1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Inchidere centralizata la A6 C6 - yala / broasca usa - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de silvio, 30 Noi 2010.

  1. cosmin.racautanu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 2009 2.7 tdi quattro
    Salut... Am un A6 din 2009 si am avut si eu probleme cu inchiderea centralizata la 2 usi. Este problema generala se pare. Prima oara la usa dreapta fata dupa care stanga spate. Usile se inchideau din cheie dar incepusera sa nu se mai deschida decat de pe interior pana cand au picat de tot incuietorile si mergeau numai de pe interior deschise. La prima usa am zis ca poate sunt eu ghinionist si am dat 800 ron pe o incuietoare noua si 200 ron manopera la Tess. A doua oara m-am enervat si am dat 650 ron pe o trusa de scule auto profi si am luat problema in propriile maini. Am reparat destul de greu problema, in 4 ore, fiind prima oara cand am desfacut o usa si mai ales o incuietoare de genul... Ideea e in felul urmator: incuietoarea e compusa din 2 parti; prima bucata contine partea mecanica cu parghii si arculete iar a doua parte contine doua motorase cu niste rotite care actioneaza 2 parghii din prima piesa. Cele 2 piese vor trebui separate insa aveti mare grija sa le analizati foarte atent cand scoateti capacul ala gri micut dintre piese deoarece va sari un arculet de la parghia galbena cand le separati si va trebui sa retineti cum era pus. Ce se strica de fapt sunt niste bucatele de plastic de aproximativ 5 mm de pe piesa cu motorasele. Aceste bucatele de plastic misca cate o parghie fiecare din prima piesa. E am luat un ac de cusut mai gros, l-am incins bine si l-am infipt in locul bucatii rupte dupa care am taiat cu un patent bun cat sa las 5mm din el care sa actioneze parghia. Pare ca s-a infipt binisor. am frecat incuietoarea de creo 20 de ori si merge ok acum. Eu am desfacut deasemenea si cele 2 motorase si le-am curatat capetele rotoarelor care erau negre de la praful de carbune. Mare atentie cu periile... Par foarte sensibile. Am uitat sa fac o poza cu reparatia dar am prima yala acasa si daca are careva nevoie sa vada exact ce trebuie carpit sa imi dea pm si o desfac. Partea cu curatatul motoraselor e optionala.
     
    Ultima editare: 23 Mai 2016
  2. cosmin.racautanu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 2009 2.7 tdi quattro
    Important: daca faceti reparatia asta testati yala de 10-20 de ori cu usa deschisa, sa fiti siguri ca merge, altfel riscati sa ramaneti cu usa blocata complet si o mai deschideti doar cu flexul

    Legat de postul anterior - am facut autopsia si la prima yala si am revenit cu poze ce contin detalii de reansamblare. La prima yala nu mai mergeau motorasele. Le-am desfacut si mai aveau carbuni insa rotorul era negru de la praful ala si cel mai probabil trebuie doar curatate. Cu putina dexteritate va alegeti cu o trusa smechera de scule si mai ramaneti si cu bani de bere. Mecanismele sunt exagerat de scumpe avand in vedere ca pica toate. Nu e problema de bani la mine dar unii fac banii astia intr-o luna si e placuta senzatia sa ii faci si tu in 4 ore :)
    detalii ansamblare.jpg IMG_20160524_081626.jpg IMG_20160524_082208.jpg IMG_20160524_082223.jpg
     
    Ultima editare: 24 Mai 2016
    doryan23, ianculets, Ady_Drogba și alți 3 apreciază asta.
  3. cosmin.racautanu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 2009 2.7 tdi quattro
    Ori o schimbi ori o repari. Vezi postarile mele de mai sus.Nu o lasa asa. Mie mi-au picat 2 yale. E o parghie care are un mustiuc de plastic pe o parte ce face conexiunea cu motorasele si un mustiuc pe cealalta parte legat la o parghie conectata cu manerul interior. Ori s-a rupt un mustiuc cum am patit eu la o yala ori sunt imbacsite motorasele. Daca s-a rupt primul mustiuc, te bazezi doar pe al doilea sa mai deschizi usa iar daca pica si ala o mai deschizi cu flexul.
     
  4. Laurentiu97 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Alesd
    Masina:
    Audi a6, 2.0 TDI, 2010
    Salut, de curand am achizitionat un Audi A6 4F 2010 si am o problema la usa din spate. (problema asta o avea si in momentul in care l-am cumparat).

    Daca blochez masina, cand o deblochez, usa din spate (stanga) nu se mai deschide.. decat daca o deschid din interior si apoi se deschide oricand, pana o blochez si deblochez iar..

    Am cautat si in calculator la inchiderea centralizata si toate usile sunt pe on..

    Vreo rezolvare?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Scanare, probabil switch yala defect/a.
     
  6. gl10cyp

    gl10cyp 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2008
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    A6 ,2.0 TDI, MULTITRONIC, 2007
    Salut,
    Nu se mai deschide usa soferului din telecomanda, numai la cheie. Am observat ca asta numai cand se lasa frigul, anul trecut in iarna, trebuia sa dau de 2 ori deschidere din telecomanda ca sa deblocheze usa soferului, acum o zi a inceput la fel, doar ca nu mai deschide deloc fara a baga cheia in broasca. Ma gandesc ca ar fi ceva legat de vascozitatea vasilinei din broasca, sau ceva de genul asta, deoarece numai la frig actioneaza asa. De inchis din telecomanda merge fara probleme. Cum as putea sa incerc o degresare / gresare fara a demonta toata istoria aia, oare merge cumva ?
     
