1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Imobilizator cu probleme la Audi A4 B5 - masina nu porneste - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Hustle, 30 Oct 2008.

  1. Hustle

    Hustle 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 / Alfa 156
    Am si eu un Audi a4 (95 - b5) care nu mai porneste:-s
    pun contactu si incepe sa licare becu de la imobilizer .. ii dau la automat da sa porneasca .. si moare.
    a venit la mine cineva care lucreaza la midocar a bagat laptop`u ... si da eroare la imobilizer sterge eroare ii dau la automat nu porneste ... si incepe iar sa licare becu ...
    a avut cineva probleme de genu asta ? dak da astept niste sfaturi cat mai rpd ...
    Va multumesc
     
  2. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Allroad 2011 CAHA
    imobilizator

    sal. am si eu problema asta. deosebirea e ca mie imi porneste motorul dar mi-l si opreste. si imi licare beculde la imobilizator.tre sa dau de mai multe ori pana sa-l lase pornit.la mine problema e de la contactulde pornire. si anume partea aia electronica de la el. e defecta si nu alimenteaza mereu imobilizatorul. am cumparat partea aceea ( 50 RON) si astept sa-si fac timp mecanicul s-o schimbe.
     
  3. Hustle

    Hustle 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 / Alfa 156
    la fel face si la mine .. dar nu am incercat sa ii dau de prea mult ori .. ca sa vad dak o lasa pornita,dar o sa incerc acum ... e grava situatia ?
    ce ai cumparat mai exact si de unde ... sa incerc si eu .
    ms mult pt rasp rapid :d si bafta
     
  4. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Allroad 2011 CAHA
    eu am cuparat de la contact doar partea electronica( nu si partea mecanica) asa mi-a spus mecanicul ca aia e de vina. :meeting:din pacate numai sapt viitoare are timp s-o schimbe. asa ca pana atunci nu pot sa dau un raspuns exact. dar daca el a aspus ca aia e de vina. aia o fi.:idea: bafta si tie.
     
  5. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    S-a mai discutat de nspe ori, dati si voi un search dupa "Chei". :icon_thumright:
    Personal am avut si eu problema asta, mi-am facut o cheie de rezerva (150 RON) si de-atunci doar cu ea circul, fara nicio problema. Daca nu cheia e de vina, atunci e bobina cititoare a immobiliser-ului. In cel mai rau caz immobiliser-ul se poate dezactiva. Dati un search pe forum pt mai multe detalii. Bafta! :footy:
     
  6. Hustle

    Hustle 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 / Alfa 156
    am incercat VAG COM da eroare la imobilizer ... si la motor ca este blocat de imobilizer , a sters erorile a sincronizat cheia .. a disparut ledul de la imobilizer am dat la automat a pornit 2 sec si sa dus .. a repetat asta de cateva ori si tot nu merge ...
    maine vine iar sa verifice imobilizer`u ..
    dak trebuie schimbat are cineva idee cam cat ar costa ?
     
  7. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
  8. Hustle

    Hustle 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 / Alfa 156
    papuci au fost verificati ... cheia a fost resincronizata
    ramane sa schimb cheia ? si sa o sincronizez cu calc masini ?
     
  9. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...sa inteleg ca a dat bordul jos.
    Se transfera informatia de pe cheia veche pe cea noua este un aparat special.

    Este si metoda adaptarii noii chei insa trebuie sa ai codul skc este un cod format din patru cifre,pana in 2002 se inmana
    odata cu cheile si un stiker in care era codul.Putini posesori de sh mai obtin si codul skc.
    Avand immo1 se poate afla usor codul skc pentru A4B5 dar cu un vagcom sau vagtacho mai performant.
     
    Ultima editare: 30 Oct 2008
  10. Hustle

    Hustle 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 / Alfa 156
    da a dat ceasurile jos..... si a umblat la mufele de la Imb.
    am 3 chei la masina .. am incercat cu toate si nu merge ..celelalte 2 e posibil sa nu aioba cip ? am incercat sa le desfac dar nu reusesc
     
  11. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    du-te la cineva care se ocupa cu copiat chei de masina, iti desface cheia si iti spune daca are chip. Daca ai 3 chei, toate cu chip si cu niciuna nu porneste ca lumea, clar nu e de la cheie... Daca nu, e de la contacte sau de la immo, cum s-a mai zis.
     
  12. Hustle

    Hustle 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 / Alfa 156
    Am cumparat alt contact si cheie ... si alt imobilizer acum astept sa le schimbe mecanicu maine .. si sa bage calc sa o seteze .. si sper sa mearga :-s
     
  13. Hustle

    Hustle 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 / Alfa 156
    Mda. . nu am rezolvat nimic nici azi .. .si cred ca am cel mai incompetent mecanic.
    :sos:recomandati-mi si mie un mecanic va rog care sti cum sta treaba cu imobilizeru sau cunoaste bine marca audi.
    :sos:
     
  14. Hustle

    Hustle 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 / Alfa 156
    Gata am rezolvat intr`un final.
    am cumparat contact si imobilizer degeaba pt k toata prob sa rezolvat din calc .. nu stiu exact ce ia facut mecanicu .. ca nici nu l-am mai intrebat cand am vazut ca merge.
    dar o sa il intreb poate sa mai intample la cineva sa se duca la loc fix :d
    Multumesc celor care mi-au dat sfaturi !
     
  15. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Allroad 2011 CAHA
    ok. ma bucur ca ai rezolvat-o.eu inca nu.. n-are timp mecanicul :angrymod:
     
  16. Hustle

    Hustle 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 / Alfa 156
    eu te-as sfatui sa gasesti un electrician bun ca nu e sigur de la contact .. ca si pe mine ma pus sa iau contact electronic .. si imobilizer si tot alea vechi au ramas pe masina ... trebui un anume soft si nu stiu ce coduri din cate am inteles eu ... :d
    dar ar fi bine la tine sa fie doar de la contact ... ca nu o sa te duca 5 mil cat ma dus pe mine :-s
    Bafta!
     
    Ultima editare: 4 Noi 2008
  17. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Allroad 2011 CAHA
    oi vedea eu. oricum . contactul ala electronic l-am cumparat. o sa vad dupa ce-l monteaza. mersi de sfat:kiss:
     
  18. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Din tot angrenajul prima cedeaza cheia care se demagnetizeza.
    Legat de immo,contact electronic este vorba de contacte imperfecte,oxidare
    praf .
    ...nu este rau sa pui o piesa noua in loc de cea veche :)


    Hustle in cazul tau de asemenea a fost vorba de contacte imperfecte 100% ( nu contactul de la cheie) restul se adapteaza cu un vagcom mai performant sau vagtacho.
    Daca la sfarsit a setat din vagcom nu inseamna ca de acolo a fost, acolo
    nimic nu se modifica decat daca se umbla tot cu vagcomul.:)
    Asa din neant sa apara o modificare in setari este imposibil.

    Primul pas si cel mai ieftin este o cheie noua.
    Bafta
     
  19. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    imi vine greu sa cred ca toata problema apare de la o simpla cheie,astazi mi-a aparut si mie acel bec in bord,chestia interesanta este ca motorul porneste imediat dupa oprire cu oricare dintre chei,iar daca sta mai mult porneste cu a treia cheie.(cea de service).:uhm:
     
    Ultima editare: 6 Noi 2008
  20. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Si mie imi venea greu sa cred ca e cheia, dar inainte imi pornea la a 10-a cheie, iar dupa schimbarea cheii porneste ca unsa. :thumbs-up:
     

Distribuie pagina asta