1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia de racire motor - apa nu sta la 90 grade - la Audi A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de mlmmarius, 22 Oct 2007.

  1. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Sper pentru tine sa vina primavara cat mai repede!!!
     
    x3mzone apreciază asta.
  2. Fllorin SRY 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b6
    Salutare,
    La masina din profil A4 B6 1.9 AVF imi curge apa pe langa termostat chiar langa o conducta care duce spre bord si curge pe bloc. Intra in corpul unde intra si termostatul. In mers sau cand ii dau turatii mari se usuca locul si nu curge. Prima data m am gandit la bloc fisurat dar nu prea cred.. Apa din vas nu scade niciun gram. Motorul merge si trage foarte bine. Curge doar dupa ce merg cu ea cativa km, o opresc, curge si se opreste. Nu curge constant.

    654A521A-AE24-4447-9958-A53BDDFC48D0.jpeg

    95DE0C25-31B7-41FB-AABD-84FCA7905BF2.jpeg
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poate e de la garnitura/oringul termostatului sau nu e strans furtunul ala de plastic ca sa etanseze acolo.
     
    Verony_85 apreciază asta.
  4. Fllorin SRY 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b6
    Furtunul unde am incercuit eu este conducta si curge chiar sub ea,fix unde am incercuit eu este prinderea ei..ceea ce nu inteleg eu este de unde curge apa aceea?
     
  5. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Acolo se aduna apa , pe blocul motor. Desfa furtunul de la termostat inlocuieste garnitura si pune-l la loc , corect. Spor!
     
    Verony_85 apreciază asta.
  6. Fllorin SRY 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b6
    Am verificat sa vad daca este umed unde se imbina capacul de la termostat in bloc si nu este umed pe acolo. Toata apa se aduna pe bloc exact sub acea conducta. Are vreun o-ring care s-a dus si cand e rece curge pe acolo iar cand se incalzeste se dilata. Asta pentru ca atunci cand este cald motorul nu curge niciun gram pe acolo.
     
  7. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Daca nu e spart blocu, nu are de unde curge , ca de jos in sus nu poate , de mai sus de termostat nu are ce. Eu am patit la 2 masini treaba asta si se aduna exact in acelasi loc cu al tau si nu era perfect etans acel furtun, acum tu faci cum vrei si ce vrei.
     
  8. Fllorin SRY 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b6
    Daca era spart blocul nu tasnea apa cand ma dadeam la ea sau pe loc?sau ce s ar fi putut intampla?multumesc oricum pentru sfaturi o sa incerc sa vad cum il repar
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Tu ai pus mana macar sa incerci sa vezi ce ai acolo ?
    Adica sa desfaci, sa-ti faci loc sa vezi exact ce e acolo, sa cureti zona ?
    Sau doar iti place sa stai la tastatura sau telefon si sa-ti rezolve altii probemele ?
     
    ovidiutm apreciază asta.
  10. Fllorin SRY 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b6
    Urma sa va intreb daca scot acel furtun imi curge antigelul?dasta nu am facut nimic pana acum
     
  11. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Exista un oring acolo, sau e spart suportul termostatului.
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E clar ca daca scoti un furtun prin care circula antigelul va curge. Nu e filozofie asta.
     
  13. Fllorin SRY 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b6
    Am inteles o sa incerc sa vad ce rezolv si revin cu rezultatul!multumesc frumos
     
  14. bl00dyheart

    bl00dyheart 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2014
    Locație:
    Crewe, UK
    Masina:
    A4 (B6 8E2) Sport, 1.9 TDI AWX, 2001
    Eu am urmatoarea problema:

    Temperatura motorului urca normal la 90C dar cand accelerez motorul peste 3500 ture, indicatorul arata ca temperatura scade iar daca accelerez si mai mult(peste 4000 ture), temperatura scade mai repede spre 70C. Daca scad turatia motorului sub 3500, temperatura incepe sa creasca inapoi spre 90C. Am schimbat termostat ca am crezut ca o fi blocat cumva dar nu s-a schimbat nimic. Am incercat sa intru in meniul secret pe climatronic prin apasarea butonului de recirculare si aer sus dar nu imi apare nimic. Am verificat sa vad daca imi scade apa si daca face bule in vasul de antigel si totul pare ok. Mentionez ca se pare ca are 2 ventilatoare pe radiator, unul central pe cureaua de la alternator care pare a avea un fel de ambreiaj ptr cuplare, iar celalalt mai intr-o parte un pic conectat prin fire. Atasez si o poza cu ventilatoarele vazute mai mult de deasupra.
     
  15. Unicull88

    Unicull88 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2017
    Locație:
    Mogoșoaia
    Masina:
    Audi A6 C5 2.5 TDI 163 hp 2004 BDG
    Salut,
    Am o nedumerire cu o eroare la mașina din semnătura scanata cu vag-Com, in sensul dacă trebuie schimbat termostatul sau senzorul de la termostat. Apa sta la 90 grade, bagă caldura. Mentionez ca am șters eroarea și revine mereu
     
  16. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Verifica senzorul de temperatura de pe termostat, probabil mufa nu face contact sau in cel mai rau caz este defect senzorul.
    De asemenea aceasta eroare mai poate fi cauzata si de rezistenta din interiorul termostatului.
     
  17. Unicull88

    Unicull88 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2017
    Locație:
    Mogoșoaia
    Masina:
    Audi A6 C5 2.5 TDI 163 hp 2004 BDG
    Ok așa am sa fac , ms
     
  18. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Salut.
    Zilele trecute v-am prezentat o problema legata de klima care nu mai baga caldura.
    Am deslusit problema.Ieri dimineata cand sa plec cu ea mi s-a aprins in bord martorul de nivel lichid de racire pe rosu.Am verificat ,si vasul de expansiune era 98% gol,decat pe fund se mai vedea putin antigel.Antigelul prezinta urme de ulei.
    Am completat imediat am plecat la drum si klima a inceput sa functioneze foarte bine atat pe rece cat si pe cald.
    Cand scap de o problema dau de alta.
    Cand am revenit acasa ,am oprit motorul si dupa cateva minute ma trezesc cu o balta de antigel sub masina in partea rotii din stanga.
    Ridic capota desfac iar busonul,vasul de expansiune iar gol.Azi am patit la fel ,tot dupa ce am oprit motorul s-a scurs mai bine de 1.5 l lichid.
    Intrebarea mea este de ce in mers nu pierde lichidul de racire ci abia dupa ce opresc motorul se produce aceasta expansiune brusca,care imi refuleaza lichidul prin supapa de suprapresiune a vasului.
    Ce sa fie termostatul sau chiuloasa?
    Am pornit motorul cu busonul desfacut de la vasul de expansiune si in 30 de secunde incepe sa mi-l arunce afara .
    Multumesc
     
    Ultima editare: 13 Mai 2019
  19. belo 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B6 ,1,9 TDI, AWX ,2002
    Salut!
    Dupa parerea mea ,poate fi pompa de apa(palete rupte,picate...unele mai nou au palete de plastic),sau cum am patit si eu ,,garnitura de chiuloasa perforata(arsa) foarte putin.S-a desfacut chiuloasa, a fost dusa la o verificare completa(fisuri,planeitate,supape,injectoare samd),,,,pusa la loc cu garnitura noua si dupa ce se incalzeste motorul ,acul apei sta la 90 grade.
     
  20. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Multumesc.
    Mie nu imi trece acul de 90 de gr.
    Nu ar trebui sa se auda zgomote daca ar fi palete rupte?
     

Distribuie pagina asta