1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Indicator motorina - Sonda Litrometrica rezervor - Rezervor combustibil la Audi A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de acm0001, 24 Feb 2009.

  1. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Ok, am sa pun VAG-ul pe masina. Merci fain de ajutor nenea Nucu :D :beerchug:
     
  2. ionikak 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2015
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi a6 2,5 180cp an 2001
    probleme rezervor

    Salut,
    Am un A6 C5 2.5 180 cp si am probleme la rezervor: cand am un sfert de rezervor mi se aprinde becul la bujii, mai merge 2-3 minute si se opreste. Am dus-o la service mi-au schimbat pompa din rezervor si senzorul care indica nivelul motorinei dat tot nu s-a rezolvat problema. Acum mi-au spus sa cumpar tot sistemul ala din rezervor cu tot cu furtune fire si ce mai are el acolo. Voi ce parere aveti ? Merci.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Sep 2015
  3. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    ai pus pompa noua? Si acel servis esti sigur ca a stiut ce a facut?
    Eu am avut un allroade si la fel facea nu mai mergea dupa ce ramaneam cu mai putin de un sfert in rezervor am scos pompa si ce mai era acolo spalate bine si a mers ceas dupa aia.
    In principiu fenomenul care il explici de la pompa de transfer se trage.
    Dar ai grija pe ce mecanici lasi sa umble la masina ca multi au auzit de problema si putini au facut.
    Intreaba un coleg de pe forum de un mecanic bun din zona ta care stie sa mestereasca la audi.
     
  4. sacalos

    sacalos 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2014
    Locație:
    Sighetu Marmației
    Masina:
    A4,2.0 TDI CAGA,2009
    Unde se afla rezervorul propriu zis ? Dupa puntea din spate, respectiv sub bancheta din spate sau langa roata de rezerva ?
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Oct 2015
  5. cattalinut

    cattalinut 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.9tdi,cod AVF,130CP, 2004
    Salutare! Am si eu o problema cu indicatorul de motorina: cand ii fac plinul indica maxim peste 1/1 si dupa ce merd cateva sute de km tot acolo este, cate o data scade la normal dar daca opresc si pornesc motorul tot maxim indica si dupa ce merg iar incepe sa scada. Senzorul de alimentare cu motorina se aprinde la peste un sfert indicat. Pe tester cu rezervorul jumatate imi arata ca ceasul bordului indica cu 7L mai mult iar cate o data indica bine. Aveti idee care este cauza ca nu stiu cu ce sa incep: litrometru, contact imperfect la mufe, senzorul de sub bord defect, ceas decalibrat????? Pe cine am intrebat mi-a zis cate o cauza. Multumesc!
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca ai IC Magneti Marelli, e posibil ca ceasul sa fie vinovat. La cele VDO se intampla muuult mai rar. Daca la output test acul se opreste pe mijloc, atunci poti verifica si scala litrometrului , contacte imperfecte, mufe.
    Nu stiu insa la ce senzor de sub bord faci referire...
     
  7. cattalinut

    cattalinut 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.9tdi,cod AVF,130CP, 2004
    Informatia cu senzorul de sub bord o am de la un "mester" si imi cer scuze daca e eronata, de aceea va intreb pe voi, m-am saturat sa dau banii pe diagnoze si sa nu rezolv nimic, de aceea caut sa invat din mers si poate le rezolv singur.
    Nu stiu ce IC am, cum pot afla ?
    Multumesc, Nucugheri, pentru raspunsul promt!!
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Intri cu VCDS pe 17 Instruments si vei vedea in campul marcat cu sageata rosie din atasament, trebuie sa scrie acolo.
    Sau dai jos IC si e trecut pe spatele acestuia.
     
    Xayron88 și cattalinut apreciază asta.
  9. cattalinut

    cattalinut 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.9tdi,cod AVF,130CP, 2004
    Ok, multumesc inca o data. Am sa caut sa cumpar o interfata VAG-COM si sa fac diagnoza singur sa vad ce iese.:arco:
    Sonda litrometrica este sub bancheta sau sub mocheta din portbagaj?
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    In portbagaj la modelul tau.
     
