1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Hill Hold Assist / Auto Hold la A5 - montare ulterioara - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de Ismayl, 13 Mar 2014.

  1. Ismayl 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2011 Audi A5 Sportback, 2.0 TDI 143CP
    Buna ziua,

    As vrea sa stiu daca cineva din Romania a reusit sa isi echipeze ulterior masina cu Hill Hold Assist.

    Ieri am sunat la reprezentanta Audi din Pipera si mi-au spus ca nu este posibil deoarece trebuie sa "reprogrameze computerul de bord" (logic!). Pe net unii indivizi au reusit, deci ma gandesc ca poate nu se pricep cei de la reprezentanta respectiva (fiindca initial m-au pus sa le explic ce inseamna Hill Hold Assist / Auto Hold Assist).

    Aveti sfaturi sau sugestii?
    Va multumesc.

    PS: Masina este echipata cu frana de mana electronica, TPMS si start-stop dezactivabil. (am citit pe net ca toate astea ar putea avea o relevanta).
     
  2. sabinsdn

    sabinsdn 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Vienna
    Masina:
    A5 sportback, 3.0 TDI, 2010
    salut, in principiu poti face retrofit la orice :) depinde cat esti disponibil sa investesti. La dealer nu are rost sa mergi cu chestii de genu. desi unele sunt simple, ei de regula iti spun ca NU MERGE! Nu prea au habar!

    In cazul asta totul depinde de ce ESP/ABS ai. Iti trebuie ESP/ABS highline, altfel nu merge retrofitu'ul. (daca ai midline, il poti inlocui desigur cu toate consecventele: modul nou, modulul trebuie inregistrat pe masina ta etc.) Cu sistemul de Tire Pressure Monitoring System (TPMS, vezi mai jos), poti deduce ca ai highline. Verifica in carte sau in portbagaj la codurile PR daca ai 1AS sau 1AT. Cu 1AT merge si HillHold'ul:

    "As with the TPMS coding you must have the proper ABS unit to activate this feature. The easiest way to tell is to look at the PR sticker in the trunk near the spare tire or your service manual as it should be there. If you see 1AS you can't install this, if you see 1AT then you are safe to move forward."

    Sursa: http://www.audienthusiasts.com/Project_HillHold.html

    Acolo ai si pas cu pas ce trebuie facut (e A4, dar la A5 e la fel).

    Spor la retrofit! :)
     
    Ultima editare: 13 Mar 2014
  3. deepradu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2011
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A5 Sportback , 2.0 TDI , 125kw , 2010
    Salut , am un audi a5 2010 sportback , am senzor presiune roti si in portbagaj pe eticheta scrie 1AT , am facut retrofit la auto hold assist , am facut totul ca la carte . in prima faza a mers a functionat perfect dupa 10 minute dupa ce am mers cu masina un pic nu a mai mers deloc nu se mai aprindea becul aferent nici in bord nimic.am demontat iar tot la fel nimic , totul era in regula pus. am ajuns la concluzia ca masina mea este echipata cu sistemul start/stop si din cauza asta se bat cap in cap functiile si din cate am inteles ca functia start stop sa functioneze motorul trebuie sa aiba o anumita temperatura , bateria sa fie incarcata corespunzator etc .
    Am incercat dimineata cand motorul este rece functia auto hold assist si imi functioneaza perfect. acum poate stie cineva poate cineva sa mi confirme ca aceste 2 functii nu sunt compatibile una cu alta ? merita sa dezactivez din tester functia start stop si sa raman cu functia auto hold assist ? are cineva un audi a5 din fabrica cu aceste 2 functii pe masina ?
     
  4. VladOpait

    VladOpait 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A7 Sportback Quattro Competition,3.0 Bitdi 2016 (CVUB)
    Da eu am masina si cu start stop si auto hold...nu am nici o problema cu auto hold si il folosesc mereu se activeaza singur cand pun centura. Iar start - stopul nu cred sa aiba vreo treaba cu hold assistul pentru ca eu uit aproape de fiecare data sa il dezactivez si imi aduc aminte la prima intersectie cand se opreste motorul :))
     
  5. deepradu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2011
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A5 Sportback , 2.0 TDI , 125kw , 2010
    salut , in cele din urma am reusit ieri , am fost la cineva care mi-a facut sa-mi functioneze si auto hold si start stop . A durat destul de mult dar am reusit in cele din urma. am citit si pe forum-uri din afara si cica si in ETKA ar zice ca aceste 2 functii nu ar fi compatibile. Oricum multumesc de raspuns , toate cele bune.
     
    Andrei_m și VladOpait apreciază asta.
  6. Andrei_m

    Andrei_m 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B8/ 2011/ 2.0 TDI/ 120 CP
    Poti detalia ce anume a facut? Sunt necesare alte calibrari ale celor doua sisteme, sau e vorba de vreo setare speciala din VAG COM?
     
  7. Prelipcean Ionel 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2017
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A5
    Salut! Am un A5 din 2010 si ma intereseaza daca pot sa ii montez Auto Hold?
     
  8. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Daca ai o unitate ABS/ESP compatibila 1AT, poti sa-i pui si Autohold. Ai TPMS (Tire Pressure Monitoring System) ?
     
  9. Prelipcean Ionel 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2017
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A5
    TPMS am din fabrica. Unde pot sa vad codul daca e 1 AT???
     
  10. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Pe stickerul din portbagaj. Dar daca ai TPMS poti sa-i pui si autohold. Ce cod are ABS-ul ?
     
  11. Prelipcean Ionel 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2017
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A5
    O sa ma uit si iti zic. Trebuie sa iau butonul si trebuie si ceva cablaj??? Multumesc!
     
  12. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Ai nevoie de un buton cod 8K1 927 225 C (8K1927225C), iar cablajul se trage din buton in modulul electronic al ABS/ESP.
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  14. Prelipcean Ionel 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2017
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A5
    Ok. Multumesc!
     
  15. Prelipcean Ionel 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2017
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A5
    Am unitatea 1AT. Ma ajuta cineva, de unde pot sa iau butonul cu tot cu cablaj ? Multumesc!
     
  16. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Butonul il cauti pe internet, ai codul mai sus. Cablajul consta in doua fire de la buton la pompa/modulul ABS/ESP. Pinul 10 al butonului pleaca in pinul 16 la ABS iar pinul 12 din buton il duci in pinul 8 la ABS. Al treilea fir consta intrun bypass intre pinul 7 si pinul 11 al butonului. Informatii suplimentare gasesti aici: http://www.clubaudi.ro/threads/auto...terioara-diverse-probleme-si-rezolvari.38976/ si aici: http://www.audienthusiasts.com/Project_HillHold.html. Ca o precizare: A4 B8 (8K) si A5 8T sunt identice din multe puncte de vedere.
     
  17. Prelipcean Ionel 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2017
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A5
    Ok Multumesc
     

Distribuie pagina asta