1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B8- nu sta la 90 grade - termostate - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de amirus, 26 Noi 2011.

  1. Legendaryftw

    Legendaryftw 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 2014 2.0 tdi ultra 136cp
    Va salut detin un audi a4 b8 2014 2.0tdi si am pus antigel g13 de culoare mov acum ceva timp (acesta neavand specificatia TL 774) pur si simplu aditiv g13 neclasificat, cel de la adgarage ,si am observat ca nu se amesteca cu cu cel care e in vasul de expansiune, este vreo problema?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  3. Legendaryftw

    Legendaryftw 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 2014 2.0 tdi ultra 136cp
    Am citit de mai multe ori acel topic, dar inca nu mi explic de ce nu se combina cu cel al masinii(roz) si cel mov sta pe fund..
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Esti primul la care aud asta. Scoate-l din vas (cu o seringa mare sau decuplezi furtunul care intra in vas) si recompletaza tot cu norma asta dar marca HEPU sau original.
     
  5. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Motivul pentru care nu se combina este ca sunt nemiscibile, anume moleculele lor nu au absolut nimic in comun. Acum de ce sunt asa, nu stiu, doar am dat explicatia chimica.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Toate antigelurile incepand cu G12 sunt miscibile adica se pot amesteca fara probleme. De fapt problema e ca poate ce a cumparat el de la AdGarage sa fie o porcarie care numai antigel, cu norma G13, nu este. De asta cumparam marci si firme consacrate nu ce avem la indemana pentru ca nu era o chestie banuiesc de viata si moarte adica nu mai functiona masina pentru ca nu avea el antigel in vas. Uneori graba strica treaba.
     
    Reviver apreciază asta.
  7. AudiA4B8CGLC177PS

    AudiA4B8CGLC177PS 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI,177 ps
    Salut,
    Am am o pierdere de antigel de aproximativ 200 ml la 400-500 km. Nu e foarte mare dar ii completez deja de vreo 10.000 km incoace. In total i-am bagat vreo 4 litri. Am fost ieri in service iar dupa ce mi-au bagat presiune in instalatie au zis ca nu scapa pe nicaieri si ar fi chiuloasa. Ce ma sfatuiti ? Multumesc.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa asculti sfatul mecanicului daca este un bun mecanic.
     
  9. AudiA4B8CGLC177PS

    AudiA4B8CGLC177PS 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI,177 ps
    Mersi Cristi. Habar nu am cat e de bun sau nu. Daca nu o schimb preventiv ce se poate intampla ? fac mai mult damage ? Eu nu sunt convins ca e chiulasa, nu sunt pierderi mari.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din pacate fara investigatii si fara mai multe verificari nu ai cum sa-ti dai seama. Oricum din fata tastaturii nu repari masina. Bafta.
     
    AudiA4B8CGLC177PS apreciază asta.
  11. Dan Fratila 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8
    Salut, eu am avut o problema asemanatoare si cei de la Tess Brasov au constatat ca pierde pe la pompa de apa, insa dupa ce am fost la ei am vazut si eu in scut antigel. Dar inainte sa merg la ei nu se observa in scut sau sub masina scurgeri si pierdeam cam 200ml la 500-700km. Dupa ce am schimbat distributia s-a rezolvat problema. Daca e chiuloasa la testul de presiune ar trebui sa-ti intre in ulei antigelul si sa observi in ulei amestecul sau in cap la cilindru amestec cu motorina si atunci sa nu iti mai porneasca. Parerea mea sa mai cauti un mecanic care sa verifice sau la reprezentanta audi.
     
    AudiA4B8CGLC177PS apreciază asta.
  12. AudiA4B8CGLC177PS

    AudiA4B8CGLC177PS 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI,177 ps
    Iti multumesc mult pentru raspuns. Ideea e ca in urma cu 60.000 km i-a fost schimbata chiulasa la reprezentanta Audi in Germania. Ma indoiesc sa mai fie probleme. de acolo. Cred ca merg la reprezentanta Audi. Multumesc
     
  13. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Aviz amatorilor de inlocuit termostat: dupa ce am inlocuit termostatul, care oscila temperatura, varia intre 70 si 50 de grade in functie de turatia motorului, am observat ca curge putin pe la imbinarea corpului cu conducta de plastic, motiv pentru care recomnd la aceasta reparatie si inlocuirea oriungurilor de la acea imbinare.
     
    laaav apreciază asta.
  14. Amstaff 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,b8,2014
    La A4 3.0 quattro, 245 Hp, completez cam 300ml la 2 mii km. Am fost la mecanic, a spus ca exista un kit de oringuri ce trebuie schimbate intre chiuloase, “ca asta e boala lor”, nedesfacand decât capacul motor...
    A mai întâmpinat cineva problema asta?
     
