1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia de racire motor - apa nu sta la 90 grade - la Audi A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de mlmmarius, 22 Oct 2007.

  1. belo 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B6 ,1,9 TDI, AWX ,2002
    Lucru elementar,, orice obiect ce cade printre furtune,orificii...trebuie neaparat gasit si scos afara.
    Daca ,dupa 30 sec. de la pornirea motorului ,incepe sa arunce apa din borcan, cu busonul luat jos,,,,,,nu am alta ideie ,decat garnitura de chiuloasa arsa.(Sau chiuloasa fisurata)
    Mult succes!
     
  2. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Multumesc.Se pare ca toate drumurile duc la chiuloasa!
    Ce ma sfatuiti sa o reconditionez sau sa ii pun una SH?
     
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pai si cea sh nu trebuie sa o reconditionezi?
    Prin reconditionat ma gandesc ca te referi la facut plan.
     
    Vic 296 și F33lings apreciază asta.
  4. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Tot ce trebuie: plan, test presiune - daca e ok, iei garnitura noua calitativa si eventual simeringuri noi la supape + simering la axul cu came nou. Chiar daca e sh, demontata 'proaspat' de pe motor, mai bine dai acum bani pe test, decat dupa montaj.
     
    F33lings apreciază asta.
  5. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Va multumesc pentru raspuns.Am intrebat azi un mecanic si mi-a zis ca reconditionarea si manopera depasesc 2500 de lei.Pretentioasa piesa!
     
  6. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Cata manopera sa isi puna in banii aia? Piesele efectiv nu costa mai mult de 500 ron.. plus o planare in jur de 200ron. Mai incearca si in alta parte.
     
  7. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Am vorbit azi cu alt mecanic si mi-a zis 1200 -1300 ,rezonabil...celalalt cu service in Pipera cred ca a vrut sa ma scuture rau la buzunare!
     
  8. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    La 1300 lei am ajuns si eu cu planat chiulasa , garnitura chiulasa, 8 tacheti ina , schimbat simeringuri la supape.

    Ce nu s-a facut si era necesar dupa carte au fost suruburile ce tin chiulasa si suruburile injectoarelor.
    Eu zic sa le schimbi si pe astea nu te duc mai mult de 150 lei si stii ca astea sunt noi , nu "intinse" ca cele vechi.
     
  9. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Toate suruburile de pe chiulasa se schimba fiindcă se întind pentru ca sunt relativ moi. Dintr-o prostie din asta va puteți trezi ca trebuie repetata operațiunea sau lucruri mai grave, gen injector care joaca, axa nestransa... Etc.
    A mai avut mecanicul curaj sa strângă chiulasa ca la carte dacă nu a schimbat suruburile sau e meserias și le strange la mâna? Incompetenți sunt unii pe banii clienților.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  10. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Bine ca mi-ati zis ca sa ii spun mecanicului.Mie nu mi-a zis si de suruburi la pret,deci nu avea de gand sa le schimbe!
    Multumesc.
     
  11. Jimmy jm 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2019
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    Audi a4 b6 1.9tdi 131hp AWX
    Salut. Am si eu o problema. Am cautat pe forum dar nu am gasit. Am plecat ieri la drum si cand mai aveam 5m sa opresc mi s a aprins martorul de la lichid antigel. Am lasat masina vreo 2 ore oprită, m am uitat la vas, mai avea antigel cam 2 degete. Am pus o pe seama ca de 2 ani n am mai completat. Am fost Si am cumparat 4 litri de antigel diluat cu apa distilată. Am completat pana unde trebuie si am pornit motorul. Imediat s a golit lichidul pus si a ramas iarasi de 2 degete im vas. Am observat ca le la capacul din poza atașata picura cand puneam antigel. Cand se face presiune si apa e calda, pe la capacul acela efectiv da afara mult antigel. Picura doar cand e motorul rece, iar cand e cald, efectiv arunca tot pe la capacul ala. Întrebarea mea este: am venit fara probleme de la bucuresti pana in Alexandria, fara mArtori aprinsi(desi stiam problema). Mi a zis mecanicul sa schimb capacul acela. Ar putea afecta si garnitura de chiuloasa ca am venit vreo 100km asa? Mi a zis mecanicul ca s ar putea. Ideea e sa nu fie mai rau de atat. O singura daca mi a urcat acul care arata Temp apei la următoarea linie alba dupa 90grade(cand ajunsesem la buc si mai aveam 5 m sa opresc). Cand am venit spre casa n am mai avut probleme cu martorul sau Temp ridicată
     
  12. tavi27ro

    tavi27ro 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Harghita
    Masina:
    A4 B6 Avant, 1.9D,2003.
    Va salut colegii!
    Am si eu o problema cu Audi 1.9 tdi.
    De ceva vreme pierde antigel adica face presiune in vas. Am fost la diferiti mecanici si multi au zis ca ii arsa garnitura de chiulasa, ba alti ca ii fisurata chiulasa.
    Mentionez ca masina da caldura normal, nivelul ii la 90 nici nu urca nici nu coboara, nu baga antigel in ulei si nici ulei in antigel.
    Doar face presiune In vas nu se vede nici o bula, sau vreun miros de fum .
    Am verificat de cateva ori dupa un drum de 20 km , am desfacut busonul si o iesit juma de litru de antigel.
    Eu nu stiu ce sa mai cred sau ce sa fac.1
    Unii mi-au cerut 800 e pt gisura chiuloasa desii greu sa cred ca ii fisurata.
    Ce ma sfatuiti dragi colegi sa fac? deja am fost la 5 mecanici.
     
