1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.5 TDI - valori - reglaj - reparatie - Etc. ...

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Bestie, 14 Aug 2009.

  1. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    Am facut si eu o scanare injectoarelor mele, e drept, nu cu vag-com, dar as vrea daca se poate sa-mi interpreteze si mie cineva rezultatele. Si mai am o curiozitate, stie cineva de ce la cilindrul 3 nu apare nimic?
     
  2. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Ai valori mari pe cilindrele 2 si 6,valorile trebuie sa fie cat mai apropiate de 0;cilindrul 3 e de referinta si nu este citit.
     
  3. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    Deci cilindrul 3 ar putea avea si el o problema doar ca nu se poate afla... nu? ca el nu este scanat...

    Ce as putea face pentru a aduce injectoarele inapoi la valori "in limite"? Si care ar fi limitele normale?
     
  4. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Un clean injection si talpa la un drum mai lung.
     
  5. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    Clean injection... sa inteleg ca e recomandat la valorile alea sa mi le curat? Ultrasunete din cate am inteles...nu?
     
  6. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    valorile sunt intre -2,8 si +2,8 nu stiu ce sa zic ar trebuii sa faci o curatire dar nu stiu sa iti spun cu ce ar fii mai bine
     
  7. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Eu ti-am zis de clean injection solutie care sunt de 2 tipuri:care se baga in rezorvor la un plin,sau pe direct,se scoate tur-retur motorina(filtru de motorina) si se alimenteaza din recipientul in care este solutia.Poti incerca cu WYNS CLEAN INJECTION;ca observatie la mine,cand conduc mai mult prin oras si normal ca subturat,imi cresc valorile pe injectoare,cand merg inafara si talpa,cum scad si se apropie de 0.Morala?bagati si talpa.
     
  8. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Prin schimbare oringurilor de la injectoare am inteles ca se mai remediaza ceva. ;)
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Noi 2011
  9. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Asa cum spune colegul Ashihara...si la mine motorina buna si "talpa" au scazut valorile de la injectoare;) si eu aveam la unul dintre ele(in toamna trecuta cand am achizitionat masina) ceva valoare de 1,5 sau 1,6 dar surpriza in Ferbruarie la Cavnic cand mi-a scanat Nadir masina valorile injectoarelor erau apropiate de zero :) si asta fara nici o solutie de curatat injectoare sau mai stiu eu ce aditivi in motorina:nyah:....apropo eu fac zilnic drum mai lung nu prea circul cu ea prin oras f mult...bag in jur de 75 de km zilnic naveta la seviciu...deci am grija zilnic sa-i "curat" un pic injectoarele si turbo-ul :)
     
    Ultima editare: 17 Aug 2009
  10. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    Astept si eu sa se goleasca rezervorul, sa bag ceva motorina mai scumpa (apropos, de la cine-mi recomandati? eu acum bag de la Petrom, Euro Diesel) si apoi sa ies cu ea un pic pe autostrada... si apoi mai fac o scanare sa vedem ce valori ies.

    Dar legat de cilindrul 3, pe acela nu am cum sa-l verific? Ca in imaginea de mai sus se vede ca 3-ul nu este scanat.
     
  11. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Eu alimentez de la PetromV/OMV cu OMV Premium Diesel (in iarna am folosit Alpin Diesel), cat despre Vag Com nu stiu ce sa-ti spun, nu ma pricep inca invat sunt novice:moa:...dar sper sa ma perfectionez in scurt timp:p
     
  12. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Nu nu ai cum,dar dak ai valori mici pe celelalte injectoare(asa cum ti-am spus in postul anterior acesta este de referinta pt celelalte injectoare),fii sigur ca si acesta este k(cred ca ghicesti si singur de ce:)).
     
  13. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    Azi am bagat motorina de la PetromV, varianta mai scumpa, de 4,04 RON / l, nu mai stiu exact cum se numea, si am iesit pe autostrada. M-am dus cu rezervorul cat mai gol la benzinarie ca sa fie in rezervor concentratia mai buna de motorina "scumpa". Cand am ajuns acolo range-ul imi zicea ca mai pot sa fac 40 km. Am alimentat de 30 RON si imi arata 130km pe range. Am iesit pe autostrada si am mers pana la km 20, dus-intors de doua ori. Prima tura am facut-o in treapta a 3-a, la 4.200 rpm pe cruise controller (cam 110-115 kmh) iar cea de-a doua i-am dat un 220 kmh si apoi am mers iar intr-a treia la 4.200 rpm. Am mai si intrat de cateva ori pe rosu dar nu am tinut-o mai mult de 10 secunde acolo. Dupa ce am terminat turele astea m-am dus la service sa-mi scaneze iar injectoarele, iar supriza a fost una neplacuta. Valorile au crescut in loc sa scada. Cu mult chiar.... Atasaz doua poze cu scanarea lor. Prima fara AC pornit, a doua cu AC-ul pornit....

