1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Incalzire stationara Webasto / Siroco / Eberspächer la Audi A6 C5 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de JohnDoe, 7 Dec 2010.

  1. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Este montat ulterior fabricarii masinii sau in timpul procesului de fabricare?

    Daca este montata de uzina trebuie sa ai un buton pe consola centrala, putin mai sos de shimbator cu care accesezi meniu BC cat si programarea sirocoului.

    Daca este montata ulterior trebuie sa fie indeva pe bord atasata o interfata de comanda.

    Ambele variante au telecomanda dar nju stiu cum arata ca nu le-am vazut live.
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Oct 2015
  2. vladnuna

    vladnuna 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4(B5) Avant 1.8T 2001 & A6(C5) Avant 1.9TDI 2002
    Salut! Am descoperit si eu la vreo saptamana dupa ce am luat masina, A6 C5 1.9 AVF, ca am meniul in bord. Masina fiind luata de pe la noi din tara, evident ca cineva s-a ocupat sa dea jos motorasul. Acuma vreau sa iau unul si v-as ruga sa imi dati voi daca stiti un cod de producator pt el. Am gasit ceva pe net, cu codul 4D0815069F, zicea ca e pt motorul de 1.9, dar google-ul zice ca ar fi pt 2.5. Se poate sa fie acelasi pt ambele?
    Merci!
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vad ca nu difera intre 1.9 si 2.5. Singura diferenta este intre benzina si diesel. ETKA imi da un singur cod, 4D0 265 105 J care a fost inlocuit la 1/04/2004 cu 4D0 265 105 M care la randul lui a fost inlocuit la 1/08/2015 cu 4D0 265 105 P.
    Codul dat de tine nu il gasesc in ETKA.
     
    Ultima editare: 28 Noi 2015
  4. vladnuna

    vladnuna 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4(B5) Avant 1.8T 2001 & A6(C5) Avant 1.9TDI 2002
    Merci mult pt raspunsul prompt! Se pare ca astea sunt codurile. Mai ramane doar sa gasesc piesa.
     
  5. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Intrebare
    Se da un Audi A6 af 5/2000 si altul mai nou af 2004, ambele cod 4bc5 Avant, tractiune fata.
    Primul are siroco instalat de uzina - al doilea NU = se poate monta sirocoul de pe una pe cealalta?
    Primul are BC comandat de pe consola centrala din spatele butonului de oglinzi - al doilea NU = se poate monta pentru ca il cere sirocoul?
    Primul este de 132 kw (ake, bau bdh) al doilea 120kw bdg = oare "pusca" la conducte sirocoul?
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Unitatea sirocco este aceeasi si pe motoarele cu 4 cilindri si pe cele cu 6.
    In ETKA, tubulatura vad ca este la fel pe toate motoarele V6, difera doar la benzina si cele in 4 cilindri, suportii difera la fel.
    Nu pot sa iti spun ca exista compatibilitate 100%, dar nu este departe.
    In legatura cu BC, mai bine posteaza in aria dedicata, vei primi raspuns mai rapid.
     
  7. vladnuna

    vladnuna 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4(B5) Avant 1.8T 2001 & A6(C5) Avant 1.9TDI 2002
    Salut! Revin iarasi cu o intrebare referitoare la codul piesei. Am gasit unul care are codul 4B0265081G. Piesa e din dezmembrari si omul zicea ca e de pe un A6 de 2.5 din 2002. Credeti ca ar potrivi? Ar putea sa existe vreo alta problema?
    Multumesc!
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum am mai spus, ETKA da acelasi cod pentru motoarele 1.9 si 2.5. Singura diferenta este intre diesel si benzina.
    In schimb, posibil sa difere tubulatura de la 2.5 la 1.9, nu am stat sa verific fiecare conducta din ETKA.
     
  9. vladnuna

    vladnuna 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4(B5) Avant 1.8T 2001 & A6(C5) Avant 1.9TDI 2002
    Multumesc, am vazut mai sus raspunsul. Si tubulatura ce ar trebui sa contina mai exact? Cate furtune sunt?
     
  10. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    2 si sunt ceva diferente intre ele
    AKE, BAU, BDH au un tip si restul alt tip de furtune cu toate ca pozitia sirocoului este aceeasi.
     
