1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia electrica si Sistemul electric la A4 B6 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Iulian72, 16 Iun 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru inceput citesti topicul dedicat ceasurilor de bord la masina ta si restul topicurilor de pe tot forumul privind ceasurile de bord si la alte masini marca Audi pentru ca chiar daca sunt alte modele de audi ce scrie in topicurile alea uneori se aplica si la tine. In alta ordine de idei te sfatuiesc sa mergi la un bun electrician auto si destept care are si diagnoza si stie sa citeasca si ELSA foarte bine. Daca erai in Bucuresti gaseai imedat pe cineva sa te ajute.
     
  2. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Salut. Am si eu o problema careia nu i-am dat importanta de ceva timp. BC-ul nu mai vedea usa dreapta fata si nu aprindea lumina in masina. Uneori, din butonul de pe usa, nici nu se incuia. Pe tester imi da o eroare cu "won't DeSafe" si acum si ceva cu "short to plus..." Nu mai stiu exact erorile. Insa problema e ca azi a murit de tot usa. Nu mai reactioneaza la telecomanda, nu se mai deschide geamul (becul de la buton se stinge cand e actionat si se aprinde la loc dupa cateva secunde), nu mai merge reglajul la oglinzi, nu se mai rabateaza oglinda pe partea aia, nu mai vede absolut nimic legat de usa. Am tras cauciucul de pe cabluri si sunt ceva fire inadite si prinse cu banda... Insa sper sa nu fie de vina switch-ul din usa. Ce pareri aveti legat de asta? Si P.S. Cum se scoate mufa de la usa, pe partea care intra in stalp? Am tras siguranta aceea roz, dar nu misca nici cum si mi-e frica sa nu o rup. Trebuie tras de ea normal, ca la orice mufa, sau in sus, jos, lateral, mai are vreo siguranta suplimentara? Multumesc!
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Refa toate firele rupte/crapate, este o problema cunoscuta la majoritatea modelelor. Si eu m-am lovit de problema asta la C6, usa soferului (ma gandesc din cauza ca este cea mai folosita).

    Vezi ca mufa aia are o siguranta pe lateral care trebuie sa o apesi.
     
    CosminSt apreciază asta.
  4. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Intr-adevar, erau 3 fire intrerupte, le-am legat si cositorit la loc, insa tot nu merge nimic pe usa. Acum doar se incuie si se descuie, si merge reglajul electric la oglinda. Dar nu se rabateaza, nu merge geamul si nu o vede pe BC. Am verificat si sigurantele, nu sunt arse. Ce as mai putea verifica? Trebuie sterse erorile? N-ar trebui sa mearga in mod normal?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sterge erorile si vezi care revin. Inarmeaza-te cu un multimetru si verifica continuitatea firelor.
     
  6. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Le-am sters, am verificat. Merge tot acum, doar ca nu o vede pe BC si nu se descuie din butonul din interior (dar se incuie).
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Schimba-i switch-ul. De ce ti-a fost frica, nu ai scapat. :)
     
  8. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Daca ai cositorit firele in articulatie, rau ai facut. In maxim 1 an, revii la problema.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca le-a inadit bine inainte, nu are probleme. Chiar daca ii crapa cositoritul de la vibratii, ramane inaditura.
    Eu doar am inadit un fir exact in acelasi loc acum vreo 3-4 ani, rezista bine mersi si in ziua de azi.
     
  10. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Are cineva codul ptr switch, ca nu il gasesc nici cum in nici un program de piese? Firele nu le-am cositorit cap la cap. Le-am invartit capetele unul in jurul celuilalt, le-am mai pus o intaritura f subtire de sarma in jurul inadirii si dupa am infasurat cositor in jurul lor, pe care l-am topit cu bricheta. Si apoi le-am izolat in tub termic. Acolo unde le-am facut, nu mai au nici o sansa sa cedeze, insa nu e exclus sa se intrerupa in alta parte.
     
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Firele s-au intrerupt in articulatie. Atata timp cat ai inadit firele in articulatie, ai creat o legatura rigida care nu va permite o miscare libera. Astfel, in mod garantat, datorita rigiditatii din articulatie, se va intrerupe fie inainte, fie dupa inaditura.
    Solutia normala este inlocuirea cablajului. Solutia de compromis, este inlocuirea pinilor afectati si inadirea lor la cel putin 20 cm de articulatie, acolo unde, rigiditatea e irelevanta.
     
  12. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    Salutare tuturor.
    Va rog sa ma ajutati intr-o problema pe partea electrica : portbagajul nu primeste curent deloc - e mort. Adica nu functioneaza lampile de numar inmatriculare, inchiderea centralizata la portbagaj. De descuiat, numai cu cheia. Deci, :
    - first : de unde primeste alimentare lampile de numar inmatriculare ? Am scos suportul de lampi, am scos lampile, iar pe lamele nu este tensiune. Nu sunt oxidate. Am verificat cu voltmetru si cu lampa de control, rezultatul fiind zero.
    - doi : sa fie oare toata defectiunea in mansonul de cauciuc care vine de la stopuri pe langa balamaua portbagajului ? Am desfacut nitel capitonajul pe partea stanga, am scos chederul, dar sunt acolo vreo 10 fire /conductori care ajung in portbagaj ( din ce am vazut 2 la contact portbagaj, 4 la motoras inchidereportbagaj si 4 la lampile numarului de inmatriculare).
    Din cate stiu , pe partea de portbagaj nu este siguranta separata. Sa inlocuiesc toti conductorii e treaba de chinez mic, batran si cu rabdare.
    Idei, puncte de pornire ... Multumesc mult.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De acolo ai problema. Desfa de tot acele fire pe o lungime mai mare si o sa gasesti problema.
     
    pisti19 apreciază asta.
  14. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    Deci ar trebui sa tai mansonul de cauciuc, de desfacut de tot acele fire. Se pot trage o idee - citiva cm sa poti lucra ca lumea ? Ar trebui de vazut de la stopul stanga pana la intrarea in portbagaj, nu ? Mersi Cristi de sfat. O seara faina tuturor.
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Taie mansonul, altfel nu poti face treaba buna. Verifici tot, inlocuiesti, dupa care izolezi tot manunchiul cu banda izolatoare pentru exterior.
     
    pisti19 și gutza25 apreciază asta.
  16. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Poti si fara sa il tai, insa te asteapta o treaba de cel putin 3 ore depinzand de cate fire ai intrerupte.
     
    pisti19 apreciază asta.
  17. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    @ovidiutm : Cum se face fara a taia mansonul ? De timp, am suficient ... :) Ma gindesc ca ar fi bine sa verific continuitatea firelor cu un aparat de masura. Multumesc.
     
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Scoti firele care sunt compromise (le tai daca tot urmeaza sa le inlocuiesti sau, daca sunt deja sectionate tragi de le) si astfel faci loc altor fire. Vii cu acelasi diametru de fire si le dai banda la toate firele ce urmeaza sa le introduci, banda fata de o sarma care sa o bagi pe manson. Ca sa alunece mai bine le dai cu niste sapun lichid. Si aia e...

    Important e sa nu faci adaugaturi de fire in articulatii (ai 2) ci la distanta de cel putin 5 cm de la intrare prin acel dop.
     
    pisti19 apreciază asta.
  19. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    Ideea este ca intai trebuie sa identific firele compromise, apoi sa aplic metoda mansonului netaiat. Dar posibilitati/ solutii sunt ... Mai este situatia ca firul sa fie intrerupt, dar sa-l tina izolatia :(
    Am sa incep titaneala identificarii firelor cu pricina si rezolvarea problemei.
    Mersi Ovidiu pentru indrumare. Bafta tuturor.
     
  20. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    Am revenit. Dupa doua zile de studiu pentru evitarea taierii mansonului, azi din pacate am taiat mansonul de la iesirea din caroserie pana la jumatate pentru a avea acces la identificarea firelor problema. Si au fost asa : un fir gri (plusul de la lampile numar inmatriculare), un fir galbem cu rosu ( de la inchiderea centralizata) rupte, mai apoi doua fire maro intrerupte, dar pe care le tinea izolatia.
    Innadite cu responsabilitate, fara a le cositori, toate cu fire de cam aceeasi grosime, izolate, puse la loc, iar mansonul de cauciuc invelit cu banda izolatoare si pus la loc tot. Acum ramane de vazut durabilitatea refacerii firelor electrice, mai ales ca le-am lasat mai lungi un pic pentru flexibilitate.
    Multumesc pentru sfaturi. O zi faina tuturor.
     

Distribuie pagina asta