1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia de racire motor - apa nu sta la 90 grade - la Audi A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de mlmmarius, 22 Oct 2007.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Demontezi flansa aia de plastic, o cureti bine, apoi schimbi o-ringul daca gasesti pe dimensiune exact si montezi inapoi. O-ringul nu are cod separat, vine odata cu flansa. Daca nu gasesti o-ring cumperi flansa noua OE (originala) si o montezi.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eduard Iuriet eu nu inteleg de ce intrebi pe forum in loc sa schimbi direct flansa aia cu una noua si obligatoriu originala pentru ca cele AM sunt niste petarde ?
    Se cumpara flansa noua si OE impreuna cu o-ring (se gaseste si separat la vanzare) si se schimba direct, fara alte explicatii si intrebari.
    Despre problema ta s-a mai discutat pe forum de sute de ori pana acum dar daca nu citesti nici nu o sa stii ce sa faci.
    Revii si mentionezi cum ai rezolvat pentru ca altfel intrebarea = mesajul tau este pusa = scris degeaba si fara rezolvare nu are niciun sens mesajul tau.
     
  3. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Eduard Iuriet schimbi flansa, se gaseste si o-ring separat, dar flansa pe origine e cam 70-80 lei cu tot cu o-ring inclus. Umbli o data acolo si bine, nu de 10 ori. Sa aibe grija mecanicul la cuplarea furtunului (nr. 49) in flansa, ca acolo e un oring micut si "sensibil" care trebuie uns cu vaselina siliconica (adica cea de la culisantele pentru etrieri) sa alunece bine cand se cupleza furtunul cu flansa si la fel, se unge bine cu vaselina siliconica sau o picatura de ulei (daca nu ai vaselina siliconica ) o-ring-ul nr.3. Spor.
     
  4. Eduard Iuriet 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2021
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B6, 2004, 1.9TDI, 130 cai
    Va multumesc tuturor, am comandat flansa si o sa o duc sa o monteze. De asemenea motorul se ambala singur cateodata si pornea si ventilatorul foarte des si fluctua ceasul ce indica temperatura apei si citind aici, si dupa o diagnoza, trebuie sa schimb si termostat si senzor de temperatura.
     
  5. Constantin_CRG

    Constantin_CRG 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2021
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 TDI, 2002
    Salutare,
    La masina din profil un Audi A4 B6 an 2002 1.9 tdi, pierde antigel. Initial am crezut ca ar fi fisurat vasul de expansiune asa ca l-am schimbat crezand ca s-a rezolvat problema, insa nu a fost asa. Pierederea semnificativa e la drum lung, adica la un dum de aproximativ 180-200 km pierde cam tot antigelul din vas, in oras nu pierde mai deloc. Problema e ca nu am pete sub masina cand sta pe loc, pierde doar in mers. Am fost la un mecanic sa ma lamureasca putin, respectivul a pus mana pe furtunul care duce la radiator si a zis ca presiunea ar fi prea mare in instalatie iar in timpul mersului pe distante lungi antigelul ar iesi pe la preaplin-ul vasului de expansiune. Mecacanicul mi-a spus ca ar trebui schimbata garnitura de chiulasa si ar trebui refacuta chiulasa, dar as mai vrea o parere.
    Daca are vreo legatura, mentionez si ca iarna, pe timp foarte friguros, in stationare la ralanti temperatura apei scade, in mers sta la 90. In plus am experimentat si intreruperi temporare ale caldurii in habitaclu random, care revenea dupa putin timp.
    Nu stiu daca am fost foarte coerent in explicatii dar poate a mai patit cineva si are vreun sfat. :)
    Multumesc.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din pacate NU te poate ajuta nimeni. Trebuie sa le iei prin eliminare. Si asta o poti face singur daca te pricepi si ai scule sau mergi la mecanic dar va trebuia sa te pregatesti bine cu bani. Incepe cu ceva simplu: adica schimbarea flansei din plastic de pe chiulasa cea din spatele motorului, pe urma cu schimbare corpului in care sta termostatul si implict termostatul cu unul nou, pe urma cu schimbarea pompei de apa, pe urma cu schimbarea caloriferului din habitaclu si asa mai departe pana ajungi la schimbarea garniturii de chiulasa. Pentru toate ce am mentionat eu exista explicatii detaliate daca nu aici atunci in topicuri dedicate (unde ai coduri si explicatii). Nu mai este nevoie sa astepti alte explicatii. Daca ai fi citit aceasta arie ai fi aflat si singur exact ce ti-am spus eu aici in mesaj. Reciteste acest topic integral (unde trebuia sa citesti si sa scrii) si unde ti-a fost mutat mesajul. Un bun mecanic (pe care NU l-ai gasit din pacate) trebuia sa iti spuna excat ce ti-am spus eu. Bafta.
     
  7. Constantin_CRG

    Constantin_CRG 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2021
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 TDI, 2002
    Multumesc de raspuns. O sa le iau pe rand prin eliminare. Revin cu rezolvarea problemei cand o fi sa o gasesc.
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    E garnitura. Toate 1.9 PD au buba asta mai devreme sau mai târziu, sa scape compresie in circuitul de antigel.
    Chiulasa jos, revizuita, eventual tacheti noi, simeringuri supape, plan și garnitura (elring, Victor reinz sau OE). Baga și șuruburi de motor Arl la chiulasa și obligatoriu strânsă chiulasa la cât recomanda manualul.
     
  9. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Cam la fel am patit-o si eu, a fost garnitura plus ceva "maruntisuri"...
     

Distribuie pagina asta