1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Imobilizator cu probleme la Audi A4 B5 - masina nu porneste - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Hustle, 30 Oct 2008.

  1. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Nu asta e rezolvarea. Problema asta am avut-o și eu când am schimbat bateria de pe masina. În primul rand dacă scoți borna dela baterie pentru 1 minut și vei încerca să o pornești, masina chiar va porni. Dar dacă o oprești iar va reveni la problema ei. Rezolvarea este Reimperecherea imobilizatorului cu ECU, o manevra care se face cu VAG-ul și durează 3 minute. Cauta bine aici la secțiunea A4 B5 și vezi găsi și metoda.
     
  2. Sidukaa

    Sidukaa 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 1.6 (AHL) 1996 Audi 2.0 TFSI (BWE) 2007
    Salut. Vin cu problema urmatoare.
    Am schimbat astazi bateria pe masina, presupun ca nu are deaface ce baterie am pus, iar cand dau sa pornesc masina, beculetul de la imobilizator a inceput sa palpaie. Masina porneste 1 secunda dupa care se opreste.
    Am urmat sfaturile lui Ovidiu, am lasat masina iar fara borna, nimic... am desfacut volanul tot sa ajung la mufele contactului si imobilizatorului,le-am spreiat cu spray de contacte, am pus totul la loc, nimic... tot la fel,
    Ce parere aveti, ca sa imi anulez imo ma costa undeva la 200 de lei, adica trebuie sa ii aduc ECU masinii si imobilizatorul si ma rezolva.
    Alta treaba ma costa undeva la 550 de lei, sa urc masina pe platforma si sa o duc la respectivii pentru a obisnui cheia, la mine in zona(Sebis jud.Arad) nu este cineva sa faca asa ceva pe aici... ce imi recomandati sa fac
     
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ai incercat sa stergi eroarea?
    Eu am reusit sa pornesc o masina, asa.
     
  4. Sidukaa

    Sidukaa 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 1.6 (AHL) 1996 Audi 2.0 TFSI (BWE) 2007
    am incercat. e rezolvata acum. imo off
     
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Atunci mai ai doar 2 variante:
    - sa reinveti cheile
    - sa anulezi immobox-ul.

    L.E. Acum am citit mai atent, ai ales varianta a doua. :)
     
  6. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Salut!

    De ceva vreme am probleme uneori cu cheia (cred) pentru ca imi apare in bord palpaind o masina cu o cheie (poza 1) si daca incerc sa pornesc masina se opreste motorul dupa 1-2 secunde si uneori trebuie sa scot si sa pun contactul de vreo 10 ori...Nu imi face tot timpul asa doar cand ma grăbesc :))) parca stie ca ma grăbesc ...

    Intrebarea mea este ce e de facut...eu am cheie obisnuita si vreau sa va intreb are chip ? Si daca da unde?
    Trebuie sa o înregistrez cu vag com? Cum?

    Masina mea este un audi a4 b5 din 96 cod motor 1Z de 1.9 tdi 66kw

    Poza 1

    http://uploadimage.ro/2FLw/problema_la_cheie.jpg

    Poze cu cheia mea:

    http://uploadimage.ro/2FLu/IMAG0785.jpg

    http://uploadimage.ro/2FLv/IMAG0784.jpg
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai probleme cu cheia. Ai probleme cu Imobilizatorul / IMMO. Citeste topicul asta unde a fost mutat mesajul si unde trebuia sa scrii, topic dedicat IMMO referitor la problema ta. Aici ai toate raspunsurile si nu mai este nevoie sa mai intrebi nimic. Bafta.
     
  8. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Salut,

    Incerc sa citesc PIN-ul / SKC-ul la vechiul cluster si cand intru pe Ïnstrumente/Imobilizator"si aleg prima varianta (Intrument Cluster (VDO66, VDO86, Motormeter) ) se conecteaza si ramane blocat la "Connected. Start transfer/receive of data". L-am lasat pana la 10-15 minute, dar degeaba. Daca selectez Instrument Cluster Audi A4 B5 VDO without bord computer citeste cateva adrese si afiseaza kilometrajul, fara cod.
    Am incercat sa dau reset ecu si nu ma lasa, kiliometrajul la trip arata "FAIL", iar in program spune ca se pot reseta doar ceasurile VDO/MM. Eu am VDO.

