1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Inlocuire Stropitori parbriz cu cele tip perdea sau cu 3 jeturi la Audi A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Catalin_1987, 19 Sep 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Salut la toti.Nu stiu daca este valabil pentru toate modelele audi,dar la A4 B6 al meu este.Nu stiu daca numai mie mi-sa intamplat sa circul pe autostrada cu viteza mare si sa adun insecte si murdarie pe parbriz.Atunci cand incercam sa-l spal cele doua jeturi ale stropitorilor erau anemice(din cauza vantului abia bateau putin peste nivelul stergatoarelor)si in loc sa curat,mai rau imprastiam tot pe parbriz.Eram nevoit sa reduc viteza pentru ca lichidul sa ajunga pe parbriz.Plus de asta cele 4 jeturi nu acopereau eficient suprafata parbrizului(m-am chinuit in toate felurile sa le reglez).Si cum intotdeauna mi-au placut duzele ce stropesc in evantai am tot sperat sa pot adapta ceva si la masina mea(pana si pe anticul 206 exista)am analizat(tras cu ochiul pe sub capota masinilor)si am gasit 3 masini ce au un model de duza amplasat sub capota si in acelasi timp de forma asemanatoare cu cele de la audi: golf,jetta,passat(cel dinainte de CC).Am reusit sa fur o serie de sasiu de la un golf si am fugit la Wolksman(saracu se inchina cand ma vede in magazin) si le-am comandat.Au codul 5M0955985C9B9.Costa 35 Ron bucata si sunt fara incalzire(cele cu incalzire costau 90 si oricum le-am luat la risc fara sa fiu sigur ca se potrivesc).Le-am primit in 4 zile si m-am apucat de treaba.Am observat ca sunt putin mai inguste decat cele originale de pe masina si ca nu arunca destul de sus chiar daca le reglam la maxim(bateau in stergatoare).Le-am luat in casa si le-am demontat.Dispozitivul de reglare functioneaza cu un surub cu cap trox.am dat jos duza din carcasa si am pilit carcasa in partea dinspre capota(sa se poate ridica mai sus).Dupa am prelungit piciorusele de prindere(am lipit un plastic peste ele) si le-am montat.Dupa reglaje am reusit sa obtin ce imi doream.Un parbriz plin de stropi(mai degraba spuma).si sunt foarte multumit de ele.Poate voi riscati sa cumparati din cele cu incalzire(daca eu am reusit sa le adaptez sigur se poate adapta si mufa astfel incat sa functioneze si incalzirea).Daca am probleme sa inghete la iarna revin la cele originale sau poate reusesc sa adaptez partea de incalzire de la cele originale la acestea(spatiul unde sa intre este prevazut,mai ramane sa desprind de pe cea de audi si sa adaptez in zilele urmatoare).Sper sa va fie si voua de folos,eu unu sunt incantat de ele.Singurul dezavantaj este acela al sigurantei(cand stropesti nu mai vezi o secunda 2).asta cred ca este si motivul pentru care Audi nu le-a introdus nici pe modelul nou(are aceleasi duze dar cu 3 jeturi).
     
    Ultima editare: 19 Sep 2008
    danutzu_2001, menumorut și Caracal apreciază asta.
  2. Tha JiM

    Tha JiM 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 2013, 2.0 TDI 177cp CGLC, multitronic
    Felicitati pt ca ai reusit sa iti adaptezi duzele care stropesc in evantai, insa cred ca daca ma apuc de inginerii de genul asta risc sa raman de tot fara jetul de spalat parbriz :)
     
    Mihaisax apreciază asta.
  3. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Felicitari...de mult vroiam sa-mi fac si eu asta, dar de fiecare data m-am luat cu altele si ba nu am avut chef sa ma apuc de studiat, ba am uitat.

    L-am sunat acum pe Alex (Volksman) si le-am comandat si eu exact aceleasi duze. O sa ajunga pe sfarsitul sapt viitoare si dupa aia ma apuc de treaba. Nu ai pus o poza cu plasticele lipite ca sa prelungesti piciorusele, dar cred ca stiu despre ce-i vorba si ma dumiresc eu. Oricum la mine e mai simplu pt ca nu am incalzire la duzele de parbriz asa incat nu pierd nimic daca le schimb
     
