1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B7 - apa nu sta la 90 grade - termostat - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de adinic, 16 Oct 2008.

  1. Costy_sv

    Costy_sv 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2012
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4, 2.0 TDI BPW,2007
    Buna sunt nou pe acest forum si as avea nevoie de ajutor, sa va expun problema mea: am cumparat un Audi A4 B7 din 2007 cod motor BPW am pornit clima afara fiind foarte cald, a mers cam jumatate de zi cu drumuri scurte dupa care am lasat masina in soare vreo 30 de minute. Cand m-am intors am pornit clima din nou dar surpriza nu mai venea aer rece, am oprit am facut mai multe incercari nimic. Am sunat un prieten care se pricepe el mi-a spus ca deasupra electroventilatoarelo este un claculator care comanda electroventilatoare si porneste si compresorul AC, l-am identificat dar surpriza era foarte fierbinte. Mentionez ca electroventilatoarele functionau cind porneam clima dar compresorul nu. Dupa mai multe incercari nereusite a iesit fum din calculatorul respectiv. Are idee careva cit costa asa ceva si daca cauza nepornire compresorului de la AC este intradevar acest calculator ? Compresorul a fost cumparat nou de vechiul proprietar cu factura.
    Va multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Sep 2012
  2. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    termostat blocat pe deschis?

    Cand merg la vale,scade si acul la temperatura cam pe la 75 de grade(si nu e frig afara la 4 grade).
    . Azi am mers vreo 20 de km. sa incalzesc motorul la 90 de grade sa verific putin injectoarele si avansul cu VCDS-ul.
    Stand pe loc cu motorul pornit(15 minute) apa a ramas pe la 72-74 de grade pe vcds. Sa incerc sa schimb termostatul?
    Stie cineva cam pe unde se afla la 2.0 tdi?,ca sa nu stau sa-l caute mecanicul cine stie pe unde..
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dupa ce ai mers mai mult cu masina ce temperatura indica in VCDS ? Trebuia sa masori imediat cum te-ai oprit din mers. Masoara temperatura si in mers, nu numai cand esti oprit la relantiu.

    Este irelevanta temperatura masurata la relanti dupa o perioada asa de scurta de la pornirea masinii. Temperatura aia o verifici dupa o ora de mers cu masina, cel putin, pe vremea si temperatura care este acum afara. Mai fa niste teste si masuratori, nu te apuca sa schimbi nimic deocamdata. Bafta
     
  4. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Mersi de raspuns.
    Cand m-am oprit era pe la 82 de grade. E normal sa scada cand stai pe loc? De fapt,ar fi posibil, deoarece clima era pe 24 de grade si cam baga ventilatorul,implicit racea radiatorul din bord. Si nici incins bine nu era in 20 de km.
    Pe mine mai mult m-a speriat faptul ca la vale(cca 4-5 km.) cadea putin acul.
    Cred ca o sa fac cum zici tu. Sa vad dupa vreo ora,doua de mers.
    Va tin la curent.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, e normal sa scada pentru ca este frig afara. Bafta
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  6. ADA 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2013
    Locație:
    CLUJ,TURDA
    Masina:
    AUDI A4 2008
    Buna seara,
    Sunt noua pe forum si am o intrebare legata de temperatura apei: am masina de 1 an si mereu apa era la 90 grade indiferent de temperatura de afara,acum cand o pornesc sta acolo pe minim si pentru ca sa creasca, opresc caldura.
    Specific ca afara sunt -10 grade iar la mine urca temperatura la 90 grade doar dupa 15 -20 km.
    Masina este audi A4 2008 motor 2.0 TDI motorina
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Ian 2013
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    ADA in primul rand ti-am mutat mesajul unde trebuia sa scrii de la inceput, asta daca ai A4 B7.

    In al doilea rand completeza-ti profilul cu masina detinuta, asa cum il am eu completat, ca sa nu stam sa ghicim ce masina ai si/sau la ce masina faci referire.

    In al treilea rand este normal comportamentul motorului tau la asemenea temperaturi. Daca mergi preponderent pe distante scurte cu opriri dese la semafor, etc., este normal ca motorul sa se incalzeasca intr-un timp mai indelungat si cu mai multi Km parcursi.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  8. ADA 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2013
    Locație:
    CLUJ,TURDA
    Masina:
    AUDI A4 2008
    multumesc mult si scuze
     
    zeicu cristina apreciază asta.
  9. MrGee

    MrGee 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2012
    Locație:
    Neamt
    Masina:
    Audi A4 B7 Estate 1.9TDI 115CP - 2005
    Buna seara,
    Ma lovesc si eu de o problema legata de indicatorul de temperatura al instalatiei de racire, temperatura urca la ~80C indiferent cum as merge cu masina...ma refer la masina din semnatura ( A4-B7 2005, 1.9 TDI 115 CP)
    Mi s-a zis ca ar fi de la sonda de temperatura, am schimbat-o dar fara nici un rezultat. Ciudatenia este ca pe VagCom aveam o eroare dar dupa ce am schimbat sonda eroarea a disparut INSA temperatura tot la maxim 80C se ridica.
    Astept cu interes orice sfat, idee, solutie.
    Multumesc, Calin

    PS Mentionez ca ma deplasez 35km doar dus pana la servici ( dupa cunostintele mele mai mult decat suficient ca temperatura sa urce la 90C )
    Multumesc
     
