Buna ziua, As vrea sa stiu daca cineva din Romania a reusit sa isi echipeze ulterior masina cu Hill Hold Assist. Ieri am sunat la reprezentanta Audi din Pipera si mi-au spus ca nu este posibil deoarece trebuie sa "reprogrameze computerul de bord" (logic!). Pe net unii indivizi au reusit, deci ma gandesc ca poate nu se pricep cei de la reprezentanta respectiva (fiindca initial m-au pus sa le explic ce inseamna Hill Hold Assist / Auto Hold Assist). Aveti sfaturi sau sugestii? Va multumesc. PS: Masina este echipata cu frana de mana electronica, TPMS si start-stop dezactivabil. (am citit pe net ca toate astea ar putea avea o relevanta).
salut, in principiu poti face retrofit la orice depinde cat esti disponibil sa investesti. La dealer nu are rost sa mergi cu chestii de genu. desi unele sunt simple, ei de regula iti spun ca NU MERGE! Nu prea au habar! In cazul asta totul depinde de ce ESP/ABS ai. Iti trebuie ESP/ABS highline, altfel nu merge retrofitu'ul. (daca ai midline, il poti inlocui desigur cu toate consecventele: modul nou, modulul trebuie inregistrat pe masina ta etc.) Cu sistemul de Tire Pressure Monitoring System (TPMS, vezi mai jos), poti deduce ca ai highline. Verifica in carte sau in portbagaj la codurile PR daca ai 1AS sau 1AT. Cu 1AT merge si HillHold'ul: "As with the TPMS coding you must have the proper ABS unit to activate this feature. The easiest way to tell is to look at the PR sticker in the trunk near the spare tire or your service manual as it should be there. If you see 1AS you can't install this, if you see 1AT then you are safe to move forward." Sursa: http://www.audienthusiasts.com/Project_HillHold.html Acolo ai si pas cu pas ce trebuie facut (e A4, dar la A5 e la fel). Spor la retrofit!
Salut , am un audi a5 2010 sportback , am senzor presiune roti si in portbagaj pe eticheta scrie 1AT , am facut retrofit la auto hold assist , am facut totul ca la carte . in prima faza a mers a functionat perfect dupa 10 minute dupa ce am mers cu masina un pic nu a mai mers deloc nu se mai aprindea becul aferent nici in bord nimic.am demontat iar tot la fel nimic , totul era in regula pus. am ajuns la concluzia ca masina mea este echipata cu sistemul start/stop si din cauza asta se bat cap in cap functiile si din cate am inteles ca functia start stop sa functioneze motorul trebuie sa aiba o anumita temperatura , bateria sa fie incarcata corespunzator etc . Am incercat dimineata cand motorul este rece functia auto hold assist si imi functioneaza perfect. acum poate stie cineva poate cineva sa mi confirme ca aceste 2 functii nu sunt compatibile una cu alta ? merita sa dezactivez din tester functia start stop si sa raman cu functia auto hold assist ? are cineva un audi a5 din fabrica cu aceste 2 functii pe masina ?
Da eu am masina si cu start stop si auto hold...nu am nici o problema cu auto hold si il folosesc mereu se activeaza singur cand pun centura. Iar start - stopul nu cred sa aiba vreo treaba cu hold assistul pentru ca eu uit aproape de fiecare data sa il dezactivez si imi aduc aminte la prima intersectie cand se opreste motorul )
salut , in cele din urma am reusit ieri , am fost la cineva care mi-a facut sa-mi functioneze si auto hold si start stop . A durat destul de mult dar am reusit in cele din urma. am citit si pe forum-uri din afara si cica si in ETKA ar zice ca aceste 2 functii nu ar fi compatibile. Oricum multumesc de raspuns , toate cele bune.
Poti detalia ce anume a facut? Sunt necesare alte calibrari ale celor doua sisteme, sau e vorba de vreo setare speciala din VAG COM?
Daca ai o unitate ABS/ESP compatibila 1AT, poti sa-i pui si Autohold. Ai TPMS (Tire Pressure Monitoring System) ?
Ai nevoie de un buton cod 8K1 927 225 C (8K1927225C), iar cablajul se trage din buton in modulul electronic al ABS/ESP.
Ai raspunsuri in acest topic : http://www.clubaudi.ro/threads/auto...terioara-diverse-probleme-si-rezolvari.38976/
Butonul il cauti pe internet, ai codul mai sus. Cablajul consta in doua fire de la buton la pompa/modulul ABS/ESP. Pinul 10 al butonului pleaca in pinul 16 la ABS iar pinul 12 din buton il duci in pinul 8 la ABS. Al treilea fir consta intrun bypass intre pinul 7 si pinul 11 al butonului. Informatii suplimentare gasesti aici: http://www.clubaudi.ro/threads/auto...terioara-diverse-probleme-si-rezolvari.38976/ si aici: http://www.audienthusiasts.com/Project_HillHold.html. Ca o precizare: A4 B8 (8K) si A5 8T sunt identice din multe puncte de vedere.