1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

(Inca un) Nou membru - A6 C7 BiTDI - in familia Audi a familiei mele

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de bx3m, 29 Mar 2021.

  1. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Eu nu am avut probleme cu discuri ATE noi si placute vechi TRW pe B6. Nici un prieten cu discuri ATE si nu-mai-stiu-ce placute pe B8.
    Pe B7 in schimb discurile Zimmerman gaurite i s-au ovalizat.
     
  2. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Era o discutie pe aici pe forum si s-au plans niste colegi de discurile ATE. Oricum, cel putin momentan nu am nevoie, asa ca am timp de gandire ;)
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu poti compara franele de pe un 1.8T sau 1.9/2.0 TDI cu franele de pe un 3.0TDI/Bi-TDI.
    Nu sunt la fel de solicitate si ai si o diferenta de greutate de aprox. 300 kg.

    Nu isi ia nimeni 3.0 Bi-TDI sa mearga ca si cu un 2.0 TDI.

    Discurile gaurite le vei ovaliza mai repede decat orice alt disc, fie el Zimmermann, TRW sau Brembo.

    Zimmermann sunt foarte ok, daca pui si placute Zimmermann n-ai probleme, ai doar praf. :)
    Eu le-am avut si cu placute ATE Ceramic si se impacau de minune.

    Si discurile TRW sunt ok dar trebuie sa ai grija cu ce placute le imperechezi, au tendinta sa scartaie lung la franari usoare =>30-40 km/h.
     
  4. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Nu stiu ce discuri sunt acum pe masina, dar cel putin pana acum nu am scartait, ceea ce e foarte bine, si daca pui si lipsa prafului, pare un combo bun. Dar da, nu poti compara franele de 1.8 cu cele de 3.0. Uitandu-te doar la dimensiunea placutelor iti poti inchipui diferenta de forte.
     
  5. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salutare dragi colegi! E ceva vreme de cand nu am mai scris pe aici, dar nu am facut foarte multe la masina, in afara de mers cu ea :D Cu toate astea, sunt ceva noutati:
    1. Am facut upgrade-ul de la colegul @Daser astfel ca acum avem in bord semnele cu limitarile de viteza, perfect functionale si fara erori. Multumesc @Daser !!
    2. Si poate cel mai important - am curatat swirl flap... Dragilor, nu stiu cum va puteti inchipui ca s-a schimbat masina, e o diferenta ca de la zi la noapte. Acum avem un demaraj coerent si corect, iar consumul mi-a scazut cu vreo 2% (probe facute in aceleasi conditii de trafic, pe acelasi traseu). Las aici niste poze sa vedeti cum arata aceasta clapeta inainte de curatare. De acum incolo, operatiunea de curatare va deveni parte din mentenanta anuala, fara discutie!
    In ultima poza se vad si colierele de la tobe, schimbate pentru ca erau in ultimul hal...
     
    Oudi și Peto apreciază asta.
  6. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Vezi ca ..și mai departe pe galerie ...este același lucru..
    Nu sa oprit în clapeta.
     
  7. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Stiiiu, doar ca de data asta timpul in care am putut indisponibiliza masina a fost foarte scurt. Maxim in primavara facem toaleta completa, cu tot ce trebe ;) Oricum, si doar curatarea asta e un mare pas, indemn toti posesorii de 3.0 sa il faca cat de curand posibil.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune si garnituri noi ca sunt coapte din orice punct de vedere.
     
  9. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Bineinteles ca au fost schimbate toate cele 3 garnituri. La fel se va intampla si cand o sa desfac toata admisia, toate garniturile se schimba.
     
  10. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Hai ca e ceva vreme de cand nu am mai scris, dar s-au intamplat cateva lucruri interesante. In primul rand, in primavara s-au efectuat, odata cu schimbul de lichide si filtre, si schimbarea curelei de accesorii, alternator, role intinzatoare din fata de aici, plus curatarea completa a admisiei.
    In an doilea rand, saptamana asta s-a montat acest "lucru" :arco: Rezultatul - not too bad, ca sa citez din clasici, putere liniara, constanta, de pe la 3000rpm se si aude un pic diferit. Pot sa spun ca sunt multumit!
    Am uitat, tot saptamana asta i-am facut si spalare la DPF, totul OK dupa!
     
    Ultima editare: 29 Sep 2023

Distribuie pagina asta