    Ultima editare: 5 Ian 2013
  10. manolandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2011
    Locație:
    Madrid
    Masina:
    Audi a4 avant 2.0 tdi quattro 2007
    salut imi poate spune cineva cum pot proba daca imi functioneaza ventilatoarele(a trebuit sa le schimb in urma unui accident)?ideea e ca apa ajunge la 90 dar niciodata nu trece
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Stai linistit pana ramane la 90, nu trebuie sa treaca peste. Daca trece intervin problemele .
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  12. manolandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2011
    Locație:
    Madrid
    Masina:
    Audi a4 avant 2.0 tdi quattro 2007
    asta stiu...ideea e ca as vrea sa vad daca ventilatoarele functioneaza si daca pornesc in momentul in care temp trece de 90
     
  13. ucsetum 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2013
    Locație:
    bacau
    Masina:
    a4 8be 2006
    Va salut,
    La masina mea A4 B7 temperatura apei imi sta undeva sub 80 grade si as vrea sa aflu rezolvarea problemei.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Apr 2013
  14. Inyourface 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2013
    Locație:
    Turda
    Masina:
    Audi A4 2.0 2005
    Garnitura de chiuloasa?

    Salutare,
    Am o problema: din iarna imi pierde antigel din vasul de expansiune. Am schimbat termostatul, problema imi persista. Uleiul nu are spume, este de culoare inchisa, pe esapament nu da afara apa, stiu ca este normal sa fie o anumita presiune in vasul de expansiune al apei insa daca merg cu masina 10 km si apa imi ajunge la 90 de grade cand desfac busonul imi scoate un fum albicios la supraplin si apa se agita foarte tare. Ce ar putea fi ?
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Apr 2013
  15. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Ce cauti sa desfaci busonul? Zi mersi ca nu ti-a sarit apa fiarta in ochi. E perfect normal sa faca asa.
     
  16. SameOlStory

    SameOlStory 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2010
    Locație:
    RESITA
    Masina:
    AUDI,1.9 TDI, 2007
    Salut baieti,
    De 4 zile am observat o anomalie la nenea Audel si anume: incepe sa danseze valsul miresei acul de la ceasul de temperatura din bord, creste la 50, scade, de multe ori ramane blocat la prima linie si acolo ii e moartea.
    Am facut insa un drum la Timisoara si la dus aceeasi poveste, l-a intors spre uimirea mea a inceput sa urce temperatura si sa-mi ramana la 90 de grade. Tin sa mentionez ca am dublu climatronic si in masina imi baga aer cald si rece deci din acest punct de vedere nu am cum sa ma plang.
    Joi sunt programat la service intrucat nu am VAG sa-i fac o scanare si vreau sa stiu la ce sa ma astept.
    Eu sper sa fie senzorul de temperatura adio sau un contact la el imperfect (in acest caz vreau sa stiu si eu unde e pozitionat senzorul asta amarat ? ), ca daca e termostatu sa ramana pe deschis din ce am citit pe forum trebuie data distributia si numai ce am schimbat-o (15k parcursi ). Astept pareri. Saptamana frumoasa tuturor !
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Mai 2013
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca aveai completat la profil tipul masinii si codul de motor, iti dadeam mai exact, asa am luat la ghici ;) Iar ca sa schimbi termostatul nu trebuie sa deranjezi distributia.(cel putin la 1,9)
     
  18. ab3l_l@yahoo.com

    ab3l_l@yahoo.com 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2013
    Locație:
    sv
    Masina:
    audi a4 b7 1.9 Tdi 2005 bke 116 cp
    Salut

    am si eu aceiasi problema cu apa la un audi a4 b7 1.9 tdi 2005-264.000km......aproape la fiecare 50 km pierd 1l apa.....un mecanic mi-a zis k ar putea sa fie pompa de apa.Dupa cele spuse,am decis sa fac distributia k oricum urma sa o fac in urmatorii 4000 km.....
    Am facut distributia si nimic,consuma la fel.Mecanici de la service-ul bosh skoda mi-au cautat pe la furtune dar cica nu se vede nimic.
    Ma intreb sa fie garnitura de chiuloasa? motorul nu scoate fum,nu trece de 90 de grade,puterea o are foarte buna.
    Sa merg la reprezentanta sa imi faca ei o verificare? fiecare mecanic are alta parere. Ce ma sfatuiti? multumesc:sos:
     
  19. andrei2 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2012
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    Bmw E60, 535d
    Termocupla

    Buna ziua.
    De astazi a inceput sa imi merarga ventilatoarele de racire radiator de-a dreptul haotic.
    A plouat torential mai devreme, am asteptat sa se termine ploaia si am iesit sa plec cu masina. Cand m-am apropiat de masina am auzit ca ventilatoarele mergeau. Nu am circulat cu masina azi, si e prima oara cad aud ventilatoarele ca functioneaza cu cheia scoasa din contact. In momentul in care am pus contactul ventilatoarele s-au oprit, si nu au mai poornit dupa ce am scos cheia din contact.
    Acum 1 ora aceeasi problema, tot dupa o ploaie torentiala.
    S-a mai lovit cineva de aceasta problema? E destul de deranjant avand in vedere ca consuma destul de multa baterie.
     
    Alin xxxxx apreciază asta.
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si de ce nu faci o diagnoza la masina ?
     

Distribuie pagina asta