1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare PD (Pumpe Duse) - motor 1.9 TDI - compatibilitate - inlocuire si reglarea lor

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de kysvaly, 12 Oct 2009.

  1. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Codul de pe injectorul tau @natan19sv e AR. Toate patru au acelasi cod? Poate au mai fost schimbate in trecut, se mai fac astfel de practici, se inlocuiesc toate patru injectoarele de pe masina cu altele cu cod diferit.

    Eu te sfatuiesc sa verifici codurile celor patru injectoare, daca toate patru au terminatia AR, atunci trebuie sa te decizi ce faci: iei unul AR sau iei set de patru BA/FX (BA gasesti pe Sharan, A4 AVF/AWX, Passat).
     
  2. natan19sv

    natan19sv 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6, BRE, 2008
    Le-am verificat, toate au aceleasi cod, pe celelate difera codul ala mic gen 60885DE. Deci spui ca nu trebuie sa tin cont de CB sau BPT?
     
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    1. In general la dezmembrari vorbesc prostii. Literele alea mari, gen CB sunt altceva.
    2. Tu ai citit bine, codul relevant este 038130073AR care poate fi inlocuit cu 038130073BA.
     
  4. natan19sv

    natan19sv 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6, BRE, 2008
    Bun, dar nu trebuie seria de sasiu pentru ETKA ?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Natan nu mai pune atatea intrebari si fa ce ti s-a spus. Nu trebuie neaparat ETKA pentru ca sa vezi niste echivalente de piese. Tu nici macar nu ai citit acest topic integral unde s-a mai raspuns la intrebarea pusa de tine.
     
  6. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Buna seara. Poate cineva sa imi spuna daca este normal ca in frana de motor pe ch 18 sa apara 04 iar la relanti sau in accelerare este 0. Stiu ca valoarea 0 inseamna ca totul e ok iar valoarea 04 este motorina insuficienta. Logica imi spune ca e normal cat timp este in frana de motor dar vreau sa fiu sigur. Multumesc!
     
  7. natan19sv

    natan19sv 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6, BRE, 2008
    Deci simt ca nu mai rezist. Masina (AWX) cand am luat-o avea valorile la injectoare apropiate de 0. De ceva timp injectorul 4 a inceput sa creasca constant si momentan are valoare de +2.2 (celelalte 3 sunt cu - cum cred ca e si normal, il compneseaza pe 4). Problema e ca am schimbat 3 injectoare pana acum (si problema persista). Si stiu sigur ca cel putin 2 din ele sunt bune ca le-am luat de pe un alt motor.Am schimbat oringuri, reglajul a fost facut ca la carte (180 de grade). Ce poate sa fie?
     
  8. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Tot pe canalul 4 iti da valoare mare? Trebuia sa fi mutat injectoarele intre ele sa vezi daca se "muta" si valoarea sau ramane pe cilindrul respectiv. 1 cu 3 si 2 cu 4, inverseaza-le asa si fa o diagnoza dupa.
     
  9. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca dupa toate testele tot acolo iti da valoare mare, e posibil sa fie de la axa cu came. Din ce am mai observat eu, la inj 4 se uzeaza prima data.
     
  10. natan19sv

    natan19sv 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6, BRE, 2008
    Da, valoarea e tot pe canalul 4. Parca e blocat pe 2,2. Nu am incercat sa le schimb intre ele, ce e drept. Eu sunt cumva convins ca pb e la 4. Iar axa cu came, mecanii zic ca nu prezinta uzura mai deloc pe 4 ci dincontra ar fi o uzura mica dar la 2. Eu am ajuns sa ma leg de injector pentru ca de cand a urcat asa drastic valoarea la 4 a crescut si consumul, adica 7.4 in afara.
     
  11. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Sa povestesc intamplarea mea, poate ca e de folos sau poate va baga mai mult in ceata. Ce-i drept, de acum mentionez, injectorul a fost problema la mine.

    Scotea fum, consuma mai mult, se auzea un "tacanit". Am schimbat injectorul cu un altul (alt cod - NU E RECOMANDAT), de proba sa ma asigur ca al meu e defect - asa am constatat. Am cautat un injector, abia abia am gasit sa se vanda separat, l-am pus sus iar motorul functiona perfect. Mecanicul mi-a spus ca am uzura la came (nr 2 si 4 parca), usoara uzura la culbutori, fapt pentru care mi-am luat ax came AE de otel, culbutori INA, cuzineti ax OEM. Au trecut trei luni pana am inlocuit axul, timp in care motorul functiona bine, deci clar problema a fost injectorul, deoarece altceva n-am mai schimbat.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  12. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Ce valoare aveai pe injectorul defect?
     
  13. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Nu mai retin, era destul de mare..
     
  14. Gyerkes Catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2018
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi b7 1.9 BRB 2006
    Buna, la Audi A4 B7 1.9 cod motor BRB am nevoie de injector cu codul 038130073BP dar nu gasesc nicaieri... mecanicul a spus ca se poate potrivi cu injectorul codul 038130073BJ, este ok? Multumesc mult!
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Etka mai da compatibil la motorul BRB injectorul 038130080 X
     
  16. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Nu vreau sa fac reclama, dar e OLX-ul plin de anunturi!!!:(
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu se potriveste nici un al fel de injector decat cel cu BP plus cel dat de nucu, doar ca ala e modelul reconditionat, nu cred ca il gasesti sh nicaieri. Mecanicul ala nu are habar de piese VAG.
     
  18. Eduard86 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2007, BRB
    La ce cuplu se strang suruburile la rampa injectoare PD 1.9 TDI cod motor BRB..daca poate sa ma ajute cineva
     
  19. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    20Nm+90
     
  20. Eduard86 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2007, BRB
    Multumesc EEXCALADE

    Mentionez ca problema mea descrisa in topicul asta: http://www.clubaudi.ro/threads/tach...robleme-si-rezolvari.11737/page-8#post-804960 s-a rezolvat la baietii de la Maracineni. Injectoarele mele efectiv "se scurgeau" chiar daca pe tester a dat valorile ce le-ati vazut. Baietii au fost foarte amabili si profesionisti, mi-au demontat totul, mi-au explicat cauza, mi-au facut demonstratia cu injectoarele mele pe banc..m-am convins si am inteles ce se intampla cu masina mea, de ce avea mergea cum am descris mai sus.
    S-au vazut la microscop piesele uzate, au schimbat tot in fata mea, mi-au pus iar fiecare injector pe banc, m-am convins cum lucreaza corect.
    S-a montat totul, reglat, tură de proba.
    Masina trage cu toti caii, nu mai trepideaza, trage corect si continuu pe toata plaja de turatii, la esapament doar caldura.
    Am schimbat ulei si filtru, am facut deja 150km si totul e perfect. Uleiul e ulei si la nivelul fixat, motorul merge corect, la esapamanet doar caldura.
    Va stau la dispozitie tuturor pentru orice informatie legata de tot ce am scris aici.
     

Distribuie pagina asta