1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Indicator nivel combustibil - Litrometrul sau pompa din rezervor - Rezervor combustibil la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de xaby69, 2 Apr 2008.

  1. LeGIoNe 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2011
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    1.9 TDI,2002
    Am si eu o problema asemanatoare...bordul imi arata ca mai am de mers doar 10 km cu motorina pe care o aveam in rezervor..am facut plinul dar nu s-a schimbat nimic..tot 10km imi arata! asa merg de cateva saptamani si nu s-a mai schimbat nimic..ceva pareri? Va multumesc!!
     
  2. SameOlStory

    SameOlStory 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2010
    Locație:
    RESITA
    Masina:
    AUDI,1.9 TDI, 2007
    Am un Audi a4 b7 avant (cel din imagine). Am ramas cu o autonomie de 50 de km pe care ii mai puteam parcurge. Am mers frumos pe benzinarie si am bagat 10 litri. Surprise: nu s-a clintit nici acul nici afisajul cu numarul de km pe care ii mai puteam face, din contra incepea sa-mi scada. Plutitorul 100% a ramas intepenit,in ultima luna am mers cu 10-15 litri in rezervor , nu mai mult, si de atunci pana in momentul de fata merg dupa ureche, n-am avut lichiditati pentru a baga mai mult combustibil. Stiti careva unde gasesc acel plutitor, m-am uitat sub bancheta spate , is doua orificii negre , le-am desfacut si am dat doar de rezervor si nimic mai mult. In portbagaj am roata de rezerva si acel plastic imens ce o acopera si este incastrata dansa! Nu am reusit sa-l desfac intrucat am capetele de la suruburi tocite (asa am cumparat-o). Ce sfat imi dati ? Nu am mai avut cu ea probleme de genul asta! Acum s-a gandit si masinuta sa faca fite, in alta parte decat la acul de la motorina nu si-a gasit. Ce pot sa zic voi merge dupa ureche, iar cand voi avea vreun drum mai lung atunci sper sa-si dea drumul. Oricum is tare curios unde e acel locas in care este atasat plutitorul, mai pe scurt cum pot ajunge la el. Masina este Break! De VAG nu dispun in Resita deci o scanare nu pot face. Scuzele mele in caz ca v-am plictisit, insa caut ajutor, sper sa mi-l oferiti! O zi excelenta!
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Mai 2011
  3. audipowervl

    audipowervl 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2008
    Locație:
    valcea
    Masina:
    a4 2.5 tdi
    sal

    desfa capacul din partea dreapta si uita-te in rezervor. si eu am avut aceeasi problema si sa solutionat prin schimbare.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Mai 2011
  4. st3ditzu

    st3ditzu 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Limousine S-Tronic/quattro/2021/2.0 Diesel-Hibrid/DTPA/204HP/4K C8
  5. SameOlStory

    SameOlStory 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2010
    Locație:
    RESITA
    Masina:
    AUDI,1.9 TDI, 2007
    La ce capac te referi? Am doua sub bancheta spate. Le-am desfacut pe amandoua si am dat de rezervor, care era plin de praf, si nimic mai mult. Vreau sa dau de prostia aia de plutitor si nu il gasesc. Ma gandesc ca ar fii sub plasticul acela din portbagaj in care e si locul pentru roata de rezerva! Ciudata chestie oricum! Am un prieten care are masina din 2008 , noua , luata de la reprezentanta si are acelasi tip de problema , si i-au zis aia la Timisoara ca sa bage mai multa motorina ca de aia nu-i indica, m-a buftin rasul.
     
