1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Inchidere capac rezervor centralizata la A4 B8 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de calinbalan, 28 Dec 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    S-ar putea ca surubul acela prins acolo sa fie o solutie permanenta, in schimb, inlocuirea motorasului cu unul nou nu se stie cat va tine. :)
    Masina lui este din 2010, un coleg mai sus a patit la fel, a lui era 2011, mie sincer mi s-ar pune pe creier stiind ca schimb aceeasi piesa OEM la interval de 2-3 ani.
     
  2. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Da, e cam nasol sa il schimbi la fiecare 2-3 ani, eu am un an de cand l-am schimbat, si so far so good .... :)
     
  3. adi_bm

    adi_bm 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4B8 2010 CAGA
    surubul acela s-a fixat destul de bine deoarece s-a nimerit chiar langa o nervura iar in momentul infiletarii plasticul fiind destul de moale s-a mulat si intins pe capatul surubului astfel freaca plastic pe plastic, am pus si putina vaselina acolo...
    fiind o piesa care nu afecteaza functionarea masinii nu ma stresez s-o inlocuiesc decat daca nu tine ce-am facut

    de altfel am avut mai mare satisfactie asa decat daca mai dadeam si 20 euro pe o piesa proiectata ”nemteste” iar berea bauta dupa... a picat si mai bine :)
     
    Amboo și Dănuț 10 apreciază asta.
  4. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    plasticul acela cu tot cu usa nu iese afara decit daca gauresti acele 4 puncte?acelea nu sunt cleme de fixare?nu va juca apoi in locas daca se rup?
     
  5. vlad_brb

    vlad_brb 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Mercedes Benz C250
    La mine asa a iesit, cu tot cu usa. Partea exterioara a usii se poate da jos ulterior. Din cate am citit eu asta e singura metoda si teoretic se schimba cu tot cu plastic. Eu l-am schimbat prin 2011 la sfarsit si e ok si acum, plasticul nu are joc. De fapt plasticul il gauresti ca sa poti apasa cleme in jos si sa il scoti. Ce nu imi place mie e ca face un zgomot cam mare cand se blocheaza.. :keule:
     
  6. dani2984

    dani2984 Junior Member

    Înscris:
    13 Mai 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi S4 B8 / 3.0 TFSI V6T / 333 cp / 4x4 / euro 5 / anul 2010
    Dupa o scanare am descoperit urmatoarele erori:

    02616 - Fuel Tank Cap; Unlock
    009 - Open or Short to Ground - Intermittent


    02615 - Fuel Tank Cap; Lock
    009 - Open or Short to Ground - Intermittent

    Am comandat motorasul (100 ron) si conform cu diy de mai sus, l-am schimbat in weekend (munca de 5 min).
    Motorasul era mort, acum aud si eu acel sunet cand se inchide/deschide :D

    @marianu: Plasticul trebuie gaurit in cele 4 puncte pentru a putea trage de cleme.

    Nu e de mirare ca acest motoras cedeaza asa des, atat timp cat pe el scrie made in italy :))
     
    Dănuț 10 apreciază asta.
  7. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Eu tot l-am schimbat acu un an, am gaurit, scos capacul cu tot cu plastucu ala care a fost gurit, schimbat motorasul, montat la loc, si totul e perfect, cu exceptia gaurilor alea :D

    In rest, totul bine si frumos, nu are joc plasticul.

    Sunetul ala de la inchidere ma deranjeaza un pic si pe mine, dar eu zic ca e bine )) e o confirmare ca sigur ca ai incuiat masina :)


    Ps. undeva vazusem ca motorasu asta e folosit si pe Lamborghini ... la alea tot asa pica ? :)
     
    Ultima editare: 27 Mai 2014
  8. leone

    leone 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2013
    Locație:
    Montegalda Italia_Bacau
    Masina:
    a4 b8,caga,2009
    nici la mine nu se inchide si nu am eroare...nu stiu ce sa mai cred...
     
  9. Eropt 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 - 2.0 TDI - 2013
    Probleme alimentare - capac rezervor

    Salutare,

    Poate sa-mi spuna cineva va rog frumos cum se alimenteaza un Audi A4 B8 TDI ?

    Stiu, este o intrebare absolut stupida, dar chiar nu reusesc. Masina nu mai are motorina, o tin in garaj si am incercat:

    1. Am deschis masina din butonul de pe cheie.
    2. Am deschis clapeta de la rezervor.
    3. Am rotit de capac si l-am pus in suportul lui.

