1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A5 - antigel - termostat - probleme chiulasa -

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de neversaynever674, 24 Mai 2014.

  1. bobo95full 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 , 2.0TFSI 180CP, 2010
    La fel și eu credeam ca chiuloasa sau pompa de apa dar la final s a descoperit ca o garnitura la răciturilor de gaze îmi făcea figuri . 240 lei M a costat și am uitat de necaz


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. Trifoi Alina 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2018
    Locație:
    Turnhout
    Masina:
    Audi a5 2008
    Multumesc frumos pentru informatie! Sper sa rezolv si eu problema.
     
  3. raul crisan

    raul crisan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2017
    Locație:
    oslo
    Masina:
    audi a5 S-line quattro.3.0 l/176 kW,24vV6 TDI
    Salut,
    Detin un audi A5 3.0 tdi din 2010. De cand am cumparat masina (cam 2 luni in urma) apa motorului nu ajunge la 90 grade ci doar cand este in sarcina, mers normal sau pe loc nu trece de 70 (tin sa precizez ca temperatura exterioara e undeva intre -7 si -17 la oslo) dar era bine daca aveam caldura macar in masina :)
    De vreo cateva zile si nu tot timpul imi urca apa frumos la 90 grade chiar si stand in parcare dar numai baga caldura in masina. Am pornit si webasto ma gandeam ca poate face el ceva minuni dar degeaba.
    Pareri ? Ms anticipat!
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Caldura in masina trebuia sa ai si cu acul la 50 grade, evident, dupa cateva minute de mers.
    Cum se ridica acum 2-3 mm peste 50 grade, obligatoriu trebuia sa bage caldura.
    In prima faza schimba termostatul si roaga-te sa nu ai vreo garnitura de chiulasa/chiulasa ciupita.
     
  5. pascal_atanasiu

    pascal_atanasiu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2013
    Locație:
    Londra
    Masina:
    Audi A7 3.0 TDI 245bhp , 2011 Cod motor CDUC
    Buna ziua . Este vorba de un A5 2.0 tdi 170 de cai din 2010 cod motor CAHA. Totul ok de cand l-am achizitionat din Mai 2016. Masina a stat cam 3 saptamani in parcare in Aprilie, dupa care am inceput din nou sa merg cu ea. La o saptamana dupa lunga perioada m-am uitat si la nivelul de lichid de racire - (antigel). Totul ok. Dupa 3 zile de mers cu ea, raman fara lichid de racire, mi se aprinde becul rosu in bord care-mi spunea ca nivelul la antigel e sub limita admisa. In 200 m opresc masina si pun apa sa ajung pana acasa.
    Intre timp, in zilele ce au urmat in functie de cat mergeam remarcam ca nivelul tot scade putin, cate putin dar am mai completat odata. Nimic insa, nici in bord vreun martor aprins, nici altceva suspect, masina tragea normal, mergea normal - nimic suspect.
    Azi dimineata, cand sa duc copilul la scoala, dau cheie, porneste, merge 2 secunde si se opreste insa ramanand cu piciorul pe ambreiaj ea tot incerca sa reporneasca. Dau 2 sprituri la acceleratie si dupa 2 secunde de chin al motorului in incercarea de-a porni, o ia din loc , porneste si ramane asa fara variatii la ralanti, a rams in 800 de ture. Plecam si cand ajung la un semafor vad asa din spate un norisor de "fum" sau abur alb, credeam ca e de la o canalizare sau ceva.
    Masina mea n-a scos in viata ei fum sau abur alb de cand o am, iar teava de esapament era intotdeauna curata.
    Am mers cu aburul ala si la un moment dat nu a mai scos abur, am dus copilul la scoala dar la intoarcere spre casa iar a mai scos cand am stat la un semnafor. BUN. Acum, toate gandurile merg spre garnitura de chiulasa. M-am uitat in vasul de expansiune, nu este ulei ... nimic.
    Am sa ma mai uit pe parcursul zilei. Ce m-ar interesa: daca vreun specialist vrea sa ma ajute cu un sfat , ce ar trebui sa fac, adica verificare pas cu pas pana sa ajung sa schimb garnitura de chiuloasa. Va multumesc anticipat.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand pe cel de mai sus nu il gasesti pe forum ci intr-un atelier auto. In al doilea rand trebuia sa mergi la mecanic. Si nu in ulitmul rand un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.

    Inca ceva: ca sa nu iti fie sterse mesajele (chiar daca ai mentionat masina despre care vorbesti in mesaj) te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  7. serbanik365

    serbanik365 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    audi s5 2014
    Salut, astăzi când am plecat de pe loc(apa sub 90de grade) mi-a apărut in bord mesajul coolant system: fault switch of engine. După ce am șters eroare am mers cam 10 km, eroarea nu a mai apărut, antigelul era la nivel iar apa nu trecea de 90 grade. Acum nu știu dacă problema s-a rezolvat sau nu. Este vorba de un s5 fabricație 2014.
     
    Ultima editare: 14 Sep 2018
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pompa ta de apa este electrica.
    Deci ori ai o problema de mufa/cablaj, ori pompa.
     
  9. serbanik365

    serbanik365 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    audi s5 2014
    Îți mulțumesc pentru răspuns,dacă pe viitor o sa mai apara eroarea cred ca cel mai sigur ar fi sa o înlocuiesc chiar dacă prețul este destul de măricel.
     
