1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Imobilizator cu probleme la Audi A4 B5 - masina nu porneste - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Hustle, 30 Oct 2008.

  1. Ogyo

    Ogyo Silver Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4, B5, 1996 - 1.8i 125 cp - ADR
    Am o dilema, am immo off la masina si nu intra testeru pe ea, nu se conecteaza . Am inteles ca e vorba de un fir K , sau " k wire " .
    Dar nu stiu care este acesta si ce ar trebui sa fac mai exact ..Are cineva idei ?
     
  2. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Ar trebui sa verifici siguranta pentru diagnoza, firul nu cred sa aiba ceva de-a face.
     
  3. Ogyo

    Ogyo Silver Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4, B5, 1996 - 1.8i 125 cp - ADR
    Pe site.ul.ross tech asa am inteles . De asemrnea cineva a scris acelasi lucru pe subforumu b5 in topicul pt ecu la 1.9 tdi . Si am verificat siguranta 12 si e buna
     
    Ultima editare: 15 Mar 2015
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu are nici o treaba siguranta.
    Immo off a inchis poarta de comunicare pe k-line.
    Un "mic" dezavantaj atunci cand faci immo off.
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Chestia asta "Immo off a inchis poarta de comunicare pe k-line" se intampla doar la B5 ? Deoarece eu am off pe masina mea (nu am reusit sa scot SKC-ul) si nu am nici o problema in a accesa vreun modul pe K-line, inclusiv 17 Instruments. Si nici nu am mai auzit de asa ceva.
     
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu stiu insa la B5 inchide modulele 01, 17 si 35.
    Asta am observat la 2 B5 facelift.
     
  7. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Eu stiu ca poti accesa toate modulele , chiar daca e facut off .
     
  8. Ogyo

    Ogyo Silver Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4, B5, 1996 - 1.8i 125 cp - ADR
    Exact ce spune turbocio vreau sa spun si eu . Cunosc pe cineva cu immo off si nu are nicio problema . Cu toate ca e vb de o masina frate cu b5.u daca pot spune asa . Dar ideea e alta . In urma efectuarii immo off ( varianta care tine pana iei borna de mai multe ori ) nu mai poti pune testerul, cel putin asa e la mine . Dar cine aplica originala si definitiva metoda nu mai intampina probleme .
    Acum eu vreau sa aflu cum remediez problema , ce s.a intamplat defapt ? S.a taiat intentionat vre.un fir ? Am inteles ca acel " k-wire " are legatura cu pinul 7 din mufa obd... vreau sa rezolv aceasta problema stresanta..si cred ca nu.s singuru cu problema asta..
     
  9. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    La tine e vorba de masina din semnatura ?
    Daca da , ceva nu s-a facut cum trebuie atunci cand s-a facut modificarea .
    Da- pin 7 e k-line , dar nu e nevoie de taiat cablaj , etc .
     
  10. Ogyo

    Ogyo Silver Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4, B5, 1996 - 1.8i 125 cp - ADR
    Da e vorba de masina din semnatura .
    Da, am avut varianta proasta de immo off, si a mers cat a vrut, am luat borna o data si n`a mai mers. Dupa s`a facut immo off pe ecu, nu mi`a mai facut probleme de atunci .
    Acum pe mine ma intereseaza ce trebuie sa fac sa pot sa pun testeru pe masina..
     
  11. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Sa verifici conectica .
    Ia schemele din elsa si vezi cam pe unde banuiesti ca s-a umblat si verifica
     
  12. Ogyo

    Ogyo Silver Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4, B5, 1996 - 1.8i 125 cp - ADR
    Habar nu am unde s`a umblat, asa am luat masina, i`am facut eu dupa immo off pe ecu ca nu mai pornea.. nu am scheme din elsa .. Lamureste`ma te rog.. pinu 7 din mufa unde trebuie sa duca ? LA ecu ? care pin de la ecu ? Mai trece prin alta parte ?
     
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pinul 7 este capatul multor ramnificatii. Fiecare calculator, ceasuri, ecu, airbag, clima, central etc are acest pin, fara de care nubar putea fi interogat respectivul calculator. K-line este intotdeauna fir verde cu dunga albastra.
     
  14. Ogyo

    Ogyo Silver Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4, B5, 1996 - 1.8i 125 cp - ADR
    Ahaaa. Inteleg . Dar ma gandesc ca daca mie nu imi recunoaste vagu deloc, cred ca nu se poate face deloc conexiunea la ecu .. sau poate gresesc .. firele de la ecu nu pareau "scormonite" cand m.am uitat fugitiv pe ele . Oare sa fie Ecu busit in vre.un fel?
     
  15. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Nu ai nimic la ECU. Ci interfata cu care ai vrut sa faci diagnoza nu e compatibila cu sistemul de operare al laptopului sau softul pentru interfata
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Mar 2015
  16. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Ai montat pe masina casetofon/cd aftermarket ?
     
  17. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Eu am pe masina un sony si nu are treaba cu mufa pentru tester. Unele interfete sau softul pentru diagnoza nu sunt compatibile cu sistemul de operare al laptopului si e nevoie
    de un sistem mai vechi sau un soft mai bun . Asta e toata buba eu am incercat cu aceeasi mufa si soft pe alt laptot si pe aceeas masina si nu a mers. Interfata mea e ceva
    chinezarie si pe laptopul meu merge dar are XP instalat.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Mar 2015
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Sa stii ca sunt HU-uri after-market care sunt legate prost si dau retur 12V pe un pin din mufa OBD, astfel "prajindu-se" interfata de diagnoza. Am patit eu cu doua interfete, acum suflu si in iaurt...De aici si intrebarea colegului turbocip.
     
  19. Ogyo

    Ogyo Silver Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4, B5, 1996 - 1.8i 125 cp - ADR
    Da a, player am, dar cand am conectat interfata am scos mufele la player .
     
  20. Zsolt audi a4 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi a4 b5 1998
    Audi a4 B5 Problem Imobilizator ! ! !

    Buna seara,
    Va rog sa ma ajuta cu niste sfaturi utile. Cum sa imi pot dezactiva IMMO deoarece se pare ca nu imi recunoaste nici o cheie din 2. Palpaie luminita portocalie intermitent cu masina si cheia in ea, porneste 2-3 secunde si se opreste orice ai face. Am incercat sa scot bateria si etc. idei date de niste vecini dar nu au fost de folos din pacate. Toata treaba a inceput de dimineataa ca am rugat un vecin sa imi schimbe un bec din bord mai exact faza lunga luminita albastra si a scos tot ceasul ala. Am cumparat un bec cu 2.50 lei si a pus toate la loc dar odata montate toate la loc a sarit o siguranta de 10 Ah. Am schimbat-o si aia dar nu mai vrea sa se stinga becul ala galben cu masina si cheia in ea. Nu am nici o idee ce poate avea. Va rog sa ma ajutati. Astept ajutorul vostru. :sos:
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Iun 2015

Distribuie pagina asta