    Q12 apreciază asta.
  15. Razvan GV 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 b8 an 2010
    Salut ,
    Am un Audi a4 b8 an 2010 , 143 cp ,cutie manuală și am o problema de ceva timp cu consumul de antigel și scoaterea pe țeavă de eșapament abur/ fum alb . Consumul de antigel e de 300-400 ml la 200 de km făcuți în regim urban , porniri și opriri multe . Am făcut 1000 de km intr-o zi și am avut undeva la doua opriri pentru pauza de masa , în acești 1000 de km nu mi-a conumăr deloc antigel ( nu era nevoie sa completez deloc) . As avea nevoie de un sfat daca ma puteți ajuta sa remediez problema.
    P.S am verificat uleiul din baie și nu face spume și nici în borcanul de antigel nu sunt pete de ulei , sau problema de genul sa fiarbă apa.
    Mulțumesc anticipat !
     
  16. NicuB8 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2019
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 2.0 Tdi 2011
    Salut!
    Din cele descrise de tine, cred ca problema ta in pierderea antigelului nu este legata de numarul de km parcursi sau modul de condus, ci mai degraba timpul in care pierzi o cantitate de antigel, deci cred ca ai o problema cu etanseitatea sistemului de racire (pur si simplu ai o scurgere de antigel undeva pe instalatie).
    In legatura cu aburul la esapament, este normal cand motorul este rece. Daca persista si dupa ce motorul se incalzeste, atunci e o problema.(fum alb, nu abur). Dar la tine cred ca e vorba de abur, nu fum, daca ai zis ca faci multe opriri/porniri(drumuri scurte)...motorul tau probabil nu apuca sa ajunga la parametrii de functionare si il opresti iar.:)
     
  17. Razvan GV 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 b8 an 2010
    Și când e apa la 90 de grade ,la o accelerare pe liber scoate abur ( eu l-am descris fum alb) , și se regăsesc cantități mici de lichid pe teava de eșapament . Țin sa precizez ca nu se vede pe niciunde (mă refer pe sub mașina , sau pe scut ) sa îl piardă . Mulțumesc !
     
  18. NicuB8 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2019
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 2.0 Tdi 2011
    Ca sa ajunga in esapament, lichidul de racire trebe sa ajunga cumva in camera de ardere, (garnitura chiulasa deteriorata..fisuri in chiulasa...etc.) dar asta ar insemna ca lichidul de racire pierdut e proportional cu timul/distanta de functionare a motorului. Daca in 1000 km(12 ore) nu ai avut pierderi, si in 200km ( cateva zile in oras banuiesc) pierzi 300ml...cred totusi ca nu ajunge in motor si il pierzi pe altundeva.
    Daca rezolvi problema si nu a fost asa, te rog sa imi zici si mie.:)
     
  19. Razvan GV 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 b8 an 2010
    Azi un mecanic mi-a recomandat sa anulez racitorul de gaze și sa pun pe direct ( cică dacă scoate în continuare abur și mănâncă antigel ) el ar fi problema , o sa încerc sa merg ceva km cu ea așa și după o sa revin cu detalii . Mersi , o zi faina !
     
  20. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Ai verificat pompa de apa ? Este o probema cunoscuta la modelele astea si de obicei pe acolo pierde antigel. Apa de pe teava de esapamen este defapt condens, nicidecum antigel. Aburul ce il vezi tu este din cauza frigului de afara. Nu te pune sa anulezi anumite componente sau sa le inlocuiesti pana nu mergi la mecanic sa se bage sub masina si sa iti verifice in primul rand scurgerile de antigel.
     

Distribuie pagina asta