1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Incalzire suplimentara cu rezistenta electrica (Supplementary Heating) - la A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de cosmyin2004, 25 Oct 2010.

  1. cosmyin2004 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2.7 TDI Multitronic, 2006
    Posed un A6 2.7 multitronic si sunt curios ce inseamna aceasta "Supplementary heater".
    am citit in manual si porneste cand este setata pe auto doar sub 5 grade.
    intrewbarea mea este..care e diferenta fata de incalzirea auxiliara?? si aceasta arde combustibil? in manual nu este explicata metoda de functionare ci doar cum poate fi oprit sau pornit.

    Multumesc!
     
    Mazilu Cristi apreciază asta.
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este o incalzire cu rezistenta electrica aflata in bord si se activeaza in 2 trepte de putere cand temperatura exterioara scade asa cum ai spus la mai putin de 5 grade. Nu are legatura cu Webasto / Sirocco.
    Climatronicul trebuie setat pe AUTO fara sa fie apasat buton ECON care o decupleaza. In maxim 2 minute de la pornire in masina / habitaclu o sa ai o temperatura pozitiva fata de cea de afara chiar daca motorul masinii nu s-a incalzit. Este foarte eficient iarna cand ai nevoie sa se dezghete mai repede parbrizul.
    Atasat mai jos un principiu de functionare de la Seat dotat cu auxiliary heating valabil si pe Audi, Vw, Skoda.

    O zi buna
     
    Lucian09871 apreciază asta.
  3. cosmyin2004 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2.7 TDI Multitronic, 2006
    eu la acest supplementary heater am doar 2 optiuni AUTO (ceea ce inseamna sub 5 grade porneste) sau OFF.

    Multumesc pt documentatie :)

    P.S. aceasta este documentatia din manualul meu

    Models with a turbo-diesel engine are equipped with a supplementary heater to help warm up the interior more quickly. At outside temperatures below about +5 °C the supplementary heater is switched on (and off) automatically when the engine is running, depending on the coolant temperature, the temperature in the vehicle interior and the temperature the heater is set to.
    In order to save fuel, the supplementary heater can be switched off by briefly pressing the [ECON ON/OFF] button of the air conditioner (diode in the button will light up).
     
    Ultima editare: 25 Oct 2010
  4. hro

    hro 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 quattro, 120 kw model 2006
    Pai din ce zice mai sus se intelege ca il opresti cu ECON.

    Eu doar am tradus citatul italic cu un post mai sus de mine in care spune clar ca daca vrei sa faci economie si sa il opresti trebuie sa apesi scurt pe econ sa se aprinda beculetul

    M-am uitat in pdf -ul tau si spune ca daca bagi conectare la modul econ, incalzirea este pe modul NESELECTAT.
    E logic, daca vrei economie, apesi econ, deci inchizi si auxiliara.
     
  5. fabrizio

    fabrizio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F,2.0 TDI 2005+A6 C5 ALLROAD,2.5 TDI 2001+A8 D2,2.5 TDI 1999
    cu totusi ca nu mai inteleg nimik,ma bag si eu in discutie cu urmatorul lucru:si mie mi se pare logic si normal ca atunci cand apesi economic sa se opreasca compresorul,baga aer in continuare...de aceea se aburesc si geamurile.insa ce nu stiu eu si nu imi pot da cu parerea:pe consola pt clima exista butonul seting,inauntru meniului poti sa dai on sau of la economic.ce se intampla daca ii dai on?are aceiasi functie ca si atunci cand apesi tu butonul economic de la clima?asta inseamna ca merge numai pe economic?aici imi prind un pic urechile...
     
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Compresorul de la clima nu are nici o treaba cu rezistenta, sunt 2 lucruri diferite. Insa, cele 2 nu pot functiona consecutiv, asadar daca opresti compresorul (apasand ECO) porneste rezistenta - in caz ca intruneste conditiile de pornire.

    On economic si off economic are legatura cu aceasta rezistenta, nu stiu exact dar pe una din optiuni pleaca incalzirea suplimentara iar pe cealalta nu se mai cupleaza.

    P.S. geamurile ti se aburesc daca in masina a intrat cineva iar hainele sun reci, sau... daca ai sarit peste ultimul schimb de filtru de polen.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ovidiu la A4 B6/B7 butonul de ECON nu porneste incalzirea ci doar opreste compresorul sa mai functioneze adica sa faca rece sau cald prin instalatia de aer conditionat.
    Incalzirea suplimentara cu rezistenta la A4 B6/B7 porneste singura daca afara sunt mai putin de 5 grade si butonul de AUTO trebuie sa fie apasat. Cel putin asta se intampla la masina mea pentru ca am mai verificat astazi de dimineata cand eram in Sibiu si afara erau -1 grade. In 2 minute aveam geamurile dezghetate si caldura in masina.

