1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B8- nu sta la 90 grade - termostate - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de amirus, 26 Noi 2011.

  1. EUuu91 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2020
    Locație:
    Buc
    Masina:
    Audi a4 b8
    Ms,la mine ies aburi dar doar dimineata cand afara sunt 0 grade sau minus cand ajunge la 90 nu mai scoate deloc abur/fum...
    Ideea este ca am tobele/evaluările foarte afumate si nu stiu de ce ....La modelele astia trb sa fie curate lacrima!
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai ori e abur ori e fum ? Hotaraste-te.

    Ne zici si ce motor ai ? DPF mai este activ ?
     
  3. EUuu91 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2020
    Locație:
    Buc
    Masina:
    Audi a4 b8
    Păi cred ca abur daca este doar dimineata cand sunt spre 0 grade....2.0 caga 143 cred ca este doar ce am luat masina ma gandesc ca daca nu ar mai fii nu ar mai apărea pe tester 13g si m-ar lasa sa o turez la relanti mai mult de 2.600 ture!
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eluu pentru ca sa incheiem pentru ca vad ca scriem aiurea si inutil adica adaugam pagini aiurea si inutil aici pe topic. In primul rand aici nu este facebook sau alta mizerie de site pentru socializare. Te-ai inscris de 2 (doua) zile pe forum si nu ai avut bunavointa sa citesti integral acest topic si toate topicurile legate de problema ta existente pe forum.
    Si nu in ultimul rand si cu asta incheiem: un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema.

    P.S.:

    Referitor la mesajele scrise de tine pana acum din punct de vedere gramatical (care le-am corectat pe fiecare pentru ca erau scrise execrabil) am rugamintea sa faci un efort pentru ca sa formezi propozitii si fraze intr-un mesaj scris pentru ca altfel nu se intelege nimic din ce vrei sa spui in mesaj. Daca mai scrii in felul acesta, mesajele tale ulterioare vor fi sterse fara explicatii. Este o insiruire de cuvinte fara absolut nici o logica din punct de vedere gramatical. Nu te supara, dar ne vine foarte greu sa citim si sa urmarim un asemenea text scris in acest mod. Nu intelegem nimic din ce ai scris. Respecta te rog limba romana si gramatica limbii romane. Respecta semnele de punctuatie, ortografia intr-un text scris si asezarea in pagina a unui text scris. Dupa punct sau la inceputul propozitiei sau frazei cuvantul se incepe obligatoriu cu litera MARE. Multumesc.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E de noaptea mintii.

    Dimineata, gazele evacuate calde + traseul de evacuare rece = condens = abur

    La 90 grade, gazele evacuate calde + traseul de evacuare cald = nu mai exista condens = fara abur

    Sper ca am explicat pe intelesul tau.
     
    Valentin-Cosmin apreciază asta.
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    audi66 el nici macar nu isi cunoaste masina si niste minime principii de functionare al unui motor termic.
     
  7. topaul

    topaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6, 2.0TDI 2010, CAHA 170HP Quattro, Avant
    Am facut autopsie astazi la racitorul EGR, care era defect si am postat niste poze pentru cei curiosi.

    20201203_173129.jpg 20201203_173113.jpg 20201203_174931.jpg 20201203_172526.jpg
     
  8. Mike7 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2019
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 TDI 110 KW CJCD 2013
    Poate ajuta pe cineva:

     
    Mimpos, OctavianA4avant și Horatius apreciază asta.
  9. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Reparatii facute dupa ureche ...si la urma ...”e ceva neinregula cu masinile astia”
     
    smurff apreciază asta.
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Catalin am pus/atasat si eu anterior (ceva pagini mai in urma) in acest topic acest material mentionat de tine si userii nu citesc nimic si nu vor sa inteleaga ca acest motor asa functioneaza. Hai sa nu mai deschidem din nou cutia Pandorei si dezbaterile asupra acestui subiect. Daca nu citesc este vina si responsabilitatea lor nu a noastra sa ne repetam aiurea si inutil la infinit cu aceleasi explicatii.
     
