1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A4 B5 - antigel - termostat - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Tha JiM, 3 Noi 2008.

  1. Tha JiM

    Tha JiM 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 2013, 2.0 TDI 177cp CGLC, multitronic
    am si eu o intrebare, antigelul de anul trecut poate fi folosit si anul acesta, ce antigel/lichid de racire este recomandat pentru audi a4 1,9tdi ?
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Ian 2014
  2. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Cred ca antigelul trebuie sa fie G12(la Aral scrie pe el Silikatfrei). Sunt aparate care iti masoara punctul de inghetare a antigelului. Antigelul de obicei tine cam 3-4 ani;poti completa cu antigel concentrat ca sa reziste la temperaturi mai scazute.
     
  3. BUHUHU007

    BUHUHU007 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 95 benzina 1,6
    Salut, am si eu o intrebare referitor la pregatirile pentru iarna, vreau si eu sa schimb antigelul, de fapt trebuie sa-l schimb pt ca am un furtunas fisurat si am tot completat cu apa si abia acum l-am primit si cand o sa-l schimb o sa se scurga tot. Eu am avut la masina antigel rosu, adica G12, din cate am aflat. Ma enerveaza ca e cel mai scump dar vreau ce e mai bun pt fetita mea. Dupa cum spuneam trebuie schimbat dar nu stiu cati litri sunt necesari. Poate ma ajuti daca vrei. Am inteles ca ar fi nevoie cam de 7,5 litri dar as vrea sa stiu sigur de la cineva care l-a mai schimbat. Multumesc

    Am uitat sa precizez ca masina este un A4 din '95, B5, motor pe benzina 1,6, cod motor ADP
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Ian 2014
  4. aurelgales 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2008
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C5 1.8T/2001
    Incearca aici (in limba romana - vezi tricolorul): www.elitecat.cz
    Succes !:search:
     
  5. BUHUHU007

    BUHUHU007 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 95 benzina 1,6
    Multumesc, e interesant foc site-ul:w00t:, imi place, gasesti tot ce vrei pe el. Pana la urma m-am interesat la volksparts si am aflat ca imi trebuiesc 7,5 litri de antigel, m-au lasat picioarele:crying:. Dar nu mai conteaza, l-am cumparat si urmeaza sa-l schimb. O zi buna! Audi:rockwoot:
     
  6. dedarvasile

    dedarvasile 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Caransebeș
    Masina:
    audi A4 1.8
    cu tot respectul ,cine poate sa-mi spuna cum se aeriseste sistemul de racire la A4 1996 1,8 adr,va multumesc mult
     
  7. leo

    leo 6th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2007
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 2.0TDI 140CP BLB Multitronic GYJ
    Pai ce e dacie din 1980??? Se aeriseste singura!!
     
  8. dedarvasile

    dedarvasile 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Caransebeș
    Masina:
    audi A4 1.8
    mersy frumos pt raspuns.....mai lamurit...:P
     
  9. TDK

    TDK 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2008
    Locație:
    prin zona!
    Masina:
    audi A4
    scurt si la obiect :)
     
  10. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ..in primul rand ce problema ai?;)
    (principalul lucru cu motorul pornit vezi vasul de expansiune daca pompa de apa arunca antigel)
     
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    BUHUHU007Si ai schimbat antigelul ?
    Nu de alta dar informatia asta cu 7,5 litri am mai gasit-o si eu pe un program de la o firma de piese auto si de fapt au intrat 5 litri... am ramas cu 2 litri si ceva.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Ian 2014
  12. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    E normal Ovidiu ca a intrat mai putin, pentru ca nu se scurge chiar tot antigelul din motor.
     
  13. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Motor 1.6 benzina - bolboroseste in borcanul de servo

    Asa cum arata si titlul,am o prietena care detine un b5 1.6 benzina si ii bolboroseste uleiul in vasul de la servo-directie,stiti acel sunet pe care il face pompa cand virati pe loc maxim si mai fortati volanul putin?cateodata se aude si fara a se vira,totul la cald.ce poate fi?a mai patit cineva?
    Suna titlul mai ciudat fara cratima am vazut tarziu.
     
    adIsor apreciază asta.
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Lichidul de servo e la nivel?
    Hmmm, nu vreau sa ma gandesc ca e terminata pompa de servo, asa ca, in prima faza verifica furtunele dintre vas si pompa.

    E posibil ca un cofetar sa fi pus alt tip de lichid in loc de cel de servo? Ce culoare are lichidul in vas?
    Lichidul de servo e mineral si daca pui ceva "mai putin" mineral, sa zic asa, se duce dracu' pompa de servo.
     
  15. cipri@n

    cipri@n Bronze Member

    Înscris:
    4 Iul 2008
    Locație:
    Iași / Catania
    Masina:
    A4 Avant 2002, 1.9 TDI, 131 CP, AVF
    ai zis ca bolboroseste dar nu ai spus nimic daca a fost schimbat sau nu. chiar daca iti va zice ca a fost la mecanic iti recomand sa scoti intr-o seringa si sa vezi ce culoare are; stii si tu cum fac schimbul unii mecanici din propia lor comoditate ;). si vezi sa fie la nivel. dacu nu sunt astea cauzele si mie imi vine in gand tot pompa de servodirectie. oricum nu-i mare bai nici cu pompa eu am gasit cu 150 euro rectificata; momentan masina e la mecanic el zice ca e de la pompa si eu de la fulie de alternator, acum sa vedem care are dreptate :).
     
  16. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    A fost schimbat uleiul aseara,iar furtunele nu sunt infundate
     
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pot sa intreb care a fost motivul pentru care a schimbat lichidul de servo?
     
  18. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Pompa a fost demontata aseara cand v-am intrebat si pe voi,cand vorbeam la tel.se pricepe tipul cat de cat dar sa blocat:(a vazut doar o mica uzura la supapa(acel arc cu bila)pe corpul pompei,atunci a pus alt lichid.
     
  19. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    A completat cu lichid nou peste cel vechi sau a dat afara pe cel vechi si a pus nou?
     
  20. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Ovidiu care-i diferenta????
    Am gasit un thread asemanator doar ca mai am putin de citit acolo,am cautat dar nu am gasit mai devreme altul.deci se poate inchide.
     

Distribuie pagina asta