1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Fum negru la acceleratie - A4 B7 - 2.0 TDI

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de darkvidar, 10 Mai 2010.

  1. Dan Costel

    Dan Costel 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006 BLB 103kw
    Da!!numai piesele pe original au fost 810 euro iar restul manopera deoarece a stat masina 2 zile sa își dea seama ca era de la EGR . Asta este ,astea is prețurile in Italia . Dar am factura cu garanție:)

    Romania este tara tuturor posibilitatilor, italieni nu se complica sa desfaca piesa sa o rectifice sau mai bine zis nu își complica viata ca noi romanii. Ei is comozi si iti zic repede: schimba piesa pe original ca sa se absolve de orice vina dupa schimbarea piesei . Asta este, nu am de ales si nu prea am, acolo.
     
  2. Alexino

    Alexino 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4b7, 2.0L ,2006
    Salut baieti,am si eu o problema,cand o accelerez imi scoate fum negru, iar in timpul mersului cand deccelerez .cand pui frana de reduci viteza si se schimba treapta in inferioara,masina e cu cutie automata scoate uneori fum alb.ce ar putea fi??e motor de 2.0 din 2006
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pot fi mai multe cauze. Scaneaza cu VCDS si fa un log in mers, sa fie un punct de plecare.
     
  4. Alexino

    Alexino 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4b7, 2.0L ,2006
    Am inteles,e orice fel de tester sau e unu anume asta VCDS??masina merge bine trage fara probleme la ulei nam vazut sa scada nivelul
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca intrebi ce este VCDS te sfatuiesc, spre binele tau, sa mergi la cineva care softul de diagnoza pentru VAG. Mai departe citeste acest forum cateva zile fara sa pui intrebari la care exista deja raspunsuri. Ca si membru nou inscris este de datoria ta sa citesti forumul inainte, fara sa pui intrebari la care exista deja raspunsuri. Multumesc pentru intelegere.
     
  6. Leo90 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 b7 1990
    Salut,
    Eu am schimbat recent EGR și Clapeta Shut Off iar între 1.200 și 2.200 are întreruperi și scoate fum negru. Masina este un A4 B7 2.0 TDI. Trebuie făcută adaptare ceva.? Va mulțumesc.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu, nu se face nici o adaptare. Problema este in alta parte. Citeste, despre masina pe care o ai, toate topicurile din aria asta - topicuri legate de motoarele 2.0 TDI.
     
  8. Leo90 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 b7 1990
    Salut,
    Multumesc mult. Am uitat sa precizez că am schimbat și debitmetrul aer. Inainte sa schimb toate acestea nu avea acele întreruperi, doar scotea fum.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Te intorci la mecanic si verifica ce s-a facut la masina.
     
  10. Leo90 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 b7 1990
    Problema e ca eu am facut pe mecanicul.
     
  11. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Pune debitmetrul la loc si vezi ce se intampla.
     
    Leo90 apreciază asta.
  12. Leo90 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 b7 1990
    Salut Sorin,
    Debitmetrul l-am schimbat după, crezând că e de la el dar nimic, tot la fel face. Problema e ca eu am un tester Delphi și nu pot anula erorile nici cele intermitente

    Când iau contactul mai rămâne aprins câteva secunde și îmi dă ceva erori frana abs airbag..etc
     
  13. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Fa o diagnoza cu VCDS si posteaza erorile.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Leo90 te rog (pentru ca sa nu iti sterg mesajele), sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  15. AndreiCL21 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2021
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 2.0 TDI BPW 2006
    Salut, am studiat pe forumuri si nu am gasit nimic similar. De ceva timp ma supara fumul negru.
    La pornire de fiecare data (chiar si oprit motor si dat din nou cheie) iese un damf de fum negru intens si dupa totul normal,iar pe liber la aceleratii bruste fum negru pentru cateva secunde .
    Mentionez ca nu am alt simptom decat numai fumul, are DPF si inainte cel putin la turatii mai agresive pe liber scotea doar fum alb. Din primele investigatii facute la un serivce, mi-au pus VCDS si la o simpla scanare nu a aparut nici o eroare si injectoarele erau in parametrii.
    In schimb mergand cu problema asta cam in jur de 700km aveam deja 2 regenerari esuate. Urmatorul pas sugerat de ei ar fi sa curat EGR.
    Alte detalii de ansambul: 196k km schimb de ulei acum 3000 km + filtru aer (datorita problemei cu axul), nu am observat sa se fi schimbat nivelul la ulei in vreun fel. Nivel antigel ok.
    Voi mai reveni cu update-uri pe masura ce avansez in depanarea problemei.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa un log in mers.

    Lasa parametrii injectoarelor din VCDS, injectoarele se testeaza pe banc.

    Verifica si starea MAF-ului.
     
  17. AndreiCL21 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2021
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 2.0 TDI BPW 2006
    Am revenit cu un update la problema pe care credeam ca o am .
    Am constatat la o analiza mai amanuntita pe vcds ca am DPF OFF cel putin concluzia asta o trag din imaginile pe care le voi atasa.
    Deci in concluzie acum cred ca e normal sa scoata fum negru in acceleratii mai bruste, poate chiar si atunci cand pornesc motorul.
    Acum trebuie sa vad cum sa facut dpf off pe masina,si sa vad si la EGR cum sta treaba.
    Voi reveni cu update daca mai este cazul pe aceasta problema.
     
  18. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    @AndreiCL21 nu e normal sa ai fum in accelerare. Cauta unde au zis colegii ca nu degeaba au zis: injectoare /turbina.
     

Distribuie pagina asta