    Ultima editare: 14 Sep 2018
  10. Mr_StReSs

    Mr_StReSs 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    Craiova/Germany
    Masina:
    A5 CAMA 2.7 TDI 190hp. 2008
    Salutare la toata lumea!
    Revin si eu cu o mare problemă si sper sa ma puteti ajuta.
    Jucăria mea A5 8T 2.7tdi 190hp CAMA, de ceva timp este bolnaviara si mai exact nu pornesc ventilatoarele, si tot incerc si nu găsesc "boala".
    Senzorii par ok, am inlocuit chiar si modulul de comanda (termocupla parca se numeste) si tot degeaba.
    Am lăsat temperatura sa ajunga la 100° si nimic. Dacă pornesc clima sau scot mufa de la senzorul de temperatura atunci pornesc. Am incercat sa ma uit dupa siguranta sau releu dar nu sti unde sunt situate

    IMG-20180923-WA0000.jpg IMG-20180923-WA0001.jpg
     
  11. stonez

    stonez 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2017
    Locație:
    Târgu Mureş
    Masina:
    Audi A5, Sportback, Quattro, 2.0, 190hp, Euro6
    Salutare, vreau sa imi spuna cineva cine cunoaste exact ce se intampla cu nivelul apei la motor cand e cald sau rece si cand desfaci capacul la vasul de expansiune.

    Cazul de fata: am tot umblat in oras, motorul era cald frumos la 90 de grade, deschid capota si vad ca nivelul apei e catre minim.

    Ma gandeam ce dumnezo, am oprit motorul si incet incet am inceput sa deschid capacul de la vasul de expansiune, a facut un fss iesind presiunea iar apa a sarit la mijloc.

    Eu asa stiu ca de la caldura se face presiune pe circuit si din cauza asta ar fi mai jos tot timpul cand motoru e cald.

    Rog sa explice cineva cine stie exact ce se intampla, si care este nivelul corect la care sa fie apa si asta cand trebuie vazut la motor cald sau rece ? Trebuie sa mai completez in cazul de fata ?

    Atasez cele doua poze.

    1.jpg 2.jpg
     
    Ultima editare: 29 Sep 2018
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Completeaza pana la MAX cu motorul rece, mergi pana ajunge motorul la 90 grade si verifica daca a scazut simtitor. Daca peste noapte iti scade nivelul, il pierde sau consuma.
     
    stonez apreciază asta.
  13. stonez

    stonez 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2017
    Locație:
    Târgu Mureş
    Masina:
    Audi A5, Sportback, Quattro, 2.0, 190hp, Euro6
    Ce insemna ca il consuma ? Adica uneori nu trebuie completat putin oricum ?

    Ps: De 8 luni nu a fost umblat in masina nimic inafara ca am bagat adblue, am facut 12 mii km de atunci. Daca pierdea apa aflam mai repede nu ?
     
    Ultima editare: 29 Sep 2018
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu, antigelul nu se consuma si nu trebbuie completat in timp decat daca ai o problema undeva.
     
  15. stonez

    stonez 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2017
    Locație:
    Târgu Mureş
    Masina:
    Audi A5, Sportback, Quattro, 2.0, 190hp, Euro6
    Bun am favut ce ai zis. Fac o tura acum si vedem ce si cum
     
  16. stonez

    stonez 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2017
    Locație:
    Târgu Mureş
    Masina:
    Audi A5, Sportback, Quattro, 2.0, 190hp, Euro6
    Am completat EXACT pana la MAX cu motorul rece cum ai zis si am dat o tura pana a atins 90 de grade, apoi am mai mers inca vreo 10 min.

    Prima poza e facuta dupa am ajuns inapoi in parcare cu motorul cald, aici se vede ca a urcat nivelul dupa ce m-am plimbat.

    A doua e ca sa se poata vedea exact cat am completat. Sticla de 0,5 dorna era plina si atat a ramas, asta inseamna ca cam 250-300 ml am completat.

    Care e faza pana la urma, ar trebui sa ma ingrijorez ? Este vreo problema ?

    b.jpg c.jpg
     
  17. Adi24

    Adi24 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A5 2.0tdi quattro 2014 CGLC
    Si eu am avut nivelul aproape de minim si am completat pana la jumatate (intre minim si maxim) si nu s-a mai consumat de atunci, cel putin asa era ultima data cand m-am uitat. O sa verific maine de curiozitate si iti spun.
     
    stonez apreciază asta.
  18. stonez

    stonez 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2017
    Locație:
    Târgu Mureş
    Masina:
    Audi A5, Sportback, Quattro, 2.0, 190hp, Euro6
    Azi dimineata asa arata poza 1, adica f putin sub max ?

    Dupa umblat in oras e poza nr 2 !

    Care e faza ?

    8C0C5ABD-DF22-4226-8243-745F4996E975.jpeg DAD39037-2331-4B0F-9198-E939ACCA4819.jpeg
     
    Ultima editare: 30 Sep 2018
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nimic, e normal.
     
  20. mav 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2014 / 2.0 Tdi CGLC / Multitronic
    Pentru cei cu Facelift și problema clasica a termostatelor și temperaturii, a mea după ce opresc și repornesc motorul își revine miraculos și sta doar in 90 de grade
     

Distribuie pagina asta