turatii joase imi intrerepea...da.i jos EGR-ul si clapeta de acceleratie iar la EGR ai o clapetuta mica- care s-a desprinde de pe ax si se invarte pe el (in mod normal ar trebuii sa fie sudata de ax)...si din cand in cand iti ramane blocata ( atunci cand iti intrerupe )--- o pui pe pozitie si ii dai cateva puncte de sudura cu argon si ai rezolvat problema...
     
  8. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    o sa incerc operatiunea asta sa vad ce iese, sper sa fie doar atat. multumesc
     
  9. Daniel_Crow

    Daniel_Crow 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 B7 2.0 TDI 2007 TIP MOTOR BPW
    salut eu am facut tot ce ati spus mai sus .... si tot fum negru imi scoate ....poate sa fie de la filtrul de particule ???
     
  10. stelian_pop

    stelian_pop 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca / Pfarrkirchen
    Masina:
    Audi A4 B8 11.2012, CJCA,143 CP.
    Salutari,am facut log in mers asa cum scrie pe forum.
    Va rog sa imi spuneti ce parere aveti despre rezultatele obtinute.

    - nu are DPF.
    - consum ulei aprox 1L la 10k km parcursi
    - ceva ulei pe furtun la intrare in intercooler(gen 10 "picuri")
    - clapeta de acceleratie si EGR fara scurgeri in exterior iar pe interior doar depuneri de calamina "uscata" fara ulei sau umed ca sa zic asa.Presupun ca functioneaza cum trebuie.

    Problema e fumul negru la accelerare.(il vad foarte bine in spatele masini)si nu accelerez nici decum 100%(talpa)

    Va multumesc pentru ajutor/pareri.
     
    Lurkerzzzz apreciază asta.
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    stelian_pop, masina ta are vreun alt soft in ECU decat cel original ? Te intreb asta deoarece vad niste cresteri de putere software cam in trepte.
    Se vede ca turbina nu face presiunea ceruta de ECU, N75 trage sa o egalizeze, dar nu reuseste. Verifica foarte bine tot traseul de vacuum, N75, verifica actuatorul turbinei, tija acestuia. Posibil geometrie murdara.
    Mai asteapta si alte pareri ;)
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Noi 2015
  12. stelian_pop

    stelian_pop 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca / Pfarrkirchen
    Masina:
    Audi A4 B8 11.2012, CJCA,143 CP.
    Merci Nucugheri astept si alte pareri.
    Nu cred ca e modificat din cate stiu eu(sau cum verific?).Masina e luata din DE de la om de acasa cu toate actele la zi.

    Doar ce am iesit de sub masina vroiam sa vad daca sa mai adunat ulei la intrarea in intercooler!?
    Am gasit urmatoarele : Unde e incercuit cu rosu daca nu ma insel e iesirea de la turbo catre intercooler,am desfacut acel furtunin forma de S gros(partea de sus ce se imbina cu turbo) care era curat si uscat.In schimb dupa cum am spus pe cealalta parte la intrarea(zona rosie)in intercooler pe furtunul gros am ulei pe pereti si a curs cam 6-7 picuri.

    (spun acestea in speranta ca ajuta la rezolvare)

    Intrebarea e : daca la iesire e uscat de unde vine uleiul la intrarea in intercooler? Vapori sau?
    In mers turbina se aude f bine cum intra in actiune gen ca o aspiratie.

    Va multumesc pentru ajutor/pareri.
     
  13. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    E normal sa fie citeva picaturi de ulei in intercooler, deoarece vaporii emanati de motor prin epurator acolo condenseaza si apar acele urme de ulei. Uleiurile de motor se mai consuma si prin evaporare.
     
  14. stelian_pop

    stelian_pop 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca / Pfarrkirchen
    Masina:
    Audi A4 B8 11.2012, CJCA,143 CP.
    De acord cu tine Daniell :)nu stiam cat are voie sa fie si imi era in neclar de ce doar la intercooler este ulei pe "pereti" pe cand iesirea turbinei e curata.
    Testul pe VAG e fara nici o eroare.Cred ca nu-mi ramane decat sa o duc la verificare turbina dupa cum a spus Nucugheri si eventual o curatare.
    Voi reveni dupa cu rezultate. Merci mult si spor baieti ;)
     
    Adelinux apreciază asta.
  15. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Nu umbla la turbina, ti-am zis mai sus de unde provin acele picaturi de ulei, la mine e la fel. Aerul are in intercooler o viteza mai mica decit pe conducte si de aceea ramin acolo picaturile de ulei, in rest sint impinse spre admisie.
     
    Ultima editare: 5 Noi 2015
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    stelian_pop, aveai o lista lunga de verificari pana la turbina;)
     
  17. stelian_pop

    stelian_pop 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca / Pfarrkirchen
    Masina:
    Audi A4 B8 11.2012, CJCA,143 CP.
    Am inteles,aveti dreptate.Cei drept pe afara motorul arata ca scos din fabrica fara gram de ulei total uscat si turbina la fel.Ceva depuneri la clapeta de recirculare gaze,cea de langa EGR in schimb galeria de aer are cam jumate de cm de depuneri,iar pe langa ce a zis Nucugheri voi opta si pentru o curatare a traseului de gaze,conducte,EGR,clapeta de recirculare gaze,galeria de aer.
    Multumesc pentru sfaturi,spor ;)
     
  18. Dan Costel

    Dan Costel 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006 BLB 103kw
    Salut,
    Eu tot un BLB am din 2006 la fel imi scotea fum si mie cand acceleram in staționare dar si in mers de imi era rușine. Cei de la reprezentanta Audi mi-au gasit defect valva/clapeta EGR + valva/clapeta Shut Off ce se uneste cu EGR (cea de acționare). Le-am schimbat si mi-au dispărut problemele. Acum masina porneste mai bine si cand o opresc nu ma mai zguduie si functioneaza mult mai bine. Total piese cu manopera 1.100 euro la Audi Firenze. Masina are 165.000 km .
     
  19. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Clapeta si egr-ul + manopera? 1100euro?
    In RO clapeta este pe undeva la 800 ron si egr-ul tot pe acolo.. Sa zicem ca mergeai la mecanic pentru diagnostic...100ron..restul schimbai in 10 minute in fata casei.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ovidiu sunt preturi de reprezentanta. Clapeta EGR si clapeta Shutt Off la reprezentanta costa fiecare in jur de 500 Euro bucata. Asa ca pentru reprezentanta este pretul corect. Omul este in Italia si acolo nu prea ai optiuni ca in Romania.
     

Distribuie pagina asta