  11. vladnuna

    vladnuna 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4(B5) Avant 1.8T 2001 & A6(C5) Avant 1.9TDI 2002
    Merci pt raspuns. Cred ca am sa il iau si modific sau iau alta tubulatura daca nu potriveste.
    O zi buna!
     
  12. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Sigur e telecomanda lui? eu am a6 avant cu webasto din fabrica montat iar in cartea lui este specificat ca nu are si nu porneste din telecomanda
     
  13. BESCU IONUT 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 c5 2.5 tdi v6 AKE 180 CP
    Salutare. As vrea sa montez un webasto thermo top z/cd pe un a6 c5 din 2000 care are dublu climatronic . Mă puteți ajuta cu o schema electrica pt climatronic ca sa știu unde trebuie conectata ieșirea din webasto astfel încât sa pornească și ventilația în același timp pt a încălzi interiorul mașinii . Menționez ca pornirea încălzirii auxiliare se face prin intermediul unui ceas programator webasto. Codul de pe climatronic este 4b0 820 043k , dacă ajuta cu ceva. Mulțumesc anticipat . De 2 săptămâni tot caut pe net și nimic .
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cred ca gasesti in pdf ce te intereseaza.
     
  15. BESCU IONUT 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 c5 2.5 tdi v6 AKE 180 CP
    Nucugheri iti multumesc. Zilele astea ma voi ocupa de montajul propriu zis al webastoului si voi incerca sa il conectez ca in pdf. O sa revin cu detalii, eventual si poze sau cu alte intrebari daca nu functioneaza.
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ok, bafta, vei avea nevoie si de asta.
     
  17. BESCU IONUT 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 c5 2.5 tdi v6 AKE 180 CP
    Mulțumesc . Ar mai fi ceva. După ce am văzut pdf ul am constatat ca pt motoarele v6 tdi cum e și al meu exista o conexiune care acționează în paralel cu pompa de dozaj și pompa de motorina din rezervor. As vrea dacă exista o schema de montaj pt tot ce înseamnă furtune atât de apa cât si de motorina pt webasto. Astăzi am demontat ecu și am ajuns la mufele menționate în pdf. Am o mica nedumerire. La mufa alba cu 15 pini nu corespund culorile firelor cu cele din diagrama. La celelalte mufe sunt aceleași culori ca în schița . E posibil sa fie vorba de alta mufa alba din alta parte sau nu contează culoarea ci doar nr pinului?
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ar trebui sa fie aceeasi culoare ca si in schema. Alta mufa alba nu exista acolo la ECU.
    Mai era o schema cu webasto dar fara climatronic. Verific mai tarziu sa vad culorile.
    La tine pe masina ce culori ai la pinii de la mufa alba ?
    Vezi daca te ajuta pdf-urile atasate pentru furtune, etc.
     
    Ultima editare: 19 Noi 2016
  19. BESCU IONUT 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 c5 2.5 tdi v6 AKE 180 CP
    La motorul meu tip AKE furtunele care intra la radiatorul din bord ies amândouă de sub capacul motorului , coboară puțin apoi intra în zona cu bateria . Mă gândeam sa identific turul , sa îl duc la webasto și apoi înapoi în bord. Cat despre culoarea firelor , am notat pe schița doar cele care mă interesau . Îți scriu imediat ce ajung la mașină . Din desenele cu furtunele pt motorina inteleg ca trebuie sa am acces la capacul pompei de motorina de la rezervor ca sa leg și pompa de dozaj. Sper sa găsesc acolo o conducta în plus ca în desen ca sa nu fiu nevoit sa improvizez
     
  20. BESCU IONUT 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 c5 2.5 tdi v6 AKE 180 CP
    Revin cu culorile de la mufa alba : pin 3 maro-roșu, pin 7 roșu gri, pin 8 albastru (ok), pin 9 roșu galben, pin 10 negru alb. În zona unde vine amplasat webasto am găsit mufa din poza . O sa verific dacă exista vreo corespondenta luni, desi s-ar putea sa fie de la altceva deoarece mașină a avut cutie automata inainte.

    20161109_140113.jpg
    20161109_140049.jpg
     

Distribuie pagina asta