  6. st3ditzu

    st3ditzu 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Limousine S-Tronic/quattro/2021/2.0 Diesel-Hibrid/DTPA/204HP/4K C8
    Ai citit si postul meu anterior?. Te-am citat, de-aia am pus ghilimele,... ma rog. DA, acolo este "sub plasticul acela din portbagaj in care e si locul pentru roata de rezerva!". Ai si niste poze sa vezi cum arata sonda. Bafta ;)
     
  7. SameOlStory

    SameOlStory 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2010
    Locație:
    RESITA
    Masina:
    AUDI,1.9 TDI, 2007
    Ok. Scuzati. Fara nervi :). Greseala mea este ca nu am citit mai sus, de pe mail m-a trimis direct la pagina 3 unde mai raspunse-se un coleg, postul tau de pe pagina 4 nu l-am mai citit. Inca odata mii de scuze! Multumesc frumos! O zi buna!
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Mai 2011
  8. nrtek 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 2017
    cam aceeasi problema o am si eu, dupa ce pun motorina mi se ridica acul apoi in urmatoarea secunda imi cade la minim si imi arata 0 km. mi s-a intamplat asa de vreo 2 ori si de fiecare data am scos borna si si-a revenit. acum intreb care sa fie motivul?
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Mai 2011
  9. Raducu_H

    Raducu_H 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6 1.9TDI 2002
    Am avut si eo o problema cu indicatoru dela motorina, imi arata in pord acul pe 0 si imi era aprins becu cum ca nu am motorina si imi arata k mai am 0 km de parcurs pana mea am crezut k sa dus plutitoru, am desfacut in portbagaj acolo unde este pompa si plutitoru si am scos mufa am dat pe ea cu spray de contact am puso la loc si surpriza mergea :)
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Mai 2011
  10. Elvis_C 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 2003, 2,5TDi
    Salutare la toti,
    Am o masina din 2003, 2,5TDI si am si eu o problema similara. La mine imi apare pompa de motorina tot timpul, chiar de e plin sau gol rezervorul, apoi indicatorul de nivel tot timpul indica la jumatatea nivelului de motorina ( de ex. daca e plin se ridica la jumatate). Am masurat mufele de la capacul rezervorului si e exact ca la carte. Am pus rezistente in loc de senzori si tot la fel, am masurat pana si valoarea pe mufa de la ECU). Are cineva vreo idee ce-ar fii?
     
  11. ilie unu

    ilie unu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2012
    Locație:
    limanu
    Masina:
    audi a4 19 tdi 2003
    Pompa motorina din rezervor la A4 B6 - probleme - cauze si rezolvari

    Stie careva daca atunci cand pui contactu trebuie sa dea curent la mufa de la pompa de motorina din rezervor. Audi A4 B6 1.9 tdi 2003.
    Va rog ajutor. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Feb 2012
  12. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    Da, prin releul pompei de motorina J17. Normal cand pui contactul pompa de motorina trebuie sa baziie.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Feb 2012
  13. dannym4e 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2010
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 Tdi, 2009
    si eu am o astfel de problema la un B6,acul sta mereu peste nivelul maxim!cand raman pe rezerva mi se aprinde pompa in bord!poate fi senzorul?multumesc~!
     
  14. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Nu este ceasul indicator de nivel carburant defect se poate proba cu vag com in instruments 17
     
  15. dannym4e 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2010
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 Tdi, 2009
    Asa este!are 4 lipituri,iar la una din ele avea probleme,am incalzit cositorul si se pare ca acum functioneaza fara probleme!
     
  16. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
    Va salut.

    Fratele meu este posesorul unui A4 din 2002 cu motorul 1.9 AWX de 131 CP. Recent a inceput sa aiba probleme cu indicatorul de motorina si, pentru ca nu e ceasul de vina, a scos pompa din rezervor ca sa curete contactul de la litometru. Atunci a observat ca tot ansamblul era plin de ulei. Practic el are ulei in rezervor si nu stie daca e normal sau nu, daca a fost adaugat manual sau exista vreo problema si uleiul s-a intors pe retur in rezervor. Dupa ce a curatat cu spray de contacte litometrul ii arata corect cand misca manual indicatorul, dar dupa ce l-a pus inapoi in rezervor a revenit pe zero. Apoi a pus vreo 25 de litri de motorina si acul a urcat spre jumatatea rezervorului, indica cam 40% plin. Oare uleiul care se depune pe indicator il face prea greu si de asta nu indica corect cand e mai putina motorina in rezervor? Ce parere aveti de prezenta uleiului in rezervor? Multumesc.