  7. Cetelin 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2016
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi a6 C7 2012 3.0 TDI Quattro S-Tronic , Q5 8R 2010 3.0 TDI Quattro S-tronic
    aceeasi problema o am si eu doar ca la mine nu se deschide niciuna din spate...Cel de la care am cumparato a zis ca a facut chestia asta sa nu se mai deschida din VAG la ceva service... e posibil ? pot sa remediez problema din VAG sau m-a pacalit si e vreo problema de la inchizataore nu din VAG.
     
  8. robertvasiluta 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3, 2000 TDI, 2004
    Imi poate spune spune cineva unde este pozitionat modulul pentru inchidere centralizata la audi a6 c6 din 2006?
     
  9. Ai825 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 Avant,2.0tdi CAHA,2009, 125kw
    Salut,

    Recent am schimbat broasca usii stanga spate, intrucat nu se mai deschidea decat pe interior. La nici o saptamana dupa, am constatat ca aceleasi simptone le are si broasca usii din dreapta...deci caut sa inlocuiesc piesa.

    Intrebare,din service, codul broasca usa dreapta pare a fi 4F0 839 016 , insa eu o gasesc pe net cu " A" la sfarsit, adica 4F0 839 016A.

    Este posibil sa nu se potriveasca? Are cineva idee daca acel "A" este important?

    Va multumesc pentru ajutor.
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    In Etka este o diferenta la zavorul de siguranta, la codul fara A este manual si la codul cu A este electric.
    Dar eu personal nu stiu sa-ti spun in ce consta asta fizic, la masina...
     
  11. Ai825 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 Avant,2.0tdi CAHA,2009, 125kw
    Multumesc de raspuns! Deci cel mai indicat ar fi sa caut exact codul, fara acel A.
     
  12. cristi003 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 2005 BLB (140 hp)-103 kW
    Salut.Am schimbat bateria la masina,imi poate spune cineva ce setare trebuie facuta sa se incuie singura masina (cum facea inainte) ? Dupa 1 minut si ceva aprox 2 minute masina se inchidea singura.Acum trebuie sa o incui din telecomanda...
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca nu descui nici o usa sau portbagaj/hayon, dupa ce ai apasat butonul deschis din telecomanda, masina (usile se inchid) se inchide singura automat dupa 30 secunde.
     
  14. cristi003 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 2005 BLB (140 hp)-103 kW
    La mine nu se ma intampla acest lucru din pacate.Ai idee cum as putea seta sau ce sa fac ? Acest lucru se intampla inainte,dar acum ramane deschisa.Am testat de cateva ori.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De la distanta nu stiu. Mergi la cineva care are VCDS si vezi cum lucreaza telecomanda si functia de inchidere existenta pe masina. Poate vede vreo yala cu defect si de asta nu se inchide usa/ nu se inchide masina. Trebuie facute niste investigatii la un bun electrician auto care stie bine sa citeasca si sa interpreteze erorile din VCDS si stie bine ELSA. Daca erai in Bucuresti avea cine sa te ajute. Bafta.
     
  16. bobinaru 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2013
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    audi a6 2.0 tdi 100 kw 2010 tip motor CAGB
    La fel am si eu problema cum au colegii de mai sus,a6 2010 usa spate stanga dupa ce o deblochez din telecomanda nu se mai deschide din exterior si nici din interior si faza este ca dupa ce am tras de manerul din interior acuma merge sa deschid usa din exterior "dracia dracu". Mai jos atasez si eroarea.
    Address 62: Door, Rear Left (J388) Labels: 4F0-959-795.clb
    Part No SW: 4F0 959 795 N HW: 8K0 959 795 C
    Component: TSG HL H10 0251
    Revision: Serial number: 0000101354216
    Coding: 010800204040220001
    Shop #: WSC 02391 823 56573
    VCID: 44872676C75AF562C4-8010

    1 Fault Found:
    02115 - Locking Unit for Central Locking
    008 - Implausible Signal - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101000
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 23
    Reset counter: 106
    Mileage: 118342 km
    Time Indication: 0
    Date: 2016.12.09
    Time: 15:13:23
    Va rog sa imi spuneti ce trebuie rezolvat sau schimbat si daca se merita sa fac operatiunea singur.
    Multumesc.
     
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Este clasica problema, yala. Recomandat este sa se ilocuiasca cu una noua (120€ cca.) sau se poate incerca o curatare a motorasului din interiorul acesteia.
    Este descris si in topicul modelului de la A4 B8 cum se procedeaza.
     
  18. bobinaru 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2013
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    audi a6 2.0 tdi 100 kw 2010 tip motor CAGB
    Stiti cumva unde pot gasi codul yalei sau trebuie sa o demontez sa vad. Am fost la un service autorizat si mi-au cerut aproximativ 1.050 de lei fara montaj.
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pe original, noua, costa 181,48 euro. Lasa seria de caroserie ca sunt mai multe coduri.
     
  20. bobinaru 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2013
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    audi a6 2.0 tdi 100 kw 2010 tip motor CAGB
    WAUZZZ4F3AN012757
     

Distribuie pagina asta