1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

GPL pe A4 B6 - montare ulterioara - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de oncete83, 28 Dec 2007.

  1. bluesync 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2015
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A4 B6 1.9 TDI 131cp AVF 2002 ; A4 B6 2.0 ALT 2001
    Salut,a montat cineva Landi Renzo la pitesti pe b6 2.0 ALT?Sunt interesat de cum lucreaza baietii si cum se comporta masina.Multumesc
     
  2. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Daca vrei probleme...te-ai gandit bine. Bafta!
     
  3. bluesync 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2015
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A4 B6 1.9 TDI 131cp AVF 2002 ; A4 B6 2.0 ALT 2001
    Care e problema la ei,as opta pentru o instaltie cu OBD pentru a evita problema cu hartile.Un loc unde ar fi ok de montat GPL-ul cu tot cu reglaj??

    Am sunat la Pitesti Evo toroidal 54l - 2400 lei
    Evo OBD 54l -3000lei
    Sa iau OBD,din cate am inteles aceasta ar fi mai buna pentru cu chestia cu Ecu,si aici trebuie configurate hartile sau isi ia direct de pe ecu benzina??
     
    Ultima editare: 12 Mar 2018
  4. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Sunt informatii in topicul asta legate de ce intrebi tu. Pt 600 lei, eu as pune fara sa stau pe ganduri varianta scumpa.
    Din cate stiu insa, pe un group de fb se plangeau multi de cei de la pitesti, am un prieten cu care am discutat sumar si nu era multumit. Iti pun instalatia in brate, merge cum merge si pa.
     
  5. bluesync 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2015
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A4 B6 1.9 TDI 131cp AVF 2002 ; A4 B6 2.0 ALT 2001
    Salut,
    Am montata pana la urma la Pitesti, ca durata de lucru de la 8:45 la 16:50 fara reglaje. Am montat marca omegas 4, mi-au pus rampa de injectoare pe capacul de la culbutori cu furtunul de gaz care trece pe deasuprea busonului de ulei, nu prea pot sa il scot decat daca ma chinui putin
    Am avut sonda aprinsa dupa montaj, au zis ca au scos ei mufa de la senzorul de la axe si de aia sta aprinsa, (stiu ca nu se aprinde de la ala, in fine). Au sters ei o eroare ceva pe acolo dupa care am plecat.
    I-am facut plinul, am mers 65 km, dupa care am facut plinul din nou, au intrat 6,3L gaz si atunci s-a aprins si check-ul din nou. Masina in princiu merge, daca e subturata si te dai la ea tare, cam sta pe loc, trebuie sa o iei incet, dupa 3000 ture merge ca pe benzina.
    Am facut Slatina-Sibiu (6 km in Slatina-pana in Sibiu s-au facut 202,dupa care am mai circulat in Sibiu pana la 245 si am plecat inapoi la Slatina, in Dragasani la iesire am ramas fara gaz 393 Km)
    Asta a fost la mers normal, nealergata, doar in oras am avut cateva reprize de accelerari pe la 5-6000 rotatii.
    Dimineata am o fluctuatie la ralanti, care a fost si cand am cumparat masina, 1 an si ceva a durat sa imi dau seama din ce facea asa si acum a aparut din nou. Probabil dupa ce au dat gaurile in admisie nu au etansat bine pentru ca eu am avut un furtun din cele 4 spart si din cauza aia imi facea asa.
    Am sunat si o sa incerc sa ajung azi din nou acolo. Am mers in jur de 700 km pana acum, pot sa spun ca la mers normal, se prezinta binisor, pentru depasiri mai in forta trebuie sa ii dau treapta 3 daca am pana in 100 km/h ca sa aiba sprint imediat.
    Acum instalatia fiind cu mufa diagnoza obd, nu trebuia sa isi faca singura calibrarile ? Am mers 3-4 minute cu masina si au facut ei acolo niste valori si aia a fost tot. Pot sa verific cumva daca instalatie e cu mufa de diagnoza obd ? Rog pe cineva care are instalatie cu diagnoza pe OBD sa imi spuna mai multe despre ea. Multumesc!

    Am fost avertizat de aceasta, insa am vrut Landi Renzo si altundeva nu aveam unde sa pun.


    P.S.:

    Am plecat din Sibiu cu becul rosu aprins. Daca mergeam pe benzina aveam 5,8 consumul
     
  6. bluesync 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2015
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A4 B6 1.9 TDI 131cp AVF 2002 ; A4 B6 2.0 ALT 2001
    Am fost azi la ei. Se pare ca imediat dupa montare s-a stricat termostatul, am 3 erori pe engine, camshaft, termostat si senzor temperatura de pe radiator.
    Dupa ce le sterg pe toate se stinge check-ul. O sa schimb termostatul si sper sa rezolve cu becul aprins si cu fluctuatiile la rece. Am bagat azi de 60 lei gaz, butelia fiind goala, am facut 245 km, 140 din ei au fost mai sportiv cel mai mult din ei mergand cu 130-140. Se pare ca mai bine ii dau talpa ca tot asa consuma. O sa mai revin cu informatii dupa ce schimb termostatul.
     