  4. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Salut.imi cer scuze ca nu ti-am raspuns,dar am avut unele probleme.Cand am postat modul de modificare a duzelor eram la primul montaj facut in graba.Dupa am observat ca nu mai este necesar sa prelungesti piciorusele acelea(mufa furtunului cu lichid vine mult in afara si fixeaza duza pe pozitie)ci doar sa incalzesti si sa scoti in exterior clemele dinspre exteriorul duzei(pe unde stropeste).Sper sa te descurci si daca reusesti sa le montezi prin alta metoda astept poze sau explicatii.intre timp le-am testat la 180 la ora si arunca perfect(nu incercati si voi ca este riscant).Isi fac treaba bine
     
  5. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    :)M-am prins si eu ca nu mai trebuie prelungite piciorusele...chiar ma intrebam de ce a fost nevoie sa o faci. Le-am pus si eu miercurea trecuta, in parcare la Plaza, a durat 15 min...merge super
     
  6. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Bravo.Eu sunt multumit maxim de ele.Singul neajuns este faptul ca la noi in momentul cand actionezi stropitorile trebuie sa tii de maneta pana iti ajunge apa pe parbriz(la peugeot de exemplu dai scurt o secunda si ele pornesc automat si se opresc cand ai parbrizul plin de spuma).Treaba asta ma enerveaza noaptea,pentru ca daca tin mai mult de 3 secunde apasata maneta imi spala si farurile si uite asa raman fara solutie repede:),desi n-am nevoie sa spal farurile de fiecare data.La tine arunca pe parbriz fara modificari?Le-ai pus asa cum au venit,sau ai facut modificarile descrise de mine?Stau bine?
     
    Corni 28 apreciază asta.
  7. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Citind de la inceput ce ai scris, nu am mai stat de teste si am taiat direct cu cutter-ul partea aia de sus care limita miscarea (am taiat-o de tot nu am "cioplit-o") si am reglat duzele la maxim din surub. De stat stau bine, le am de cateva zile deja si nu au cazut sau sa se miste ceva... E totul OK.
     
  8. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Putin :sign_ot: @suntzmeu Vezi ca se poate modifica cu vag-com-ul timpul care sa treaca pana pornesc spalatoarele de faruri...
     
  9. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    M-am gandit si la varianta asta,dar tot aiurea e dupa.Speli parbrizul de-l ia mama....pana se spala farurile.Mie unul imi place cum este la unele masini,stergatoarele pornesc abia dupa ce ai terminat de stropit.Mi-se pare mult mai oke asa(nu mai pleaca stergatoarele pe uscat si nici nu te mai incurca cand se intersecteaza cu jetul de lichid).Dar este tot o chestie de siguranta,pentru ca iar stai 2-3 secunde fara sa vezi.Daca se poate regla si treaba asta,eu unul o voi face.
     
  10. andrein

    andrein Bronze Member

    Înscris:
    21 Aug 2007
    Locație:
    piatra
    Masina:
    Audi
    mie nu mie se pare dezavantajos ca jetul sa NU fie evantai. Uite de ex in mometul cand ai parbrizul murdar murdar si cat de cat uscata acea murdarie, puterea jetului o scoate mai usor. SI treaba cu evantaiul se rezolva in momentul cand jetul intalneste stergatorul: atunci stergatorul "sparge" jetul imprastiind apa mai pe tot parbrizul !
    Plus de asta mi se pare ca arunca mai multa apa jetul decat evantaiul pe parbriz, fapt care ajuta mai intai la inmuierea mizeriei, pt ca apoi stergatorului sa-i fie mai usor sa treaca.
    Inca un aspect: dupa ce apa ajuge pe parbriz, stergatorul o plimba el pe toata lungimea lui in sensul in care se duce el in acel moment.

    La mine am cate 2 jeturi pe fiecare duza, deci 4 jeturi.
    Am mers cu un Passat care avea tip evantai si mi s-a parut cam anemica treaba. Adica stergatorul stergea mai mult pe uscat ..sau mai bine zis nu prea avea ff multa apa ca sa inmoaie mizeria.
     
  11. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Pe este tocmai invers,la cele cu jet iti pleaca stergatorul pe uscat in prima parte,pana dau de jetul de apa.dupa ce au intalnit jetul apa se scurge in mare parte pe stergator si nu ajunge la finalul cursei(cand iei o musca pe parbriz vezi cum o intinde).Asta se rezolva prin stropire repetata,dar la viteza apa care iese din jeturi este impinsa de curent spre parbriz si nu mai apuca sa ajunge pe parbriz ca la viteza mica.Stropeste pur si simplu undeva jos si datorita curentului urca anemic in sus.Eu unu sunt multumit de ele,arunca bine,am presiune si mai ales nu-mi pleaca stergatoarele pe uscat.E altceva cand ai tot parbrizul ud din prima,decat atunci cand trebuie sa tii mana pe maneta repetat sa faci acelasi lucru.plus ca la viteza stropii ajung unde trebuie.Iar treaba cu jetul care loveste stergatorul se aplica si la duzele evantai.Plus de asta sunt mult mai usor de reglat,ai un surub care le coboara si le urca,nu mai stai cu acul in ele(si iti trebuie precizie buna sa le reglezi pe cele cu jet-uri).
     