    Valentin-Cosmin și Rusel apreciază asta.
  11. Mike7 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2019
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 TDI 110 KW CJCD 2013
    Si eu am aceasi problema cu variatia temperaturii lichidului de racire. Eram in dubii daca sa schimb sau nu cele 2 termostate si supapa de sens, dar dupa acest video cred ca nu are rost operatiunea. Cand afara vor fi peste 10 grade (asta am observat la masina mea), apa va sta constant la 90 °C.

     
  12. 77TDI

    77TDI 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2017
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    AUDI A4 B8 2.0 TDI AN 2012 Motor CAGA Cutie MMV
    Eu la caga multitronic am schimbat supapa de sens si termostatul de la egr si am rezolvat problema cu temperatura motorului, care nu trecea de 65 grade.
    Cu doua săptămâni in urma schimbasem doar termostatul de pe motor si nu s-a vazut nici o schimbare.
    Am luat codurile pieselor din acest forum si au fost perfecte. Cost pentru cele doua piese marca vw +manoperă 500 lei.
     
  13. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Poate va este de folos!

     
    Dan74 și Horkanon apreciază asta.
  14. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Pai chiar e rezolvata ? Pentru ca la sfarsit se vedea ca tot coboara acul doar ca zicea el ca, chipurile, coboara mai putin.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu incepeti din nou pentru ca iar sterg mesajele. Luati ca atare si atat. Fara comentarii. Multumesc.
     
  16. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Bună! Dintr-odată am pierdut un litru de antigel in 20 de kilometri. Zona umeda jumătatea blocului motor pe partea dreaptă. Cred că vinovat este cuplajul de la carcasa termostatului cu conducta de antigel din imagine. In capătul conductei este o garnitura din cauciuc care s-ar putea deteriora. Sper sa pot cumpăra aceasta garnitura separat, sa o pot găsi. Nu știu dacă a mai plătit cineva așa dar oricum este mult de muncă. Am sa va țin la curent cu noutățile. Dacă cineva știe că ar trebui sa caut vina in alta parte as ruga un mesaj. Mulțumesc
     
  17. laaav

    laaav 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI Quattro 143 CP 2010
    Am patit si eu cand am schimbat termostatul acu 2-3 ani. Se gaseste separat garnitura de cumparat, dar nu mai stiu codul ei. Un coleg cu etka te poate ajuta sau direct la magazinul unde comanzi
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @stefrac Codul garniturii este 06B 121 687.
     
  19. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Da. Asta este codul, am cumpărat garnitura cu 35 de lei dar nu era defecta. Tot am pierdut lichid de răcire. Din cate se pare e posibil sa fie alt defect și cred că este garnitura de la termoflot, am sters nu e cu o cârpă toată zona din spatele filtrului de ulei și la 5 minute se vede cum se prelinge un fir de antigel, Pe blocul motor, undeva sub carcasa filtrului de ulei. Este acolo un locaș unde se poate aduna. Chin maxim până îi dau de cap!
     
  20. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Am desfăcut și termoflotul (o chestie inventata pe principiul: cum nu strica așa nu ajuta). E răcitorul de ulei sau de antigel, nu știu sigur. Are acolo niste garnituri.3 sau 4. Cea mică e de antigel, are doua semne despre care eu cred că nu ar trebui sa fie. Cred că nu a fost fixată bine în canalul dedicat. Fiindcă sunt garnituri de cauciuc și una de clingherit am avut noroc mare că nu s-au amestecat uleiul cu antigelul (cel puțin așa cred). Termoflotul are 4 șuruburi (asta pentru amatori) doua șuruburi în stea sus și două șuruburi dedesubt. Cele de dedesubt sunt de fapt două piulițe de 10. La desfaceți, îndepărtați ceva și mai desfaceți, de pe același șurub, alte două piulițe de zece (lucru tâmpit).

    P.S.:

    Scuzați unghiile, in mod normal îmi câștig renumeratie lunara din fata calculatorului.
     
    Ultima editare: 6 Iun 2021

Distribuie pagina asta