1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B7 - apa nu sta la 90 grade - termostat - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de adinic, 16 Oct 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Colegul caruia i-ai adresat intrebarea nu a mai intrat pe forum de peste 1 an. Crezi ca iti va raspunde acum ?
     
  2. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Salut. Știe cineva modul de funcționare la electroventilatoarele de la radiatoare, la varianta cu doua electroventilatoare? Daca pornește clima funcționează amândouă, sau doar cel mic? Sau daca primesc comanda amandoua pentru răcirea antigelului?
    Mulțumesc.
     
  3. Capac Toni Ionel 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2017
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi A 4,B7, 2.0 TDI, BPW, 140 CP, 2006
    Salut! Eu am rezolvat problema pe care am avut-o schimbandu-i termostatul cu unul original. Insa problema expusa de tine nu este chiar identica cu cea pe care am avut -o eu. La mine nu intervenea nicio modificare a temperaturii indiferent de treapta pe care era setata caldura ci doar in functie de modul in care conduceam ; in oras crestea temperatura, greu ajungea la 90 grade iar in exterior scadea la aprox 60 grade.
     
  4. bigj80 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2017
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    a4 b7 1.9 2007 cod motor brb
    Salut.
    Aceeasi problema la a4 b7 1.9
    De cand o am -cam 2 luni-apa nu urca mai mult de 70 si relantiul non stop sta la 1000.
    Am schimbat termostatul si acum urca apa la 90.
    Urmeaza sa schimb senzorul temperatura apa.sper sa fie asta cauza relantiului mare...
    Stie cineva un cod piesa?as pune original.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    059 919 501 A

    Data viitoare cand mai ceri coduri pentru piese, macar deranjeaza-te sa iti treci in profil codul motor.
     
  6. bigj80 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2017
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    a4 b7 1.9 2007 cod motor brb
    Audi a4,1.9 brb,116 cp, fara dpf.
    Am pus tester pe masina sa vad daca senzorul citeste temperatura la apa corect.
    Cu masina incalzita-apa la 90-senzorul arata o temperatura de 85 grade...
    Am verificatsi cat incarca alternatorul-14
    Alte posibile cauze pt care turatia la relanti e 1000?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In legatura cu problema ta sa tii minte intotdeauna ca referinta nu este acul din bord care el sta la 90 grade dar pe diagnoza poti avea temperatura intre 80 si 100 grade.
    Cine ti-a facut diagnoza si nu stie asta sa stii "ca nu are nici o treaba" cu diagnoza. Pentru turatia aia ridicata pot fi zeci de cauze si nu incepem sa le enumeram pe toate aici. Cred ca nu ai nimerit tu la cel mai bun mecanic.
    Este un coleg in Bacau care te poate ajuta cu diagnoza si mecanica, este un profesionist. Este coleg cu noi, ii dai un PM si vezi cum ajungi pe la el. Are userul http://www.clubaudi.ro/members/eexcalade.20191/
     
    Ultima editare: 17 Feb 2018
    vladliviu85 apreciază asta.
  8. GabiRusu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Halle (Saale)
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant S-Line - 2.0 TDI (BPW) 140 CP - 2007!
    Salut colegi! Am un Audi A4 2.0 TDI 2007 multitronic cu filtru de particule. Este cumparat recent si am avut cateva probleme cu el: îmi pierdea apă, furtunile imi erau tari, si apa nu se ridica mai sus de 70° dacă intram pe autostrada si ii dadeam peste 100-150 se ridica la 90° cum ieseam cum îmi scade. Am schimbat garnitura de chiulasa, kit de distributie, ulei, filtre ca era necesar. Chiulasa arăta bine dar in locul unde a fost garnitura arsă daca dadeam cu unghia agata putin. Acum numai pierd apă dar cu temperatura am aceasi problemă e la 70°. Sigur trebuia schimbat si termostatul.. am discutat cu un mecanic bun si pasionat de audi si m-a sfatuit sa nu schimb termostatul ca s-ar putea vara sa faca presiune mai mare si să agraveze acea problemă la chiulasa. Dar temperatura stand la 70° filtru de particule mai lucreaza bine, se mai regenereaza ? Voi ce ma sfătuiți ? Iar distributia are avansul dat la maxim ceea ce nu e ok.. stiam ca se da din tester... Astept si parerile voastre. Multumesc!
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand schimba mecanicul. In al doilea rand schimbi termostatul. In al treilea rand obligatia ta ca si membru nou inscris este sa citesti fara sa intrebi nimic. In al patrulea rand citeste tot acest forum cu privire la problema ta chiar si topicurile din alte arii. Trebuie sa invatati singuri fara sa intrebati pentru ca aveti raspunsurile scrise aici pe forum. Bafta.
     
  10. Chirițoiu Ovidiu

    Chirițoiu Ovidiu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2018
    Locație:
    Rm-Sărat
    Masina:
    A4 B7 Avant, 2.0 Tdi, bpw, 2006
    Aceeași problemă o am și eu, am mașina de 2 săptămâni și nu am vazut temperatura la apă mai sus de 60. Baga căldură
     
  11. George Razvan

    George Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2017
    Locație:
    Derby - UK / Bacau - Romania
    Masina:
    Audi A4 1.9tdi(BKE) 2005
    Salutare,
    Cam de o saptamana ma confrunt si eu cu o mare dilema la un A4 1.9 cod motor bke...
    Indicatorul temp apa ajuns odata la90 grade ramane acolo tot timpul insa atunci cand merg in regim de autostrda nu mai da caldura.... initial citind si topicul celalat legat de caldura in masina,banuiesc ca poate fi si caloriferul din bord infundat!
    Intre timp am desfacut cele necesare pentru a avea acces la acel calorifer.... si constat ca uneori o conducta e fierbinte si una calduta( nu se simte caldura pe grilele de aerisire) alteori e rece complet (caldura deloc)...
    Mai aiurea e ca aseara in timp ce acceleram intre 2500-3000rot/min am auzit un bolborsit undeva in spatele bordului si un usor fasait....
    Astazi am mers cu ea subturat si am lasat o cat mai mult pe “liber”si ambele conducte la caloriferul din bord fierbinti caloriferul fierbinte si la 23 grade pe clima... ma frigea aerul de la gurile de aerisire...
    In tot acest timp nu am gasit urme de antigel nicaieri, nivel antigel la fel, nivel ulei la fel, furtunul care iese din motor spre radiator fierbinte, furtunele care duc spre vasul de exapansiune fierbinti,
    Masina o am de 2 ani si am schimbat distributia la un service unde mi a zis k au schimbat si pompa de apa(asa le cerusem eu) nicio data temperatura nu a trecut de 90 de grade si motorul are 180 mii de km..reali verificati de VOSA masina de Anglia...
    Faza cu bolborositul ma ia cu fiori la ce am citit anterior....☹️☹️
    Mentionez ca am facut si scan cu VCDS si pe modulul HVAC nicio eroare iar pe ENGINE doar o eroare pe bujie....
    Masina o folosesc zilnic 100km pt serviciu...si cam de o saptamana ma confrunt cu acesta problema...
    In 2 zile merg la un mecanic... daca mai merg cu ea asa pana atunci se poate strica mai tare??
    Orice sfat sau recomandare e binevenit!!
    Multumesc anticipat!
     
  12. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Salut...esti sigur ca nu ai pierdut antigel! Bolboroseala la mine s-a tradus prin pierderea de antigel pe la capacul-supapa de la vasul de expansiune datorita garniturii de chiuloasa si aveam aceleasi simptome cu caldura. Dar radiatorul de habitaclu a fost partial infundat asa ca nu pot fi sigur! Am schimbat si radiator si chiuloasa rectificata etc.
     
  13. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    George bolboroseala si la mine a fost de la garnitura de chiulasa. Papa undeva la 1L la 1000km deci am remediat problema din timp , iti recomand sa faci si tu la fel sa nu strici altceva intre timp.
     
  14. George Razvan

    George Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2017
    Locație:
    Derby - UK / Bacau - Romania
    Masina:
    Audi A4 1.9tdi(BKE) 2005
    Azi imi ajunge si caloriferul din bord pe original si sambata merg sa l schimb, unde o sa incerc sa curat suflu orice conducta de la sistemul de racire...(care se pot deaface)
    Daca bolboroseala tot persista “ma pregatesc sufleteste” pt remedierea chiuloasei...☹️☹️
    Multumesc!
     
  15. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Umple vasul de expansiune cu apa până în "gură" si apoi porneste motorul iar daca va curge pe lângă ar trebui sa te astepti la garnitura de chiuloasă..accelerezi si vezi daca se ridica nivelul din vas..bineînteles fără capac la vasul de expansiune pentru a vedea modificările de nivel..nu cred ca radiatorul de habitaclu are vreo legatura cu bolboroseala, eu l-am avut infundat, desfundat de vreo cateva ori dar schimbarea e o solutie buna pt viitor si cea mai viabila!
     
    Ultima editare: 25 Apr 2018
  16. George Razvan

    George Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2017
    Locație:
    Derby - UK / Bacau - Romania
    Masina:
    Audi A4 1.9tdi(BKE) 2005
    O sa incerc si chestia asta cu vasul plin sa vad ce se intampla...
    Problema este ca caloriferul din bord l am gsit odata pe jumate fierbinte o conducta fierbinte si una calduta!
    Astazi dupa un drum de 50km pe autostrada totul a fost normal... apa la 90 grade caldura tot timpul.... caloriferul fierbinte de altefel si conductele care merg spre el fierbinti...
    Dar sambata o sa verific tot ce se poate din sistemul de racire....
    Multumesc!
     
    Ultima editare: 25 Apr 2018
  17. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Asta datorita mizeriei din radiator, oricum e partial infundat, la mine ieseau niste coji de rugina cand i-l curatam la altii era plin cu depuneri ca un noroi vascos si oricum trebuie schimbat la cat de veche e masina si nu e mare lucru si daca nu pierzi antigel sau ulei prin apa scapi de chiuloasa! Sa nu uiti sa sufli cu aer radiatorul inainte de schimbare ca sa nu inunzi prea mult prin masina! Bafta! Si da conducta care intra in radiator, turul e fierbinte aia de deasupra si datorita mizeriei si proastei circulatii returul e caldut, asa s-a manifestat si la mine inainte de a avea probleme cu chiuloasa si gred ca suntem intr-un topic gresit, scuze admin!
     
  18. gsia123 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 b7 2006
    Salutare
    Am si eu o problema cu antigelul,audi a4 b7 2006 2000 motorina.
    merg in oras in fiecare zi si nu patesc nimic,cand ies cu ea din bucuresti (peste 40 km) pierde tot anticelul.Am fost la 3 service-uri si nimic,ma gandeam sa pun ceva in apa (ex:cerneala) sa vada aia de la sevice pe unde curge.....
    Ultima data am fost special pana la Fundulea pe autostrada si inapoi sa vada la service pe unde curge insa nu au vazut nimic....apa care se vedea cica era de la aer-ul conditionat.
     
  19. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    E ciudat.. verifica radiatorul dupa ce faci un drum mai lung, un prieten cu B6 are probleme la radiator, daca lasa masina putin inclinata spre stanga, stationand, pierde putin antigel. In mers nimic sau probabil ca se evapora. El isi va inlocui radiatorul, deoarece vede clar unde e problema. Dupa un drum mai lung tragi pe dreapta si verifici.. baga antigel (g12) sa vezi pe unde pierzi, daca lasi doar apa se va evapora rapid. Si daca picura pe undeva iti dai seama, antigelul e mai "uns" si cu tenta roz.
     
    gsia123 apreciază asta.
  20. Lucian96 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 4F2, 2011, CAHA
    Pe la supraplinul vasului de antigel ai verificat? Daca pe acolo curge,mergand la drum lung e posibil sa se usuce antigelul de pe scut si sa nu-l observi. Incearca sa o turezi in sarcina cu pedala la fund pana la 4000 de rot/min,opreste si deschide capota. Daca ai antigel in scut e garnitura de chiuloasa si scapa compresie in instalatia de răcire.
     

Distribuie pagina asta