  7. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Nu e indicat sa "ii dai talpa" cu erori pe engine si camshaft. Ma gandesc ca merge bogat daca-ti consuma la fel si alergata, si mers domol. Mufele sunt bagate bine?
     
  8. bluesync 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2015
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A4 B6 1.9 TDI 131cp AVF 2002 ; A4 B6 2.0 ALT 2001
    nu am verificat,pe unde este pozitionat termostatul?la 1.9 e undeva in spatele alternatorului,la asta nu l-am vazut.In spatele motorului?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    bluesync am rugamintea ca sa nu mai iasa confuzii cand scrii mesaje privind masina la care faci referire sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Multumesc.
     
  10. bluesync 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2015
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A4 B6 1.9 TDI 131cp AVF 2002 ; A4 B6 2.0 ALT 2001
    in postul #661 am specificat ca este vorba de A4 B6 2.0 ALT.Detin si 1.9 AVF si 2.0 ALT, o sa modific la profil.Multumesc si eu.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Am vazut asta dar este mai bine sa adaugi/modifici si profilul, din mai multe motive. Multumesc.
     
  12. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Termostatul la 1.8t este de asemenea aproape de alternator, in stanga motorului. Ar trebui sa-l vezi mergand pe traseul de apa.
     
  13. Robert898989

    Robert898989 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2017
    Locație:
    Craioca
    Masina:
    Audi a4, B6 1.6 benzina 2002
    Salut. Am urmatoarea problema.
    Poate ma poate ajuta cineva cu o parere.
    -Masina este a4 b6 2.0 alt/2001 +gpl( prins )
    Mersul pe benzina este ok la orice turatie/ orice treapta.
    În schimb pe gpl dupa 3000 de ture apare check engine( clipeste/palpaie) iar masina nu mai are putere, parca ar avea un dop este "gatuita".
    Daca insist cu accelerația dupa cateva secunde își revine si continua sa prindă viteza.
    Am scanat cu vcds si am urmatoareleeroricare dupa ștergere nu mai apar decât dacărepet mersul de mai sus /turatie peste3000 /pe gpl

    ●Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83)
    P1290 - 002 - Signal too Small - Intermittent.
    ●Catalyst System ;bank 1
    P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold

    Am testat cu vcds. Sondele au ieșit ok.
    Catalizatorul in schimb a rezultat că fiind defect dupa test.
    Astept parerile voastre. Multumesc.
     
  14. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Salut.Am si eu GPL pe 1.8T si imi scoate cam multicel fum ALB ,nu negru pe esapamente.De la ce sa fie?Arderi incomplete,catalizator ca e cam dus!?
    Multumesc
     
  15. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Daca masina merge bine pe benzina, problema e de la instalatia de gaz :)

    Vic 296
    Ce inseamna "cam dus" ? probabil ai tobele pline de apa.
     
  16. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Asa mi-au zis la reprezentanta ,ca trebuie schimbat.Toba intermediara stiu ca are ceva probleme ...mecanicul mi-a zis ca ar fi filtrele cazute
     
  17. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Eu la alta masina cu GPL am gasit tobele PLINE de apa. Mi s-a zis ca e o consecinta a mersului pe gaz ca pensionarii. Daca-i dai blana, se mai duce.
     
  18. corneldoncea

    corneldoncea 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 Sline 35 TFSI/2022/150CP/110KW,ST7
    Ce vremuri!Aveam un a4 benzinar din 2000 sugea ca Oltcit-ul.I-am pus un Tomasetto si m-am dat vreo 60 000k fara probleme.......
     
  19. dred

    dred 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2009
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    audi 80 B4,2.6 V6, 1995, si A4 B6 2.4 2004
    Salutare tuturor,
    Masina din profil un Audi A4 B6 cu motor 2.4 benzina si care are montata o instalatie GPL de ceva vreme a inceput sa imi porneasca greu (la a 2-a incercare) la rece sau la cald, cum vrea ea. Dupa ce porneste o data, porneste bine ulterior. Sta in parcare la serviciu cateva ore si cateodata imi face figuri cand plec. Am schimbat filtru de benzina, bujiile, ulei, filtru aer, senzor temperatura (ce a aparut pe tester) si revizie la instalatia de gaz. Nu are alte erori. Multumesc.
     
  20. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    S-ar putea sa iti ramana deschis un injector de GPL. Incearca sa treci de pe GPLpe benzina cu circa 2-3 km inainte de a opri motorul (timp in care se va goli instalatia de GPL).
     

Distribuie pagina asta