    P.S. Cineva i-a zis ca ar putea fi un o-ring ciupit la injector insa lui nu ii scade deloc nivelul uleiului sau cel putin insesizabil dupa cateva mii de km.
     
  17. leocretu

    leocretu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2009
    Locație:
    alexandria
    Masina:
    audi a4b6 2002 1.8 TURBO
    pompa benzina

    Salut,
    Am un audi a4 b6 din 2002 motor 2.0 benzina si ieri am patit o belea, am condus aproape toata ziua (totul a fost ok) am parcat in fata blocului si dupa 15 minute a trebuit sa o pornesc, surpriza, i-am dat la automat pana am descarcat acumulatorul si nu a mai vrut sa porneasca.
    Azi am adus un mecanic si dupa ce a verificat sigurantele si releul mi-a dat verdictul: pompa de benzina. A desfacut-o (se afla in porbagaj in partea dreapta) si pompa erea blocata, nici mecanicul nu a avut o explicatie atata timp cat inainte de stationare nu se intamplase nimic si dupa ce a stat 15 minute avea pompa blocata fara nici un motiv. In fine, am fost la piese auto si acolo alta surpriza, pompa de benzina nu se gaseste separat ci se gaseste cu tot ansamblul insemnand tot angrenajul de la nivel combustibil, fire, furtune, etc.
    Pompa de benzina inseamna nici un sfert din toate draciile aflate pe acolo si totusi chiar daca decat pompa este de vina acum sunt nevoit sa cumpar toate celalalte. A cautat baietasul de la piese auto de a inebunit pana a gasit-o si apoi alta surpriza costa in jur de 1200 lei. Asa ca am fost nevoit sa cumpar cu 1200 lei o pompa de benzina care sincer daca cineva imi cerea 300 lei ii spuneam ca e nebun. Sper ca voi sa nu fiti nevoiti sa patiti ce am patit eu.

    pompa benzina.JPG
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Noi 2012
  18. Nightchild

    Nightchild 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2012
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, QUATTRO, 2009
    Pompa benzina A4 1,6

    Buna ziua,

    Trebuie sa-mi schimb pompa de benzina si ceea ce-mi trebuie mie costa 940 lei http://www.epiesa.ro/sistem-alimentare-cu-combustibil-vdo-228-233-018-006z-art-1642775.htm ... si am gasit si una la 250 lei, numai ca nu este dotata cu toate prostiile alea, si o pot monta cu cele vechi. http://www.epiesa.ro/piese-auto/AUD...tibil-audi-a4-vemo-v10-09-0802-1-art-2164076/ . V-am pus lik-urile sa le vedeti si sa-mi spuneti daca este buna si cea de 250 lei.
    Multumesc pentru raspuns si o zi buna!
    Alexandru Narcis
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Dec 2012
  19. GBR_06

    GBR_06 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2012
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4,1.9 TDI,2003
    km ramasi de parcurs cu carburantul din rezervor

    Salut,
    Nu imi arata in computerul de bord cati km mai am de parcurs cu carburantul din rezervor. Imi arata doar 2000 km mereu si consumurile. Aveti idee de ce nu afiseaza ?
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Dec 2012
    Angheloiu Liviu apreciază asta.
  20. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Salut
    Imi poate spune cineva cum se scoate pompa de benzina din rezervor la un A4 B6 1.8T (quattro)? Tin sa precizez ca am scos mufa, conducta de benzina, acel inel metalic, capacul de la pompa si garnitura ei, insa nu vrea sub nicio forma sa se miste din suportul din rezervor ca sa o pot scoate efectiv afara.
    Am incercat sa o rotesc dar nu vrea.
    Alte idei, ce nu fac bine ?
     

Distribuie pagina asta