  11. cattalinut

    cattalinut 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.9tdi,cod AVF,130CP, 2004
    Multumesc mult
     
  12. babacus90

    babacus90 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Belgium
    Masina:
    A6 , 2.5 AKE , 180CP, QUATTRO - Tiptronic
    Salut la toata lumea. Sunt chiar nou pe aici,dar va urmaresc de foarte mult timp. In fine,sa trecem peste introduceri. Astazi mi s-a intamplat nenorocirea, la masina din "semnatura": mergand si urmarind combustibilul am observat cu stupoare ca se afla intr o foarte mare scadere (mentionez ca la momentul respectiv aveam cam jumatate de rezervor cu combustibil), nu a fost nimic. Am alimentat din nou inca 15 Litri dar nici o schimbare, din contra tot scadea, pana a ajuns acul "lipit" iar pe bord imi indica 0 km. Am rasfoit tot forumul, nici o situatie asemanatoare. Care ar putea fi problema/cauza ? Multumesc anticipat
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Fa o scanare sa vezi daca pe VCDS iti indica cat combustibil mai ai in rezervor.
    Daca indica, atunci posibil sa fie defect ceasul, daca nu, verifica sonda /plutitorul din rezervor.
     
  14. babacus90

    babacus90 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Belgium
    Masina:
    A6 , 2.5 AKE , 180CP, QUATTRO - Tiptronic
    Multumesc mult. Problema rezolvata : am verificat sonda, am facut scan ....degeaba. totul parea ok. Ultima solutie...am deconectat bornele de pe baterie ,apoi la reconectare,totul a revenit la normal. Nu imi pot explica de ce si cum..dar...s a rezolvat.
     
  15. Mircea Jinaru 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2016
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    A6,2500 TDI,1998
    Buna ziua
    Am si eu o problema cu indicatorul carburant.A ajuns la un sfert de rezervor si s-a aprins martorul galben pompa de motorina.Este normal?Cum remediez?
    Multumesc
     
  16. Ciprianeu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2018
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi a6
    Salutare, am o mica problema... am un Audi a 6 c 5 an 2000 motor 2.5 . la inceput nu imi indica , nivelul la motorina, pana am sesizat ca e scoasa mufa de la litrometru din rezervor. Am pus o la loc, am alimentat de 150 lei, si imi indica la inceput o linie peste jumate din rezervor . toate bune pana aici, dupa care a inceput sa o ia razna , cand e la jumate cand e dupa jumate si chestia asta am observat o cand stau pe loc ai impresia ca se tureaza acul de la litrometru de ce, care ar fi problema, o explicatie ceva? si o rezolvare bineinteles. Multumesc :)
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Explicatii ai pe forum si rezolvarile le afli dupa ce citesti si dupa ce ajungi la electrician auto profesionsit, nu un agarici, care stie bine sa faca diagnoza. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
    Dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.

    Verifici tot litrometrul din rezervor si verifici ceasurile. Cum faci verificarile aste este scris pe forum in mai multe topicuri. Citeste toate topicurile legate de problema ta indiferent de arie si indiferent de modelul de Audi. Este foarte probabil ca subiectul sa fi fost discutat anterior si s-ar putea sa gasiti raspunsul în alta discutie din alta arie = topic, cu subiect aparent diferit de ceea ce cautati.

    Inca ceva ca sa nu iti fie sterse mesajele pe viitor, te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.

    Sa verifici si pompa de transfer dintre compartimentele din rezervor. Oricum tot ce ti-am spu eu s-a mai scris pe forum. Trebuie doar sa citesti.
     
  18. crysti 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2,5TDI AKN 2001
    Salut, de ceva timp am fluctuatii ale litrometrului.De exemplu.azi dimineata,arata pe contact pus aproape jumatate rezervor si imediat dupa ce am pornit motorul a inceput sa scada usor pana la sfert de rezervor.Am facut test cluster si toate indicatoarele aratau ok,maxim si jumatate.Testul a fost ok si cand a aratat jumatate de rezervor si cand arata un sfert.Deasemenea,in timpul testelor,masina nu s-a miscat de pe loc.
    Sa-mi indrept atentia numai catre sonda din rezervor,sau totusi poate fi si instrumentul?Va rog o parere.Multumesc.
     
  19. Sudokuuu

    Sudokuuu 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2017
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A6 2.5 TDI 2003
    Salut,
    Cand masina are mai putin de 15 litri de motorina in rezervor acul sta sub rosu si se aprinde si pompa in bord. Daca pun motorina de 100 lei, totul revine la normal acul se duce dupa jumatate. Masina era aproape de rosu aseara, azi dimineata cand am pornit-o iar sub rosu de tot. Am pus de 50 lei motorina si s-a dus dupa un sfert. Pareri ? Mentionez ca masina e A6 C5 2.5 tdi 180cp Quattro
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt 5 pagini toate, unde se explica ce ai de facut atat in cazul ceasurilor, cat si in cazul sondei.
     

Distribuie pagina asta