1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare PD (Pumpe Duse) - motor 1.9 TDI - compatibilitate - inlocuire si reglarea lor

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de kysvaly, 12 Oct 2009.

  1. kysvaly 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2008
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    audi A3, 1.9 tdi 101cp, 2002
    am un audi a3, 1.9 tdi 101cp, 2002 pompe duze

    cred k iar am probleme cu injectoarele, dimineata cand pornesc masina imi ramane esp-ul aprins, trepideaza foarte rau la relanti si merge intrerupta. daca merg cu ea 10min si apoi o las sa se odihneasca 5min nu mai are nici o problema.

    prima data cand am avut probleme cu injectoru nu isi revenea deloc, era pe invers, mergea putin cand era rece si apoi mergea k dacia in 3 bujii.

    nu st sigur k acum e tot injectorul, o sa ma duc sa o pun pe tester sa vedem c iese.

    daca a avut cineva problema asta astept sfaturi
     
    Florian Badea apreciază asta.
  2. catalin g 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 Avant 1,9 tdi 101 cp, 2002
    salut, mi s-a intamplat si mie, la A4 2002 101 cp PD. Foarte probabil, un contact de la injectoare nu mai functioneaza cum trebuie (de regula, la cilindrul nr. 1). Injectoarele pd au contacte electrice care sunt situate sub capacul de chiuloasa, sunt scaldate in ulei si cu timpul se depun impuritati. Cum am remediat eu: am desfacut capacul de chiuloasa (atentie la suruburi, nu trebuie fortate prea rau, sa nu se rupa) si, ajutat de un prieten, am desfacut contactele electrice (prizele) de la injectoare, le-am curatat cu un spray, am strans un pic acei "papuci" de contact si am pus totul la loc. Nu a trebuit nici macar sa schimb garnitura de capac de chiuloasa. In total, operatia a durat cam 1 ora(lucrand meticulos :thumbs-up:). Din februarie de cand s-a intamplat si pana acum, nu a mai dat nici un "rateu" si sper ca nici de acum inainte. Bafta!
     
    Ultima editare: 13 Oct 2009
    Bano și Florian Badea apreciază asta.
  3. kysvaly 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2008
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    audi A3, 1.9 tdi 101cp, 2002
    sal

    ms mult pt sfat, chestia asta cu tremuratu nu a durat decat 2 zile, acum nu mai am probleme, a fost o perioada mai lunga in care nu am folosit masina si cand am pornit-o a inceput sa tremure, eu sper sa nu mai am probleme, dar cat de curand o sa desfac si eu capacul de la chiuloasa si o sa vad c e pe acolo. inca odata iti multumesc. bafta
     
  4. dican

    dican 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDi Quattro - 115+ HP - 6+1 Speed - 2000
    salut tuturor.

    am facut o scanare cu vag-com-ul pe grupul 013, si am niste valori sarite de limite pe toti cilindrii.

    Cyl. 1 Cyl. 2 Cyl. 3 Cyl. 4

    2.99 -3.01 2.99 -3.01

    ma gandesc sa fie pe duca toate 4 injectoarele?

    care ar putea fi cauzele?

    care ar trebui sa fie valoarea optima ? 0 ?

    danke in advance.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Ian 2015
  5. sorin.crisan

    sorin.crisan 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Timișoara / Deva
    Masina:
    (ex) Audi A4 B5 1.9 TDI-PD AJM 2001
    din cate stiu eu,valorile injectoarelor trebuie sa fie apropiate de +0/-0
     
  6. upgrade

    upgrade 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2008
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi a4 2002 1.9 101cp
    intradevar.eu aveam 2 terminate cu valori de +2.88...masina mergea ingrozotor,trepida foarte puternic la relanti...mecanicul mia zis ca nu mai e nicio sansa pt ele.leam schimbat pe toate 4,masina merge extraordinar acum.la valorile care ti.au iesit tie cam toate 4 sunt terminate,asta in cazul in care testerul e ok.nasola treaba...:banghead:
     
  7. dican

    dican 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDi Quattro - 115+ HP - 6+1 Speed - 2000
    pff bag picioru :D 4 injectoare sa schimb? teribil. o cãrutzã de bani :))
    asta e, o sa ma mai interesez sa vad care-i treaba.

    si dupa schimbare trebuie codate cumva? sau le citeste computeru direct?
     