    De asemenea, am incercat immo off, dar pe EDC15 nu face nimic, iar pe varianta cu test (nu retin numele) citeste si atat.
    Am descarcat 2 laptop-uri. Ceva idei va rog? Mersi.
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    La tine se face immo off din ECU, pe masa, nu prin obd.
     
    paul14 apreciază asta.
  10. smeagle 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2010
    Locație:
    Ciorogarla
    Masina:
    A4 ,B5 1,8i , 1999
    La masina mea A4 B5 1.8i din 1996, cand pun borna la baterie si ii pun contactul piuie de 4 ori (are mai multe elemente scoase, ABS, airbag, clima, etc) si porneste daca ii dau cheie, daca o opresc si ii pun contactul nici nu mai are rost sa ii dau la automat ca becul galben cu masina pe el ramane clipind si porneste si se opreste imediat.
    Am scos de mai multe ori mufa de la IMMO si de la bobina contactului dar acelasi simptom mereu. Scot borna, o las cateva secunde si prima data porneste apoi, ciuciu. Deci, nu cred ca e contact imperfect. As fi cel mai probabil interesat sa anulez IMMO de tot. Ma poate indruma cineva in zona Bucuresti-Ilfov (eu locuiesc in Ciorogarla) dar sa vina la mine pentru ca eu cu masina nu pot veni. Multumesc.
     
  11. smeagle 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2010
    Locație:
    Ciorogarla
    Masina:
    A4 ,B5 1,8i , 1999
    cineva ma poate ajuta ?
     
  12. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Cea mai simpla metoda este sa iti iei de la o alta masina " 1,8 i " imo box ecu si chei si le montezi pe masina ta. Toata afacerea costa cam 150 200 de lei. Imo of se face mai greu la modelul tau si costa ceva mai mult. Ai vag com?
     
  13. vasicoman 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 Avant 2000
    Buna ziua, am o problema cu pornirea-oprirea motorului, imi merge doar 1-2 secunde.(AJM)

    Problema a aparut dupa ce am avut bateria descarcata. Am luat bateria jos, am incarcat o in casa, dupa 2 zile am pus-o la loc, porneste motorul si dupa 1-2 sec stop.Alte simptome:

    -becul la motorina nu urca deloc, e la minim, desi am vreo 20 l in rezervor

    -becurile de la instruments nu se aprind

    -cu vag com-ul nu ma pot conecta la ecu, nici la instruments, nici la immo, desi inainte ma conectama la ecu si instruments (la immo nu am incercat), ma pot conecta doar la abs, inchidere centralizata.

    Av merificat sigurantele, nu vad niciuna arsa.

    Orice sugestie e binevenita!
     
  14. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Imobilizatorul din cheie ma gandesc
     
  15. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Cel mai probabil ti-au murit ceasurile sau, daca ai dat curent prin cabluri ai ars o buna parte din instalatia electrica
     
  16. vasicoman 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 Avant 2000
    Revin cu update. (Nu am dat curent prin cabluri, am incarcat bateria in casa.)
    Am facut immo off si motorul merge ok. Am gasit alte ceasuri, nu reusesc sa adaptez cheile. Am vag commander 3.6, ceasurile sunt magneti marelli, citesc eepromul, caut locatia unde ar trebui sa fie pin ul, convertesc din hexa in zecimal, intru apoi cu vag com pe 17-instruments, login, introduc pinul, nu zice nici da nici nu, dar cand merg la 10-adaptation camp 21 error. Mentionez ca la intrarea cu vag com pe 17-instruments unde ar trebui sa vad vin nr vad doar XXXXXXXXXXXXXXXXX.
     
  17. CostiGabriel

    CostiGabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 1.6 1997
    Îmi poate explica și mie ce este acesta ?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    IMMO.
     
  19. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP

    E normal sa vaezi XXXXX ... pt ca ai immo 0ff.
    Cat despre camp cu Error / nu ai bagat pin care trebuie sau ai dashboard cu probleme.
    Vag commander??? Clonele te ajuta sa ajungi la aceste necazuri. Mergi la cineva cu scule originale ca sa iti faca inapoi immo on, sa iti adapteze cheile / ecu cu ceasurile si asa mai departe. Fa treaba cum trebuie daca vrei sa ai masina ok.
     
  20. colnago 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2020
    Locație:
    Sf. Gheorghe
    Masina:
    Audi A4B5 1995
    Buna ziua,
    Sunt nou atat aici pe forum cat si ca posesor unui Audi A4 B5 din 1995, motor 1.8 benzina. In ultima perioada ma confrunt cu urmatoarea problema: imi apare un beculet galben pe bord simbolizand o masina, cand pun contact, care dispare dupa cateva secunde, dupa care dau cheie si motorul porneste fara probleme. Insa de cateva zile bune acest beculet nu se mai stinge adica palpie intermitent iar motorul nu mai porneste, se opreste dupa cateva secunde scurte. Faza se repeta de multe ori, pana cand se stinge definitiv beculetul, dupa care reusesc sa pornesc motorul. Aveti idee care ar putea fi problema?
     

Distribuie pagina asta