    Ei bine...acum e problema, ca la rezervor e un fel de capacel de metal argintiu care sta fix, si nu pot sa bag palnia sa pun motorina din bidon...

    Cum fac? Repet, imi cer scuze pentru aceasta intrebare total stupida, dar chiar nu ii dau de cap... nu scrie nici in manual, nu am gasit nimic nici pe net, si nici aici pe forum n-am intalnit ceva de genul...am cautat toata ziua...

    Multumesc frumos!
     
  10. celo

    celo Silver Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA 2010 @ 180HP/400NM
    @Eropt Din descrierea ta capacelul ar trebui sa aiba rol de valva.Daca apesi capacelul nu poti apoi sa faci alimentarea?(chiar si dintr-o canistra)?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cred ca la asta se refera, presupun ca ai motorina in bidon si nu in canistra cu "gat". Apasa cu o surubelnita pe capacel si toarna motorina.
     
  12. denispaul

    denispaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0d 125kw 2010
    Salut! Unde se găsește mai exact sufa de deschidere manuala a clapetei de la rezervor ?
     
  13. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Deschiderea de urgenta pentru capacul de la rezervor este in portbagaj in dreapta, este de culoare rosie pt a fi vizibila. Trebuie deschis acel capac din capitonaj.
     
    Cojocaru Alexandru apreciază asta.
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sufa de deschidere a capacului rezervor este in compartimentul din dreapta in interiorul portbagajului. Am atasat o poza.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Apr 2015
  15. Florin198787 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2014
    Locație:
    Franta
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TDI CAGA 2008
    Astazi cand sa alimentez am observat ca nu se deschide capacul de la rezervor am apasat pe deschidere de la cheie nimic. Daca il deschid din portbagaj merge apoi cand blochez masina se blocheaza si el, deci de blocat se blocheaza. Presupun ca daca se blocheaza cand inchid usile nu este dus pistonasul ala care inchide.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Mai 2015
  16. stelco1968 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Norvegia
    Masina:
    Audi A4 B8 2008 CAGA , Audi A3 8P 2008 BSE
    Dupa ce ai terminat de schimbat motorasul de la inchidere clapeta si totul a fost pus la loc, nu ar trebui pus ceva silicon, acolo unde s-a spart plasticul pentru demontare ? Ma gandesc ca ceva apa de ploaie ar putea intra prin acele orificii si sa prinda rugina la partea metalica atinsa cu surubelnita la scoaterea plasticului.
    E cineva care poate sa confirme sau sa infirme aceasta ipoteza ?
     
  17. stelco1968 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Norvegia
    Masina:
    Audi A4 B8 2008 CAGA , Audi A3 8P 2008 BSE
    Salutare

    Nu am mai asteptat raspunsul si am trecut la actiune. Dupa demonatarea motorasului ,m-am zgait putin inauntru si dupa ce am vazut ca nu e mare lucru de facut ,l-am asamblat inapoi iar dupa montaj am avut surpriza sa vad ca funtioneaza corect. Dupa care am pus niste silicon negru pentru a impiedica apa de ploaie sa intre prin ele,asa cum se poate vedea in poza atasata.
    Mi-au fost de mare ajutor postarile voastre si am reusit in doar cateva zeci de minute sa rezolv o problema .
     
  18. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    Salutare.
    De ceva timp am urmatoarele erori:[​IMG]

    Dilema este urmatoarea:
    - usile sunt blocate, daca apas pe butonul de pe cheie, sa deschid usile, se aude cum se deblocheaza si capacul rezervorului;
    - daca opresc masina in statia peco, deschid portiera soferului, nu se deblocheaza si capacul, sunt nevoit sa apas butonul de deschidere de pe cheie, de doua ori si atunci se deblocheaza capacul.....
    Nu stiu daca sa schimb sau nu, acel mecanism.
    Multumesc anticipat pentru un eventuala parere.
    O zi buna !
     
  19. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    E defect motorasul, asta e clar. Il schimbi si gata, nu e foarte scump.
     
    Ultima editare: 15 Feb 2017
  20. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    andyzaharia@
    Multumesc pentru raspuns. Am observat ca nu este scump, dilema mea este daca este defect, cum de se deschide/inchide capacul....
     

Distribuie pagina asta