1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Incalzire Stationara independenta = Webasto - Eberspacher - Sirocou la Audi Q7

Discuție în 'Audi Q7' creată de claudiu88, 20 Noi 2009.

  1. mihaitd

    mihaitd 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI 2007
    Salut. Pot spune doar ca am lasat webasto-ul fara siguranta. Nu mi-am batut capul sa rezolv problema. Prin urmare, masina nici in ziua de azi nu are un webasto functional. Succes in gasirea piesei potrivite.
     
  2. gu_5473 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi Q 7 3000 d BUG 2007
    Partea electronica n-o gasesti,de reparat ...aproape imposibil.Daca rezolvi ceva trimite-mi si mie un semn te rog.
     
  3. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    Salut tuturor,
    Sunt si eu nou posesor de Audi de cateva zile. Am cumparat si eu un audi Q7 4L si special l-am intrebat pe om daca are si incalzire stationara pe ea si a zis ca nu are.
    Dupa 2 zile fiind frig afara, sub 5 grade, am observat cand am pornit motorul ca a mai pornit ceva care se auzea ca un aspirator in aripa stanga fata si iesea umpic de fum de sub ea
    Cand m-am uitat am vazut o teava mica in partea stanga sub partea șofer deci de fapt ea are incalzire stationara dar problema e ca nu il pot programa eu sa porneasca cand vreau si la ce ora vreau
    Am intrat la setup klima si nu arata standheizung arata zuheizung . Ce trebuie sa fac in acest caz ca sa il pot face sa il programez eu. MULTUMESC

    20171120_093927.jpg

    IMG-20171119-WA0008.jpeg
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Toate Q7 au incalzirea stationara. La tine nu se poate programa din meniu sau telecomanda, decat daca pui modulul si ce mai trebuie. Este povestit in topic despre ce ai nevoie.
    Ce ai acum pleaca automat cand scade temperatura afara sub 5 grade sau cand diferenta intre temperatura de afara si cea impostata la clima este mare.
     
  5. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    Multumesc frumos pentru raspuns. M-am tot uitat si tot nu am inteles exact ce piese imi trebuie ca sa fac treaba asta. Parca a fost un link la pagina 2 dar imi deschide amazon si imi arata acolo incalzire stationara completa. Daca ai putea sa imi spui cu exactitate, te rog, exact ce mi-ar trebui sa fac asta. Multumesc inca odata.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Claudiu am mai scris ce iti spun acum si in alta parte. Citez:

    ....

    Incalzirea stationara este produsa de mai multe firme: Webasto, Eberspächer si mai sunt si altii dar primii doi sunt principalii furnizori pentru grupul VAG.

    Numai ca noi in loc sa spunem incalzire stationara spunem Webasto, exact ca si cum in loc sa spunem scutece de unica folosinta, spunem Pampers sau in loc sa spunem ca facem o copie la un fotocopiator spunem ca facem un Xerox.
    ...........................

    Incalzirea stationara este de mai multe feluri:
    1. simpla la pornirea motorului
    2. la pornirea motorului si meniu in CB sau MMI pentru programare pornire
    3. cu telecomanda pentru pornire de la distanta si meniu in CB sau MMI pentru programare pornire
    4. cu telecomanda si programare tot cu telecomanda pentru pornire de la distanta si meniu in CB sau MMI pentru programare pornire.

    Sunt sisteme de incalzire stationara care nu au asa ceva adica acea incalzire porneste singura automat cand se porneste motorul si nu poate fi programata pornirea cand vrei tu si cum vrei tu. Vw Touareg are asa si unele modele de Audi au asa de exemplu dar se poate modifica cu VCDS sa fie vizibil in meniul masinii programarea incalzirii stationare
    .
    ....
     
  7. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    Salut,
    Am reusit cu incalzirea stationara sa o activez si nu m-a costat nimic. Un prieten cu VCDS in 3 minute mi-a facut setari pentru timmer. Pot sa il programez din setup clima si mi-a zis ca se poate activa la toate modelele de audi Q7 dotate din fabrica cu incalzire stationara si care nu este programabila
     
    David90 și cornel1970 apreciază asta.
  8. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    Salut baieti,
    Mai vin si eu cu o problema legata de incalzirea stationara poate a mai patit cineva asa ceva. Il activez si dupa circa 5 minute de functionare incepe si scoate foarte mult fum alb si dupa, se opreste. Se poate sa aiba legatura cu butonul ECON daca il las activat ? E normal ca dupa 5 minute de functionare sa scoata asa mult fum aproape ca nu se mai vede masina de fum ?
     
  9. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    Salut,
    Ma puteti ajuta si pe mine cu niste instructiuni de activare a unei incalziri stationare pentru un Audi Q7 3.0 tdi an 2008 ?
    Eu cand am cumparat masina nu aveam setarile pentru webasto la setup clima, mi le-a activat si mie cineva. Acum mi-am luat si eu o interfata VCDS si as vrea sa ii activez si eu unui prieten si nu stiu cum. Multumesc
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Claudiu e greu sa citesti, fara sa scrii inutil, acest topic dedicat (unde ti-a ajuns si mesajul) si mai ales pagina 1 ca sa afli raspunsul la intrebarea ta ?
     