  12. flo_ryn86 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    GOLF 5
    as vrea sa stiu daca sunt mai multe tipuri de duze eventai. am inteles ca ai fost la reprezentanta.sau unde in ce magazine ( locatia ) mai pot gasi duze evantai
     
  13. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Sunt mai multe tipuri...cel putin eu stiu ca exista cele de Golf IV si cele de Golf V & Bora. Nu stiu daca sunt la fel cu cele de la Passat pt ca nu m-am uitat. Eu am folosit duzele de Golf V dar ar merge si cele de Golf IV cu deosebirea ca acelea sunt mai inguste si nu au forma aceea ovala similara cu cele de la Audi. Tu vad ca ai la profil Golf V...pentru ce masina te intereseaza?

    Eu le-am luat pe ale mele de la VOLKSPARTS si au fost 70 RON perechea. Cele de Golf IV sunt mai ieftine, parca 40 RON perechea
     
  14. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Vezi ca sunt de 2 feluri,cu incalzire sau fara.Cele fara incalzire costa 70 ron perechea,iar cele cu incalzire costa 180 ron perechea.Eu aveam cu incalzire cele de audi,dar tinand cont ca am mers la risc nu am luat tot cu incalzire pe cele de golf V.Acum regret oarecum pentru ca am fost la munte si mi-a inghetat solutia pe furtunase,dar incerc alta solutie cu punct de inghet mai jos decat cea actuala.Daca nu merge le pun pe cele de audi pana la primavara(montajul dureaza 2 minute).
     
  15. octavsb

    octavsb 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2009
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    AUDI A4/B6
    Salut vreu sa intreb si eu cum ati indoit clemele de la duzele de golf5 pentru ca e diferenta mare la dimensiune!eu am un a4 din 2002 si am probat de la golf ,passat,tiguan,golf6 si sint toate la fel cad din locas!Acum ma gindeam sa pun ceva sa micsorez locasul!Daca se poate sa fie cineva mai explicit!
    Multumesc!
     
  16. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Pai eu am folosit flacara de la bricheta pentru a incalzi plasticul si a-l face mai maleabil. Este vorba de cele doua picioruse care sunt dispuse in lung nu cele doua din fata. Pe acelea le-am incalzit si am "cascat" piciorusul inspre exterior. Cred ca se poate face similar si la cele din fata, dar eu nu am avut nevoie
     
  17. bullibutton 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 AVF
    Poti sa ne arati mai exact ce ai taiat cu cuterul? de unde si cat? ca sa nu mai stai sa faci alte poze cred ca le poti folosi pe cele din primul post ale lui suntzmeu.Mersi mult
     
  18. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    In pozele mele gasesti explicatia clara unde trebuie incalzit si indoit(piciorusele)si unde trebuie pilit(acolo rapier a taiat direct cu cuter-ul,eu am vrut sa iasa mai placut optic).deci ori ca pilesti,ori ca tai cu cuter-ul tot aia este,tot ce trebuie este ca duza sa urce mai sus putin.Am mai discutat cu Rapier despre treaba asta si el a descoperit ca si duzele de Golf IV se pot adapta,doar ca acestea sunt de alta forma(sunt ca un dreptunghi),dar se pot fixa in centrul ovalului din capota.Avantajul fiind pretul mai scazut(nu stiu exact cat costa,dar mai putin decat cele de Golf V).
     
  19. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Pretul este la jumate pt duzele de Golf IV (30-40 RON in loc de 70 RON).

    De taiat am taiat zona cuprinsa intre liniile rosii din poza. Am folosit una din pozele lui suntzmeu
     
  20. bullibutton 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 AVF
    Mersi mult Rapier si suntzmeu.Eu am fost si am dat comanda ieri si a zis ca le primesc pe vineri la un dealer VW. Pretul pentru ambele a fost de 50 ron fara incalzire.Codurile le-am luat din primul post.Va anunt daca mi-a iesit smecheria.Va multumesc inca o data si o zi buna in continuare.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta