1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - antigel - termostat - la Q7 - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de ebert, 20 Mai 2012.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Inseamna ca daca lichidul este cald, ar trebuii sa treaca de minim ? Il controlez atunci cand este cald motorul, daca este tot sub minim, completez. Antigelul daca am inteles este G12 ?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ala este. Exista mai multe tipuri, G12, G12+, G12++, G13.
    Eu am pus G13 asta iarna cand l-am reimprospatat.
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Cred ca am o pierdere de antigel in interiorul masinii, la sofer. Am cautat ochiometric si tactil, dar nu am reusit sa inteleg de unde provine. Am completat cu 1 Litru, am uscat bine tot, si acum tin sub observatie.
    Poate sa ma ajute cineva cu o schema a sistemului de racire, ca eu nu vad unde intra furtunele, si nici nu stiu la interior unde sa caut mai exact.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca banuiesti ca umezeala din interior este cauzata de antigel, verifica caloriferul din bord, sunt toate sansele sa il gasesti fisurat si/sau furtunele ce intra in el.
     
  5. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Cum s-a intamplat si la mine, era caloriferul fisurat.
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Aurel G la mine, spre norocul meu nu este caloriferul. Aveam gaura de scurgere de sub sergatoare infundata, si din cauza ploilor abundente din aceste zile apa a patruns inauntru. Am desfundat si curatit totul, iar acum este Ok.
    Lipsa de antigel probabil este de la evaporare. Am completat nivelul, si acum il tin sub observatie.
     
    Aurel G apreciază asta.
  7. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    Salut,
    Ieri cand veneam de la serviciu mi s-a intamplat sa treaca acul la apa peste 90 grade la prima linie dupa 90 apoi instantaneu cobora la 90. Vreo 10 km a tot oscilat asa si dupa aceea a ramas la 90. Oare din ce cauza sa fi facut asa ? Multumesc

    Asta imi da pe tester si cu motorul rece imi apare acul la 90 de grade iar cand am pornit parca pornea in 4 sau cinci cilindri
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  9. Dan Marius

    Dan Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    3,0 TDI
    Bună! Vă cer și eu o părere legată de sistemul de răcire. De când mi-a fost dată jos turbina (Q7 3,0 TDI cod BUG) și s-a schimbat cu acea ocazie un senzor de temperatura lichid răcire de sub turbină, îmi crește temperatura, oscilant (pe diagnoză). Într-un minut ajunge de la 80-90 la 110-115 și înapoi la 80—95. Oscilațiile acului din bord sunt mici, dar sunt. Nu se pune problema unei false informații transmise de diagnoză. Nu fierbe, nu pierde, nu bagă gaze în vas sau antigel în ulei. Ventilatoarele merg când trebuie. Căldură bagă. Am pus vechiul senzor înapoi, am curățat radiatoare, am schimbat termostat, am încercat și fără el, aerisiri, service, etc. nici o eroare, nici un succes. Am rămas în pană de idei...
     
    Florinel Poloboc apreciază asta.
  10. Dan Marius

    Dan Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    3,0 TDI
    A fost răcitorul de gaze EGR, poate informația va fi de folos cuiva. Ca să ajung la concluzia asta, am făcut un test de gaze în vasul de expansiune iar mai apoi ca să văd dacă e răcitorul și nu garnitura de chiuloasă, am pus acasă un by pass la răcitor cu niște furtune care-l ocolesc, așa încât nu mai trece antigelul prin el și din secunda doi s-a rezolvat. Am găsit vinovatul.
     
    nucugheri apreciază asta.
  11. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    Salut,
    As vrea sa fac si eu un schimb de antigel si am cumparat acest antigel G12+ si scrie -40 grade. Mai trebuie diluat sau nu ? Am citit aici pe forum in pagina trecuta ca ar intra in jur de 13 Litri. Ar merge completat cu inca 3 litri de apa distilata pentru ca flaconul are 10 Litri. Multumesc.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu si nu.

    Scoate 5 l si amesteca-l cu 5 l de apa distilata.

    Vei scoate maxim 8-9 l din instalatie.
     
  13. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    deci el acum este la -40 daca il fac 1:1 nu iese prea slab?intreb ca nu stiu. daca as pune 7 de antigel si 3 de apa sau 6 antigel si 4 apa sa fie umpic mai concentrat? nu l-as schimba dar daca tot umblu la termostat ca pierde pe la garnitura lui cu ocazia asta e bine sa il schimb.MULTUMESC
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Antigelul pur nu rezista la -40, doar in cazul in care a venit deja amestecat cu apa distilata.

    Citeste pe el si vezi ce scrie.
     
  15. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    Da, din ce scrie este gata preparat. Dar eu acum am vazut ca scrie AF 12 NU G12. Scrie in titlu dar nu si pe flacon sau este acelasi lucru ? Pana la urma il mai diluez sau il las asa ? Imi e sa nu fie prea concentrat.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  17. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    problema este ca l-am cumparat deja si am intrebat daca mai trebuie diluat sau nu ca sa stiu ca mi se pare prea concentrat la -40 grade si chiar nu stiu cum sa procedez.MULTUMESC
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Procedezi prin cumpararea unui alt antigel. Ca nu o fi un capat de tara inca 30 Euro maxim cat costa 2 bidoane de 1.5 litri fiecare concentrat de G12 sau G13. Citeste topicul indicat de mine. Cum il diluezi scrie pe bidon. Daca el este gata diluat scrie pe bidon. Nu stiu de ce tot intrebi asta cand deja ai mai primit aceste raspunsuri. Bafta.
     
  19. AdrianIonica 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2019
    Locație:
    Tandarei ialomita
    Masina:
    Audi q7 3.0 tdi 2012
    Salut,am si eu problema daca ma puteti ajuta cu un sfat,am un audi q7 3.0tdi din 2012, azi dimineata camd am dat sa o pornesc m-i sa aprins martorul de la apa cu rosu ,am completat cam cu 1,5L, totul ok,am facut vreo 600km si cand am oprit-o am observat ca sub roata din partea dreapta imi picura antigel,am fost cu ea servis,au verificat si au spus ca trebuie sa schimbe garniturile la chiuloase ca face presiune si scoate apa afara pe la supapa de la supraplin de la vas,dar mentionez ca masina merge ok nu fierbe nu arpe ulei in apa nu are apa in ulei...daca ati intampinat aceasta problema si puteti sa- mi spuneti ceva va multumesc anticipat
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Adrian am rugamintea sa faci un efort pentru ca sa formezi propozitii si fraze intr-un mesaj scris pentru ca altfel nu se intelege nimic din ce vrei sa spui in mesaj. Daca mai scrii in felul acesta, mesajele tale ulterioare vor fi sterse fara explicatii. Este o insiruire de cuvinte fara absolut nici o logica din punct de vedere gramatical. Nu te supara, dar ne vine foarte greu sa citim si sa urmarim un asemenea text scris in acest mod. Nu intelegem nimic din ce ai scris. Respecta te rog limba romana si gramatica limbii romane. Respecta semnele de punctuatie, ortografia intr-un text scris si asezarea in pagina a unui text scris. Dupa punct sau la inceputul propozitiei sau frazei cuvantul se incepe obligatoriu cu litera MARE. Multumesc.

    Ultimele 2 mesaje vor fi sterse.
     

Distribuie pagina asta