  11. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    Scuze ca am postat in alta parte dar aceste 3 pagini le-am citit si tot nu am inteles cum se activeaza timmerul cu interfata vcds. Am un prieten care ma sacaie zilnic sa ii fac si lui asta. Mie mi-a activat-o un prieten de la serviciu si nu am fost atent la pasii care i-a urmat pe interfata vcds. Multumesc si inca o data scuze.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tu nefiind un utilizator de VCDS te sfatuiesc sa nu faci nimic cu interfata ca va transformati masinile in niste rame de tablou. Faceti o nefacuta de nu mai stiti pe urma pe unde sa scoateti camasa. VCDS se adreseaza profesionistilor si iti ia ani de zile sa-l inveti. Sa mearga la un profesionist si lasa joaca cu VCDS-ul.
     
  13. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Salut. Ai rezolvat ceva cu încălzirea? Am aceeași problema
     
  14. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    Salut,
    Nu am rezolvat nimic. Cateodata merge cateodata se opreste si scoate fum dar mie cand mi se opreste imi da pe tester bujia de la el. Nu face tot timpul si cand se opreste daca ii dai drumul imediat merge nu se mai opreste. O sa ii dau drumul zilele astea sa vedem daca mai face dar anul trecut am patit-o de 3 - 4 ori.
     
  15. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Salut
    Masina mea are un sistem incalzire stationar instalat din fabrica si timp de doua ierni m-am bucurat enorm de el zi de zi. Numai ca acum 3 zile am zis sa fac o proba si binenteles ca nu mai functioneaza. Se comporta exact ca in clipul acesta:

    .

    Adica scoate um fum alb timp de 5 minute dupa care se opreste. Am fost la tester cu ea si 3 erori:
    1. fault started--am inteles de la omul cu tester ca este din cauza ca nu e bateria buna si ca masinile cu webasto dedicat ar avea un fel de protectie pe nu stiu unde si ca deaia nu porneste. Zic eu fals pentru ca incalzirea stationara porneste dar intra in avarie, daca era asa nu pornea deloc, in plus masina porneste sfert.
    2 Ceva scurt la ventilator (nu mai stiu exact denumire )
    3.Prea mult combustibil in camera de ardere, asta probabil e o consecinta ca nu sa aprins .
    Avariile s-au sters.
    Pe net exista ceva filmulete cu ceva explicatii asa ca azi de dimineata m-am pus pe treaba
    Am demontat tot, am curata camera de ardere, arzatorul, pastila aceia ca un burete de sarma, era ceva calamina acolo dar nu exagerat.
    Am luat o baterie si am probat la 12 V : pompa care aduce motorina-ok ,pompa de recirculare-ok , ventilatorul-ok, bujia-ok.
    Am montat tot pe pozitie am pus testerul pe ea si ... aceleasi simptome: fum alb la nesfarsit dar nu mai apare nici o eroare in faul list...
    In momentul in care eu il pornesc el face urmatorii pasi:
    trage motorina din rezervor si imediat dupa porneste ventilatorul si pompa de recirculare, se aud 20 secunde - aproximativ - si dupa se aude un tiuit lung in interiorul lui si incepe nebunia cu fumul alb.
    Ceva idei ?
    Multumesc
     
  16. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    Chestia asta cu fumul se intampla pentru ca se stinge flacara in camera de ardere si pompa mai pompeaza ceva motorina timp de cateva secunde si camera fiind incinsa flacara stinsa acea motorina se transforma in fum.
    La mine mai face cand si cand asa, dar cand se opreste tor asa scoate fum mult si dupa aceea daca il pornesc iar merge nu mai face nimic. Nu stiu ce sa zic, masoara bateria dupa ce sta masina o zi doua nepornita si vezi sa nu ai sub 12 v poate sa fie si asta o cauza. Motorul poate porni cu voltaj sub 12 dar poate ca incalzirea stationara citeste si vede ca este sub 12 si se opreste sau poate bujia poate fi iar o cauza sa nu mai functioneze cum trebuie

    In timpul functionarii bujia trebuie sa stea mereu aprinsa sa mentina flacara. Ea consuma ceva curent, din cate am vazut bujia este ca o rezistenta care se roseste si rezistenta aia mananca ceva curent si bateria fiind slaba se opreste incalzirea stationara pentru a-si opri curent pentru pornirea masinii
     
  17. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Nu am incercat sa il pornesc cu motorul pornit si nici un mare consumator pornit. Asa zic eu pentru ca as elimina problema bateriei.

    Cludiu de acord cu tine, daca consumul este mare poate intradevar se protejeaza dar odata aprins combustibilul oare bujia ramane pornita ? sau e nevoie de ea doar la aprinderea initiala dupa care motorina injectata in camera e aprinsa de procesul de ardere in sine ? Intreb, nu stiu.
     
  18. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    bujia ramane pornita in tot acest timp
     
  19. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Azi am făcut din nou o proba, am montat webasto pe poziție, fără sa mai montez furtunul de la admisie aer... Si surpriza, a mers deși tiuitul ala tot se aude în el. Am luat acel furtul de cauciuc de la admisie și pe el am constatat ca era și un filtru,care era îmbâcsit la maxim. Urmează sa caut pe net racordul flexibil de la evacuare și sper sa fie ok de acum înainte.
    IMG_20181028_095411.jpg IMG_20181028_095402.jpg IMG_20181028_095308.jpg
     
  20. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    De ceva timp nu s-a mai scris nimic aici, sparg eu gheata ... :)
    Intr-un viitor foarte, foarte apropiat voi cumpara un Q7 an 2017-2018. Stie cineva sa imi spuna daca se pastreaza ca la modelul vechi, in sensul ca toate au incalzire stationara cu rolul de a ajuta la incalzirea motorului ? Si daca da, se mai poate activa cu interfata optiunea de programare in MMI ? Multumesc.
     

Distribuie pagina asta