  13. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Cauta un service ce detine un tester special. Se baga in vas, daca se coloreaza e clar.. ai gaze in borcan..

    Se demonteaza chiulasa, se duce la "facut".. in primul rand sa-ti faca test de presiune. Daca testul e ok si nu scapa presiune (adica nu e fisurata), faci tot ce trebuie: plan, garnitura noua Elring/Victor Reinz sau OE.. prezoane noi, tot ce trebuie.
    Daca esti la capitolul asta, ia si un termostat si senzor de temperatura, noi, calitative sau OE. (termostat Mahle sau OE, senzor Hella sau OE).

    Oricum, chiar daca e arsa garnitura, in mod obligatoriu trebuie sa duci la verificat si planat chiulasa !

    Daca e fisurata, cauta una sh pe care o duci la verificat (indiferent de ce iti spune vanzatorul, indiferent de ce garantie iti da ca e buna). Trebuie facut si planul.

    In functie de service-uri si manopera.. verificat presiune, rectificat.. aprox 600-1000 lei.. o garnitura e intre 120-250/300 lei.. mana de lucru.. depinde de service.. prezoane noi chiulasa.. aftermarket aprox 100 lei, oe in jur de 220-250.

    Tot n-ajungi la 800E.. pana in 450E ar fi toata afacerea. Asa e indicat, faci totul cum se cuvine si scapi de bataie de cap. Un lucru facut partial corect nu e bun in totalitate. Succes.
     
    ovidiutm apreciază asta.
  14. tavi27ro

    tavi27ro 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Harghita
    Masina:
    A4 B6 Avant, 1.9D,2003.
    Ms AlexPTB , testul sa facut, gaze nu au iesit antigelul ii curat, termostatul l-am scimbat azi, senzorul anul trecut. Am schimbat azi antigelul, Am facut azi 100 km si ii tot curat, eu cred ca daca era piscata garnitura facea bule si se vedea.
    Ii drept ca am deschis busonul azi in tinp ce motorul era pornit si era ceva presiune in instalatie de mi-a ieist antigelul afara .
    Posibil ca am pus prea mult si la presiune a ieist putin .
    Am lasat motorul sa se raceasca am verificat si ii la nivel.
    Maine mai fac un test un drum sa vad cum ii.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi sa nu fie toate astea din cauza unei pompe de apa defectuoase (se desprind paletii de ax si se invarte in gol).
     
  16. Razvan Miru 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2019
    Locație:
    Zalau
    Masina:
    Audi A4 b6 , motor 1.6i 102 CP an 2003
    Salut colegi.
    Am si eu o problema cu apa la al meu Audi. Am schimbat pompa de apa, garnitura chiuloasa , chiuloasa refactura , termostat si tot imi face presiune in instalatie si arunca apa afara.
    Nu stiu ce sa ii mai fac . Voi ce idei mai aveti ?
    Masina este un A4 1.6 benzina cod motor ALZ
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Noi avem rugamintea sa citesti tot acest forum cu toate topicurile legate de problema asta topicuri existente in mai multe arii pentru ca altfel tot ce am scris noi si altii pe acest forum este scris degeaba si insemana ca cineva ne ia la misto. Vezi ca nu degeaba iti dispar mesaje si nu astepta explicatii pentru asta. O sa vezi ca acest forum nu este mizeria aia de facebook. Ultimele 2 mesaje vor fi sterse.
     
  18. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Trebuie verificat absolut tot ce tine de sistemul de racire.

    Nu trebuie sa ai ulei in vas.. fenomenul e "fierbe apa". In vara unui amic i-a fiert apa, la relanti dadea pe afara, avea presiune in vas. A intrebat in stanga dreapta multi i-au zis ca e de la ventilator (ca nu porneste), sa-l faca functional. In mers nu fierbea. Si-a schimbat electroventilatorul si acelasi rezultat. Mai si zice "da n-am ulei in apa". Pan' s-a lamurit, i-a fost facut testul in borcan, are gaze. S-a trimis la "facut" chiulasa, test presiune planat absolut tot, garnitura noua, prezoane, termostat, senzor temperatura. Asamblat tot la loc si a rezolvat problema cu apa.

    Verificati tot ce tine de circuit.. pompa apa, senzor, termostat, furtune, radiator.. mai exista posibilitatea ca undeva pe instalatie sa fie un "dop" de mizerie sau de solutie minune de "astupat" gauri din circuit (prafu' magic care e de-a dreptul o tampenie, mai ales daca nu sti cum sa-l folosesti si poti face mai mult rau decat bine).
     
  19. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Acolo trebuia sa te opresti. :laugh: Nu infundam gaura ci schimbat piesa cu una noua.
    Cat despre presiune mare in vas in 2019 e trist ca nu se gaseste un mecanic care sa rezolve problema.
     
  20. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Asa e cel mai indicat si corect, sa inlocuiesti. E o solutie temporara dar poate fi costisitoare pe termen lung. Altii folosesc aditiv lichid pentru asa ceva, dar nici asta nu e wow.. murdareste in prostie borcanul si cel mai probabil intreg circuitul.
    Nu poti obliga pe cineva sa-si cumpere piesa defecta din N motive ("las ca merge si asa", "nu-s bani momentan", "picura numa un pic"). Stiu cum e, lucrez in domeniu.
     
    TalosCosmin apreciază asta.

Distribuie pagina asta