    O seara buna
     
  8. pfaizzzer

    pfaizzzer 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI quattro, 2005
    mi-am facut update la MMI (A6 4f, mmi high) si mi-a disparut optiunea "suplimentary heater"
    stie careva cum se reactiveaza cu VAG COM-ul?
    multumesc
     
  9. VALI 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6
    La masina mea care are si Webasto (incalzire stationara) si Incalzire suplimentara la setari in clima apar amandoua sisteme respectiv incalzire AUXILIARA (webasto) si incalzire suplimentara (din ce am citit mai sus cu rezistenta electrica).
    Sunt foarte curios, astazi cand am pornit motorul a inceput sa iasa putin fum de sub masina ca si cum ar fi pornit webasto cu toate ca era off si nici nu imi indica la bord ca ar fi pornit.Incalzirea suplimentara era setata pe AUTO iar incalzirea auxiliara (webasto ) era off.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cred ca ai setat tu invers programarile Webasto ON si Auxiliary Heating OFF :)

    Ai telecomanda la Webasto sau butoane separate pe langa consola bordului care arata asemanator ca in poza atasata mai jos cumva ?


    O zi buna
     
  11. VALI 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6
    Nu am setat nimic eu, setarile erau asa cum am spus de cand am luat masina. Webasto este cu telecomanda, nu am ce ai aratat in poza.
    Ca sa fie mai limpede atasez poze cu Supplementary Heating (incalzire cu rezistenta) si Auxiliary Heating (Webasto).

    Poza 1 este Supplementary Heating (incalzire cu rezistenta) si este pe auto.

    Poza 2 este Auxiliary Heating (Webasto) si este inchis.


    O zi buna si tie
     
  12. burry 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2011
    Locație:
    moinesti bacau
    Masina:
    audi a6 3.otdi quattro 2005
    Astazi am descoperit cum functioneaza supplem heater, are tot o functie ca de webasto, dar numai ca nu consuma motorina ci merge pe curent denumirea adevarata este incalzire auxiliara cu rezistenta. Se poate porni si cu motorul oprit :yes:
    Astazi am descoperit din prostie tinand apasat pe butonul de ECON apasat lung 4-5 secunde atunci porneste dublul climatronic avand control la treptele de viteza si temperatura :)
    Este super fain ai caldura fara a porni motorul. O sa va fie folositor la toti posesori de audi A6 care au optiunea supplem heater.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai grija ca rezistenta ajunge pe la 1000 W putere asa ca mai bine porneste motorul daca vrei sa mai pornesti masina. :) Si eu am acea incalzire suplimentara care se mai numeste si PTC si pornesc obligatoriu motorul pentru ca altfel in cateva ore de functionare PTC ti-a terminat bateria de tot.

    O zi buna
     
    Ultima editare: 16 Noi 2013
  14. Al Bundy

    Al Bundy Gold Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Skoda Octavia II FL, 2009, 2.0 TDI AG
    Rezistenta consuma maxim 1200W si daca ar porni fara motor pornit ar termina bateria in cateva minute.
     
  15. AlexP 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2010, 2.0 TDI 170hp
    supplementary heating

    optiunea aceasta, supplementary heating(cea cu rezistente), o au toate modelele de a6 din fabrica sau este tot separat ca webasto?
     
  16. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Este o OPTIUNE și este ceva DIFERIT de webasto.
    S-a tratat destul de clar pe aici...
     
  17. AlexP 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2010, 2.0 TDI 170hp
    Supplementary heating

    Stiu ca webasto este altceva, vroiam doar sa stiu daca aceasta incalzire cu rezistente(Supplementary heating) este stock pe modelele A6 din 2006 pana in prezent, si daca nu, cum vad daca o masina are asa ceva, pentru ca vad la unele anunturi de vanzare ca scrie webasto(la cele care au asa ceva) dar la nici una ceva de supplementary heating.
     
  18. Merlin

    Merlin 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2007
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 3.0 tdi quattro , 4f bmk
    la mine apare aditional heat sau am uitat eu si e auxiliar pe on si off fara timer etc ceva o idee sau caut manualul in engleza ca in germana ma uit cam asa ca la scoici .
     
    Ultima editare: 2 Oct 2013
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai manual de utilizare pentru A6 C6 in aria asta. Citeste-l cu atentie. Bafta
     
    Ultima editare: 16 Noi 2013
  20. dxn23

    dxn23 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2013
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a6 3.0 245 cp 2012
    Salut,
    Am citit toate comment-urile si nu-mi este clar deloc daca functia ECON afecteaza supplimentary heating.
    La A6 ECON trebuie sa fie on sau off ca sa functioneze in modul auto? Sau functioneaza in ambele module?
    Merci
     

Distribuie pagina asta