    Unde sa fie problema? In loc sa scada, compensarile vad ca au crescut...
     
  14. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    poi iti spun eu ce cred ca s-a intamplat ai avut putina motorina si tia tras toata minzeria din rezervor nu trebuia sa procedezi asa. cel mai bine e sa umbli cu rezervorul cat mai plin sa nu traga minzeria din el
     
  15. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    LuChIaNo cam are dreptate, eu nu prea umblu cu rezervorul gol mai tot timpul este peste jumate, gol a fost doar anul trecut cand am cumparat masina...:p...de atunci nu prea a scazut sub 15 litri in rezervor...si oricum incearca cu motorina buna si verifica-le dupa 2-3 luni de utilizare nu doar asa dupa o tura de forja...bafta...in cel mai rau caz vorbeste cu Ovidiu din TM el a folosit ceva solutie de curatat injectoare...cred ca are si ceva tutorial cu asta si cu rezultate bune (a masurat valorile iainte si dupa utilizarea solutiei) Bafta :salute:
     
  16. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Mai nu mai dezinformati :)

    Intai este bine e bine sa cunoasteti cateva elemente:
    1.Functionarea injectoarelor p.d difera de cele non-pd,deci nu mai consumati motorina de pomana.
    2.in al doilea rand valorile cu :
    + indica o gatuire a injectorului(o infundare cu mizerie,etc)
    (-) minus indica o largire,deci un consum marit. (defect de etanseitate injector,duse,garnituri etc)
    -pana in 0.5 injectoarele sunt in parametri

    Cazul tau:
    -0,94 ;-2,03;-0,6;-0,31 ;-2,27

    Oricat ar compensa injectorul nr.3 valorile de pe Pd2 si Pd6 sunt foarte mari.
    La valorile (peste+ /-1,5) astea ai trepidatii mari la ralanti si in mers.
    In general se datoreaza duselor de la injectoare ce sunt uzate,am inteles ca s-ar putea inlocui doar dusele si niste garnituri.
    Nici astea separat daca gasesti nu au preturi mici in plus trebuie montate;)
    Ai nevoie de ceva bani ptr asta chiar si fara sa cumperi injectorul...succes.
     
    lupau valentin apreciază asta.
  17. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    Multumesc de explicatii Iulian. Ieri mecanicii de la service de acolo mi-au spus ca am injectoare mecanice si ca as rezolva problema prin inlocuirea duzelor (180 RON / bucata). Simptomele descrise de tine... la mine nu prea se regasesc. Consumul meu nu este deloc mare, am undeva la 7,5 l/100 km in regim urban (la un mers temperat), trepidatii in mers nu am, doar la ralanti uneori, dar foarte slabe. Atunci cand pornesc AC motorul incepe sa se auda altfel si atunci apar unele trepidatii ceva mai puternice la ralalti, dar nu foarte...
     
  18. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...iesi bine daca sunt doar dusele,numai sa stie sa le inlocuiasca.
    Chiar sunt curios ce valori o sa iasa cu dusele schimbate...banuiesc ca mai bune:)
     
  19. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Motorul tau e non pd,nu se schimba injectorul,ci diuzele;pot sa fie si valori mai mari de 0,5 pe injectoare datorita motorinei de proasta calitate sau mersului subturat,asta nu e o catastrofa.Diuzele in sine nu sunt f sumpe,daca te hotarasti sa le schimbi,mergi pe KERMA,nu BOSCH.Parerea mea,nu te grabi sa le schimbi,incearca ce ti-am spus la inceputul topicului,da-i talpa si vezi ce iese.
     
  20. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    E non-Pd asa este :thumbs-up:

    Uite ce scrie in carte cu privire la tolerante.
    Lucru pozitiv ca se pot remedia usor si pretul nu este asa de mare ca la pd.
     
    Ultima editare: 20 Aug 2009

Distribuie pagina asta