  8. upgrade

    upgrade 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2008
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi a4 2002 1.9 101cp
    da....2 scoteau sub 1 dar am zis ca daca le schimb,le schimb p toate.nu stiu exact daca trebuie codate,dar trebuie inlocuite o.ringurile daca nu sunt deteriorarte.am eu 2 bucati care leam dat jos de p masina in caz ca scapi doar cu atat.sal
     
  9. misu a4131cp 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2010
    Locație:
    targoviste
    Masina:
    audi a4,1.9 tdi(awx) 131cp
    reglarea injectoarelor pd

    salutare baieti.am si eu o nelamurire in ceea ce priveste reglatul injectoarelor pd masina mea este un audi a4 1.9 tdi pd 131cp.am pus vagul pe masina si 2 injectore aratau valori peste limita(-2.8;2.8)mecanicul a spus ca toate cele patru injectoare au fost reglate la 180 grade si ca asa trebuiesc reglate.daca mai stringe sau mai slbaste cele doua injectoare cu problema atunci acestea se incadreaza in limite.intrebarea mea este daca asa este corect sa fie reglate la 180 grade si daca este vreo problema daca nu sunt reglate la 180 grade(mai stranse sau mai slabe ca sa se incadreze in limite)
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este corecta valoarea de 180 grade.

    Mai jos ai un link ca sa-ti faci idee. Si FOARTE IMPORTANT este faptul ca mecanicul sa fi respectat toti pasii din link-ul atasat.


    O seara buna
     
  11. misu a4131cp 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2010
    Locație:
    targoviste
    Masina:
    audi a4,1.9 tdi(awx) 131cp
    multumesc frumos pentru link dar daca era scris in romana ma ajuta si mai mult
    oricum multumesc si legat de faptul ca pe unul l-a strins mai mult iar pe altul l-a desfacut asa incat sa se incadreze in limitele normle ce parere ai?
     
  12. upgrade

    upgrade 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2008
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi a4 2002 1.9 101cp
    parerea mea e ca nu se rezolva nimic....daca faci ce ai zis si ai valori ok dupa,anunta.ne
     
  13. misu a4131cp 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2010
    Locație:
    targoviste
    Masina:
    audi a4,1.9 tdi(awx) 131cp
    deci tocmai am facut treaba in sensul ca un injector a trebuit sa fie strans mai mult iar altul l-am desfacut mai mult iar acum unt toti 4 in parametri,dar nu stiu daca treaba asta dauneaza cumva in viitor ?

    as vrea sa-mi explice si mie cineva mai pe larg cum se regleaza aceste injectoare in mod corect
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Oct 2012
    Bozonc Andrei apreciază asta.
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebui masurate acele valori de care vorbesti ca sa le reglezi corect. Masuratoarea se face cu ceasul comparator din poza link-ului atasat. Dar ca sa masori injectoarele pentru valoarea de strangere si unghiul de strangere trebuie desfacute si apoi masurate la strangere. Acum ai inteles ?

    O seara buna
     
    Ultima editare: 2 Oct 2012
    ady g apreciază asta.
  15. upgrade

    upgrade 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2008
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi a4 2002 1.9 101cp
    Si eu daca am schimbat 2 injectoare din acelasi motiv, scoteau valori de 2.88, puteam face la fel si scapam de problema ?
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Oct 2012
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta depinde. Injectoarele pot fi reglate corect si tot valori anapoda (mai mari sau mai mici) pot sa-ti indice. Important este ca acea calibrare (strangere la 180 grade) sa fie facuta corect ca sa se evite (sa fie scoasa din ecuatie) o problema.
    Daca injectoarele sunt reglate corect si indica valori departate de 0 ele trebuie schimbate sau schimbate capetele (diuzele) la modelel mai vechi ca sa nu aruncam prea multi bani pe fereastra. Din pacate la noile modele de injectoare diuzele nu se inlocuiesc ci se schimba injectorul cu totul daca este in afara parametrilor.


    O seara buna
     
    Ultima editare: 2 Oct 2012
  17. upgrade

    upgrade 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2008
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi a4 2002 1.9 101cp
    Mie au inceput sa.mi intrerupa in mers mai intai si in final pornea f greu si mergea in 2...deci au inceput de la sine fara vre.o interventie.ma rog,le.am schimbat pe toate 4
     
  18. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Ca sa nu existe confuzii,la non pd-uri se poate schimba diuza,la pd-uri se schimba tot injectorul.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Multumesc ASHIHARA am uitat aseara sa mentionez asta. Si inca ceva toate procedurile mai sus mentionate (reglaje, etc.) nu se fac decat atunci cand injectorul a fost demontat motivat de pe masina (inlocuire, curatare, etc.). Asa ca nu va apucati voi sa-l demontati de pe masina fara motiv ca vezi doamne trebuie injectorul reglat ca nu merge bine. Ca nu functioneaza bine asta va poate spune un atelier specializat, un mecanic bun sau un test cu VAG-COM pentru masinile mai noi. Aviz amatorilor de teste.


    O zi buna
     
    Ultima editare: 2 Oct 2012
  20. gabex

    gabex 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    audi a4 1.9TDI 2003 AVB
    Cat te-a costat toata operatiunea,ai cumva motor avb?
     

Distribuie pagina asta